Pneurevue.cz » Fórum » O všem, co hýbe gumařinou

O všem, co hýbe gumařinou

 

pondělí, 14. května 2012

Pravidla registrace a diskuze na fóru

 
 
 
Pneunm
Pneunm 250 Kč. Šlo by to za 300? Prosím? Jestli by to šlo za 300? Ano šlo. Děkuju vy jste hodnej. :D
pátek, 12. listopadu 2021
 
BF
BF Hezké nedělní dopoledne přeji. Další hodně divoký týden za námi. Pátá snad už i poslední sobota za námi, protože toho je už až přespříliš a i když člověk naplánoval práci jen do 13hod., nakonec je rád když jsme šli v 16hod. Prodeje stále nadprůměrné a jak píše SAB prodává se velké množství letních pneumatik a to především ve velkých rozměrech. Co je pro mne letos nejvíce zatím motivující je zisk z pneumatik. Ten se postupně několik sezon už pomalu zvedal, ale teď v tuto sezonu se doslova urval z řetězu. Zdražení na internetu, špatná dostupnost mnohých značek a rozměrů, často nefunkční doprava a další věci tomu nahrály, že lidi berou vše co kolikrát i jde. Proto jsem se vrhl na jejich ziskovost už při předobjednávkách na jaře jsem tušil že zima bude o zdražení všeho. A i když mám práci drahou a to oproti servisům troufnu si říct 50 km kolem sebe dobře vím, že bez zisku z pneu není absolutní šance vydělat na špičkové stroje, vybavení, náklady a hlavně na ty nové kvalitní zaměstnance kteří dnes nejsou a už ani delší dobu i nebudou dokud si je zase nevychováme absolutně sami, nebo je někdo někomu neukradne jako se to dnes už běžně děje. Bohužel, je tomu tak. Zvedat ceny služeb jak píše SAB? Ano, naprosto s tím souhlasím, když už nás pisálkové nazývají zloději, tak proč nezdražit za to co nás a další mnohé lidi živí. Já jsem nezdražil od roku 2019 a přesto jsem tak drahý, že ostatní co zdražovali a už konečně díky době a situaci museli, tak jsou někde na 60,70-max.někteří 80% mé ceny. Pořád silně kulhají za mnou. Další věcí která se mi osvědčila, že se mi nikdo nemůže objednat na mou rezervaci s novými pneumatikami do 15:11. Tady vidím pozitivní plody svého úsilí co už mám roky. Absolutně se soustředím na své zákazníky, uskladněnky a nové kteří chtějí koupit pneumatiky. Eliminoval jsem to, že mám klid na svou práci a zisk s pneu, ne dělat jen přezouvárnu. Kapacita pneuservisu byla i tak plně teď už obsazená 5 týdnů na maximum a tak vidím, že to je správný směr. Zbytek servisů v okolí ať si přezouvá např. zmiňovaný internet, já ho určitě v nejsilnějším období sezony na servise vůbec nepotřebuji a ani nechci. A po 15 listopadu mi to už nevadí, tam už bude podstatně klidněji a najde se čas i pro tyto lidi to udělat na počkání. Teď zatím nikdo nenašel odvahu po tom co si přečetl v mé rezervaci přijet na servis a chtít přezout svoje nové gumy. A pár lidí kteří si přijeli na servis i s novými gumami v kufru jsem takticky odsunul klasickou řečí, že za týden je to nejdřív možné, že je plně obsazeno, což když mu to leží v kufru nebude přece znovu vytahovat a tak raději hledají kdo by to přece někde jen udělal. Ať tedy hledají dále. Víme všichni, že tito lidi to chtějí okamžitě, teď hned, zadarmo a ještě i obrazně zaplatit by někdy chtěli za to že přijeli. A co se týče reklamy, tak tam jsem kdysi investoval a dost jak do letáků, rádia, kabelové televize, apod. Dnes už jen symbolicky dám do místních reklamních novin, ti to dají do 20 000 schránek a z toho mi to zaplatí reklamu a něco si to na sebe navíc vydělá. Více už není potřeba, protože kapacita je jasná a méně je někdy lépe než víc. Přeji hezký zbytek neděle.
neděle, 7. listopadu 2021
 
PM
PM Pneunm. Bylo to před 16 lety, Jak říká Roman v sezóně to nepotřebuju a mimo sezonu zase oslovuješ malou skupinu lidí , co ještě nemá pneu vyřešeny, tak to možná není uplně efektivní, alespoň u mě. S lidma bude problém , to už vidím teď, jediná možnost je mít solidní výdělek ,abych mohl zaplatiti kvalitní lidi.
neděle, 7. listopadu 2021
 
SAB
SAB Romane přesně tak naprosto s tebou souhlasím. Také mám pouze své webové stránky jako svou prezentaci dále na Google a na seznamu a vše bezplatně. Samozřejmě je rozdíl jestli začínáš nebo už jsi zavedený servis ve svém městě. Já jsem price leader ve svém městě mám nejdražší servis a také pneumatiky prodávám s adekvátní marží abych byl spokojený a i přesto mám pořád hodně práce a prodejů. Je to všechno o přístupu k zákazníkovi a komunikaci a hlavně o důvěře, pokud získáš důvěru zákazníka máš vyhráno. Samozřejmě kvalita práce je základ. Letošní zimní sezóna co se týče prodejů je zatím rekordní a to především proto, že si lidé kupují i letní pneumatiky na příští rok a kupují především velké rozměry z obavy, že by na jaře nemuseli být dostupné. Co se týká cen servisu jsem odhodlán od ledna zvýšit ceny , které už mám teď ve svém městě nejvyšší. Tato práce v sezóně se negativně podepisuje na mém zdraví a proto si to nechám adekvátně zaplatit. To ani nepíšu o tom, že sehnat kvalitního člověka do servisu, který něco umí je takřka nemožné.
neděle, 7. listopadu 2021
 
roman
roman Můj názor: Když jsem v roce 1996 začínal, tak jsem roznášel letáky, měl jsem menší placenou reklamu v MHD. Teď na placenou reklamu už kašlu. Mám pouze webové stránky a bezplatnou reklamu ve vyhledávačích. Nic víc. Je rozdíl mít webshop a pouze prodávat na netu a chrlit množství prodaných gum, nebo mít servis v kombinaci s prodejem a zajišťovat na "své" prodané pneumatik i servis. Prodáš hned, ale hned to nepřezuješ... To trvá podstatně déle a potřebuje to i víc lidské práce a víc času. Webshopy mají klienty po celé republice, nepřezouvají, kdežto pneuservis má své klienty spíš ve svém okolí a musí ty pneumatiky přezout a to není "co by dup". Nebo někdo by přijel po uskutečněné reklamě přezouvat pneumatiky do pneuservisu z Aše do Ostravy? Asi by jich moc nebylo... Je v tom docela velký rozdíl. V sezóně nestíhám (takže na nějakou placenou reklamu nevidím důvod) a mimo sezónu se to asi moc ani nevyplatí.
sobota, 6. listopadu 2021
 
Pneunm
Pneunm PM kdy to bylo? Když začínal podnikat po revoluci můj táta dělal věci které by dnes nebyly vůbec možné. Dělal věci na které by dnes potřeboval 20 mil. Dělal věci na které by dnes možná potřeboval 100 mil. Trh je strašně presyceny a vmáčknout se není legrace. Jedna moje nedávná zkušenost. Kupuju si veškerou elektroniku na Alze. Před časem potřebovala manželka počítač. Vybrala si ho na internetu a oslovila jednu zdejší firmu(kontakt dostala náhodou) . Pán byl dost rozladěn z ceny ale nabídl ho za stejnou cenu jako na netu i když jsme to po něm ne nechtěli a říkali jsme mu ať to nabídne za to co potřebuje. Počítač po měsíci přestal jít, pán se pro něj večer stavil a ráno ho přivezl opravený. Koupím si snad ještě někdy počítač na Alze? To bych musel být idiot. Až příště budu něco potřebovat napíšu email "objednejte mi prosím nějaký dobrý počítač" stejně jako mi chodí SMS objednejte mi prosím nějaké dobré gumy na Octavii. Chci říct to že jsem o této firmě vůbec nevěděl a věřím tomu že stejné je to i s prodejem pneumatik.
sobota, 6. listopadu 2021
 
PM
PM Když jsem začínal, tak jsem roznesl asi 10 tis letaků sám a měl jsem hezkou první sezonu...teď už jen vizitky , připadně reklama přímo na servis jelikož jsem u hlavní silnice. Má někdo zkušenost s řešením od B2B on line výloha případně Smart katalog..?
sobota, 6. listopadu 2021
 
Pneunm
Pneunm Letáky především, trochu internet, ten jsem chtěl letos taky udělat pořádně ale nějak jsem to nestihl. Je to 20-25 na sezónu. Když si vezmu kolik prodaných sad potřeba aby se investice vrátila přijde mi to dobrá investice. Stěžujeme si tu na eshopy ale v tomhle za nimi pozadu. Proč nejlevnejsitentononc prodá tolik gum. Protože jsou nejlevnější? To těžko. Protože mají nejlepší služby? Tak to už vůbec. Běžný člověk nevnímá tu naši válku. A jsem přesvědčen že většině nejde o nejnižší cenu. Prostě na něj dvacetkrát denně vyskočí výzva že si má koupit gumy na netu tak si je tam koupí a neřeší to. Kdybych měl znova začínat (což bych vážně nechtěl) tak bych tu částku minimálně ztrojnásobil. Byla to jedna z mých největších chyb když jsem začínal. Stejně jako jsem měl položky hever, vyvazovacka atd. měla tam být položka reklama. Toť pouze můj skromný názor, nikomu ho necpu.
sobota, 6. listopadu 2021
 
PM
PM Mě to přijde taky celkem dost peněz, ale asi záleží na situaci. Jakou formou do ty reklamy investuješ? Bilboardy, letáky, internet?
sobota, 6. listopadu 2021
 
SAB
SAB Pneunm:Z mého pohledu zbytečně vyhozené peníze.Práce a kšeftů na servise mám víc než dost i bez toho vyhazování peněz,ale to je každého volba.Každý z nás jsme mamažerem svého podniku a menežujme to jak umíme nejlépe.
sobota, 6. listopadu 2021
 
Pneunm
Pneunm :D já myslím že to je málo chci ještě přitlacit. "kdybych měl posledních pět dolarů tak tři dám za reklamu" H. Ford. Je pravda že data o návratnosti nemám ale když vidím kolik dávají za reklamu nadnárodní společnosti které ty data mají tak mi to vzhledem k obratu nepřijde moc.
sobota, 6. listopadu 2021
 
SAB
SAB Pneunm:Je to šíleně moc a jaký máš k tomu důvod tolik do reklamy investovat?Nechápu proč bych měl na sobě nechat parazitovat nějaké reklamky.
sobota, 6. listopadu 2021
 
Pneunm
Pneunm SAB vážně, jen teď nevím jestli ti to přijde málo nebo moc :)
sobota, 6. listopadu 2021
 
SAB
SAB Pneunm: to jako vážně?
pátek, 5. listopadu 2021
 
Pneunm
Pneunm Cca 40 až 50 ročně
pátek, 5. listopadu 2021
 
pneupolach
pneupolach V dnešní době už žádnou reklamu nevyužíváme, máme stránky FB a profil na Firmy.cz a stačí. Před několika lety jsme měli Billboard a letáčky ve schránce, letáčky neměli téměř žádný úspěch, ale billboard ano. Jinak dobře odvedená práce se chválí sama i za vyšší cenu.
pátek, 5. listopadu 2021
 
jenicek
jenicek Zdravím. Kolik tak utratíte ročně za reklamu? Nebo už ji někteří nepotřebujete?:) Samozřejmě nejlepší reklama je spokojený zákazník, ale tak proč tomu i nepomoct...
pátek, 5. listopadu 2021
 
SAB
SAB Ideální TPMS jsou origynální, mám na svém voze 12let a stále fungují bez problému.
středa, 3. listopadu 2021
 
gp50
gp50 TECH T-PRO dva roky. Tři sady, všechny na Opel Mokka. Vždy přestali chodit po sezónním uskladnění - už se neprobudili. Něco uznaná reklamace něco ne. Přestal jsem Tech dávat.
středa, 3. listopadu 2021
 
Pneunm
Pneunm Schrader jedna zima. Uznána reklamace.
středa, 3. listopadu 2021
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz