Pneurevue.cz » Fórum » O všem, co hýbe gumařinou

O všem, co hýbe gumařinou

 

pondělí, 14. května 2012

Pravidla registrace a diskuze na fóru

 
 
 
Shambo
Shambo SFerda: chápu, že výrobce chce teritorium ovládnout a označkovat. Moje - cizí. Pokud má člen frančízy ekonomickou nebo obchodní výhodu danou dodavatelem a výměnou za to zapíchne do svého panství praporek dodavatele - ok. Jak vyplývá z neformálních debat s dodavateli, ale hlavně odběrateli, tak jsem více a více přesvědčen, že se jedná spíše o plnění tabulkových plánů pro nábor frančízantů. Jako při mobilizaci - chromí, slepí, hluší - hlavně jich poberme co nejvíce. Jako by centrály zajímalo jen to, kde je mapa označena patřičnými barvami. Koncerny dnes nemohou reálně síti nic nabídnout navíc, než dávají komukoliv z ulice. A za věrnost značce nečekej vstřícnost. Deformace vztahů, deformace cen, deformace podmínek. Pozitiva a systém v tom už dávno není. A navíc - všichni dělají všechno, protože koncerny se snaží na našem miniaturním trhu naroubovat se svým produktem už k fungujícímu členu konkurenční frančízy. A výsledky? Jak se píše v PR - rozvoj frančízy se váže mimo Best Drive k roku 2010, takže jak se může něco efektivně rozvíjet v krátkém období výkyvů trhu nahoru - prudce dolů - ještě níže - a zase trochu nahoru?
čtvrtek, 21. března 2013
 
Radek
Radek Hroudo michal to objasnil presne. Protoze proste musi. Jsou otazky na ktere pravdu rict nemuzou. Je to trochu jako v politice.
čtvrtek, 21. března 2013
 
Anonym
Anonym Tak to by mně zajímalo Shambo,Michale apod. jaký máte tedy názor na frenčízy?Kdo zaujal,kdo propadl?
čtvrtek, 21. března 2013
 
Hrouda
Hrouda Mě šlo jen o vyjádření osobního pocitu redekce. Ano věřím NE někdy nevěřím . Ale neva je to hloupost už s tím končím zeptám se na jinou blbost. :D Doneslo se k nám že bestdrive dodalo zboží do Globusu je to pravda? To bude zase ranec doveženejch gum ala hypermarket. :C Shambo dobrý nápad bude sranda
čtvrtek, 21. března 2013
 
Shambo
Shambo Michal : článek o frančízách byl pro mne poučný a pro někoho z tázaných v blízké budoucnosti sebevražedný. Tvoje body 1,2,3 + 4 - výstižné. Hlavně být pozitivní!
čtvrtek, 21. března 2013
 
Shambo
Shambo Hrouda: více se opravdu dovíme tím, že lovíme v PR mezi řádky. Náš trh je velmi malý, všichni se mezi sebou znají. Proto asi těžko můžeme očekávat pravdivá, upřímná a bolestivá vyjádření. Koncerny mají svoji politiku, svoje pravidla a žádný jejich manažer v tuzemsku nepůjde proti proudu. Na druhou stranu mne poslední dobou donutilo k úsměvu brutálně upřímné vysvětlení pana Giovanni Pomati - viceprezidenta Pirelli pro prodej nákladních pneu. Na otázku, co je důvodem zavedení systému Cyber Fleet odpověděl asi toto: protože si většina řidičů neumí nebo nechce překontrolovat tlak v pneumatikách, musíme jim napomoci technologickou novinkou. Ať žije vysoká technologie. Možná by stačilo zavést v Čechách místo Cyber Fleet ukázkové potrestání řidiče s nejmenším tlakem v pneumatice před nastoupenou firmou a se staženými montérkami. Jako v Postřižinách. Hadičkou od hustilky.
čtvrtek, 21. března 2013
 
Michal
Michal Hroudo, asi takhle. Správný manažer, který je dotazovaný, musím odpověďět podle třech základních způsobů: 1. být pozitvní za každé situace. 2. odpovědět tak, aby do té odpovědi propašoval trochu i své reklamy a nezapoměl sebe nebo celou firmu vlastně pochválit. 3. Případných negativ se rychle zbavit v jedné větě a dále se řídit bodem 1 a 2. 4. To používají nejčastěji, odpovědět tak, aby tomu nikdo nerozuměl.
čtvrtek, 21. března 2013
 
Michal
Michal Tak mě osobně stačilo podívat se na článek o frančízách a měl jsem celkem jasno:-)
čtvrtek, 21. března 2013
 
Hrouda
Hrouda Děkuji pane Mensa. Ale berete to moc do hloubky stačilo by ANO nebo NE. Radku .Proc by si mely skodit. Jak jiz bylo napsano chce to cist mezi radky a hodne si to prebrat. Ano ,ale otázka zněla Věříte nebo nevždy. Nešlo o žádné zboží. Pokud to mám trochu směřovat přesněji tak třeba OTÁZKA „ proč jste udělaly to a ono“ (následuje odpověď pravdivá nebo nepravdivá?) a stává se že máte POCIT že to není pravda? Ale i tak děkuji za váš čas. Pro mě jste velice přínosný časopis a má otázka není namířená proti PNEUREVU. Ale chtěl jsem nějakou cestou upozornit čtenáře z řad velkých hráčů že jim to ne vždy „žereme. „
čtvrtek, 21. března 2013
 
Shambo
Shambo Přátelé, zatímco v našich krajích pokračuje podivná sezona a tváře gumařů jsou zachmuřeny, v prosluněném Singapuru to v těchto dnech neuvěřitelně žije. Koná se totiž elitní veletrh Tyrexpo Asia 2013. A co více - až k nám dolétl dozvuk tamtamů s optimistickými zprávami o skvělé budoucnosti našeho oboru! Pohleďte sami: veliký generální sekretář IRSG ( mezinárodní centrum pro výzkum trhu s kaučuky atd. ) p. Evans nazval nadcházející období do roku 2012 ,, desetiletím výzev a možností ,,. Co že to na nás čeká? Podle p. Evanse gumařina vybředává nejen z krize, způsobené drobnými patáliemi v Evropě a USA, ale míří přímo k zářné budoucnosti. Na celém světě by se měl počet automobilů zvýšit z 1,1 miliardy na 1,7 miliardy kusů. Obrat dodaných kusů pneumatik pro prvovýrobu se má zvýšit z 333 milionů v roce 2012 na 524 milionů v roce 2022. A pro replacement bude určeno už ne pouze 786 milionů kusů, ale celých 1,3 miliardy kusů pneu. Tomu říkám údernické výkony. K hlavnímu růstu dojde pochopitelně v Asii. Čína svůj park osobních vozidel má zvýšit o 250 milionů automobilů. Nevím nevím, jak se stím jejich registr vozidel vypořádá. A další desítky milionů budou potřebovat milovníci čtyř kol třeba v Indii. Přeji nám všem, abychom se nejen dožili ve zdraví rekordního roku 2022 v našem oboru, ale svými několika prodanými koly tento tvůrčí aktivně podpořili. A na závěr - jak to v tom Singapuru vypadá? Odvahu, přátelé! http://www.eci-international.com/asia_scenes.html
čtvrtek, 21. března 2013
 
Radek
Radek Myslim ze tem tem odpovedim budou verit hodne podobne jako my. Proc by take mely odpovidat uprimne ci pravdive. Proc by si mely skodit. Jak jiz bylo napsano chce to cist mezi radky a hodne si to prebrat.
čtvrtek, 21. března 2013
 
Hrouda
Hrouda Tožku jste mě předběhly ten příspěvek patřil za BroukPytlik
čtvrtek, 21. března 2013
 
Hrouda
Hrouda Se vším souhlasím neutočím na pneurevue jen mě zajímá osobní zkušenost redakce jestli si u některých odpovědí myslí že je to leš nebo polopravda. Kdybych tím někam mířil zeptám se přímo na konkrétní otázku.Také by mě zajímalo jak často nesouhlasí nebo pokaždé souhlasí? Obor dobře znají určitě je odpověď která není pravdou ( v očích redaktora). jen ANO nebo NE to mě stačí. V pneurevue dost často odpovídají vlivní lidé a rád bych věděl jestli lidé co jim ty otázky pokládají věří jejich odpovědi . A hele najednou je tu aspoň trochu živo :D:D
čtvrtek, 21. března 2013
 
mensa
mensa A děkuji Broku Pyltíkovi za příznivé hodnocení :-)
čtvrtek, 21. března 2013
 
mensa
mensa Pro Hroudu: Asi tak, jak napsal Michal. To je výstižné. Samozřejmě, že v v odpovědích, hlavně u velkých korporací, je spousta bezcenného balastu. (Ovšem často se dá hodně vyčíst mezi řádky). Takže spíš než jestli je to pravda nebo ne, mě často napadá, že z těch klišé, frází a prázdných floskulí by se dal napsat slovník. Ale z poslední doby, tak nedávno jsem byl svědkem jednoho testu dvou pneumatik na vodě. Jednalo se o velmi podobné pneumatiky stejné třídy, obě prémiové, stejné štítky. A v jednom konkrétním testu byly rozdíly velmi propastné. To mě napadá, jestli je to opravdu možné, jestli to není nějak inscenované. Zažiljsem to už několikrát, tady si kladu opravdu otázku, jestli je to pravda.
čtvrtek, 21. března 2013
 
BroukPytlik
BroukPytlik Zeptejte se prodejce Debici jestli je to dobrá guma? Pravděpodobně odpoví, že ano. Vy máte třeba jinou zkušenost, ale media jsou od toho aby na položenou otázku dostali odpověď. Jestli ji rozvinou protože s odpovědí nejsou spokojení, to už je na šikovnosti a odbornosti redaktora. Pneurevue považuji za velmi kvalitní časopis, už jen proto, že v obsahu nejsou jen reklamy , PR a tiskové zprávy inzerentů, ale velká část časopisu je redakční s množstvím nezávislých informací.
čtvrtek, 21. března 2013
 
Michal
Michal To máš těžké Hroudo. media si mohou myslet co chtějí, ale oni jen zprostředkovávají zprávu...
čtvrtek, 21. března 2013
 
Hrouda
Hrouda Myslím obecně jakákoli položená otázka od vás mířená na konkrétní věc . Věříte odpovědi nebo uvnitř je něco co Vám říká tak takhle to není , ale budiš je to vaše odpověď. Strana 5 ano také strana 8 a 9 a další. Ale nechci rozebírat konkrétní věci , jen jestli si v duch myslíte že ta odpověď kterou jste dostal není pravda že to vidíte jinak. Stává se to? Děkuji.
čtvrtek, 21. března 2013
 
mensa
mensa hezký večer, Nevím, jaké odpovědi máte na mysli. Myslíte ty z 5 na str. 5? Samozřejmě rád odpovím.
čtvrtek, 21. března 2013
 
Hrouda
Hrouda Hurá za tvůj příspěvek od úterý je tu mrtvo. Já sem měl dojem že je konec. Pro redakci věříte všem odpovědím na vaše otázky které pokládáte. Samozřejmě že danou odpověď musíte otisknout když jste položil otázku , ale jestli věříte v pravdivost té odpovědi? Stáčí jen krátce ANO nebo NE Myslím jestli věříte tomu co říkají jestli to myslí vážně nebo je to jen správná odpověď a pravda musí stranou.
čtvrtek, 21. března 2013
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz