Pneurevue.cz » Aktuality » Obchod » Síť versus kámen: lze se dohodnout?

Síť versus kámen: lze se dohodnout?

 
ilustracni

úterý, 20. března 2018

První letošní číslo Pneu revue sotva vyšlo a již připravujeme témata a články pro další vydání. Na co se chceme zaměřit? Inspirovala nás nedávná diskuze na našem webu o tom, zda je reálné, aby se zrodil takový model spolupráce mezi tradičními „kamennými“ pneuservisy a e-shopy, který by byl pro obě strany ekonomicky zajímavý a dlouhodobě udržitelný. Na tuto otázku se pokusíme odpovědět. A protože mnohé e-shopy již dnes tvrdí, že takový model mají, pokusíme se dopátrat, zda tomu tak opravdu je, tedy nikoli jen na papíře a v tiskových zprávách. Pokud byste chtěli k tématu něco říct, neváhejte napsat nebo diskutovat na fóru. Zajímavé tipy uvítáme.

 

Pochopitelně to nebude jediné téma příští Pneu revue. V rámci seriálu Nástrahy velkoměsta navštívíme Hradec Králové a přineseme svědectví, jak se žije pneuservisákům ve východočeské metropoli. Přineseme reportáž z prezentace společnosti Continental Construction Innovation Day, která ukáže nejenom nové pneumatiky značky Continental pro stavebnictví, ale současně doplní další kamínky do mozaiky perspektivní divize CST této značky.

Koncem května se koná první ročník výstavy The Tire Cologne v Kolíně nad Rýnem, která rázně zhustila konkurenci v segmentu výstavnictví. Po letech nebudeme cestovat do Essenu, ale právě do Kolína. Na podzim se pak podíváme  i na novou podobu tradiční výstavy Reifen, která se přesunula do Frankfurtu. Všimneme si také několika zajímavých výročí a neopomeneme ani téma ožehavé téma práce lidí v pneuservisu a jejich mzdy.

A v průběhu přípravy čísla samozřejmě přineseme informace o dalších tématech. Sledujte nás!

 
 

Související články

 
 

Komentáře k článku

eguma
eguma Nezabalil :) Ale pochopil, že nešlo ani tak o dialog, jako spíš o dva vedle sebe jdoucí monology.... Navíc,pokud pak někdo pustí perly jako že pneuservisy budou udávat cenovou politiku (čeho??), tak je to marné, je to marné, je to marné... Jen bych trochu upravil optiku: Nikdo nechce, aby pneuservis živil "interneťáky". Ti velcí se očividně uživí i bez nich. A dokonce dobře. Tak dobře, že prodavají čím dál víc. A pokud se přidá Alza a Mall, tak... No, čekají nás zajímavé časy :) A další věc: Pokud interneťák hledá pneuservis, tak to pro něj fakt nepředstavuje něco, na čem by strašně moc "zarobil". Nabízí doplňkovou službu, na které ale jeho byznys nestojí a díky které si udrží zákazníky, kteří třeba v pneuservisu nechají cash za další služby nebo produkty. Někdo mi tady kdysi psal, že nechápu základy pneuservisní práce. A upřímně, netuším, proč bych je měl znát - chtěli byste po šéfovi Datartu, aby vysvětlil, jak funguje mikrovlnná trouba (příklad!!)? Nebo po vedoucím pneuservisu, jak funguje technologické pozadí e-shopu a dynamický retargeting? Pokud se nabídka nepotká s poptávkou, tak není co řešit. A pokud z toho netěží ani jedna strana, tak o čem se bavit dál - mne fakt nezajímá, kolik stojí monterky nebo boty... Buď se na podmínkách potkáme nebo ne. Ale ještě jednou, pro jistotu: Fakt nejde o přežití interneťáků (tohle pojmenování se mi začíná líbit :)). Ti lepší si fakt poradí i bez pneuservisů. Jen to prostě bude škoda.
pondělí, 26. března 2018
 
BF
BF Romane, přesně tak jak píšeš. I když se tady snaží o něco jak Nej.. , tak Pneumatiky.cz a mají jakoby něco na přezouvání jako celek to je zcela o ničem. Příkladem je pneumatiky.cz kdy má jen nějaké Bestrivy, ale jen špetku, protože zbytek je poslal k šípku. Celou síť komplet nebudou nikdy mít. S pár kluky co tam nejsou jsem mluvil a ti mi řekli, když oni by šli nějakým vyšším nařízením z vedení dovnitř tak my servisy zase ven s Best... Nejsme na ně tak závislí aby jsme nemohli jít jinde a internet my živit určitě po zkušenostech nikdy nebudeme. Ať interneťáci pořádně zaplatí práci servisu, zaplatí ale i odpady z balení, nové montérky a boty, skladovné, likvidaci a manipulaci ze šrotovými pneumatikami a pak se uvidí co dokážou. V nedávném článku jsem už o tom psal a pan interneťák se tam ježil jak čert u kříže. Až ho usadil kolega SJM tak to raději zabalil, protože pochopil že nemá proti tomu absolutně žádné argumenty. A co se týče Nej... tak ti nemají ani slušnost se ozvat když ONI něco chtějí a když jim člověk napíše pak už mlčí. Pro mne ubohost. Tam jde přesně vidět co jsou to za lidi a jak to doopravdy z pneu oborem myslí. Hezký zbytek dne přeji všem rozumným v oboru.
středa, 21. března 2018
 
roman
roman Jaký obchodní model by si představoval kadeřník, kdyby si žena k němu do provozovny donesla vlastní šampón, tužidlo, natáčky atd? Jaký obchodní model by si představoval hostinský, kdyby si muž na ples v jeho hospodě přinesl vlastní víno, chlebíčky, chipsy atd? Zpravidla to řeší jediným možným způsobem...
středa, 21. března 2018
 
 
 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz