Pneurevue.cz » Aktuality » Průmysl » Sava chce proniknout k mladým řidičům
Nová marketingová kampaň značky Sava má zvýšit povědomí a kredit původně slovinských pneumatik u mladých lidí mezi 18 a 34 roky věku. Sava si k tomu najala dva americké komiky Kenny Santucciho a Bena Rameakaa. Sava doufá, že oba herci dodají obsah novému reklamnímu sloganu značky „Sava drivers have more fun“ (Řidiči na pneu Sava mají více legrace). Santucci a Rameaka jsou protagonisty kampaně „Mates in Mission“ . V ní dva kamarádi cestují po Evropě v Renaultu Espace, zastavují se na různých místech a páchají různé kousky pro pobavení veřejnosti. Jejich dobrodružství budou ke shlédnutí na Facebooku a YouTube.
Sava charakterizuje zmíněnou cílovou skupinu jako „velmi svobodomyslně orientované lidi s omezeným rozpočtem.“ Domnívá se, že značka Sava pro ně nabízí atraktivní alternativu, neboť dostupná cena pneumatik Sava jim ušetří peníze pro jiné životní radovánky. „Kenny Santucci a Ben Rameaka jsou dokonalí vyslanci značky,“ míní Kristof Dierickx, marketing manažer Goodyear Dunlop pro region EMEA. „V naší cílové skupině se těší velké popularitě a mluví jejím jazykem.“
Kampaň oficiálně startuje v září. A jak vyplývá z přiloženého úvodního videa, oba protagonisté rozjíždějí své radovánky již na sněhu.