Pneurevue.cz » Fórum » Jaké osobnosti či firmy byste rádi viděli v roce 2012 na stránkách Pneu revue? Jaké otázky byste jim rádi položili?

Jaké osobnosti či firmy byste rádi viděli v roce 2012 na stránkách Pneu revue? Jaké otázky byste jim rádi položili?

 

pondělí, 2. ledna 2012

Otázka ze dne 2.1.2012

 
 
 
 
FAKE
FAKE Anonym: to máš pravdu že pět procent je výborný konverzní poměr, ale 25 objednávek v mrtvé sezóně je dost, to máš cca 80-90 pneu. V sezóně má ale návštěvnost kolem 5000/den a konverzi určitě vyšší.
úterý, 19. června 2012
 
Hrouda
Hrouda něco jsem zaspal buďte konkrétní co a kde ja se zase nechal ukecat na michelin a asi mě něco uteklo? Ale co?
úterý, 19. června 2012
 
Anonym
Anonym Poslouchéjte vy internetoví sráči,založte si svou diskuzi a notravujte tady u nás.FAKE,ty skunku smradlavý a zloději identit zalez do hnoje a neotravuj tady s těma tvými tabulkami.Jsi zase nějak moc chytrý co?Chytrý tak maximálně jak Šalamounova prdel!Dále pak bozi z Michelinu opět přepisují historii dalších sviňáren.Oni se jednou z toho podělají až jim prdel zůstane jen s hemeroidy.Jsou nepoučitelní a lžou jak tiskne.Prý budou pomáhat už jen servisům a rupbum a je tu další super akce.Jsou to kur..........a pořádné.Zase stihli udělat objednávky u servisů co se nechali napálit a hned musí udělat sviňárnu!Na každé prase se voda vačí a na ně taky dojde.Ještě že je mám na háku.Zduř.
úterý, 19. června 2012
 
Anonym
Anonym I kdyby se někdo zbláznil a prodával za nákup, nikdy nebude mít konverzi k 10% i kdyby byl na zboží nejlevnější ve všem. Dokonce i 5% je velmi dobrý poměr a to by bylo 25 objednávek denně. Na ČR je to tak zanedbatelný počet pneumatik.
úterý, 19. června 2012
 
FAKE
FAKE Anonym: ještě bych navázal na webmastera (který má naprostou pravdu co se týká konverzních poměrů, stejně tak má pravdu, že zmíněné shopy zákazník navštěvuje pro jejich přehlednost a šířku portfolia). čísla která jsi tu napsal, nejsou zcela relevantní, jelikož jsi získal z Toplistu mimo sezónu. Toplist nedělá "průměr/den" z celkových návštěv, ale průměr za poměrně krátké období . Podívej se na na toplist koncem října a nebudeš se stačit divit jako má Pešíček návštěvnost prakticky bez reklamy. Stejně tak uvidíš, že třeba TOMKET bude mít denní návšťěvnost kolem 25 000, ale jejich konverze už nikdy nebudou takové jaké byly dřív.
úterý, 19. června 2012
 
Anonym
Anonym Bořek-Třinec---Morisi, máš pravdu, dělají si zase co vyhovuje jen jim. A mnozí zase jen naletěli, nebo ještě naletí. Osobně si myslím, že tohle už je až neskutečná troufalost a pohrdáním kvalitní pneuservisní činnosti. Věřím ale, že jejich dny se krátí a kopání kolem sebe je jen zběsilá křeč. Tato zima vůbec nebude o reklamách typu v rádiu, ani o banerech, stojáncích jak to prezentují při palivových kuponech. Tato zima bude někde jinde. Učit kvalitní servisy přezouvat je jako bych je Já zaučil dělat zubaře. Oni to však ještě nepochopili a nad výsledkem si myslím hodně zapláčou. Dnešní moderní servisy ví jak se k tomu mají už postavit a jak to dělat. Má cesta minulý týden po pneuservisech v ČR mi dává jenom zapravdu. Výhradní dovozce typu Michelin a nejenom on to bude mít hodně těžké v blízké budoucnosti s takovým přístupem.
úterý, 19. června 2012
 
Anonym
Anonym webmaster - pozor kolego, mezi návštěvností a prodejem není dnes přímá úměra jako na počátku. DP i KK jsou na trhu dlouho a investují nemálo do reklamy a webu, na rozdíl od pešíčka, tudíž je potencionální zákazník navštěvuje automaticky jako určitý cenový etalon. Pokud ale mají cenu mají vyšší než Pěšíček, či kdokoliv jiný, nekoupí, pokud mají zájem o konkrétní zboží a nabízí ho více prodejců. Zde je potom příležitost i pro (jak píšete) méně inteligentní jedince.
úterý, 19. června 2012
 
Anonym
Anonym Já bych to s tím taxikářem neviděl tak hrozně. Návštevnost jeho shopu je 500 lidí denně a to i se slovákama. Ve srovnání s KK 1900lidí nebo dobrýmapneu 3600lidí denně je to zanedbatelný... Já bych ho nechal bez zájmu. Jen se divým importerům, že kvuli pár tisícům si naserou polovinu pneumatikářský branže. Nad tím by se měli zamyslet.
úterý, 19. června 2012
 
Michal
Michal pardon 1350 + 100 doprava. BF G 205/55 R16 v háčku za 1900 Kč s dopravou. Je vidět, že konec se blíží, protože tak nepoučitelný člověk snad ani druhý po světě chodit nemůže. Už teď těch kusů má tolik, že to nedokáže prodat a to už mu pak nepomůže ani ten hotel, kdyby ho prodal. Jinak pirelli P 7 cinturato 205/55 R16 91V stále 255 ks na skladě, takže slavíme už druhý týden bez pohybu na skladě. Tady je názorně vidět, že pouze samotná cena prodej nedělá....ale co by taky za fištróna po drožkaři člověk chtěl, že...
pondělí, 18. června 2012
 
Michal
Michal Tak náš oblíbený pan taxikář dostal Michelinky. 195/65 R15 1315
pondělí, 18. června 2012
 
Moris
Moris Taky už jsem o zimní akci slyšel, ale podle mě má daleko větší váhu palivo než stěrka a nějaká laciná blbost a myslím že to pánové dobře ví.Nelíbí se mi to at přijede obchodák podle objednaných sad vytáhne poukázky a víc ho zajmat nemusí kdo kde bydlí a jak moc jezdí. Michelin si ze servisu dělá podle mě srandu snaží se radit technologický postupy aby jsme správně přezuli zákazníkovi auto a potom přímo našeho zákazníka pošle na internet at se zaregistruje a obešleho at si kola koupí na internetu. Tady je vidět jasně jak to pánové myslí a jak vidíme udělají to zase.
pondělí, 18. června 2012
 
Anonym
Anonym beztak krátí výrobu léta,ne zimních pneu
pondělí, 18. června 2012
 
Anonym
Anonym tak sláva, myslim že to pro nás je dobrá zpráva. Po Michelinu a Goodyearu další výrobce který krátí výrobu, to by mohlo zimnímu prodeji pomoci.
pondělí, 18. června 2012
 
Anonym
Anonym Michelin opět začíná dělat přípravu na jejich další z řady podrazů. Akce zima je u nich buď palivo nebo balíček.Jenže palivo je opět s registrací.Takže klasická sviňárna.Každý rozumný a normální servisák který u nich nakupuje si vybere raději balíček.Hovadka jsou to!
pondělí, 18. června 2012
 
Michal
Michal No, ty zimní podle mě zbytečně podražily
pondělí, 18. června 2012
 
Anonym
Anonym Tak nám zase Goodyear grupa zdražuje...
pondělí, 18. června 2012
 
Anonym
Anonym Bořek-Třinec--Tak je další týden za námi a svět pneu si žije dál svým poklidným životem. Někdy až moc poklidným. Ale klid před bouří bývá častým jevem. A že příjde doslova krupobití v pneusektoru jako i jinde si mnozí z vás mohou být jisti. Tento týden jsem opustil prostor servisu v Třinci a vyjel jsem si do republiky i mimo ní po pár servisech na takovou zdvořilostní návštěvu. Má cesta začala ve Svitavách, pak jsem navštívil Litoměřice, Ůstí nad Labem a Teplice. Další den jsem zamířil do Ždáru nad Sázavou, Nového Města na Moravě a Boskovic. A poslední výjezdní den jsem zamířil do Německých Drážďan a při zpáteční cestě jsem stihnul ještě navštívil pneuservis v Hrušové, kde to velmi rád navštěvuji. Nebudu se dnes dlouze rozepisovat to až někdy jindy ve svých dalších příspěvcích napíši, nebo se zmíním jaké jsem nabyl postřehy, zážitky, zkušenosti a náměty nejenom pro svou další činnost. Tři dny které jsem strávil na cestách po různorodých pneuservisech mi dalo tolik informací, odpovědí, i námětů pro další činnost, že to musím sám vstřebat a urovnat si to vše v hlavě. Všem opravdovým pneuservisákům mohu jen doporučit takhle si vyjet, nabrat nové myšlení i informace a zároveň chci tímto poděkovat za přátelskou atmosféru s kterou jsem se všude na servisech setkal. Uvítám také každého kdo bude chtít přijet ke mne. Krásnou nikým a ničím nerušenou noc přeji.
neděle, 17. června 2012
 
Anonym
Anonym Teď se gumy trochu zasekli,ale servis fičí jako uragánek.Na léto ještě půjdou gumy na dovolenky takže se nebojím.Gum zimnních je jak srač....Netřeba se bát že nebudou.Zduř.
neděle, 17. června 2012
 
Anonym
Anonym Jirka - u mně naprostá mrtvola, pomalu, ale jistě přecházím na autoservis. Z tohoto oboru už obrat k lepšímu nečekám.
sobota, 16. června 2012
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz