Pneurevue.cz » Aktuality » Obchod » Lanxess / NTDA: ztracená příležitost

Lanxess / NTDA: ztracená příležitost

 
stitkovani

pátek, 1. listopadu 2013

Průzkum organizovaný společností Lanxess a národním sdružením pneuservisů ve Velké Británii (NTDA) o vnímání štítků britskými zákazníky a dealery přináší nápadně odlišné výsledky, než obdobný průzkum společnosti Goodyear uskutečněný současně na několika evropských trzích.

 

Zatímco Goodyear hovoří o velmi povzbudivé znalosti štítků a jejich využívání při výběru pneumatik (více téma tohoto čísla), britská anketa autory štítků nepotěší. 93 % oslovených dealerů totiž odpovědělo, že „zákazníci nikdy nebo jen velmi zřídka“ požadují informace o štítku a jen 30 % motoristů ví, že pneumatiky ovlivňují spotřebu paliva. Naopak 74 % dealerů odpovědělo, že nejsilnějším prodejním argumentem je cena. Richard Edy ze sdružení dealerů výsledek komentoval slovy: „Výsledek průzkumu ukazuje, že štítkování je ztracenou příležitostí pro naše členy, kteří mohli mít nástroj k většímu prosazování prémiových pneumatik, i pro zákazníky, kteří mohli profitovat z vyšší hospodárnosti a bezpečnosti těchto pneumatik. Ačkoli je na konečné hodnocení ještě brzy a povědomí o štítcích se mezi zákazníky časem určitě zvýší, výrobci pneumatik by měli vyvinout větší úsilí, aby zákazníky informovali co nejobšírněji o výhodách prémiových pneumatik.“ Ačkoli výsledky různých průzkumů se poměrně značně liší a každý jeden ohlas nelze považovat za bernou minci, všechny zdroje se většinou shodují v tom, že dopad štítků je bohužel nižší, než se doufalo.

Napsal: redakce

 
 
 

Související články

 

Komentáře k článku

 
 
 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz