Pneurevue.cz » Fórum » Jaké osobnosti či firmy byste rádi viděli v roce 2012 na stránkách Pneu revue? Jaké otázky byste jim rádi položili?

Jaké osobnosti či firmy byste rádi viděli v roce 2012 na stránkách Pneu revue? Jaké otázky byste jim rádi položili?

 

pondělí, 2. ledna 2012

Otázka ze dne 2.1.2012

 
 
 
 
Anonym
Anonym Tak to je.Další důležitá je také věc,že Nekvinda je jen obyčejný překupník.Není to jeho hlavní činnost.Má jeden servis a nic víc.Jinak to prodává přes internet.Kdyby byl jenom na tom svém servise neprodá ani setinu toho co přes internet apod.Rozdělování na osobní, náladní, zemědělské je nesmysl.Značka je značka.To je jako by pivovar rozděloval pivo na světlé a tmavé,10 a 12 a to žádný nedělá.Obrat je obrat za celek.Jen gumy sou postiženy nějakým syndromem ať toho je co nejvíce a hrabeme taky co se jen dá.Výhradní mu lezou jen do zadku.
úterý, 26. června 2012
 
Anonym
Anonym Bořek-Třinec--Dobrý den anonyme, napřed se příště podepiš jestli chceš diskutovat. Já to beru logicky a tobě to moc nepálí pak asi taky. Jde vidět, že jsi mě nepochopil. Jak může udělat kdokoliv z pneuservisů obrat na traktorové pneu jako nějaký prodejce traktorů? Nikdy to ten pneuservis nedokáže. Ale v celku za značku je mnohem lepší ten pneuservis. Pak se nediv. že ti neprodají tvé Micheliny ale třeba něco jiného. Tady Mišáci tratí a nemají o tom ani páru. Já sám to tak dělám a zisk s čehokoliv je lepší než když prodám nějaký pro mne poblázněný michelin. Ještě,že to není značka která si u mne zaslouží větší pozornost. Asi tak pro tvé pochopení.
úterý, 26. června 2012
 
Anonym
Anonym Dobrý den pane Bořku,jak může být malý odběr ohodnocen stejně jako velký.To jsem si myslel ,že Vám to alespoň trochu pálí
úterý, 26. června 2012
 
Anonym
Anonym Pánové jak to jde s pneumatikami v současnosti u Vás?
pondělí, 25. června 2012
 
Anonym
Anonym Bořek-Třinec---Ano rozdíly ve městech či krajích mohou být a podle toho jak jsem jezdil po servisech v ČR i jsou velmi různé. Já začal jen vyloženě s pneuservisem, ale věděl jsem že tohle prostě nebude v budoucnosti stačit. Dnes jsem rád za to že služby rozšiřuji a tím pádem zákaznici přijíždějí i ti kteří u mne pneu třeba nedělali. Tím že vidí komplexní služby někteří přecházejí trvale díky tomuto ke mne. Případ Nekvinda o kterém taky vím je specifický. Michelin a nejenom on rozděluje osobní pneu od nákladních, zemědělských a tady nastává určitý problém. Jestliže Nekvinda prodává traktory má mnohem větší prodej i těchto kol a jestliže jich vezme stovky kusů ročně tak mu žádný z pneuservisů nemůže konkurovat. Osobně se mi to nelíbí, protože tohle přesně jsem viděl na servise u p. Mácy ve Ždáru. Kvalitní partner Michelinu, který prodává tisíce osobních kol od nich a nedosáhne kolikrát na cenu kterou má Nekvinda, který nikdy v součtu značky neudělá takový obrat jako servisy p. Mácy. Tady Michelin a nejenom on dělá podle mne chybu a nemůže se divit, že pak třeba tito kvalitní odběratelé prodávají jiné jakékoliv značky, aby mohly konkurovat, protože pro mne divným rozhodnutím někoho nejsou schopni tyto např. Michelin pneu nabídnout. Nedivím se tomu a udělal bych to stéjně.
pondělí, 25. června 2012
 
Anonym
Anonym Tonáš-BIBE z jakého jsi kraje a kolik máš stání??Je to pecka,pokud máš dost roboty jen na pneu.
pondělí, 25. června 2012
 
BIB
BIB dřív jsme i autoservis dělaly ovšem pak už to nešlo stíhat takže by ted nebyl problém se k tomu kdykoliv vrátit, ovšem situace v pneu oboru je u nás pořád dobrá a práce dost, to jen tak pro upřesnění že nejsem zatvrzelí proti autoservisu :-)
pondělí, 25. června 2012
 
Anonym
Anonym Taky si myslím že spojení pneu a autoservisu patří k sobě.Není ale nikde řečeno že to je všude stejné.Rozdíly mohou být ještě v městech a krajích dosti odlišné.
neděle, 24. června 2012
 
Anonym
Anonym BIBE dočkej času jako husa klasu.To znamená,že na to že ti to zatím funguje moc v budoucnu nespoléhej.Sklady můžeš mít nabité a mít v tom prachy,ale co z toho když nebudeš mít odběr,když zemědělci nedostanou dotaci,když ti pak nezaplatí faktury a kdy teď padají dopravní a zemědělské firmy jako zralé hrušky ze stromu.Co ti pomůže,že máš na skladě jakékoliv gumy když je nebudeš mít komu prodat a když tak díky tomu že ceny poletí dolů je budeš muset prodat ze strátou?Pak zabrečíš a nebudeš mít co dělat.Servis je dnes k pneu potřebný.Já začal ze servisem hned k pneumatikám a dneska jsem v pohodě.Gumy byly super a jsou někdy ještě v sezoně fajn,ale mechanická je v současnosti lepší kšeft,než dělat nějaký traktor či EM.Kdyby jsi měl blízko sebe např.Nekvindu tak by jses ani nechytal v ceně za gumu i práci na servise.A ten na to určitě má.Takže nespoléhej na své jednostrané myšlení,že ti to teď jde.Dnes je dobře zítra může být jinak.Mi jde pneu taky docela dobře,ale servis má teď jasně navrch.
neděle, 24. června 2012
 
BIB
BIB Vidíš bořku u tebe to není možné a u nás to jde pořád výborně dělat jen čistě pneuservis, ovšem samozřejmě od dětského kočárku až po obří agro + velkou skladovou zásobu pneu ihned k odběru
neděle, 24. června 2012
 
Anonym
Anonym Bořek-Třinec---Tenhle týden se nesl na servise v duchu poklidu v prodeji letních pneu. Průměrný prodej je pár sad na den a není bůhví jaký, ale jsem rád v současné situaci i za tyhle počty. Myslím, že to ještě není tak zlé na to co jsem viděl a slyšel po svých cestách po českých pneuservisech minulý týden. Zde je potřeba pak ocenit ty kteří v mrtvé sezoně dělají další kvalitní autoslužby. Jejich počet myslím si roste a to je jen dobře. U mne je tedy vidět, že mechanické opravy, geometrie, klimatizace, apod. jsou dnes již nezastupitelné a nezbytné k pneu oboru. Neumím si dnes ani už představit že bych dělal jen a jen vyloženě pneu. Autoservis již patří k pneuservisu, alespoň minimálně ten podvozkový a o tom jsem docela hodně přesvědčen tím co vidím jak u sebe tak na jiných pneuservisech děje v sektoru pneu. Letošní pokles v letních pneu se u mne zatím pohybuje kolem 8%, což není tak strašné oproti velkoobchodníkům a výhradním dodavatelům kteří mají sklady hodně, hodně přeplněné. Můj názor na to je, že tyto letošní obrovské množství gum zůstane na příští rok a výrobní linky všech výrobců budou muset silně omezit, možná i zastavit výrobu. V nákladním sektoru je to už jednoznačně vidět. Příští týden trávím na servise z návštěvami které se ozvali jak z řad servisů, tak i různých myslím solidních pneu prodejců a dodavatelů. Docela se na ně těším, protože mne to často naplňuje určitým potřebným klidem a pohodou v další práci. Přeji všem opravdivým pneuservisákům hezkou neděli, dobrý nedělní oběd a příští týden hodně práce ve vašich servisech. Bořek Filipec. http://www.pneucentrumprofi.cz/
neděle, 24. června 2012
 
Anonym
Anonym Bořek-Třinec---SJM,super článek a ten závěr je tak fantastický že se tu koulím smíchy.Ať se ti podaří toho krtka pořádně trefit. Díky za krásné nedělní ráno.
neděle, 24. června 2012
 
Anonym
Anonym SJM-pěkné nedělní ráno kolegové. Díky Poo, já zase přeskočil p.Šafránka v té přehršli prázdných slov. Tímto mu chci vyjádřit alespoň uznání, že pro mě zůstal jeden z mála, pokud ne úplně poslední z lidí, mající podobné postavení, který zůstal nohama pevně na zemi, mluví jasňě,stručně a k věci. Jaký rozdíl již proti MH o vyjádřeních paní/slečny MP (jistě má mnoho prestižních titulů ) škoda mluvit. Častokrát se tady vyjadřuji v obecné rovině a i dnes zůstanu tomu věrný. Dnes mě např. str.66 inspirova ( zdaleka ne pouze 66) k zamyšlení, proč nyní všichni a všude nadužívají spoustu vzletných, cizích a nesmyslných slov, gumaře nevyjímaje. Tak se nám na CPC 5 objevily makro-bloky, 3D hrany, aqua drážky, eco profil, flexibilní bočnice. Můj dobrý přítel, emeritní servisák praví: Za těch třicet let, co jsem se zúčastňoval školení v Barumu, kdy každá nová pneumatika byla po všech stránkách lepší něž předešlá, by dnes každá měla mít téměř nulový valivý odpor, brzdit na fleku, být neslyšitelná a proběh alespoň 150000 km. Někdy je však opak pravdou. Kde jsou časy, kdy bylo běžné na OR 34 udělat 80000-120000 km, Michelinka byla zárukou kvality a vyjímečnosti a značka Continental byla známá jen v Německu, potažmo u wehrmachtu. Na tyto slova si vždy vzpomenu, když vidím ony pavoučí grafy, které vytváří na zakázku renomované grafické studia z podkladů marketingových a prodejních specilialistů výrobců. Samotný vývojář se po spatření takového dílka mnohdy nestačí divit. Jeden takový se opovážil jednoho významného managera zeptat, kde na ty hodnoty přišli a dostalo se mu odpovědi: Na to se vyser, zákazník si žádá být klamán. To by pro dnešek stačilo. Odcházím na zahradu zkontrolovat mladé 3D stromky, postříkám proti plísni makro-rajčata, vláhy je dosti, tak mohu smotat aqua-hadici a pokusím se něco vymyslet na flexibilního krtka. Nevyhnutelně mu potřebuji zkrátit životnost o 100%, klidně i motykou 3D.
neděle, 24. června 2012
 
Poo
Poo No tak jsem si ten článek dočetl až do konce, před tím mě ty suché povrchní kecy tak nějak o ničem v půlce odradili. By mě tedy zajímalo, když dobře ví kolik humbuku to způsobilo proč se před tím nevyjádřili ani když je oslovilo pneurevue, to že se se nevyjádřili zde i když to tu všichni čtou mne nepřekvapilo, přeci se nebudou vyjadřovat k dotazu anonyma to je přeci pod jejich "úroveň". Jó když jsem o pár stránek dál četl jak odpovídá p. Šafránek to je o něčem úplně jiném. To se hned pozná kdo je kdo. ( Kdo je chlap s "koulema" a kdo baba schovávající se do pláště nic neříkajících a nekonkrétních keců).
sobota, 23. června 2012
 
Anonym
Anonym Jestli je ten co píše že je Karel Urban tenhle http://www.alukola-cb.cz tak je mi jasné proč je rýpavý.Znám ho.Néjde mu to.
sobota, 23. června 2012
 
Anonym
Anonym SJM- vřele doporučuji v pr na straně 10 odpověď pana ředite GY na případ Excellence. dle mého mínění nás má za hlupáky a ta 3% to je perla.
pátek, 22. června 2012
 
Anonym
Anonym Nick, Michale jak si přišel na to, že Urban objednává 250 tisíc kol na sezónu??? To jste s Jirkou asi hodně popíjeli :-)))
pátek, 22. června 2012
 
Michal
Michal Jirko i já moc díky za reakci. Je to prostě diskuze a já sám jsem vděčný, když se tu najde někdo, kdo se slušně vyjadřuje. Já počítám, že zítra ráno mě tady pozuráží a bude mi přát abych chcípnul kde kdo, protože jsem napsal svůj názor jak to vidím.
čtvrtek, 21. června 2012
 
Michal
Michal Morisi, upřímně, když si přečteš moje příspěvky tak víš, že se netajím, že tyto velké firmy obdivuju co dokázali a přiznávám, že pokud by mi to někdy vyšlo, tak bych chtěl mít aspoň z části takovou firmu, ale to mě se nikdy nepodaří. Hned můj první příspěvek k této otázce 2.1. tam to píšu. Máš ale z části pravdu a souhlasím. já sám osobně si nedovedu představit, že bych měl někde druhou pobočku, jsem rád, že zvládám ten svůj chaos. Stačilo mi, že jsem před rokem udělal druhý sklad o kousek dál kvůli místu a měl jsem v tom pěkný hokej, kde co je a to se o to stáráme dva lidi. To máš pravdu. Na provozovně Kaltu se shodneme tak akorát, že je hezká a pěkná moderní. Ale nechápu, jak můžeš napsat, že u tak velké provozovny mít víc provozoven, znamená úniky? Chára má těch provozen ještě víc, Procházka myslím, že jich má 5 a to se jako rovná automaticky únikům? Třeba jsem to blbě pochopil, jak jsi to myslel.
čtvrtek, 21. června 2012
 
Poo
Poo Poo. Opět po delší době zdravím pánové, no napsáno tady toho bylo opravdu hodně. By mě zajímalo kam na ty zaručené informace komu jak vyšla zimní/letní sezona a má nebo nemá zaplaceno chodíte ? Asi mi něco uniklo ale podle mě je jen výpis na justici s tak rok a půl zpožděním minimálně.
čtvrtek, 21. června 2012
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz