Pneurevue.cz » Fórum » O všem, co hýbe gumařinou

O všem, co hýbe gumařinou

 

pondělí, 14. května 2012

Pravidla registrace a diskuze na fóru

 
 
 
BIB
BIB cendo však ano, řešili jsme tady s Michalem tento test z Autotipu který je přeložený z Autobildu ale měli jsme zato že článek o DOT je taky zkopírovaný ale není to tak, je to výplod jednoho nejmenovaného redaktora Autotipu. U mě už tedy přetekl pohár trpělivosti s těmito pisálky demagogy a populisty.
středa, 3. dubna 2013
 
BIB
BIB Michale tak článek o DOT z original testu v Autobildu není shodný, český redaktor si ho napsal podle sebe, v německém se píše že pneu se prodávají jako nové do pěti let ale ani doporučují kupovat do cca dvou let, což je naprosto něco jiného než napsal ten český pisálek. O žádné slevě u dvouletáých pneu se tam nepíše.
středa, 3. dubna 2013
 
Michal
Michal čoveče Čendo je to možný, protože on to auto tehdy na P9 koupil je to asi dva měsíce, jojo Run flaty homologace BMW NCT5ky..neříkej, že jsi to tam měl taky?
úterý, 2. dubna 2013
 
Michal
Michal Chlapi, jako byste mi tu mluvili z duše...Já tu toho taky zažiju dost a taky si to začnu fotit, protože já toho tady mám možná ještě více, než si myslíte. Teď zrovna řeším s jedním zákazníkem, který koupil bmw s run flaty, ve kterých jsou vedle sebe dva knoty. Já s tím odmítám cokoliv dělat, protože nevím, co se s tím run flatem předtím dělo a jakém stavu to uvnitř je. Už jsem mu i posílal vyjádření z Goodyearu, kde mi technik psal a podepsal se pod to, že takovýto defekt se vůbec neměl takto opravovat a natož na tom jezdit, protože do té gumy nikdo nevidí co se s ní dělo a jak ten defekt probíhal. Obzvlášť, když to koupil i s autem, protože podle knotů to byla oprava na rychlo a čerstvá aby původní majitel nemusel kupovat novou gumu. Když už jsem mu vysvětlil, že to prostě předělávat po nikom nehodlám a že mu na doklad napíšu, že je seznamen se stavem pneu, tak se do toho přiserou z autor. servisu BMW, kde mu řeknou, že defekty na run flatech běžně opravují. Tak kde je pak pravda. Přiznám se, že zase tolik aut s run flaty neděláme, ale byl jsem na konzultaci i u Procházky, taky říkali, že by se to báli opravit a potvrdili to co goodyear. Já mu asi celou slavnou gumu dám do auta, ať si mu to nasadí v BMW a odpovídají si za to. Další případ mám stejný jako BIB. Jeden opravdu krásný a velký profi servis opravoval taky malinký průraz bočnice u mercedesa S tím, že to zalili vteřinovým nebo nějakým lepidlem a tu utrženou část tam prostě připlácli, u pneumatiky s profilovým číslem 40. Přitom, kdybychom to opravili přes thermo, tak na ní mohl krásně jezdit, protože hluboké to vůbec nebylo. Nejhorší na tom je, že tu zodpovědnost si mnoho fajnšmekrů neuvědomuje, že ti lidé se na tom pak můžou zabít. Když lakýrník blbě nalakuje nárazník, tak to maximálně blbě vypadá, když pochybíme my a dojde k defektu na dálnici, tak to může ohrožovat i životy.
úterý, 2. dubna 2013
 
BIB
BIB Ale vzpomínám si i na případ kdy šopový autoklempíř s vyzouvačkou zákazníkovy rozmlouval zcela bežný drobný průraz v bočnici který jsme zavulkunizovali ke spokojenosti zákazníka. Zákazník měl defekt a navštívil onu šopu, tam mu řekli at kolo vyhodí, on však vzal kolo a zajel k nám co si o tom myslíme, pneu jsme zhodnotili jako bezproblémově opravitelné a dali ho do thermopresu, zákazník se tedy vydal do šopy pro disk který tam nechal a šopař mu řekl at neblbne že to je nebezpečné a podobné kydy... jsem myslel že k tomu karosáři který o pneu vý jen to že jsou kulaté a z gumy, ale nakonec jsem si řekl že takový lidi mě za nervy nestojí, lidi časem ocení profíky, aspon v to tedy doufám :-)
úterý, 2. dubna 2013
 
BF
BF BIBe já vím. Taky to znám ze servisu. Sem tam se mi ale podaří to z nich dostat a už jsem i několikrát budkaře zdrbal že až se někomu něco stane ať se nediví, že ho příjdou policajti vydusit. Jeden případ už znám a chlapec se pořádně zapotil. Dnes už pneuboudu nemá. A díky za to.
úterý, 2. dubna 2013
 
BIB
BIB Bořku vždy se ptám kdo jim to kolo zbastlil ale myslíš že se přiznají kde byli v které šopě? Většinou s tim kolem byla někde manželka nebo už si nevzpomínají :-)
úterý, 2. dubna 2013
 
BF
BF BIBe krásná ukázka neschopnosti, fušerství a amaterizmu. Ještě k tomu dát přímo kontakt na ty břídily co to tak dělají a bylo by to super.
úterý, 2. dubna 2013
 
BF
BF K problematice stáří pneu se postavil i Nokian. Bylo to na těchto stránkách- http://www.pneurevue.cz/nokian-k-zivotnosti-a-stari-pneu.html
úterý, 2. dubna 2013
 
Michal
Michal No, mně už těší jen ten optimismus, protože tohle už není možný, co s tím počasí se děje. Máš pravdu...No, nejhorší na té letní sezoně je, že čím později začne, tím dříve to skončí...:-(((
pondělí, 1. dubna 2013
 
SJM
SJM Zdravím, no já Michale Tvůj optimismus nesdílím. Nežiji v Beskydedech a sněhu tu máme cca 20 cm, na středu je hlášeno další vydatné sněžení a když se dívám na předpověď, do 10.4. stále smýšené přeháňky, v noci pod nulou a přes den max. 3-6, čili dle mého nejzrádnější silnice. Já to vidím, že ještě 1,5-2 týdny si tady neškrtneme a lidi jsou navíc již tak otráveni, že bude stačit jedna zmínka v TV, že i koncem dubna může spadnout pár vloček a kšefty se nebudou pořádně hýbat celý duben.
pondělí, 1. dubna 2013
 
Michal
Michal Tak chlapi, tento týden to snad začne. Už se těším jak nevím co. Na zítra už je tam 6 aut na přezutí....no doufám, že nebude snežit. V Praze sníh není, dneska tu bylo tak mezi 3-8 stupni, tak jsem zvědavý. Ale když jsem dneska mluvil s kamarádem z Beskyd, tak říkal, že tam má víc sněhu než v lednu. Tak ať už máme to teplíčko a může se to pořádně rozjet:-)
pondělí, 1. dubna 2013
 
Michal
Michal BIB: ta klika a vyvážení nemá chybu:-)))...sakra to je taková škoda, že jsem si loni nevyfotil ten šroubovák co prošel zkrs pneumatiku i disk. Zákaýzník tehdy přijel, že tam něco cvaká, když má otevřené okno a on to šroubovák i s rukojetí. Zkusím se zeptat kolegy, ten si to tuším fotil, jestli to nevyhodil...
pondělí, 1. dubna 2013
 
BIB
BIB vytvořil jsem v mém profilu album s kuriozitama ze života pneuservisáka, pobavte se :-)
neděle, 31. března 2013
 
Michal
Michal Hroudo pošli mu to, ať to má ze všech stran. čím víc mailů tam najde, tím líp.
neděle, 31. března 2013
 
Hrouda
Hrouda Nazdar pánové. Ve svém profilu na foto galeri mám tiskovou zprávu od Continentál Barum s.r.o kterou jsem obdržel na e-mail je to ohledně stáří pneumatik . možná to zašlu i tomu pisálkovi co nabádá k popravě skladových zásob Pneuservisů. http://www.pneurevue.cz/profile/hrouda/photo/5-stari-pneumatiky.html
neděle, 31. března 2013
 
Michal
Michal BIB: ano je, to celé obšlehlé do puntíku. Je to ten odkaz, jak sem dával Broukpytlík s tím odkazem na .PDF. všechno sedí i to, že testovaly pneu od A do Y, to je tam přesně taky, i ten obrázek se tuzemští neobtěžovali změnit....
neděle, 31. března 2013
 
BIB
BIB Shambo je to tak, kdyby "odborně-populární" časopisy raději psaly o vlivu špatného tlaku v pneu a jeho pravidelné kontrole, co je větší problém nevhodný tlak nebo pneu stará tři čtyři roky? Mnozí z nás si pamatují doby kdy se na pneu jezdilo i 20 let a zásadní problém nebyl, pneu byla brána spíš jako investice do budoucnosti :-) ted by člověk s takovou pneu byl pomalu brán jako vrah. Michale ano, ten test je přebrán z autobildu a ten článeček o dot nejspíš taky, ale kdo ví jak to bylo přesně přeloženo.. Každopádně požaduji po něm odpověd kolik % mám dávat slevu z mé ceny u pneu starší dva roky a jestli poté jak zákazník slevu dostane bude mít zničehonic pneu vlastnosti jako úplně nová :-) a vše je vyřešeno? Budu rád když se na ten článek ve fotogalerii mého profilu podívají i ostatní a pokud nesouhlasí at panu Kodymovi do Autotipu napíšou.. jdu odhazovat sníh, dnes už podruhé, tady napadlo už skoro 20cm :-) hezké velikonoce
neděle, 31. března 2013
 
Michal
Michal BIB: tak jsem mu také napsal. Jsem zvědavý, co na to napíše, podle mě ví prd. Protože oni jen přeloží článek z německého AutoBildu a ani se neobtěžují vyměnit obrázky....naši jsou jen obyčejné ovce, které neví vůbec nic
neděle, 31. března 2013
 
Shambo
Shambo Tady další doplnění k tématu. http://www.pneurevue.cz/aktualni-cislo-1/pneu-revue-2-10/jak-stare-je-jeste-nove.html Zdá se, že otázka data výroby pneumatiky a jejich užitných vlastností nám plodí zástupy agitátorů - psavců. Je logické, že čím je výrobek starší, tím je jeho užitná vlastnost menší. Pokud to není např. Henessy nebo olomoucký tvarůžek. Ale o kolik menší? O kolik nižší? Jaká je potvrzená technickou zkušebnou odchylka mezi novým a starším? Jsou směsi a technologie např. z roku 2009 kvalitnější nebo horší než u výrobku z léta 2012? A pokud zákon připouští použití zimních osobních pneu v letním provozu ( mám na mysli červen, červenec...), tak v této souvislosti je otázka bezpečnosti uživatele s letní pneumatikou vyrobenou v r. 2010 a jejím možným např. nižším brzdným účinkem pseudoproblém. Praxe potvrzuje, že o DOT se zajímají mnozí řidiči. Ale jaký mají mít v pneumatice tlak, to je pro mnohé otázkou za milion. Pěkný jarní den, přátelé. Jdu odhrabávat chodník, zase napadla troška sněhu.
neděle, 31. března 2013
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz