Pneurevue.cz » Aktuální číslo » PNEU REVUE 4 / 11 » Zima 2011: průběžná zpráva

Zima 2011: průběžná zpráva

 
image2281

V Pneu revue č. 3/2011 jsme přinesli článek Zbrojení na zimu, ve kterém jsme vás informovali hlavně o letních přípravách a předzásobování, pro které se rozhodla naprostá většina pneuservisů. Začátkem listopadu byl čas na bilancování – i když většina...

 
V Pneu revue č. 3/2011 jsme přinesli článek Zbrojení na zimu, ve kterém jsme vás informovali hlavně o letních přípravách a předzásobování, pro které se rozhodla naprostá většina pneuservisů. Začátkem listopadu byl čas na bilancování – i když většina pneuservisů zastávala názor, že sezona ještě neskončila, je jasné, že díky nové legislativě se hlavní „přezouvací“ nápor přesunul na konec října. Někteří zákazníci neměli ale ani začátkem listopadu přezuto. Přesto některé postřehy budou nepochybně aktuální i v době vydání této Pneu revue.

Zdeněk Vacl z českého zastoupení Pirelli říká: „Pokud máte na mysli zimní sezonu, tak v tuto chvíli je to ještě příliš brzy na definitivní hodnocení. Nicméně první informace z trhu od našich obchodních partnerů potvrzují očekávanou poptávku po zimních produktech Pirelli a poměrně slušnou úroveň našeho zákaznického servisu při dodávkách a uspokojení objednávek z předskladnění.“
Podle Vacla se v Pirelli snažili velmi operativně reagovat na výpadky v dostupnosti některých rozměrů a zcela transparentně informovat své partnery o termínech dodání, a také minimalizovat možné dopady plynoucí z nedostupnosti v určitých segmentech. „Osobně nepřeceňuji vliv nové legislativy, protože povědomí o důležitosti používání zimních pneumatik je u našich řidičů velmi vysoké. Svou roli také hraje znění této normy, které bohužel není zcela jednoznačné a umožňuje různé výklady,“ dodává Vacl.
Mnoho motoristů přezouvalo i dříve podle Jana Drnce z pneuservisu v Plzni: „Protože je naše firma zaměřena především na vyšší klientelu, tak bych zvýšený zájem o pneumatiky vlivem legislativy zaznamenal snad pouze u malých rozměrů pneumatik na staré vozy. Standardní firemní zákazník pneumatiky přezouvá i bez legislativy. Celkově odhaduji navýšení prodejů cca na 20% a to především díky navýšení prodejů nových vozů (ti, kteří si nové auto koupili v létě, k němu na podzim sháněli zimní pneumatiky). Jako opravdovou katastrofu bych označil dodávky zimních pneumatik pro letošní sezonu. V plné míře se projevilo jak nekompetentní a neschopní lidé zastupují světové výrobce v naší zemi. Snad vyjma Pirelli CZ bych jejich službu označil jako naprosté selhání. O důvod více hledat dodavatele v jiných zemích.“

Celý článek si přečtěte v PR č. 4/2011


 
 
 

Komentáře k článku

 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz