Pneurevue.cz » Fórum » O všem, co hýbe gumařinou

O všem, co hýbe gumařinou

 

pondělí, 14. května 2012

Pravidla registrace a diskuze na fóru

 
 
 
Anonym
Anonym Beras,já klidně čekám,ale ani moc nemusím.Nechodím nikde otravovat.Oni chodí za mnou a hlavně za mou prací.Takže pohoda.Od ledna jsem se na servise nezastavil.Gumy taky docela na tu bídu jdou tak si zatím nemůžu stěžovat.S těma testama se běžte všichni vyfotit.Pár mamlasů se na to kouká.Dobrý servisák prodá třeba obruč z koňského povozu na X6.Nějaké posmolené tabulky jsou o ničem.Nečumte furt na ty podvody co mnohokrát jen lžou a staréjte se o to aby jste měli vůbec co dělat.Řešíte pro mne totální krávoviny!Bečíte,že nemáte co robit a čučíte na blbé,hloupé,ubohé a kolikrát podvodné tabulky.Zduř.
pátek, 1. března 2013
 
Michal
Michal Poo: to máš pravdu, taky jsem docela čuměl, jak dopadnul. Celkem mě to překvapilo, že ten Kleber takhle dopadnul. Mě se prodávají teda opravdu strašně moc a nikdo si nikdy na to mokro nestěžoval. Mě hodně překvapila taková Pirelli P1 a P7 cinturato. To nejsou nějaké závratné výsledky.
pátek, 1. března 2013
 
BroukPytlik
BroukPytlik Tady jsou nové testy německého Autobildu. http://www.uschovna.cz/zasilka/L4NADCZB56NMLS9K-KFP
pátek, 1. března 2013
 
Beras
Beras Nechci Vám vstupovat do debaty, ale zkouší někdo objíždět firmy a trošku se vnucovat, když má prázdné zvedáky? Nebo jen čekáte s nohama na ponku až někdo přijede...
pátek, 1. března 2013
 
Shambo
Shambo Mrtvo není, spíše hrůzný klid před bouří. Popřípadě tornádem. Zvedáky zejí prázdnotou, telefony mlčí, obchodní zástupci mručí nebo kvílejí. Mocnářství vovanula mračna. Štáby výhradních si lámou hlavy a počítače, co by tak ještě zlevnit a připotom splnit plán. Asi budeme fasovat další ošacenky a potravinové lístky. Osobně se těším na skvělou argumentaci zástupců frančíz, kteří budou dále a dále zdůvodňovat, proč to vlastně dělají tak, jak to dělají. Mnohé již bylo v anonci článku naznačeno. Pokud jde jen o získání odbytového teritoria, tak se asi nikde nepočítá s tím, že domorodci by taky mohli brzo vyhynout. Uvidíme, kolik skalpů uloví frančízanti v tomto roce a kolik jich vymře v boji na nože. Dívám se na český gumařský horizont. Stáda bizonů nikde. Snad nás velký Manittou ochrání. Pokud nás dříve nezničí Velký žlutý muž a smrtící hloupost výrobců, chrlících kulaté černé předměty s dírou bez ohledu na jejich reálnou potřebu. Nepřátel se nebojme, na množství nehleďme. Howgh.
pátek, 1. března 2013
 
Poo
Poo Jinak jsem rád za návrat místního "starého známého" a Ferdova velkého oblíbence :-)
pátek, 1. března 2013
 
Poo
Poo Taky mě ten Kleber velmi nemile překvapil, i když už jednou v testu asi před 3mi roky byl a taky dopadl tahle blbě. Je to docela škoda protože se mi prodávají docela dobře.
pátek, 1. března 2013
 
mensa
mensa Pneu revue je čtvrtletník, tím to asi bude.
čtvrtek, 28. února 2013
 
cendahohen
cendahohen Pneurevue sice nemám předplacené kupuji si ho u Horů v trafice pokud ho dostanou ,jednou jsem měl PR předplacené ale moc výtisků mi nedorazilo tím samozřejmě neříkám že je to chybou Pneurevue.!!!
čtvrtek, 28. února 2013
 
mensa
mensa Michale, ano uvidíme, i já jsem zvědav. Kdyby se však ukázalo, že diskuzi živilo jen to, že byla anonymní, tak mě to mrzet nebude, že skončila.
čtvrtek, 28. února 2013
 
cendahohen
cendahohen Brouku samozřejmě jsem od Nej pneu nikdy nic nekoupil a vědomě nic od nich nepřezul ,jsem člověk chybující a přihlásil jsem se k nim ze své BLBOSTI nepřineslo mi to kromě negativních zkušeností vůbec nic... Bohužel přes mé počítačové schopnosti,je zmizení z jejich stránek stejně neřešitelný problém jako ukončení záplavy emailu z Pneurevue.. Dodnes si sypu popel na hlavu a rvu si zbytek vlasů za to že jsem vůl ....
čtvrtek, 28. února 2013
 
Shambo
Shambo Jsem přesvědčen o tom, že diskuse na těchto stránkách neutichne. Právě naopak. Problémy se na trhu pneu a servisních prací budou dále jen velmi rychle vyostřovat. Argumentaci p. Mensy chápu a respektuji. Mohu potvrdit ze svého okolí, že tato diskuse je komunitou gumařů bedlivě sledována. Většina z nich mlčela. Stejně jako já. Buď nebylo k tématu věcně již co dodat, nebo se vzhledem k profesnímu postavení čtenářů fóra tito obávali veřejně cokoliv zveřejnit. Věřím, že toto prakticky jediné profesní diskusní fórum zůstane nejen zachováno, ale bude i výrazně rozšířeno. Popravdě řečeno - máme bohužel všichni výrazně více potíží, než jen postoj výhradních dovozců ke svým odběratelům, dopady internetových prodejů na kamenné provozovny nebo dlouhodobou destrukci ceny za odvedenou práci a vzájemnou katastrofální platební (ne-)morálku.
čtvrtek, 28. února 2013
 
BroukPytlik
BroukPytlik Záleží na tom jak živá témata na tomto foru budou. dnes jsem si věiml že pneuservis Hohenberger , tedy cenda hohen nabízí při zakoupení pneu na www.nejlevnejsipneu.cz slevu na servis 20%. Tak by mě zajímalo, jestli je to pravda a pokud ano , co to přináší?
čtvrtek, 28. února 2013
 
Michal
Michal Pane Mensa, tak uvidíme, jak se bude diskuze dále ubírat. Já si myslím, že prakticky skončí, protože nás tu moc nezůstane. Nutno říct, že Vaše počínání chápu a asi bych na Vašem místě nečinil jinak, akorát bych možná postupoval trochu jinak. No uvidíme.
čtvrtek, 28. února 2013
 
Radek
Radek Uz jsem si rikal ze to trebas pecou spolu :-)
čtvrtek, 28. února 2013
 
mensa
mensa Díky za upozornění Skutečnému Ferdovi a p. Zátopkovi se omlouvám. Psal jsem to narychlo před odchodem z redakce. MM
středa, 27. února 2013
 
Anonym
Anonym Jen poopravím omyl jestli mohu p.Menso.Neodpovidal jste p.Částkovi,ale p.Zátopkovi.Mají podobné logo.
středa, 27. února 2013
 
Michal
Michal BroukPytlík: ano přesně tak, máš pravdu. Však já tady o tom psal už v létě, že se ti lidé stěhují do autoriz. servisů. Viděl jsem to na sobě, dkyž jsem se dřív objednával na prohlídku, tak mě vzali ještě týden nebo ten další, teď už čekám pomalu tři týdny, protože nemají dřív místo. U nových aut se tam lidi hrnou kvůli záruce mobility a pokud je to leasing, tak ten jim to mnohdy ve smlouvách i nakazuje, kam musí jezdit na běžný servis. Na tomhle taky právě profitují Chára s Procházkou, protože u některých leasingovek jsou jako firmy, kam mohou jezdit na přezutí. Do toho máte leasingy, které nesmí ročně najet víc jak 20 tis. km, po roce dostávají nové auto, takže servisní náklady 0 Kč, nebo to platí ve formě pronájmu včetně servisních úkonů. Další problém je diagnostika, protože těch aut a diagnostik je čím dál víc a musí neustále investovat do upgradu. Mnohdy už u některých bez napíchnutí na diagnostiku nevyměníte ani žárovku, protože ji to bez toho nevidí. Před 14 dny jsme tu měli pána s S-Maxem v nějaké top výbavě a nesvítila mu žárovka, tak jsem mu nabídnul, že mu ji vyměním. On mi řekl, že už tam nová je, že akorát musí jet do forda, aby to napíchli na počítač a vyresetovali to, jinak ji to prý bere jako vadnou...Největší dorážečka ale byla včera. Volala mi nějaká paní z nějakého premiového oddělení České spořitelny, že shání pro klienta Nokiany WR A3, říkám, že máme, že ho klidně může poslat. Ona že ne, že na to mají zase jiný smluvní servis a jestli bych ty pneumatiky mohl tomu klientovi dovézt k němu do firmy, že si je tam "office manager" převezme zaplatí a pojede s tím do smluvního servisu. Tak jsem se ho pak ptal, že co je jako vedlo volat do české spořitelny kvůli pneumatikám, on jen pokrčil rameny a řekl, že to takhle dělají se vším, od kancelářského papíru, přes objednání servisních služeb na auta, nákupu letenek a obědů, že tuto službu jim spořitelna nabízí v rámci nějakých premiových služeb....jsem celkem nechápal, co všechno je možný...
středa, 27. února 2013
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz