Pneurevue.cz » Fórum » O všem, co hýbe gumařinou

O všem, co hýbe gumařinou

 

pondělí, 14. května 2012

Pravidla registrace a diskuze na fóru

 
 
 
Michal
Michal Kluci po pár dnech Vás také zdravím. Nějak nebylo co psát. Pracovní dny jsou velmi pozvolné. Na druhou stranu tento týden byl o dost lepší než minulý a každý den jsem odcházel z úsměvem, že nějaké ty gumy se prodali, ale pořád je to jen v duchu velkých kol..střední vrstva se nám stále rychleji vytrácí přátelé....Co mě ale překvapilo, že se mi podařilo udat i 14 zimních pneumatik, pravda dvoje byly dost neběžné rozměry a ti zákazníci to evidentně ví, tak to řeší s předstihem. Jinak jsem se ale zabýval, pro mě relaxační činností a tou je hloubkové čištění kol a laková oprava opravdu dobrým zákazníkům, což obnáší ruční mytí a čištění od nalepeného asfaltu a toho žlutého sajrajtu z brzd a nástřik sedřených ráfků. To dělám opravdu jako bonus zákazníkům, kterých si vážím a jsou pro mě opravdu důležití, těm to dávám jako bonus. 1. mě to baví, 2. oni mají radost a udělá to hodně radosti 3. u těch ostatních si na tom docela slušně vydělám....ale co mě tak napadlo, když jsem sháněl ty zimní gumy, protože to byly dost rozměrově exotické SUV nokiany, jak se bude asi vyvíjet zima? Neťukejte si na čelo, co to řeším teď v době, kdy astronomické jaro je kdesi, kde by být nemělo, ale i už teď u těchto gum jsem si ověřil, že cenově to bude u VO asi stejný masakr jako léto, protože ač jsem si myslel, že nákupní cena je dobrá, tak jsem objevil u jiného VO ty stejné pneu o 380 Kč na kusu levnější a to byly prosím 16ky a žádný ležák, druhá pol. roku 2012. Což ve mě pomalu probudilo myšlenky, jak to asi udělám s předzásobením. Pravdou je, že léto vyšlo na výbornou a šlo to i s malinkatou předobjednávkou a relativně sranda množstvím na skladě. Ale zima je úplně něco jiného, tam vyhrává, kdo okamžitě má a všichni víme, jaký stres to je, a pokud se to bude odehrávat v duchu jako toto jaro, kdy ještě před týdnem v pátek toho bylo jako hrom a v pondělí skoro nic, tak to bude velmi zajímavé sledovat. Velmi rád si počkám, co nám zima nabídne a určitě se budu snažit to směrovat do stejné filozofie jako toto jaro, které klaplo na výbornou. Jojo, kde jsou ty časy, kdy jsem nervozně už v únoru čekal, kdy přijede několik set letních pneu a koncem srpna už jsem musel mít zimáky pěkně v teple. Teď se na jejich místech pokojně rozvalují uloženky kol, což je v této době jistota přijmu od každého zákazníka každou sezonu.....zajímavě se nám ten trh odvíjí. P. S. Jinak Bořku s tou fakturací máš naprostou pravdu. Firmy, kterým dávám na fakturu bych na prstech dvou ruk spočítal a rozhodně to nehodlám dál rozšiřovat, takových nervů, co jsem si v minulosti užil při vymáhání užil. Faktem je, že ti, kterým dávám na fakturu, tak ty už jsem si opravdu vycvičil, tam se těch 14 dní dodržuje bez výhrad. Ale byl to několikaletý boj, který mě stál asi i nějaký ten rok života.
sobota, 25. května 2013
 
BF
BF Hezký páteční večer přátelé gum. Shambo jsem zvědav na čísla v dubnu u nás. Jak jsem již přal první čtvrletí dopadlo velmi špatně. -19% oproti minulému roku je až děsivé číslo a svědčí to o něčem co se tady u nás děje. Prodeje nových vozidel je jasnou indicií a šetření na všech frontách jde poznat všude a to nejsme ještě nijak daleko s poklesem. Na chviku přijde oživení ale jen na chvilku. Nákladní pneupropad za minulý rok byl ještě větší a nelze očekávat nějaké příliš velké zlepšení. Když jsem teď během pár dní hovořil s několika servisáky a pověděli mi kolik mají v nezaplacených fakturách od prosince v kamionových dopravách, tak jsem je jen mohl politovat. Většinu už ani neuvidí a to je skutečnost. Tohle není dobrý byznys tohle je sponzorství firem které jsou kolikrát před krachem. Je smutné a je to i tak že si z pneuservisů udělali mnozí banku a půjčovnu. Před léty jsem se rozhodoval zda to vytřídit a vyhodit anebo se pořád bát, prosit, psát upomínky, volat, mít zkažené vánoce. Nakonec jsem zvolil většinou je vyhodit a nelituji vůbec toho dodnes. I když jsem ztratil přes 8mil. obratu mám klidné spaní, nestresuji se tolik a kdo chce stéjně přijede, zaplatí hotově max. kartou a jsem v klidu. Faktury dávám jen vyjimečně a to firmám které dobře znám a které neustále sleduji jak dělají a jak fungují celkově. A mimochodem skoro všechny co jsem vyhodil dnes už nefungují-zkrachovali. Soustředím se na jiné věci které přinášejí částečně potřebnou pohodu v rámci dnešních skromných možností. Servis jede dobře, pneu se prodává už o něco pomaleji, ale jde to. Hezký večer přátelé gum a Michale, SJM a další připište pár řádků s činnosti dnešních dní.
pátek, 24. května 2013
 
Shambo
Shambo Gumám zdar, přátelé. Jedna zajímavá a snad i příjemná zpráva. Po 17 měsících neustálého snižování prodejů pneumatik na evropských trzích náhle a nečekaně došlo v dubnu k obratu. Alespoň to tvrdí analytici z Morgan Stanley. Snad se potvrdí prognózy o mírném růstu prodejů, kterých se drží někteří výrobci bez ohledu na slabší první kvartál. V dubnu 2013 se prodeje osobních pneu proti předchozímu roku zvedly v Evropě o celých 8% ( s výjimkou prodejů v Rusku). Přitom první čtvrtletí tohoto roku skončilo snížením prodejů o 7% proti minulému roku. Morgan Stanley to komentují jako ,, dlouho očekávaný průlom ,,. Kéž by měli hoši pravdu. Příznivá tendence provází i prodeje a poptávku po nákladních pláštích - růst prodeje se vyšplhal na celá 4%. Celkově nás podle analytiků čeká mírné oživení - do konce roku by prodeje osobních pneu měly zaznamenat zvýšení o 2%, u nákladních pneu se čeká růst prodeje o 4%. Není to údernické tempo, ale stále lepší než nic. Jak by řekl Jaroslav Hašek - takový mírný pokrok v mezích zákona. Kdo má zájem se blíže podívat, co že to je to ,, Morgan Stanley ,, zač - zde máte možnost: http://www.morganstanley.com/ Gumám zdar, přátelé.
pátek, 24. května 2013
 
Moris
Moris Za upozornění na foto není zač......., hlod jsou to skuteční internetový profesionálové, kteří prodávají černé zlato jak se nechal slyšet v rozhovoru pro pneurevue, jeden z internetových prodejců.....je veřejným tajemstvím kdo za ipneu.cz je, čím se vlastně ani netají......portál ipneu.cz beru jako facku všem pneuservisům, kterým tady o něco jde.....Pachut je pro mě stejná jako po Klausově amnestii.....
čtvrtek, 23. května 2013
 
Shambo
Shambo Gumám zdar, přátelé a Bořku zvlášť. Omlouvám se za včerejší výpadek, ale cesty gumaře i samuraje jsou občas nevyzpytatelné. Polepším se! Dnes potěším zaryté fans cyklistiky, jednoho z nejčistších sportů lidstva - skoro absolutně nedotčeného hrozbou dopingu. Jak jsem se zmínil naposledy, když nevíš kudy kam - změň třeba logo, převaž si tkaničky na tenisce, prodej zbytek firmy nebo kup los Sazky. Japonské TOYO se rozhodlo svou bombastickou reklamou osvěžit přenosy hned ze tří největších evropských cyklistických závodů - Tour de France, Giro d'Italia a la Vuelta a España. Ušetřím vám všem čas, nemusíte vysedávat u Eurosportu a zírat na hochy v růžových, kropenatých a žlutých elastických trikotech při stoupání na další horskou prémii. Reklamku si můžete prohlédnout zde: http://www.youtube.com/watch?v=lg9ov6HDsB8 Pokud tak učiníte, máte šanci být v mezi prvními, kdo to uvidí na vlastní oči v rámci celé naší planety. U TOYO je velmi fascinující to, že firma byla založena v srpnu 1945 v Japonsku prozíravým panem Rikimatsu Tomihisa. Mám takový pocit, že ostatní obyvatelé Země vycházejícího slunce mysleli v té době na cokoliv jiného, jen ne na zakládání firem. Ale stalo se. http://toyotires.com/about-us/timeline A aby té cyklistiky nebylo málo - až z dalekého ostrova Taiwan se značka KENDA rozhodla sponzorovat veloteam Cannondale Pro Cycling, dříve známý jako Liquigas. Několik let za tuto stáj závodil i náš Roman Kreuziger, aktuálně dresy s Kendou oblékají třeba Slovák Peter Sagan nebo Ital Ivan Basso. A pokud rodinu vyvezete na výlet na veletrh do Boloně, na stánku KENDA si můžete s Ivanem Basso splknout třeba o převodech nebo bobulích. Dnes by to snad stačilo, přátelé. A pokud nevíte, čím si zpříjemnit cestu ráno do práce - vřele doporučuji šesté album The Beatles ,, Rubber soul ,, - Gumová duše. Zdar, přátelé.
čtvrtek, 23. května 2013
 
BF
BF Shambo kde jsi? Za včeréjšek ti píšu velkou bulku. Po přátelské schůzce a bezesporu užitečném posezení s Japonskými mecenáši se kterými jsme probrali některé další potřebné kroky na našem malém českém rynku a to prosím bez saké abych měl pořád jasnou hlavu jsem se včera mimo jiné dozvěděl a jestli jsem dobře i slyšel a hlavně viděl od našich zdrojů tak celkový prodej osobních pneumatik v ČR minulý rok klesl o 13%. Letošní 3 měsíce jsou pak už i pohromou. Dalších -19%. No jak se na to celkově koukám nebude to vůbec veselé přátelé gum. Sklady skoro všude nabité. Ty čísla už nikdo letos nedohoní s výhradních prodejců ani internetu. Slevy se na nás valí ze všech stran a to nestíhám koukat co jsou schopni dodavatelé najednou dát za ceny. Koukám na to a říkám si kam to ještě může a hlavně půjde dál. Není to však tím že dostávají teď akce od výrobců, ale zatím především rozdávají obrovské rezervy které měli u sebe. Místo aby udělali fantastickou akci v lednu či únoru tak příjdou na trh s tím až teď. Je pozdě přátelé z řad prodejců. To si neumím asi ani představit jak vylezou z gumama internetoví a kteří je mají dávno na skladech za drahé peníze a budou muset jit pod nákup. A že budou muset je dnes víc než jisté.
čtvrtek, 23. května 2013
 
Anonym
Anonym Dobrý den panové, tak nejlevnejsi pneu se do toho opřeli, nejen ze se tu na ne objevilo pred casem podezrení z "upozornení" na zivotním prostredí at se podivají na servisy. Tak pred casem prisel mail ze vykoupi skladove zasoby tedy pekny pokus jak nekdo kdo nema nervy pockat do dalsi zima tak jak dostat ze skladu penize a NP se dostanou k levnym gumam. Tak dnes prisel mail ze vykoupí neu s 1-2 mm za 10-20 Kč. Coz nam jasne signalizuje ze od zimy vstupuje NP na pole protektoru!!! Jsem jenom zvedav s jakou znackou. Jasne se nabízí pneu Vraník, který má novou fabriku a po ne uplne povedene zime jiste uvita nove vyuzití svych kapacit. Takze pozor panove jestlize se nepletu tak protektory prestanou byt super lukrativnim zbozim s peknym vydelkem. Doufejme ze kdyz budou delat protektory tak s Vranikem ktery snad bude drzet trochu cenovou politiku, kdyz s nekym jinym muze byt cena protektoru nekde jinde. A pozor chcete li vedet s kym mame v pneubranzi tu cest podivejte se na www.toplist.cz a vpiste slovo pneu. Vyjedou vam navstevnosti a u NP je to uctyhodne cislo a spousta lidi kteri se zde cenově zorientují. Napvtevnosti NP se nikdo ani nepriblizuje. A jeli pomer navstevy a nakupu na e shopech 1-4% jak se uvadi tak pri jejich prumerne navstevnosti 15000 krat 2% nakupujicich krat pocet pneu x 365dní tak cilso ze udelají 500 000 pneu za rok nebude daleko od pravdy. Hezky den
středa, 22. května 2013
 
Poo
Poo Morisi, Team z ipneu děkuje za upozornění na ne zrovna vhodou fotografii skladování pneumatik pod širákem a již byla nahrazena lepší. K tomuto by mě ještě zasímalo jak je to tedy s tou akcí údajně jen pro členy Bestdrive, to se zákazník kupující na ipneu rovnou stane členem Bestdrivu ?
středa, 22. května 2013
 
Shambo
Shambo Gumám zdar, přátelé. Když si pánové v cylindrech a fracích ze společnosti CONTINENTAL zvolili už v roce 1882 vzpínajícího se koníka jako svůj symbol, nemohli tušit, že právě v těchto dnech bude logo koníka modernizováno a spíše než Šemíkovi nebo Hátatitlovi se bude podobat figurce z vystřihovánky. Šéf CONTI, vážený pan Elmar Degenhart, vidí v faceliftovaném koníkovi ,, modernější, svěží tvář ,, která lépe odpovídá nové vizi společnosti. Kopytnatec je totiž doprovázen i novým sloganem - "The Future in Motion" - budoucnost je v pohybu. Pokud si světový koncern v době depresí, recesí a tržní mlhy začne hrát s letitým logem, tvarem hřívy a kopýtek a bojovnými slogany, buď se jedná o velmi silné sebevědomí nebo naopak už neví, kudy kam. Věřme tomu prvnímu. Ovšem to není všechno! Jak vyplývá z tiskové zprávy ADIDAS, určité směsi vyvinuté v Hannoveru byly použity ve sportovní obuvi, mimo jiné v běžeckých botách Adidas adizero Adios. A výsledek se dostavil - hned v několika maratonech vítězové v této obuvi prolétli cílem v rekordních časech a byli zcela neudržitelní. Nevím jak vy, ale světového rekordmana Patricka Makau z Keni bych s bídou stíhal i na kole. A jeho čas? 2:03:38. Nevíme ovšem, co by na Adidas adizero Adios s podešví ze směsi CONTI řekl legendární maratonský šampion Abebe Bikila. Ten běžel zcela bos na OH v Římě v roce 1960 pro zlato za neuvěřitelných 2:15:16.2. A to není všechno, přátelé. CONTI bude v USA podporovat fotbalovou reprezentaci včetně ženského a juniorského týmu. Kdo někdy viděl v akci americkou fotbalovou brankářku Hope Solo, ani se tomu nediví. A kdo Hope nezná - máte ji zde: http://www.ussoccer.com/teams/wnt/s/hope-solo.aspx
úterý, 21. května 2013
 
Shambo
Shambo Gumám zdar, přátelé. Květen bude obratově i ziskově slabší než duben. Také máte takový pocit? Pokud ovšem dáme na doporučení amerických finančníků z Morgan Stanley, nabízí se nám garantovaný zisk z výnosů akcí tchay-wanského gumárenského tygra - společnosti Cheng SHin Rubber! Asi ji znáte lépe ve spojitosti se značkou MAXXIS. Finanční rádcové očekávají nárůst výroby i zisku do roku 2015 na úrovni 26%. No nekupte si pár akcií... Zpět do JAPONSKA. Japonští patrioti v počtu 1000 mužů i žen vybíralo nejprestižnější firmu podle těchto kritérií: obrat nad 2,5 miliardy USD a počet zaměstnanců nad 500. Mezi 200 společnostmi ze Země vycházejícího slunce byli vybráni tito vítězové: 1. TOYOTA - 58% respondentů jsou na značku hrdí , 2. SONY - 43% a 3. HONDA - 40%. Z gumařů se velmi vysoko umístila BRIDGESTONE - na krásném 8. stupínku. Značkou BRIDGESTONE se pyšní 28% respondentů. Nezbývá než pozvednout pohárek horkého saké a připít zakladateli firmy, panu Šojiro Išibašimu (石橋正二郎 - Ishibashi Shōjirō ), který to celé v roce 1931 započal. Příjmení ,, išibaši se totiž překládá jako ,, stone bridge ,, - kámen, ze kterého stavíme most,,. Snad nebudeme nuceni s bílou páskou kamikaze na čele vrhnout se na konci sezony střemhlav na střechu vlastního skladu. Banzai, přátelé.
pondělí, 20. května 2013
 
Shambo
Shambo Čenda: těm sondičkám pracovně říkám US-čípky... :)
pondělí, 20. května 2013
 
Shambo
Shambo Čendo, sondičky vypadají takto: ukáže to nejen problém s opotřebením, ale třeba i špatné vyvážení nebo dlouhodobě nesprávné huštění. http://www.tireperformanceindicators.com/Examples.htm
neděle, 19. května 2013
 
Anonym
Anonym Shambo ty jsi ale magor!Myslím to ale v tom dobrém.Jinak situace na trhu pneu je celkem příznivá.Gum je tři prdele.Podbízení a lezení do řiti na každém kroce.Brička dává za offffff 16kol 5litrů na dřevo.Lassa jen 600 bubíků za sadu.Poblázněni předražení Pireláci zkur...ceny na Tomketu a nasrali si tedy hezky do hnízda a Michelin zalez do ďury ani vidu ani slechu.Asi se už balí do Romského centra v Temešváru.Interneťáci a šméjdi kravatoví jsou v depce a ve velkém stresu,prodávají velké kulové a mají trenky na půl žerdi.Na servise je celkem živo.Klímy jedou že se mi od dvou plniček kouří a nestíhám objednávat bomby na doplnění.Gumy zvolnily ale jede se pořád což je dobře a oprav jsou velké mraky takže supr.Ještě snad žeTemešvár,ten rumunsky je město v západním Rumunsku,v regionu Banát,v župě Timiş.Je to průmyslové město s rozvinutými službami a tak třeba se jim tam těm našim Michulinům bude líbit.Zdar.
pátek, 17. května 2013
 
Shambo
Shambo Gumám zdar, přátelé. Hjůůůůůůůůůůstne, máme proubléééém! Tato legendární věta pilota Apollo 13 zazněla vesmírem skoro přesně před 43 lety. Kdo však problém určitě nemá, je indická gumařská jednička APOLLO. Za poslední rok se jejich zisk zvedl o neuvěřitelných 48,8%. Několikrát jsem si tu cifru ověřil. Sedí. APOLLO si totiž užívá výrazného růstu nákladní dopravy v Indii. Tady vidíte, co to je nemít v Indii Kalouska. Indové neřežou rozpočet, Indové budují a stavějí. SUMITOMO se pochlubilo na autosalónu v Šanghaji novinkami pro čínský trh, ovšem pod značkou DUNLOP. A jak zní skromný plán SUMITOMO? Rádi by ukrojili z čínského trhu pěkných 10%. Držme jim palce, klukům opáleným. Ředitel legendární stáje F1 LOTUS pan Eric Boullier okomentoval připravované změny pneumatik PIRELLI. ,, Je to jakoby ve fodbale uprostřed sezony změnily velikost branky.,, Po rekordních 82 pitstopech během posledního klání formulí se naštvaní a uražení Italové ( myslím tím opět hochy z PIRELLI ) rozhodli své ORANGE a WHITE zázraky přeonačit. Uvidíme, co na to řekne Vettel. A na závěr - co je nového v Americe? US brand ICON vyrukuje na trh se svým vlastním zlepšovákem, nazvaným ,,Visual Tire Performance Indicator (VTPI),,. Osobní pneumatiky jsou vybavené třemi barevnými sondičkami - černou, žlutou a červenou. Pokud uvidí řidička - blondýna ( rsp. řidič - blondýn ) na své pneumatice červené tečky v běhounu, znamená to jediné - měl by se rychle poohlédnout po novém obutí. Novinka se zatím testovala v Kanadě. Otec projektu - vynálezce Pat O’Brien - označil výsledky testování za ,, neuvěřitelné ,,. Zajímavé je, že americká lokální značka ICON velmi aktivně spolupracuje např. s distributorskou sítí LINGLONG. Pokrok se zastavit nedá, přátelé. Nežijeme ve století páry, naše století je epochou globalizace. Gumám zdar!
pátek, 17. května 2013
 
Michal
Michal To jsi jim řekl dobře Bořku. Fascinují mě tito vyčuránci, kteří při pojetí vlastního byznisu mají pocit, že se vše dá koupit. Osobně tohle moc nechápu. Já jsem už několikrát ať už u známých nebo i takhle co jsem viděl, že někteří prodali dobře fungující podnik v domění, že mají vystaráno, ale opak byl naprostou pravdou. Místo toho, aby si nechali běžící podnik, tak ho prodali a za pár let zjistili, že nemají vlastně nic. Je to hrozné, kam jsme to jako společnost dopracovali..
pátek, 17. května 2013
 
Shambo
Shambo Bořku a ostatní, pokud máte zájem - zde je komplexní statistika o prodeji ( registraci ) osobních vozidel v Evropě podle trhů a značek za duben 2013. http://www.acea.be/index.php/news/news_detail/passenger_car_registrations_-7.1_over_four_months_1.7_in_april Tabulky v pdf a excelu najdete pod textem dole. Pevné nervy, přátelé!
pátek, 17. května 2013
 
BF
BF Evropa částečně aspoň na chvíli ožila v prodeji aut. U nás to ale nejde. Svaz dovozců automobilů už minulý týden oznámil, že v České republice se prodej nových osobních aut v období od ledna do dubna propadl o 14 procent na 51 514 vozů. V samotném dubnu klesl o devět procent. No co se dá dělat. Jak Shambo napsal--Jestli si sami sebe vážíme - musíme to překlenout se ctí i my. http://ekonomika.idnes.cz/prodeje-aut-v-evropske-unii-za-duben-2013-dhx-/eko_euro.aspx?c=A130517_090623_eko_euro_spi
pátek, 17. května 2013
 
Shambo
Shambo Bořku, developeři jsou celosvětově nepoučitelní: místo amazonského pralesa nabídnou lidstvu mýtinu, místo servisu holou betonovou plochu a místo Karlovy studánky multiplex, diskont vysavačů a čistírnu peří.
pátek, 17. května 2013
 
Shambo
Shambo Hohe... Čendo, berme to s humorem a nadsázkou :) Pěkný den přeji! Večer zase nějakou perlu zveřejním :) Stává se z toho pomalu ale jistě rubrika ,, Gumové listy. ,,
pátek, 17. května 2013
 
BF
BF Krásné ráno přátelé. Tequilu jsem do sebe Shambo nehodil, protože musím mít jasnou mysl a hlavu a na keříky nemám půdu i když tady na těch Třineckých haldách strusky se by to mohlo uchytit. Riskovat to ale nebudu, možná by to byl špatný podnikatelský záměr a EU mi na to prachy na rozdíl od koníren herce Vydry nebo farmy Polívky nedali. Velblouda jsem taky na můj dotaz ještě nedostal, tak budu muset zase sám něco dělat a až bude v kasičce trochu peněz něco si pak třeba i koupím. Co však dnes chci napsat je, že je však až s podivem jakmile se něco děje někde ve velkém stylu a dá se z toho vytěžit, okamžitě se vyrojí různé mouchy zvané hamouni a spekulanti kteří chtějí urvat co nejvíce. Na co narážím? Za poslední dva měsíce mne oslovili tři developeři kteří chtějí můj servis, no servis spíše místo. První má otázka vždy zněla- na co to chcete? Váhavá nebo vyhýbavá odpověď nedá na sebe čekat. To mne nadzvedne a končím hovor. Pak ale všichni vyměkli. A já všem řekl. Tak, pánové předtím jste ani neštěkli když tu nebylo nic a teď když jsem středem pozornosti, jsem v super atraktivní zóně, mám kolem sebe plno obchodů, vedle mne se staví nová sportovní hala, všude kolem jsou obrovské množství parkovacích míst, mám nějakému hej počkej strejdovi třeba na zázračně tajné akcie prodat svůj vlastně život? Zachovat jak vidím nikdo servis nechcete a máte své jiné větší plány. Já mám propustit lidi kteří se mnou budovali tuto firmu? Já mám zanechat jméno které jsem si vybudoval, já mám opustit a vlastně zradit zákazníky které mám? Přestěhovat to tady už pak nejde a nemá to vůbec smysl, protože to je nemožné. Cena za takové místo je a bude svým způsobem jedinečná. Řekl jsem všem třem nezávisle: ano, vše je pánové na prodej, jak se tady říká za peníze v Praze dům, ale Vy musíte zaplatit nejenom to co stojí, co je na mapách, to co je na dílně a je celkově vidět, ale především to co není nikde hmatatelné a v první chvíli viditelné. Těch téměř deset let práce a života tady na servise, ty lidi které mám vyhodit na ulici, kteří by rádi třeba i zůstali v tomto oboru dál, kterých si vážím a musím je dobře zaplatit kvůli vám za vlastně vyhazov(žádné odstupné 3 měsíce-bylo by mi to hanbou) , ty zákazníky kteří byli, jsou a mohli by být spokojeni když neodejdu dalších mnoho let. Největší hodnotu má celkový morální stav ne nějaká stavba a vybavení které zbouráte a stroje někde rozdáte, prodáte nebo ještě v horším případě vyhodíte. Pokud tady nezachováte servis což vidím že je naprosto jisté, tak si to zaplaťte a také zaplatíte zlatem to si buďte jisti. Nemíním Vás nikoho šetřit. Již před léty jsem tady napsal a to stále platí: dělám byznys abych mohl dělat charitu, protože když budu dělat charitu tak nikdy nedojdu k byznysu. A ty děti, zvířata, nemocnice, sanatoria a další mi snad dají teď v duchu za pravdu. Naše společnost je v devastujícím stavu. Vznikají jen ti nesmírně bohatí, kteří chtějí být ještě více zavaleni penězi a pak už jen ti chudí. Střed se rychle vytrácí a ten také hlavně dělá ekonomiku která je těžce skomírající. Vím však jedno, nebudoval jsem a nebuduji zatím stále dál proto abych něco levně prodával kde jakému Hejhulovi, ale snažím se abych fungoval, nabízel a zkvalitňoval v rámci svých skromných možností další potřebné služby široké veřejnosti. Možnosti tu stále jsou a to mne žene vpřed. I když vím že pneuservis nikdy už nebude co byl před léty a bude závislý na dalších mnoha a mnoha věcech a aspektech. Beru to vše jako výzvu. Jestli časem podlehnu a prodám, nebo pojedu v oboru dál to nemůžu vědět a ani nevím. A taky se držím hesla-nikdy neříkej nikdy. Vím však určitě jedno. Stále zůstanu pneuservisákem tělem i duší. Hezký den přeji všem rozumným lidem v oboru pneu. Bořek Filipec. http://www.pneucentrumprofi.cz/
pátek, 17. května 2013
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz