Pneurevue.cz » Aktuální číslo » PNEU REVUE 3 / 14 » Výběr strojního a dalšího vybavení pneuservisů

Výběr strojního a dalšího vybavení pneuservisů

 
Ferdus

středa, 27. srpna 2014

Poraďte novému pneuservisu, jak by měl postupovat při výběru strojního i dalšího vybavení svého pracoviště, aby si vybral optimum co do produktů/ dodavatelů/servisního mixu (tj. co bude nabízet mimo pneuservis), a to ve vztahu výkon – cena – konkrétní podmínky daného místa (tj. velikost, očekávaná klientela, reálný obrat apod.). Jinými slovy, aby každá investovaná koruna přinesla co největší efekt. Jak by měl celý proces výběru vypadat, jaké by měl mít stupně, etapy, co by neměl opomenout a čeho by se měl raději vyvarovat? To je otázka, kterou jsme položili v novém čísle Pneu revue pětici dodavatelů pneuservisů.

 

Odpovídá Jitka Kominácká, marketingová specialistka, DD PNEU s.r.o., Moravská Nová Ves:
 

Majitel potenciálního pneuservisu si nejdříve sám musí poctivě odpovědět na několik důležitých otázek: Kolik stání budu mít? Kolik aut přibližně za měsíc přezuji? Zaměřím se jen na určité značky aut, nebo spíše za mnou budou jezdit auta různého stáří a značek? Chci být „jen“ pneuservisem, nebo i rychloservisem a doplňkovými službami s celoročním vytížením? Kolik stálých zaměstnanců budu mít a s kolika brigádníky počítám v sezoně? Výběr dodavatelů strojů a materiálu také zásadně ovlivní odpověď na otázku: Bude mou strategií co nejnižší cena za všech okolností, nebo chci uspět na trhu s kvalitou za přijatelnou cenu?

Jak by tedy celý proces výběru měl vypadat? Zde nabízím své desatero:

Sepsat si požadavky na svého dodavatele:
- dlouhodobé působení na trhu,
- spolehlivost a stabilita,
- kompletní sortiment strojů a nářadí ověřených značek,
- kompletní sortiment kvalitního materiálu za rozumnou cenu,
- pravidelný rozvoz materiálu až do mého pneuservisu,
- přehledný e-shop s možností dodání objednaného zboží do 24 hodin,
- nabídka bezplatných konzultací a operativního servisu,
- zvládnutá problematika TPMS,
- vhodný doplňkový sortiment pro sezonu i mimo sezonu,
- sledování trendů a informování o nových produktech, které přispějí k úspěchu,
- nabídka financování na splátky.

Průběžně připravovat prostory pneuservisu, včetně venkovních poutačů.

Načasovat otevření pneuservisu na dobu cca 1 měsíc před začátkem sezony (ideálně září, popř. únor).

Propagovat můj pneuservis v okolí (letáčky do schránek a za stěrače aut, inzerce v místním tisku a lokálním rádiu).

Poptat se majitelů dlouhodobě úspěšných pneuservisů, které dodavatele doporučují.

Oslovit potenciální dodavatele s poptávkou, navštívit jejich sídlo a nechat si vypracovat kompletní nabídku.

Provést pečlivý výběr dodavatele.

Vybavit pneuservis stroji, nářadím a materiálem.

Otevřít pneuservis a kvalitní prací si získávat spokojené zákazníky.

Spolupracovat s profesionály v oboru a prosperovat.

 

Další názory si přečtěte v tištěném vydání Pneu revue.

Napsal: redakce

 
 

Související články

 

Komentáře k článku

 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz