Pneurevue.cz » Fórum » Myslíte si, že se české firmy v oblasti prodeje a servisu pneu (bez ohledu na velikost) řídí nějakou strategií?

Myslíte si, že se české firmy v oblasti prodeje a servisu pneu (bez ohledu na velikost) řídí nějakou strategií?

 

neděle, 1. ledna 2006

Otázka ze dne 1.1.2006

 

Nebo se vyvíjejí spíše živelně dle hesla "Přežít další rok"?

 
 
 
Jonas
Jonas jj, presne tak to je...
pátek, 10. února 2006
 
starr
starr Otázka je to, jestli slovo "strategie" všichni chápou stejně. To není v tom, jestli dávají práci zdarma nebo slevy na pneu, ale jeslti si umějí odpovědět na otázku, co tady budu dělat za deset let. Jinak souhlasím, že většina firem žádnou strategii nemá, protože je nezajímá nic než meomentální profit.
neděle, 8. ledna 2006
 
Anonym
Anonym Většina pneuservisů absolutně žádnou strategií nemá a to především ty menší servisy.jinak by si uvědomili ,že práce už dávno není zadarmo a je třeba jednoznačně tuto službu si nechat zaplatit!!!A né dávat zákaznikovi výrazné slevy na pneu a ještě mu dát práci ZDARMA!!!Tak tomu já říkám charita.Ale my přece děláme byznys!Nebo se pletu?
středa, 4. ledna 2006
 
olda
olda Jako dovozce pneu se domnívám, že platí to druhé. O nějaké strategii většinou nelze vůbec mluvit, a to dokonce u relativně velkých firem. Většinou je to skákání od jedné věci k druhé, podle toho, co se momentálně zdá obchodně zajímavější.
pondělí, 2. ledna 2006
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz