Pneurevue.cz » Fórum » Kde dnes nakupují pneuservisy pneumatiky?

Kde dnes nakupují pneuservisy pneumatiky?

 

středa, 5. ledna 2011

Otázka ze dne 5.1.2011

 

Máte stálé dodavatele - jednoho, nebo více? Testujete si často nové dodavatele? Podělte se o své zkušenosti.

 
 
 
Bořek-Třinec
Bořek-Třinec Přesně je to tak jak píšeš. Proč běhat a prosit se někde o 1-2%? Mít více je vždy dobré,potěší, ale za jakou cenu? V dnešní době se honit, stresovat, zavazovat se, určovat někdy nesmyslné cíle, podepisovat smlouvy je aspoň pro mne nepřijatelné. Oni také potřebují prodat a my je živíme především a to je třeba si uvědomit. Zdroje dnes jsou a nemusíme se obracet daleko. Výhradní dovozci jako např. Michelin, Bridgestone, Goodyear ale také domácí Barum atd. jdou dnes dobře nahradit bez jakýkoliv problémů jinými dovozci. Je jich na trhu dostatek a kolem nás ještě víc. A nepotřebují žádné smlouvy, závazky, cíle a další nesmysly. A těch pár % někdy rád i oželím a raději nabídnu perfektní servis a služby, kde se mi to tisíckrát vrátí a přinese další +.
sobota, 22. ledna 2011
 
servis jižní morava
servis jižní morava Zajímavá diskuze, počítám že obchoďákům, resp.prodejcům (ne však všem) jistě nevoní. Bohužel, je to tak. Ač se nám malým živnostníků před pár lety zdálo slovo "globalizace" jako cosi vzdálené, co se týká nadnárodních korporací, dnes na nás doléhá plnou vahou pozitivních, ale hlavně negativních důsledků. Přidá li se k tomu česká vyčůranost a evropská direktivnost, zdáse mi, že negativa začínají výrazně převažovat a nejsou to jen gumy, ale všechno. Co nám otevřenost světu přinesla? Nejvyšší ceny energií,phm,relativně lenvé, ale nepoživatelné a nebezpečné potraviny, 11% nezaměstaných, 2/3 pracujících je hluboko pod průměrnou mzdou, která je ovšem hluboko pod evropským průměrem a jako třešnička na dortu je naše složená daňová kvóta jedna z nejvyšších v Evropě. Zisky tvoří ČEZ,RWE,Eon,banky,pojišťovny,uhlobaroni. Slušný zisk se dá dnes vytvářet jedině soustavným růstem objemu, nebo dominancí. První případ ale nemůže jít do nekonečna. Druhý je daleko pohodlnější. Promiňte za odbočení, vrátím se k servisu a ptám se. Kolik z vás dnes může říci, že ho dnes podníkání těší více než před 5ti,10ti léty, že se vám každý rok daří lépe a lépe, že každé 2-3 roky otevřete další provozovnu, pravidelně a plánovaně obnovujete za 3 roky strojní vybavení atd. Pokud ano, mohu vám jen závidět. U mě je to rok od roku větší boj o každou korunu, začínám být unaven a častěji přemýšlím o smyslu této práce a života vůbec. V době recese jsme pojal úmysl pronajmout nebo koupit prostory pro další provoz. Z cen pronájmů i prodejů se mě protáčely panenky a o podpoře malého a stř. podnikání od bank a státu nemůže být řeči. Dotační politika je jeden velký tunel. K jarnímu naskladnění jsem apatický a nemohu se vyburcovat. Budu dělat jak to jen jde, ale nemýním se z toho stresovat. Dříve jsem se na každé jednání připravoval, dnes se tím bavím a zatím to jde a je mi lépe. Na dovolené nejezdím, auto mám bazarové, ale chci žít každý den. Předsevzal jsem si, že se budu řídit jedním židovským příslovím "čím méně člověk ke štěstí potřebuje, tím je šťastnější". Omlouvám se obsáhlý a odbočující příspěvek, ale jen jsem chtěl upozornit, že na několika % rabatu život nestojí.
sobota, 22. ledna 2011
 
Bořek-Třinec
Bořek-Třinec A to je právě to co je špatně, kdy obchoďák svým způsobem nařizuje, co si máme vzít, kolik apod. Diktuje podmínky pro Nás, pak nám možná dá nějakou slevu, místo toho aby jsme jim my řekli co chceme a jak to chceme a pak se divíme, nadáváme a jsme nespokojeni. Pokud obchoďák bude pracovat jak on potřebuje, tak my budeme jen poslouchat a podepisovat jak cvičená opička. A to není pro obchod vůbec žádným přínosem. My máme právo si vybrat dodavatele a dát mu své rozumné návrhy a podmínky a buď je příjme nebo ne. Vždy je to o diskuzi, jednání a potřebách obou dvou stran. Jsem sám rád za sebe, že nejsem nikde a u nikoho ničim vázán a nucen. Rozhoduji tvrdě a někdy až nekompromyslně, ale jinak to už řadu let absolutně néjde. Oni musejí poslouchat mne a ne ja je. Podepisovat někomu nějaké odběry, cíle apod je pro mne jako by mne zavřeli do té klece a dělali si se mnou co chtěli. Proto to nedělám a věřím že jsem dnes tam kde jsem a těší mne když se někteří z Vás dávají také na tuto cestu. Sami třeba poznali jaká je to past se uzavřít do nějaké sítě apod.
sobota, 22. ledna 2011
 
Michal
Michal Tak jasně, protože všichni výrobci, se chtějí na konci roku plácat po ramenou, že prodali nejvíc pneumatik ze všech značek. To je celé a jak toho dosáhli, to už je věc druhá. Pak se dějou takové věci, jako: Ano, dostanete tu a tu slevu, ale k vaší objednávce musíte koupit ještě aspoň 40 A3 ve 165/70/13. Co bych s tím dělal? Ale hlavně, že obchoďák se udělá hezkej.
pátek, 21. ledna 2011
 
Radek
Radek Vždy víš konečnou slevu i po bonusech. Prodávat trvale či ve větším objemu za nižší cenu než skladovou je problém. FU toto nemusí akceptovat. Bonusy není složité kontrolovat, pokud si nastavíš podúčty v účetnictví.
pátek, 21. ledna 2011
 
Moris
Moris Bonůsy jsou klamák na nás odběratele.Málo který z obchodáku zdůraznuje, že bonusy se dávají z již slevněné ceníkové ceny základní slevou a to je přes 50%.takže se všechny bonusy dělí dvěma.Zajmavý je to taky z dobropisama. Myslím si, že je to postavené tak, aby nás to dostatečné odradilo od jakýkoliv kontrol faktur a odehnalo všechny šťourali na kilometry daleko.
pátek, 21. ledna 2011
 
Jarda
Jarda Cíl Michelinu je prodat co největší množství pneumatik a je jedno přes jaký subjekt (což je u prémiového segmentu ve srovnání s jiným zbožím zarážející). Důvod snížení odložených bonusů je ten, že si někteří prodejci nechávali bonus pro sebe a nešli při prodeji v tu chvíli do mínusu na faktuře. Stručně řečeno prodávejte za nákup, hlavně že je prodejné naše zboží a kolik peněz vám přinese prodej našeho zboží je nám jedno.
pátek, 21. ledna 2011
 
Michal
Michal Právě, jsou lidi, kteří chtějí jenom Michelin a nic jiného nechtějí ani slyšet. Nehledě na to, že to nejsou jen micheliny, to jsou také Klebery, BF Goodrich, Kormoran, Tigar a třeba po mě Klebery chtějí lidé strašně.
pátek, 21. ledna 2011
 
Anonym
Anonym Vždy se najdou zákaznici kteří budou chtít jen Michelin. Ať je situace jakákoliv.
pátek, 21. ledna 2011
 
Anonym
Anonym obchodáci dělají jen svojí práci jako každý jiní, kteří se snaží z toho co nejvíc urvat. občas za cenu toho, že někoho natáhnou a ztratí a na někom kdo nepochopí jejich hru namastí kapsu. Myslíte si, že Michelin je správná volba v době ohlašovaného zdražení všeho kolem, kdy se bude zákazník snažit udržet cenu nákupu pneu na co možná nejnižší ceně.
čtvrtek, 20. ledna 2011
 
Radek
Radek Chovají se úplně stejně jako my, jako kažký ...
čtvrtek, 20. ledna 2011
 
Michal
Michal Já souhlasím s Radkem. To není tak jednoduchý. Víte jak to je. Obchoďáci jsou taková zvlaštní skupina tvorů, a to ve všech odvětvích, jsou placený za to, aby toho prodali hodně a za co nejvyšší výnos (pro ně samozřejmě), protože čím méně procent dají, tím více mají bonusů oni.
čtvrtek, 20. ledna 2011
 
Radek
Radek Co budeš prodávat když to zrušíš ?
čtvrtek, 20. ledna 2011
 
Bořek-Třinec
Bořek-Třinec Ano souhlasím že máme o tomhle psát, ale myslím si, že jen kde budou registrovaní, aby nedocházelo k něčemu co se tady někdy děje.
čtvrtek, 20. ledna 2011
 
HOGAN
HOGAN Bořek/Pneuservisák já si naopak myslím že by jsme o tom všichni měli psát aby jsme všichni viděli jak s námi vydupávají.Já osobně jim tom zruším nebo hodně ponížím.
čtvrtek, 20. ledna 2011
 
Bořek-Třinec
Bořek-Třinec Chlapi nechci aby jste hned vyhlašovali válku a dělali třeba neukvapené činy. Je však všem jasné, že se tady zase nehraje férová hra a čísla jsou vždy jen čísla a často velmi proměnlivá. Každý kolik urve je sám sobě štěstím. Proto taky není dobré psát v takovéto diskuzi. Toto je jen a jen pro nás servisy a nikomu do toho nic není. Hogane doufám, že ti má odpověď přišla na tvůj mail a jsi spokojen. Proto je třeba se spojit a dát jim pořádně nafrak, protože zase jen získají oni a my se budeme jen podrobovat jako kdysi. A to je moc špatně chlapi.
čtvrtek, 20. ledna 2011
 
pneuservisak
pneuservisak Tak to je fajn ja jim podepsal na konci roku 50,5 faktura a 53,22 po bonusech to snad neni mozny a to se obchodacek dusoval za to vic nejde ze je to na maximu atd. Ja jim to vsechno stornuju a seru ne na na podrazáky. Chlapi davejte na to bacha at nedopadnete jako ja
čtvrtek, 20. ledna 2011
 
HOGAN
HOGAN Bořek-Třinec:Tobě Bořku věřím myslím že nemáš proč si vymýšlet.Znamená to ale že mě ohromě a dalo by se říci giganticky odrbali.Mohl by jsi mi to nějak konkretizovat co Ti nabídli.Muj e-mail pitakapitak@seznam.cz Dík
čtvrtek, 20. ledna 2011
 
Bořek-Třinec
Bořek-Třinec Dobrý večer pánové, jen chci do diskuze o Michelinu říct, že úplnou náhodou se mi objednal a včera také objevil obchodní zástupce z Michelinu. Nabídka byla velmi solidní v rozmezí 54-56% na faktuře + bonusy. Ty některé však Já osobně vnímám jako mínusy a né bonusy. Nechtěl po mně ani nijak moc naskladňovat, ale i přesto jsem ho odmítnul. Zatím jsem našel u společnosti Michelin více negativ než pozitiv. Nevím jak to mají v ČR vyřešené s pobídkami v jednotlivých krajích a u jednotlivých servisů, které chtějí získat, nebo když už je mají pak v hrsti, ale podle toho jak píšete jsou dost rozdílné a to už nasvědčuje o jejich nazval bych to neferovosti ke svým stálým zákaznikům. A v tom je u nich také proto i mimoto zakopaný pes. Znáte to všichni dobře, když ptáčka chytají krásně mu zpívají. U mne se opravdu snaží řadu let. A možná proto dal takovou velmi slušnou nabídku. Přesto zatím stále nezaujal, tak abych si něco od nich vzal. Stále cítím příliš negativní energie a nekalé úmysly do budoucnosti. Vím moc dobře co v nedávné minulosti provedli a teď zkoušejí novou a pro mne zatím nezajimavou a možná i trošku nebezpečnou taktiku. Proto jsem mu řekl svou verzi obchodu s nimi jak ji chci já a ať si to pořeší u vedení jak chce. Uvidím, jedno je jisté. Obéjdou se beze mne-ANO, ale i já s tim nemám žádný problém, takže jsme na tom absolutně stéjně, jen vím dobře, že zatím nepodporuji lidi v které nemám důvěru a kteří mi osobně musí dokázat po těch jejich podrazích na pneuservisy, že to myslí dobře a hlavně upřímně. Bojím se však, že to zatím je vše jen předstirané.
středa, 19. ledna 2011
 
Michal
Michal Já taky souhlasím. Hlavně aby se prodávalo. Já jsem z léta vždycky hodně nervozní, protože ty lidi nic netlačí:-)
středa, 19. ledna 2011
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz