Pneurevue.cz » Aktuality » Obchod » Nová témata konference Pneu & Business

Nová témata konference Pneu & Business

 
den-s-fleetem-2014-jaro

čtvrtek, 24. července 2014

Chystaná oborová konference Pneu & Business 2014, která se koná 10. září 2014 v Golf & Spa Resortu Kunětická hora u Pardubic, nabírá stále jasnější obrysy. Již nyní je jasné, že její program bude více než bohatý a pro všechny hosty a účastníky konference přinese mnoho impulzů k přemýšlení.

 

Během července závazně přibyli noví řečníci konference. Jsou to lidé nesmírně zkušení ve svých oborech a pro pořadatele konference bude ctí přivítat je na pódiu. Jmenujme alespoň některé z nově ohlášených vystoupení. Manažerskou obec bude reprezentoval Jan Mulač, který řídí od založení v roce 1997 oficiální pobočku značky Pirelli v České republice. Jeho zkušenosti a nadhled, jeho propojení „nadnárodní“ a „lokální“ zkušenosti spolu s dlouhodobou  kontinuitou práce jsou zárukou opravdu hodnotného vystoupení.

Všechny lidi v oboru čeká od podzimu nová výzva spojená s náběhem legislativy TPMS. Toto téma nelze – zvláště s ohledem na časový souběh – vynechat, a i zde vystoupí člověk, jehož znalosti a zkušenosti tématu jsou výjimečně. Simeon Nezbeda se totiž problematikou zabývá již od roku 2001 a jeho přednáška bude syntézou toho nejdůležitějšího, co by měl každý podnikatel či provozovatel auto/pneuservisu  znát.

Progresivní firmy začínají objevovat kouzlo moderních technologií nejen ve zdrojích nových příjmů, ale i ve větší vnitřní efektivitě v podobě snížení nákladů. Je to realita, před kterou lze sice zavírat oči, ale tento přístup k ničemu nevede. Aleš Osmančík se svým týmem vybudoval on-line B2B platformu Pneu B2B, která, jak sám říká,  „spojuje lidi, bourá bariéry mezi firmami, zjednodušuje komunikaci a způsob práce.“ Také on se podělí o své zkušenosti a poznatky a pokusí se přesvědčit, že pneuservis a internet nemusí stát proti sobě.

Opravdovým „praktikem“ v pneuservisní branži je Petr Baar ze společnosti AM Pneu z Ostravy. Za 21 let obchodní praxe došel k přesvědčení, že inovativní přístup, hledání nových obchodních postupů a zdokonalování obchodních dovedností  je cestou, která může pomoci překonat soudobé výzvy pneuservisní praxe. Jeho heslo „Pesimisti mají vždycky pravdu, ale optimisti dokážou změnit život k lepšímu,“ by mohlo sloužit jako druhé motto konference Pneu & Business 2014.

Konference však nebude uzavřeným diskusním klubem odvětví, naopak vystoupí i lidé, kteří odvětví dávají práci, a také jeho dodavatelé. Vedle již ohlášené prezentace Petera Škody ze společnosti LeasePlan vystoupí zástupce velké autodopravní společnosti ICOM Transport, který nastíní „pohled z druhé strany“ v sektoru nákladních a užitkových pneumatik. A možnou odpověď na to, jak v době všeobecného poklesu marží získat nové obchodní příležitosti, dá Jiří Kyselák ze společnosti AD Technik. Profily řečníků a teze přednášek najdete zde. (průběžně aktualizováno)

Zde se můžete přihlásit na konferenci Pneu & Business 2014. Počet míst je omezen. Základní účastnický poplatek pouze 100 Kč na osobu. Pro účastníky bude připravena tombola s hodnotnými cenami. Pro zájemce o přenocování (s možností návštěvy  fleetové akce T-Mobile Den s Fleetem 11. září) připraven večerní balíček.

Chcete více informací a místu konání akce? Najdete je zde.

Chcete-li se na cokoli zeptat, napište na naše diskuzní fórum nebo se s námi spojte přes Facebook Pneu revue.

 
 

Související články

 

Komentáře k článku

 
 
 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz