Pneurevue.cz » Fórum » O všem, co hýbe gumařinou

O všem, co hýbe gumařinou

 

pondělí, 14. května 2012

Pravidla registrace a diskuze na fóru

 
 
 
Michal
Michal To je zajímavý. To ale když se kouká člověk na zbytek evropy, tak na tom ještě nejsme tak blbě s 6% poklesem. Co mě ale překvapuje, že na to jak jsme malá země, tak co do registrací trumfneme maďary. Ale koukám na ten růst prodejů v polsku, anglii, estonsku, belgii, ale za to brutální pád v holandsku...
čtvrtek, 14. března 2013
 
Shambo
Shambo http://www.acea.be/images/uploads/files/20130219_PRPC-FINAL-1301.pdf V příloze najdete podklady Evropské asociace výrobců automobilů o registraci osobních automobilů v Evropě za leden 2013, srovnání s lednem 2012, kusy a navýšení/ propad % podle zemí i značek.
čtvrtek, 14. března 2013
 
BIB
BIB tak všeumělci z OKAY elektro už nabizí i akční nábytek :-) Ti už asi neví na čem by vydělali.. Co to bude příště? No blíží se jaro já vsázím na sazenice muškátů a kedlubnů :-)
čtvrtek, 14. března 2013
 
Shambo
Shambo Michal - ještě jsem nečetl, nemohu zatím soudit. Ale čínské ( nákladní ) gumy po kontejnerech a objednávka od přepravců? Hm, zřejmě nějaký odvážný oddíl.
čtvrtek, 14. března 2013
 
Michal
Michal SJM, BIB - přesně tak, mám stejné pocity. Já už jsem tu pětku ani nekomentoval, ti první dobrý, pan Pernica mě nikterak nepřekvapil. Přiznám se Vám, že po přečtení některých článků v pneurevue jsem nevěděl, jestli snad špatně vidím nebo čtu. To byla na každé stránce nějaká perla. Líbil se mi rozhovor s p. Strachem. To bylo dobrý. To, že jsem se dočetl, že si přepravci jsou schopní objednat čínské gumy po kontejnerech, to už se mi tak nelíbilo a to už jsem byl zralý na oxazepan....Začíná mi být nějak smutno z našeho oboru pánové, pro mě jako pro člověka, který ty "černý kulatý nesmysly" má strašně rád a nejen proto, že se jimi živím, tak je to nějak moc zásahů z každé strany. To si prostě nezaslouží.:-/
čtvrtek, 14. března 2013
 
Moris
Moris Opět po delší odmlce tu všechny zdravím, k článku pana Částky mě vůbec nepřekvapuje co napsal, to je tak když se jdete zeptat do internetovýho obchodu na odbornou věc mediálního odborníka a to u mě nejni pouze on ale všichni chytří inernetáci....přesně jak píše BiB četl jsem od pana Částky několik článku nestalo se ani jednou, že by zapoměl na Dot a zemi původu.....A když to není zrovna do pneurevue, tak nezapomene i na cenu......Nemůžu si pomoc, ale jste pro mě symbolem zdegenerování našeho trhu.....
čtvrtek, 14. března 2013
 
BIB
BIB Michale pan Částka mě tímto článkem tedy pěkně nas*al, se divím že nezdůraznil, jak to mimochodem velmi často dělá, že jedině na jeho shopu uvádí DOT a zemi původu :-) SJM nenapínej nás prosím a napiš svůj postřeh ze servisu jedné velké sitě.. (že by bestdrajf)?
čtvrtek, 14. března 2013
 
SJM
SJM SJM--Michale naprostý souhlas.New PR strana 5-paní Tomicová, pan Bednárek i Drnec- 100% souhlas, pan Matys-klasika managera takového kolosu, asi tuší průser, ale drží prapor vzhůru, za to pan Pernica, při vší úctě, je úpně mimo mísu. Bla, bla, bla. Někdy příště napíšu, co jsem tento týden zažil, slyšel a viděl v jednom servise nejmenované velké sítě. Něvěděl jsem, zda se smát či brečet.
čtvrtek, 14. března 2013
 
Michal
Michal http://www.auto.cz/ceny-letnich-pneu-letos-klesly-12-procent-73433 - Pane Částka omlouvám se, ale myslím, že to nebylo úplně šťastné vyjádření: Podle Václava Částky z internetového obchodu Dobrepneu.cz se nižší ceny netýkají loňských skladových zásob, které stále drží někteří prodejci, ale jen letos vyrobených gum. - to jste hodil granátek do vlastní zahrádky. Tím ještě umocníte u těch lidí, že budou chtít jen letošní gumy, nebo budou chtít rovnou velké slevy a počítám, že ani Vy jste všechno nestačil z loňska vyprodat a Vaši zákazníci, kterým jste loni dodal pneumatiky a kterým zůstali, tak to potomto vyjádření mají ještě více zdegradované. Tak už kvůli nim doufám, že si to moc lidí nepřečte.
čtvrtek, 14. března 2013
 
Shambo
Shambo Pokud budete mít chuť, čas a zájem - v odkazu je uveden výsledek testů u osobních pneumatik 195/65R15. Test jako test - zajímavé je to, že jsou mimo tradičních výsledků uvedeny i hodnoty ze štítků. A tam už je to zajímavé. Nedělám z toho vědu, ale beru to pouze jako doplněk k debatě o štítcích, údajích na nich a testovaných užitných vlastnostech výrobku.
středa, 13. března 2013
 
Michal
Michal Jenže problém je v tom, že tomu číňanovi nikdo nedokáže, že ta guma Ačko opravdu má, nebo to tam jenom naflákali. Vzhledem k tomu, že si to měření výrobci dělají sami a ty hodnoty jim určuje metodika, tak si nejsem zcela jistý jakékoliv objektivitě. Další věc je ta, že výrobci těm štítkům upravují všechno. Dezény nechají, jen vymění směsi, viz P7 Cinturato Blue, P1 Cint. Verde, Sportcontact 2 s křížkem, Energy Saver+, Agilis+, atd. Ale já si dovolím pochybovat o tom, že ty gumy budou lepší než ty stejné původní, protože všichni vidíme, že kilometrový proběh u každého výrobce se rapidně snižuje a vydrží už jen ty starší osvědčené dezény...ostatně u aut samotných je to stejné. Ty starší jsou prostě lepší.
středa, 13. března 2013
 
BroukPytlik
BroukPytlik Myslím, že štítkováním si výrobci nasr...i do vlastní kapsy. To co udělá goodyear může číňan mít s 1-2 ročním zpožděním. Udělat rozbor , namíchat směs, okopčit novinky v dezénu, případně přeplatit technologa od top výrobců není zase takový problém. Pokud se tedy zákazník zaměří pouze na hodnoty uvedených na štítkách, potom se hranice premiového a ekonomického segmentu velice změní. Miliardy eur které velcí výrobci investovali v Evropě za poslední desetiletí do reklamy se postupně ztratí svoji sílu. Cenový rozdíl mezi výrobou "A" a "E" pneumatiky je směšný.
středa, 13. března 2013
 
Shambo
Shambo Pochyby o účelnosti štítkování máme všichni. Ale je zajímavé se podívat, co si o celé akci myslí výrobci. A jaké může být skutečně, leč nevyslovené pozadí celé operace? Dostal se mi pod ruku výtah tiskové zprávy mesjé Michel Rzonzefa. Není to jen tak někdo - jedná se o viceprezidenta Goodyear Dunlop pro Evropu, Afriku a Blízký Východ. Jeho názor je tento: pouze následující letní sezona prodeje osobních pneu v r. 2013 ukáže, zda štítky ovlivní rozhodnutí kupujícího a ovlivní li jej vůbec. Zdá se, že kupující zimních pneu parametry na štítcích při výběru neovlivnily. Hlučnost nebo brzdná dráha na mokru nejsou pro zimní provoz rozhodující. Koneckonců, výrobci hodnotí 50 ukazatelů spojených s funkčností pneu a na štítku jsou jen tři. A cenovka. Je jisté, že štítkování a testování a nasměrování výroby k dosažení co nejlepších parametrů ( těch tří z padesáti ) stojí kapitál. Jak se to výrobcům vrátí? V chování Goodyear Dunlop vidíme vzorec přístupu k trhu - mohlo by to vypadat takto: Goodyear ( Michel, Conti... ) se budou snažit obsadit tu část trhu, kde nebudou přímo ohroženi levnými produkty. Cituji - podle našich výzkumů se majitel pneu v třídě premium bude soustředit na výrobky s ukazateli C a lepšími. A my ( Goodyear, Dunlop ) již máme v segmentu high performance obsazeno pneumatikami s výsledky B/A obsazeno 25% trhu. Jak jednoduché. Takže chceš-li mít pocit jistoty ( a štítkům renomovaných výrobců se patrně věřit dá ), investuj do premium výrobku. A pokud chceš pro svou škodovečku ( citroenka, oplíčka ) segment ekonom, čeká tě patrně volba s parametry C a níže. Nebo orientální varianta A, B... - ovšem bez záruky. Když si k tomu doplníme, že Bridge odchází z Itálie s tím, že se chce ,, koncentrovat na výrobu premium segmentu ,, a poté co se dočteme, že v Evropě má dlouhodobou budoucnost v prodejích do r. 2020 opět jen premium segment, je zde otázka - kam se bude ubírat segment ekonom? Tlak orientální konkurence na jeho cenu není v souladu s požadavky na zvýšení kvality. Další věta mesjé viceprezidenta zní přibližně takto: výzývá vlády EU, aby se zboží s nepřesnou informací na štítku nedostávalo na trh. A chápe složitosti, které jsou spojené s kontrolou všech procesů. Mám gumídkovskou teorii - akce se štítky je dlouhodobé opatření k omezení přístupu na trh Evropy východních levných značek. A výzvou - pokud se chcete měřit s námi, investujte do takové výroby, která dokáže plnit kritéria výkonu v provozu. A příprava na plánovaný útlum výroby ekenom segmentu v evropských závodech. Pokud si výrobce XY přesune výrobu z Evropy třeba do Keni, tak si své existující know how vezme s sebou. Zatím co východ bude muset pro skutečné splnění kriterií investovat. Nebo brát kde se dá... Co si myslíte vy?
úterý, 12. března 2013
 
Shambo
Shambo Mám bohužel tentýž pocit. U nákladních pneu už štítky neřeší absolutně nikdo. Tedy údaje hodnocení.
pondělí, 11. března 2013
 
Michal
Michal Shambo nijak zvlášť. Jen motají tu vnější hlučnost s vnitřní a když už tak jsem se setkal jen se spotřebou paliva, mokro jim bylo celkem u zadku celou zimu, ale spotřebu paliva řešili dost, ale, že by kvůli tomu někdo nevzal gumu, to ne. Jak píše Ferda, je to naprostá blbost. Efekt nulový. číňani tam naflákali áčka a goodyear byl v éčku..takže o ničem.
pondělí, 11. března 2013
 
Anonym
Anonym Brouku Pytlíku DOT řeším tek,že mi nikdo nepošle nic staršího než 1rok.Teď mám 95%-2012.Minulý týden to jedni zkusili s 2011 a hned je měli zpátky.Řekl jsem -5% jinak si to vemte.Nechtěli dát slevu tak se jim hezky prodražila doprava.Shambo štítky mám Já u zadku,nikdo je neřeší, nikdo nic nechce vědět,chtějí doporučení.Dojem mám už od začátku,je to pro úplný ho...,nesmysl,blbost a vyhozený čas a prachy.Kdyby raději vymysleli něco rozumného a potřebného tak udělají mnohem lépe.
pondělí, 11. března 2013
 
Shambo
Shambo Máte někdo zkušenosti se štítky na osobních pneu? Jak reagují zákazníci? Vyžadují je? Hledají informace? Jaký z toho máte dojem?
pondělí, 11. března 2013
 
Michal
Michal mě je to celkem jedno. Podle situace a gumy. Pokud je to 2011,2010, tak to nějak neřeším, ale když přijdou 08,09, tak to se ozvu a nikdy problém nebyl.
pondělí, 11. března 2013
 
Poo
Poo Na staré DOT si teď při přejímce dávám obzvlášť pozor, dříve se i stalo že přišli bez upozornění pneumatiky dvouou letý, letos ale z předobjednávek vše "čerstvé" (podzim 12 a novější) Což mě celkem překvapilo když je všude takový humbuk co toho na skladech zbylo z loňska.
pondělí, 11. března 2013
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz