Pneurevue.cz » Aktuality » Produkty » Motocyklové novinky Bridgestone

Motocyklové novinky Bridgestone

 
moto-2014

úterý, 18. března 2014

Bridgestone uvádí na trh čtyři nové motocyklové pneumatiky pro rok 2014.

 


• Battlax Hypersport S20 EVO: nejlepší pneumatika je nyní ještě lepší
• Battlax Racing R10 EVO: nová konstrukce, nová směs pro rychlejší časy na kolo
• Battlax Racing V02: nejnovější technologie MotoGP, nyní k dispozici pro všechny superbiky
• Battlecross X30 a X40: pokroková technologie motokrosového dezénu pro středně tvrdý a tvrdý povrch

Battlax Hypersport S20 EVO
Výsledky interních testů  ukazují, že zadní pneumatika Battlax Hypersport S20 EVO má o 22 % delší životnost než předchůdce, dále poskytuje citelné zvýšení stability v zatáčkách a vyšší úroveň trakce při jízdě jak na závodním okruhu, tak na silnici. Přední pneumatika předčí svého předchůdce přilnavostí.

Battlax Hypersport S20 EVO bude k dispozici od března 2014, zpočátku v jednom rozměru pro přední kolo a ve čtyřech rozměrech pro zadní kolo s rychlostním indexem ZR.

Dostupné rozměry:
• 120/70 ZR 17 M/C S20F EVO (58W) TL
• 180/55 ZR 17 M/C S20R EVO (73W) TL
• 190/50 ZR 17 M/C S20R EVO (73W) TL
• 190/55 ZR 17 M/C S20R EVO (75W) TL
• 200/55 ZR 17 M/C S20R EVO (78W) TL


Battlax Racing R10 EVO
 Cílem modernizace pneumatiky Battlax Racing R10 bylo zvýšení rychlosti, kterou je přední kolo schopno projíždět zatáčkou, jakož i zvýšením trakce, přilnavosti a konzistence výkonu u zadního kola. Bridgestone pro dosažení těchto cílů optimalizoval konstrukci přední pneumatiky (rozměr 120/70 R 17). Výsledkem je o 10 % větší styčná plocha, která zvětšuje přilnavost v příčném směru. Jezdec má díky tomu při průjezdu zatáčkou větší volnost volby stopy a dříve může začít akcelerovat ze zatáčky. Optimalizace směsi zadní pneumatiky zároveň propůjčila pneumatice Battlax Racing R10 EVO citelně vyšší přilnavost v příčném směru a trakci v celém rozsahu provozních teplot, prodloužila životnost pneumatiky a přispěla k větší konzistenci provozních vlastností v porovnání s předchůdcem.

Nabízené rozměry:
• 120/70 ZR 17 M/C R10FZ (58W) TL TYPE 2
• 180/55 ZR 17 M/C R10RZ EVO (73W) TL TYPE2
• 180/55 ZR 17 M/C R10RZ EVO (73W) TL TYPE 4


Battlax Racing V02
 Battlax Racing V02 je evolucí pneumatiky Battlax Racing V01, která jezdcům na motocyklech kategorie superbike slibuje rychlejší časy na kolo a delší životnost díky nejmodernějším technologiím konstrukce a směsi značky Bridgestone pro MotoGP.

Nová konstrukce nárazníku „GP Belt“ u zadní pneumatiky posouvá přilnavost a stabilitu superbiku na novou úroveň tím, že optimalizuje styčnou plochu pneumatiky, zvyšuje kontaktní tlak, a tím zlepšuje přilnavost. Přilnavost v celém rozsahu provozních teplot zvyšuje také nová měkká směs. Pneumatika poskytuje díky tomu vyšší výkon v zahřívací fázi a dodává jezdci pocit bezpečnosti a jistoty. Zvýšená přilnavost v kombinaci s konzistentním výkonem umožňuje pneumatice Racing Battlax V02 dosahovat o více než 1 sekundu rychlejších časů na kolo v porovnání se současnou závodní pneumatikou V01.

Nabízené rozměry:
• 120/600 R 17 V02F SOF TL   (SBK)
• 120/600 R 17 V02F MED TL   (SBK)
• 200/655 R 17 V02R SOF TL   (SBK)
• 200/655 R 17 V02R MED TL   (SBK)


Battlecross X30 a X40
Obě nové pneumatiky poprvé nesou produktové označení Battlecross a využívají pokrokovou technologii konstrukce motokrosových dezénů a bloků, která byla vyvinuta a prověřena v motokrosových závodech nejvyšší úrovně.
 

Nové dezény předních pneumatik Battlecross X30 a X40 jsou vybaveny asymetricky uspořádanými bloky na levé a pravé straně, které poskytují vysokou stabilitu během brzdění a akcelerace a suverénní přilnavost při průjezdu zatáčkou s jakýmkoli úhlem náklonu. Testy  ukázaly, že obě nové přední pneumatiky Battlecross poskytují výrazně vyšší úroveň přilnavosti než současné produkty Bridgestone M403 a M603, které nahradí.

Zadní pneumatiky jsou navrženy s využitím nové technologie Bridgestone „Castle Block“ s bloky konvexních tvarů, které připomínají věže zámku. Pneumatika díky nim získává větší hranový efekt, který zlepšuje akceleraci, chování v zatáčkách a časy na kolo. Bridgestone poprvé v motokrosu používá u zadních pneumatik X30 a X40 svou technologii „Cooling Fin“ (chladicí žebra), která snižuje tvorbu tepla při opakovaném ohýbání bočnic, což pomáhá udržovat konzistentní provozní vlastnosti.

Nabízené rozměry:
• 80/100 -21 X30F 51M TT
• 90/100 -21 X30F 57M TT
• 110/90 -19 X30R 62M TT
• 120/80 -19 X30R 63M TT
• 110/100 -18 X30R 64M TT
• 100/90 -19 X30R 57M TT
• 80/100 -21 X40F 51M TT
• 110/100 -18 X40R 64M TT
• 100/90 -19 X40R 57M TT
• 110/90 -19 X40R 62M TT

 

Hlavní foto ilustrační

Napsal: redakce

 
moto-2014moto-2014moto-2014moto-2014moto-2014moto-2014moto-2014moto-2014moto-2014moto-2014
 
 
 
 

Související články

 

Komentáře k článku

 
 
 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz