Pneurevue.cz » Fórum » O všem, co hýbe gumařinou

O všem, co hýbe gumařinou

 

pondělí, 14. května 2012

Pravidla registrace a diskuze na fóru

 
 
 
Michal
Michal Já se vsadím, že tam stejně propustí jen 600 dělníků a na kravaťáky se nesáhne. Mě by jen zajímalo, co jako pak bude Kalousek dělat. Ono to není jen o spořitelně, ale i o jiných firmách. O2 chce během jednoho roku propustit na 1200 lidí. T-Mobile 400 lidí a Vodafone 200 lidí. Jenže to jsou firmy, které zaměstnávají velkou část zaměstnaných lidí a pokud je pošle na ÚP, tak jsem zvědavý, co s tím jako budou dělat....my skončíme hůř než řecko uvidíte. Ta vlna nezaměstnaných je strašně velká...
čtvrtek, 7. března 2013
 
Anonym
Anonym Já mám taky hezkou předtuchu.V Čechách i na Moravě téměř vyhynou zvířata jménem špatní,falešní,podrazačtí výhradní dealeři a internetoví poskoci a skunci.Tato směska lidských paznechtů bude zahubena svým nenažranstvím a hamižnictvím.Napřed půjdou ti dole,co jsou jen pohunky a pak vyletí na mars ti co si ještě dnes myslí že jsou nedotknutelní.Budou vláčeni ulicemi hanby a budou kvikat jak postřelené prasátko.Krásná je to předtucha,krásný to je sen.A ten se mi jednou v blízké době na beton vyplní.To se totiž stane to bude den s velkým D.Pak bude klid na pořádný obchod a práci.Zduř všem servisákům,ať se Vám dílo daří i když ta naše ekonomika jde tzv. odborně a spisovně do řiti.Naštěstí práce na servise vždy zůstane.Kazit fára se budou pořád a ty gumy si pořídime kdekoliv jinde a za lepší prachy než tady u některých zlodějů.Hoši je to jinak celkem v suchu když výhradní nemají ani předtuchu co se tady bude dít za invaze mimozemských civilizací.Nebo že by to bylo ze země?Uvidíme.Spěte sladce.
čtvrtek, 7. března 2013
 
Anonym
Anonym SHAMBO,BRILANTNÍ ČLÁNEČEK.Já tu jen vsunu teplou perličku z našeho nenažraného českého všehotrhu. Mají rekordní zisk,mají strach z krize a nelíbí se jim že Skarty nejsou tak jak oni chtěli, tak vyprdnou na chodníkovou pastvu jen tak 600ks lidského dobytku.Sorry ale musím to napsat-HOVADA NENAŽRANÉÉÉÉ. http://www.novinky.cz/ekonomika/295400-ceska-sporitelna-v-predtuse-zlych-casu-propusti-600-lidi.html
čtvrtek, 7. března 2013
 
Shambo
Shambo Zatímco nám hrozí příští týden citelné ochlazení, na kaučukových trzích přihořívá. Kdyby se v roce 1844 jistému panu Charlesi Goodyearovi nepodařilo přírodní kaučuk vulkanizovat, asi by nebylo o čem psát. Leč stalo se. V srpnu minulého roku byly světové ceny na tříletém minimu, na což zareagovali hlavní producenti - Thajsko, Indonézie a Malaysie - vysekáním části starších plantáží a omezením sklizně. Světové zásoby se totiž dostaly v prosinci 2012 na své maximum za posledních 7 chudých let. A co udělala cena? Roste! Podle agentury Bloomberg se kaučuk dostane na burze v Tokiu na cenu okolo 3,83 USD za kilo. Což je ve srovnání s létem minulého roku o nějakých 50% a více. Rekordní zásoby hlásí zatím i burza v Šangaji - Čína odebere okolo 35% světové produkce jen pro svou potřebu. A protože světová výroba automobilů ( pozor - světová, ne evropská - máme na mysli nárůst hlavně v zemích třetího světa !!! ) se může dostat na nějakých 83 milionů kusů ročně, zásoby přijdou určitě vhod. Není se tedy čeho bát. Kolik z toho bude pro zajímavost určeno pro čínský trh? Počítejme bratru s více než 20 milony . Hloubavý čtenář si okamžitě položí otázku - jak se cena kaučuku projeví v ceně hotového výrobku? Tedy v mé ceně?? Podle odhadu CLSA Asia Pacific Markets se počítá s výrobní spotřebou přírodního kaučuku 1 kg v osobní pneu, 18-20 kg u nákladní pneu. Při použití kalkulačky obratem ruky zjistíme, že v jedné průměrné osobní pneu evropského výrobce bude kaučuku za 3,00 euro. Je to hodně? Málo? Přidáme další cifru - několik dnů starý ( mladý ) údaj analytika z Deutsche bank hovoří o tom, že průměrná výrobní cena osobní pneu v západní Evropě je 8 euro. Což je - cituji - ,, výše než v jiných regionech .,, Pozor - nevolejte zítra svým dodavatelům a nežádejte další brutální slevu na základě tohoto údaje. Další výrazné náklady jsou pochopitelně spojeny s výzkumem, vývojem, náklady na distribuci a logistiku, marketing, reklamu... Nezapomínejme, že třeba na průměrný hollywoodský trhák je výrobní náklad na úrovni nákladu na jeho reklamu. Závěr? Za všechno může Goodyear!!! Tedy ne Goodyear jako Goodyear, mám na mysli velkého vulkanizátora a badatele pana Charlese Goodyeara. A můžeme jen litovat, že se do hrátek s pryží a gumou nepustil náš veliký rodák Jára Cimrman. I když - moment. Jára. Gud Jára. Gudjír. Gudyjár. Goudjár. Búhví, jak to s Cimrmanem a kaučuky vlastně tehdy bylo a co nám Amerika dodnes tají. Pěkný den všem českým gumařům!
čtvrtek, 7. března 2013
 
Michal
Michal Shambo já to taky přečetl a musím říct, že místy jsem zůstal číst s otevřenou pusou...
středa, 6. března 2013
 
Shambo
Shambo Ještě jedna drobnost k testům osobních pneu v Evropě. Pokud libovolný odborný časopis vyhodnotí např. 12 různých značek několika výrobců, mohlo by nás zajímat, kolik že se těch šlupek za rok prodá. Orientační čísla jsou tato: celkový tevropský trh osobními pneu je ročně kolem 275 milionů kusů, z toho 65 milionů pohltí prvovýroba a 210 milionů vstřebá obec nadšených spotřebitelů. Dovoz z Číny a Asie tvoří v tomto balíku kolem 50 milionů kusů, které nahradily pokles evropských výrobců. Ten tvoří za několik posledních let asi o 38 milionů kusů. Takže denně se v Evropě během řádného pracovního dne prodá a nakompletuje asi milion osobních kol. Pokud sledujeme jakýkoliv test, uvidíme pouze zlomek zlomku skutečně nabízeného sortimentu. Pěkný den všem!
středa, 6. března 2013
 
BIB
BIB Jinak teplo přineslo i oživení na servisu a celkové zlepšení nálady :-) Dokonce jsme přezuli i pár lidí na léto (blázni :-) No a odstřihli jsme nejmenovanou protektorovnu ze Slušovic, za těchto nehorázných podmínek už od nich ani kolo! Doufám že za to jak vyšachovali nás servisy které je drželi zkraje a nastartovali je jim ted dáme vedet jak se veci maji a jeste prilezou po kolenou.. At si vsechny zakazniky obsluhuji pres svuj e-shop..
středa, 6. března 2013
 
BIB
BIB Michale i u mě asi bude Dynaxer HP3 společně s Primacy nejprodávanější léto, G-gripy si u mě berou v drtivé většině mladí řidiči s požadavkem na atraktivní vzhled a sportovnější vlastnosti. Lidi co jezdi klebery tak je po sjetí berou zase, já je dal na auto které jezdí méně a z vlastní zkušenosti ty pneu jsou velmi dobré a bezpečné. Testy od ted považuji za snůšku německého hnoje a jak jsem podival na vysledky testu co tu daval Beras tak k tomu neni co rict..
středa, 6. března 2013
 
Michal
Michal BIB: přesně tak, na to, že Kleber Dynaxer HP3 je jednoznačně u mě nejprodávanější dezén ze všech letních pneumatik, i když se snažím těm lidem nutit taky BF Goodrich G-Grip, tak jsem se nikdy nesetkal s nikým, kdo by mi vyčítal jejich nefunkčnost na mokru, naopak, v drtivých případech tam jdou znova.
středa, 6. března 2013
 
Beras
Beras Autozeitung- 1.Dunlop, 2.Michelin,3.Fulda,4.Nokian.5Vredestein.,6.Yokohama,7.Pirelli, 8.Kumho,9.Bridgestone,10.Hankook,11.Continental12.Uniroyal Autotip - 1.Dunlop,2.Conti,3.GY, 4.Vredestein, 5.Bridgestone,6.Hankook,7.Nokian, 8.Semperit,9.Fulda,10.Apollo,11.Michelin,12.Pirelli13.Falken,14.Firestone atd. zalezi, na jaka kriteria se da vaha a hned se zmeni poradi...
středa, 6. března 2013
 
Beras
Beras k testům pneu: Test 2013, rozměr 195/65R15 91V Autozeitung a český autotip - výsledky naprosto odlišné...
středa, 6. března 2013
 
BIB
BIB no k tomu nazavislemu testu, na jednom aute mame klebery hp3 a ze by to byli na mokru sebevrazedne pneu jak vtloukáno do hlavy to rozhodne ne, sakra co za temy testy je, kdo v tom má prsty?
středa, 6. března 2013
 
mensa
mensa Určitě jsem to přečetl až do konce a je to velmi zajímavý příspěvek. Příště ho třeba můžete dát jako blog.
středa, 6. března 2013
 
Shambo
Shambo Výsledky testu osobních pneu jsou logické a odpovídají síle peněženky průměrného Evropana. Vezměme si např. tak stabilní a solidní firmu jako je Bridgestone. V Evropě má 8 výrobních závodů - v Itálii, Polsku, Francii, Španělsku a Maďarsku. Závod v Itálii se bude zavírat. Důvod? Výrobce uvádí tvrdá fakta - pokles trhu s pneumatikami v Evropě je 13% v roce 2012 ve srovnání s rokem předešlým. A jak to bude dál? Můžeme si o prognosticích, výzkumech a kouzelnících myslet cokoliv, ale pomalý růst prodejů v Evropě je odhadován do roku 2020 s růstem pouze pouze v segmentu premium. Mimo snížený počtu prodaných kusů je zde i faktor ceny. Firmám se jménem a tradicí zle cenově zátápí asijští výrobci díky nižším výrobním nákladům. Jak reagují výrobci tradiční? Pro mnohé nečekaně, ale opět pragmaticky - posilují mj. v Číně a kapacity přesouvají do Azie nejen pro prodej na svých tradičních trzích, ale hlavně i na trzích v Azii, které mají rostoucí kupní sílu a budou více a více požadovat výrobky se jménem a tradicí! Důkazy? Nexen ( Korea ) plánuje zvýšit výrobu pro čínský trh v Číně z 8 do 10 milionů kusů. Pirelli zdvojnásobí výrobu v Číně a investuje ihned 200 milionů USD. Kumho? K čínskému novému roku vytáhla z rukávu nabídku nových modelů ,, nezničitelných pneu ,, Kumho Super Mile pro čínské taxíky. Netuším, kolik je v Číně taxikářů, ale Čína hlásí celkovou potřebu v pneu pro rok 2015 na úrovni 550 000 000 kusů. To není překlep. Bridgestone? Investuje do výroby za Velkou zdí 300 milionů USD: A kdo je lídrem na čínském trhu k dnešnímu dni? Jsou to jisté firmy Michelin, Goodeyar a Hankook... Pokud by se někdo pídil i po dalším rozvoji výroby českých a slovenských značek - po Mitasu v USA se připravuje další rozšíření výroby v rámci Conti, u Barumu a Matadoru v Jižní Africe. Závěr? Někde se ušetřit musí. Logické by bylo, kdyby se nabídka pneu od výrobců v Evropě výrazně a rychle zjednodušila, unifikovala a cena se snižovala i slevněním ( zjednodušením ) distribučních kanálů. Dnešní pneu - hlavně v osobním segmentu - jsou pro běžného uživatele nepochopitelné, komplikované a složité. Indexy, štítky, normy, ... a stejně rozhnodne cena na internetu. Jinak se může stát, že v roce 2018 v testu ADAC může být brzdná dráha u 195/65R19 u letní pneu Euro standard summer econom second hand for internet special II na úrovni 57 metrů z rychlosti 49 km/ hod. Pokud se do směsí nebude dávat rovnou konina. A nebo nás čeká vyvedení většiny výrobních kapacit do pryč mimo Evropu. Pokud někdo náhodou dočetl až sem - díky a pěkný den všem přeji!
středa, 6. března 2013
 
Michal
Michal No, já bych to tak neviděl, je třeba to lidem vysvětlit a bude to dobrý. Ale vzhledem k tomu, že mi z loňska žádné nezůstali, tak je mi to celkem jedno:-)
středa, 6. března 2013
 
BroukPytlik
BroukPytlik Docela tvrdá rána pro michelin. Kleber jsou se vždy dobře prodávaly. po odvisílání na ČT1 to asi nebude s prodeji Kleberu žádná sláva.
středa, 6. března 2013
 
Poo
Poo Vykouklo sluníčko a tady to začíná být cítit lepší náladou. Tak zase trocha reality. Propad ve stavebnictví (od 2:40) a propad prodeje aut (od 12:55). To první je pro nás určitě průser ale u toho druhého si nejsem úplně jist, jestli se budou déle jezdit auta a nebudou kupovat nové s novými pneumatikami mohlo by to pro nás být i lehkým přínosem. http://www.ceskatelevize.cz/porady/10095417821-ekonomika-ct24-a-studio-burza/213411058020305-ekonomika-ct24/
středa, 6. března 2013
 
Hrouda
Hrouda Podobné jako Michal už přezouvám na letní pár zbrklíků. Ale prodej zatím velké prd mají své pneu :C
úterý, 5. března 2013
 
Michal
Michal Bořku, teď je to nějaký fofr, tak ani nestihám psát, poshaňuju všechny ty letní gumy a disky pro ty firmy z min. týdne a taky už se dá něco konečně dělat venku, takže připravuju kola na sezonu, prohlížím a co se nestihnlo na podzim v tom chaosu umýt a zkontrolovat, tak to doháním. Začali jsme přezouvat sady na jaro, co mám odklepnuté, abych měl trochu předstih, prototože pak přijdou ti, co budou chtít přezouvat hned. Protože tady jakmile se udělá trochu teplo, tak ti, co neradi jezdí na zimních a nepojedou na velikonoce na hory, tak budou chtít už dát letní. Na příští týden už jsou objednané první dvě auta, zákon nezákon, už to tam nechtějí. Tak doháním resty na co jsem se vyprdnul nebo se mi do toho v té zimě nechtělo:-)
úterý, 5. března 2013
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz