Pneurevue.cz » Fórum » Myslíte si, že výrobci a dovozci pneumatik investují dostatečně do reklamy a pomáhají tím maloobchodníkům v odbytu zboží?

Myslíte si, že výrobci a dovozci pneumatik investují dostatečně do reklamy a pomáhají tím maloobchodníkům v odbytu zboží?

 

středa, 8. října 2008

Otázka ze dne 8.10.2008

 
 
 
 
V4C
V4C www.nejlevnějšípneu.cz navíc u nás máte záruky, že našich téměř 20 pracovníků zákaznického servisu je k dispozici od pondělí do pátku od 8 do 18 hodin, v této době garantujeme odpověď na email do 5 - 10 minut a zvednutí telefonu do 3. zazvonění! Naše již tak nízké ceny zahrnují vysokou úroveň všech služeb. Třeba i případné reklamace řešíme v den uplatnění reklamace. Nikdy se k Vám nepostavíme zády, i když nastane jakýkoliv nepředvídatelný problém, například u dopravců. Všechny problémy řešíme k Vaší maximální spokojenosti, nesnažíme se jen o momentální zisk, jsme poctivý obchod. Stovky tisíc našich spokojených zákazníků jsou důkazem.
pátek, 21. listopadu 2008
 
Brnak
Brnak Moje třetí zkušenost s internetovým nákupem, konkrétně nejlevnejsipneu.cz byla veskrze negativní. Ještě v říjnu s dostatečným předstihem jsem objednal zimní pneu, které dle systému byly ihned k dodání a skladem. Poslali je za 14 dnů, navíc udělali přehoz a poslali jiný dezén. Na reklamaci reagovali dalších 14 dnů, aby pak v jeden den napsali, že posílají po PPL správné gumy a pak za 15 minut poslali další mail, kde ruší objednávku s tím, že výrobce nedodává nic. Takže jsem teď bez peněz, bez gum a venku začíná sněžit. nakonec jsem zavolal kamarádovi, mám za půl dne gumy i na autě, sice o 800kč dražší nákup, ale když spočítám dva zbytečné výjezdy do servisu a protelefované peníze při reklamacích, tak za těch pár korun a spostu nervů to nestálo. Pokud by snad majitel Tomketu zabrousil i sem, rád mu pošlu k prověření č. objednávky a veškerou e-mailovou komunikaci a to se pobaví. v dnešní době si takhle nas.at zákazníka, to chce hodně odvahy a věřit ve svoje podnikatelské umění.
pátek, 21. listopadu 2008
 
Lisak8
Lisak8 Zdravím všechny polemisty problematiky servis a internet. Řekl bych, že je to spíš o lidech. Pokud není pneuservis vyloženě vydřiduch, koupil bych si je vždycky u něho, ať už kvůli záruce na pneu, kvůli dalšímu případnýmu cenovýmu zvýhodnění, likvidaci starých pneu zdarma atd. Stejně nějaký dvě nebo i tři kila na gumě není zas takovej rozdíl, když mi vydržej cca 30 tis km. To je tak trapný šetřit na dvou letech používání pneumatik litr na 4 gumách, že bych si je fakt na netu nekoupil a ještě budu v pneuservisu snášet blbý ksichty co sem si to dovezl. Já jsem totiž člověk a podporuju zase jen lidi. A ne internetový zautomatizovaný zlatokopy. Je to taky byznys, ale pneuservis je o službách, o lidech, o pomoci při defektu, o odbornosti, vždyť styk s vozovkou je jen o gumách. Achjo, nechápu, jak si to můžete kupovat na netu. Jen nevim, proč se nikdo neponíží vzít si dvěstě vepřovýho a hurá do svý oblíbený hospůdky se slovy, kolik u vás stojí opečení a naservírování týhle flákoty? Bylo by to asi všem, co tohle čtou tak trapný, že by to neudělali ani náhodou. Ale jak se na netu objevěj gumy, tak mi přijde, že lidi jsou zmanipulovaný a dokazujou si spíš takovou hrdost, že sehnali gumy levněji než je má někdo u nich v pneuservisu, což je lidská vlastnost se předhánět a dokazovat si jak je kdo lepší a že to někdo sehnal levnějc tam a tam. Není to ale o ceně, je to jen ta lidská soutěživost. Je potřeba si uvědomit, že pokud budu nosit do restaurace svoje vepřový, tak tam asi nikdy nenajdu nový polstrovaný židle z masívu, nidky tam nebude živá hudba, nikdo mi u stolu nezapálí svíčku a nikdy se tam na mě už neusměje hezká servírka. Takový podnik půjde hodně rychle do záhuby. A teď takhle, myslím že není na pneuservisech, aby se i přes tuhle problematiku snažili víc a víc (samozřejmě bojovat budou muset), ale to všechno v oblasti služeb je na zákaznících, jak budou platit, tak budou obslouženi. Je to jen na nás, zákaznících, buď dopadneme s gumama z netu bez záruky a likvidace chodit do garáží přezouvat na starejch polofunkčních strojích, nebo budeme navštěvovat technicky špičkově vybavené odborníky s nejkvalitnějším zázemím a rychlými službami. Je mi líto, jestli tohle nepochopli internetoví soutěžící o nejlepší cenu pneu na internetu, a o to možná větší škoda, bylo to směřováno právě Vám!
úterý, 18. listopadu 2008
 
KISS
KISS Malé doplnění. Z mého předešlého vyjádření se dá vyvozovat, že děláme jen lepší značky,což není tak úplně přesné. Zaměřili jsme se na dolních 9 milionů a proto děláme téměř vše,protektory nevyjímaje. Co jsme přešli od největšího výrobce protektorů ke zřejmě nejlepšímu (česká fy. ale nebudu dělat reklamu), si rovněž nyní nemůžeme stěžovat a jsme překvapeni, kolik zákazníků se ještě dnes informuje na protektory. Čínu v zimním provedení jsme ale vyřadili z nabídky. Vzhled i zimní vlastnosti byly pochybné a faktické marže komické. To protektory jsou po stránce marží zajímavější, některé rozměry dokonce velmi. Vyvážení není o mnoho horší než u nových. Zákazníka pravdivě informujeme o všech pro a proti a necháme výběr na jeho rozhodnutí.
neděle, 9. listopadu 2008
 
KISS
KISS Také tady to jde krásně plynule,čekačka je max. 10-15 minut. Pneumatiky se prodávají překvapivě dobře. Značka "*" má určitě něco do sebe. Až na vzácné vyjímky, zákazníci, kteří kupovali pneu před 2-3 roky jsou překvapeni nízkou cenou a často musíme dokazovat, že nejde o protektory ani "Čínu". S přezutím si dáváme záležet. Alespoň u 20% ráfků čistíme a podlepojeme dos.plochu,čistíme a konzervujeme náboje, ventily měníme automaticky. Na cenu práce nemáme žádné připomínky. Toto je popis situace s rozměry do 16"-17". U větších je to diametrálně odlišné. Tam volají a zjišťují ceny asistentky a čerti druhé kategorie, zdůrazňují ceny na www. Pochválíme jim zjištěnou cenu na www a nabídneme přezutí za obvyklé ceny i přinesených pneu(18"-21"), t.j. 320-390 za kolo.(sleva na www pneu se nevztahuje). Až posléze tito zjišťují, že faktická internetová nabídka je u těchto rozměrů převážně sci-fi. V lepším případě mají jeden,dva dezény, dodání přislíbí(nikoli potvrdí) do jednoho až dvou,maximálně tří týdnů. Následuje na nás druhý dotaz, kde je kladen přednostně důraz na garanci termínu přezutí a cena bude akceptována i mírně zvýšená, ale to jsou jen ti, co nemají zábranu volat opětovně a ještě se podělí o zkušenost. Dozajista je mnoho těch, co po fiasku na www osloví raději jiné servisy, než ty, které kontaktovali jako první. Nicméně, jakékoliv konání zákazníka vyslechneme, dále nekomentujeme a už v žádném případě nepomlouváme konkurenci.
neděle, 9. listopadu 2008
 
P.K.
P.K. U nás to jde zatím taky plynule, dá se říct už od začátku října celkem slušný provoz (takový kdyby byl i přes rok...), ale díky počasí bez zbytečného nervování z náhlého návalu jako to bývá při prvním sněhu. Odbyt pneu je dobrý, myslím že minimálně takový jako vloni. Lidé se navíc bojí nové značky, tak se snaží obouvat preventivně lépe. Uvidíme ještě, až se zachumelí...
středa, 5. listopadu 2008
 
M.H.
M.H. Tak jak přátelé servisáci,vidíte zatím sezonu? U mne to není žádná šílená divočina,ale jde to docela dobře.Gumičky jdou,zákaznicí kromě pár chytrolínů taky solidní,práce příjemná bez soli a špíny za nechty,zaměstnanci taky celkem spokojeni,takže pohoda.A co Vy?
středa, 5. listopadu 2008
 
Maxim
Maxim Koukám, že to tady ještě pořád žije :-) Mimochodem se mi zdá, že to tady pánové nějak všechno překrucujete. O padnutí některých z XY pneuservisů jsem psal a měl jsem na mysli hlavně servisy, které přestanou přezouvat internetové pneu nebo to celé budou nějak znevýhodňovat, protože podle mne ten prodej na internetu půjde pořád nahoru a pokud budete dělat obstrukce, tak někteří ten úbytek zákazníků neunesou a padnou. Pokud jde o garážisty, tak pokud mají vybavení, certifikace a jsou cenově výhodní, tak proč se bát je využít. Pokud jde o ty garážisty, já třeba k jednomu jezdím už 10 let a je bezva sledovat jak se mu daří a rozrůstá se. Začínal v malé garáži bez aut. zvedáku a v druhé měl sklad a zákaldní vybavení. Nyní po 10 letech nestíhá, má 5 velkých garáží, kompletní vybavení, automatické zvedáky na dvou stáních a vypomáhá mu kolega a na elektro mu jezdí pomáhat kluk z autorizovaného servisu a hlavně - pokud si neví rady nebo se to týká závažnějších věcí, tak vždycky doporučí některého ze svých kolegů. To o výměnách v autorizovaných servisech je samozřejmě blbost, jsou to plnohodnotné pneuservisy s kompletním a mnohdy lepším vybavením než mají někteří vaši kolegové...tedy aspoň u Forda a ani se služebním u Škody nebyl problém.
středa, 5. listopadu 2008
 
P.K.
P.K. To je dobře, že končíš, neboť my zas nejsme zvědaví na "hovadiny" o tom, jak bysme jako fungující kamenné pneuservisy měli být zahubeni. Být to podle vašeho scénáře, jsem zvědav, kam potom někde na cestě či při výletu s rodinou zajedeš třeba při defektu pneu apod., když my všichni už budeme "padlí na hubu" jak říkáte. Autorizovaný servis si s vámi poradí výměnou pneu za novou neboť tam se na nějaké opravy nehraje a budete na to koukat jak vás budou ždímat. Nebo narazíte na toho vašeho garážmistra, který umí možná tak svařovat duše metodami jako před 30 lety.
středa, 5. listopadu 2008
 
Luděk
Luděk Tuším, že pokud byste měli pneuservisy v takovém stavu a čistotě jako ten garážista, tak byste se nemuseli vůbec stydět. Na Vašich příspěvcích je krásně vidět, jak si nepřipouštíte ani minimální kritiku vašich postupů a pokud se objeví někdo v pohodě, kupodivu levnější a bez blbých keců přezuje i dovezené pneu a tím nejede podle Vašich kolejí, tak se vše snažíte zlehčovat a převádět do celkem trapných přirovnání jako Lidl a zubař. Začínáte být opravdu k smíchu. Já jsem tady najel na základě příspěvku Maxima v diskuzi na Idnes.cz a opravdu se nestačím divit. Končím, nakoupeno mám, přezuto taky a na vaše hovadiny nejsem zvědavý.
středa, 5. listopadu 2008
 
pája
pája myslím, že Kiss to tady tím přirovnáním se zubařem vyjádřil na jedničku. Podobně jako když si do hospody přinesem z www.nejpivo či lidlu pivo za 2,90 a po hospodským budem chtít, aby nám ho vychladil, naservíroval a přinesl na stůl. Pak si dáme řízek (samozřejmě námi donesený) z řízek.cz, který nám připraví, ohřeje a dá pod nos. A pak se na něj začnem rozčilovat, že za tu službu chce takové prachy, když v parku na lavičce si to můžem zkonzumovat úplně zadarmo...
úterý, 4. listopadu 2008
 
SHERLOCK HOLMES
SHERLOCK HOLMES MAXIM-LUDĚK-NOVOTNÝ = jeden a tentýž člověk.Tzn.píše pořád A TENTÝŽ HULVÁT.Viď chytráku?
úterý, 4. listopadu 2008
 
Kiss
Kiss Pánové,dnes jsem byl u zubaře. Amalhám jsem si objednal na www.nejlenejsizuby.cz. Zubař neměl sice nejmodernější vrtačku, ale velmi zachovalou šlapací, ale certifilovanou. Ordinije jen v mírně plesnivém slepě a na to že nemá diplom je celkem zručný. Za ty ušetřené prachy to ale stojí.Další námět, jak se nenechat ojebávat nenažranými podnikateli.
úterý, 4. listopadu 2008
 
Luděk
Luděk Kontakt??? A na co, abyste se na něj sesypali jako na záškodníka??? Nasrat! Myslím, že cena je úměrná jeho nákladům, že vy živíte xy zaměstnanců, abyste si sami neušpinili ruce a platíte drahé nájmy, protože Vám nestačí jedna garáž, ale potřebujete několik stání, abyste v době sezóny mohli přezout co nejvíce aut, tak to je opravdu Váš problém. No, a že nemá na vyvažovačce velký multifunkční LCD displej, ale pouze signalizaci pomocí led diod a číselný displej, tak to mi například opravdu nevadilo. Jestli zmačká bloček po tom co odjedu je mi také jedno, já ho po něm ani nechtěl.
úterý, 4. listopadu 2008
 
nikita
nikita Vyhněte se!!! Pneuservis Pavel Ryba Semily.Chcete rozbít manželství?S důvěrou se obraťte na tento servis.Vi píchnete on Vám opíchá partnerku.
úterý, 4. listopadu 2008
 
Maxim
Maxim No já nevím, ale myslím, že mnoho zákazníků opravdu v současné době nezajímají vaše nářky, ale především cena (myslím, že kolem 500,- Kč za kompletku by se dalo zkousnout - tuším, že nějak podobnou cenu mají KK v Ostravě a Šenově)a jednoduše za ní půjdou...a garážisté jako je ten od Luďka budou na koni a třeba si časem obmění podle vás zastaralé stroje atd. atd. atd. V každém případě je nyní pneuservisů jako smetí (důkaz, že dokud se neobjevil internetový prodej, tak to bylo velmi výnosné odvětví) a pokud některé padnou, tak to bude zajímat pouze jejich majitele. Luďku, v každém případě díky za nabídku, ale zůstanu u toho autorizovaného servisu ... jsem s ním spokojený.
úterý, 4. listopadu 2008
 
Petrlas
Petrlas Tak prosím Luďku o zklidnění a jde vidět,že nejsi zrovna ten co má říkat co a jak se má dělat.A jestliže píšeš o jeho strojích tak jak píšeš je to podezřelé.Víš, déj nám prosím kontakt na něho a zkusíme jestli má např.cejchovaná měřidla anebo revizi kompresoru a tlak.nádob.a věř,že kdyby to měl tak není absolutně schopen to dělat za peníze o kterých píšeš.a kdyby měl zaměstnance,tak už je úplně bez šance.Nemíním ti brát tvůj názor,ale opravdu ani nevíš o co tu jde,tak buď v klidu a nenadávej nám.Chtěl bych tě vidět v případě,že by jsi byl ty zaměstnancem.Zadarmo by jsi určitě nedělal.A že šéf nemá na výplaty kvůli takovým jako je ten z Havířova by tě absolutně nezajímalo.Přemýšlej než něco napíšeš.
úterý, 4. listopadu 2008
 
Luděk
Luděk A já si zase myslím, že odsouzen k zániku určitě není a nebude. Vyvažovačku měl moderní, zouvačku sice starší, ale vše plně funkční a certifikované. Navíc protože je ve svém, tak neplatí nájem a dělá jen sám na sebe. No, a pokud se vám zdá 420,- Kč za 30 min. manuální práce málo, tak potěš koště. Hodně lidí dále bude kupovat pneu levně na internetu a pak levně přezouvat u garážistů, než se nechat zdírat z kůže a poslouchat Vaše blbé kecy! Jste normální závistivé hyeny, protože jakmile to někdo dělá levněji a bez připomínek, tak na něj hned nasypete hromadu sraček. Běžte do ....
úterý, 4. listopadu 2008
 
KISS
KISS Kolegové,myslím že ten garážmistr na tom není tak špatně jak se domnímáte. 420 na stvrzenku,která po zabouchnutí vrat končí v koši a pneumatiky ve škarpě. Suma sumárum 420 Kč do kapsy. Uděláme-li totéž za 700,- na skutečný doklad, je 112Kč DPH,cca 70Kč skutečná likvidace 4 ks, ale to je musím odvést. Před zdaněním zůstává 518,-. Jak vidíte,rozdíl veškerý žádný. Velmi by mne zajímalo, kolik % z prodaných pneumatik www vyberou zpět a zlikvidují?
pondělí, 3. listopadu 2008
 
Poo
Poo Vyjímečně musím s Nakromanem plně souhlasit, takto to může dělat jen někdo kdo to má jako přilepšení k stávající práci, otevírá po večerech a v neděli a někde za pár korun přišel ke starým mašinám. Celý rok by nepřežil ani náhodou...
pondělí, 3. listopadu 2008
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz