Pneurevue.cz » Fórum » O všem, co hýbe gumařinou

O všem, co hýbe gumařinou

 

pondělí, 14. května 2012

Pravidla registrace a diskuze na fóru

 
 
 
Hrouda
Hrouda Slušná práce . http://www.pneurevue.cz/profile/hrouda/photo/8-zadarmo/43.html a další http://www.pneurevue.cz/profile/hrouda/photo/8-zadarmo/44.html Pán má vlastní dílnu , ale dodávky mu moc nejdou, tak prý ať to předěláme . Ono vyvažovat na vrbovém proutku nebo na násadě od koštěte to je vždy oříšek.
čtvrtek, 10. června 2021
 
gp50
gp50 Dobrý den všem. Řeším tady pneumatiky 4.00-8 na přívěs sportjacht. Máte prosím někdo zkušenost s nějakou značkou, která něco vydrží? Mitaska nestojí za nic... Díky za případné tipy.
úterý, 8. června 2021
 
roman
roman Určitě to není rozhodující kritérium pro výběr pneuservisu, ale někdy se to hodí (třeba u neopravitelných defektů, kdy zákazník s pětistovkou v kapce by si 2 nové gumy nekoupil, ale na kartu ano). QR platba je určitě dobré řešení, také přijímám též QR platby, ale to je spíš výjimkou. Používat bankovnictví v mobilu není (alespoň podle mně) nejbezpečnějším řešením. Ale to je každého věc, jak se chová v digitálním světě, nikoliv moje.
čtvrtek, 3. června 2021
 
Pneunm
Pneunm SAB taky si nemyslím že možnost platit kartou je rozhodující kritérium pro výběr pneuservisu.
čtvrtek, 3. června 2021
 
SAB
SAB Pneunm: Já mám 5min od servisu hned 3 bankomaty a nevidím jediný důvod příjmat v mém servise karty.Mám spočítané,že ročně na poplatcích bych odvedl bance jednu luxusní rodinou dovolenou a na to jim kašlu.Jak si psal přezutí trvá nějakou cvíli tak nemají problém se do bankomatu projít.Začínám mít víc a víc zákazníku,kteří mají mobilní bankovnictví a těm rád vyhovím okamžitou bezhotovostní platbou,kde si naskenují QR kód a za pár vteřin mi příjdou peníze na účet a informuje mě o tom sms ,že na váš účet pravě dorazila platba a vše je bez polatků bance.Sám nejsem příznivcem karet a využívám je úplně minimálně skoro vůbec,ale chápu že většina populace jsou naučení na kartu,ale v mém servise platí moje podmínky a pokud se to někomu nelíbí at si jede jinam a nebojím se,že právě kvůli nemožnosti platby kartou přícházím o zákazníky.
čtvrtek, 3. června 2021
 
roman
roman Karty beru, hodně lidí hotovost už s sebou ani nenosí. Nebýt plateb kartou, tak bych přišel o pár kšeftů, což mi minimálně "kompenzuje" poplatky bance za platbu kartou, takže u mě karty mají zelenou.
čtvrtek, 3. června 2021
 
Pneunm
Pneunm Já taky karty neberu, mám tady kousek bankomat a když někdo nemá tak si dojde, stejně přezutí chvíli trvá. Mě přijde to procento dost, prodávám drahé zboží s malou marží. Při nákupu řeším padesátku na gumě a nechce se mi to pak jen tak dát bance.
čtvrtek, 3. června 2021
 
PM
PM Dle mého nebrat karty je krok zpět, lidi jsou ochotní připlatit si tam kde se platí kartou, aby nemuseli do bankomatu/banky. Druhá věc je, že se lidi nechaj ukecat při přezutí třeba na doplnění klimatizace(nákup nových pneu), na kterou by v tu chvíli neměli hotovost a mají to při jednom... Docela mě překvapilo kolik lidí nezná nebo nepoužívá QR kódy, nemaj na to apku.
čtvrtek, 3. června 2021
 
SAB
SAB Co se týče tématu bezhotovostních plateb ,tak v mém servise nepříjmám platební karty a do budoucna to ani nemám v plánu,ale jako alternativu bezhotovostní platby využívám tzv. okamžitou platbu ,kdy si zákazník naskenuje QRkód z mé faktury a za pár vteřin mám peníze na mém účtě bez žádných polatků.Takže pokud někdo u mě požaduje bezhotovostní platbu tak není problém okamžitou platbou mu rád vyhovým :-)
úterý, 1. června 2021
 
roman
roman SAB: Myslím si, že těch dobroserů je víc, než těch zmíněných 22%, ale budiž. Pokud ale je mezi námi 22% dobroserů tak to je sice dost, ale před 5 roky bylo těch dobroserů minimálně 80-90%, takže bych to viděl docela pozitivně. Posun k "lepšímu" tam je vidět. I dobroser snad časem pozná, že tudy cesta k vítězství nevede a zavede nějaké antihmyzí restrikce. Všechno chce svůj čas. Jak už napsal Bořek: "život se má prožít a ne přežít". Dělat lidem dobrosera nebo šaška znamená, že si život jenom doku*víme.
pondělí, 31. května 2021
 
Pneunm
Pneunm Na začátku Března jsem si napsal na papír Ano a Ne a za každou pneumatiku kterou jsem přezul s příplatkem 150 Kč/kus jsem si udělal čárku a naopak. Bohužel jsem ten papír koncem dubna stratil ale bylo to zhruba 80:20, v květnu bylo kolenovrtů víc ale v žádném případě by poměr nepřekročil 70:30. Z těch 30% většina odejde se slovy ok, díky, chápu nemám zájem... Ten zbytek co nas.re bych spočítal na prstech jedné ruky a stejně se tak půlka z nic do roka vrátí s úsměvem na tváři a se slovy tak co přezujeme botičky? Takže pokud někdo přezouvá internet za stejnou cenu a myslí si že natáhne nové zákazníky nebo nenaštve staré tak bohužel. Akorát ze sebe děláte...
pondělí, 31. května 2021
 
SAB
SAB Podle ankety máme momentálně mezi sebou 22% dobroserů ,kteří by interneťákovi přezuli auto za stejnou cenu. Pořád jich je hodně!
pondělí, 31. května 2021
 
BF
BF Jinak tento týden jako i předešlý absolutně perfektní, prodej pneu byl stále velký, práce až až a jsem rád že to pomalu už končí a bude čas na jiné věci. Jak jsem již psal v dubnu jsem slavil dvě jubilea. Napřed 30let v oboru a pak ještě kulatiny, kde jsem se hodně zamyslel a také si jasně řekl, že je to pro mne určitý zlom, nejenom v osobním životě, aletaké hodně v tom pracovním. A to doslova. Od letošního roku si např. lidé už nemůžou objednat geometrii přesně na čas. Ptáte se proč? Kdysi jsem to měl rozfrcané po celém dni a jak přijel tak se hned dělala. Nevýhoda byla že lidé čekali a otravovali na servise, mašina celý den svítila, ničila se velmi drahá elektronika, a někdy se prostě časově nedařila geometrie udělat a nastal pak skluz na pneuservise. To jsem musel eliminovat. Dnes to mám tak co jsem koupil novou špičkovou geometrii že napřed mi zavolají a objednají se na den a do max. ranní 9 hodiny musí všichni kdo je objednaný postavit auto a jdou povinně pryč. Až se udělá kontrola podvozku a následně když je vše ok se zapne geometrie a v klidu se udělá. Po ukončení se zavolá zákazníkovi že má buď tu a tu vadu a nebo má geometrii hotovou. Vše se zklidnilo, šetří se špičkové zařízení, nestresuje se že nejde povolit třeba to nebo tohle a hlavně když přijede zákazník třeba na přezutí, tak se odejde od zvedáku geošky a jde se přezouvat. Předtím zákazník nechtěl čekat na přezutí až se dodělá komplet geometrie a jel pryč, teď ne, teď geometrie má čas a pneuservis jde absolutně napřed. To samé je s defekty a přehozy na sekačky, traktůrky, motorky, čtyřkolky, elektrokoloběžky apod. To zákazníci musí nechat na servise a až je to hotové třeba další den nebo dva tak se mu volá. Jednoznačně se to projevilo v produktivitě a v klidu na servise. Nehledě že se šetří stroje zařízení které stojí čím dál víc. Jsem rád, že jsem stihl objednat nový kvalitní nůžkový zvedák s přízdvihem na geometrii ještě v únoru, protože teď bych za něho dal o dalších 90 000,- navíc. Tak vše zdražuje!!! Zvedák minulý týden přijel do obchodního zastoupení a někdy v létě ho v klidu namontuji po malých úpravách u sebe. A proto i říkám, je čas nastavit ceny, služby, tak jak to vyhovuje absolutně servisu, ne někomu jinému. Pravidla jsou na majiteli a ne na lidech kteří by chtěli vše jen zadarmo a ještě doslova doplatit(((-: A co se týče letošní zimy, tak tam to bude hodně divoké. Např. obrovský nedostatek se očekává v dodávkových pneumatikách, takže že by příležitost?? Jen jedno Vám upřímně řeknu 30let v oboru je dlouhá doba a každý si musí uvědomit co je v životě důležité a vím že vola opravdu blbce nikdy a nikomu jsem nedělal a ani už nebudu, protože život se má prožít a ne přežít. A já chci ještě prožívat tu práci kterou miluji a i když jsem někdy hodně unavený, smutný, nešťastný, naštvaný a i vytočený přesto vím že bít se za to v co věřím je správné a nezradím sám sebe už proto že bych se nemohl podívat nejenom některým které osobně z Vás znám do očí, ale ani už vůbec ne do zrcadla. Poctivý pneuservisák pro mne hodně znamená a navždy to tak zůstane. A proto přátelé bojujte jak umíte, co vám síly, vůle a chuť stačí. Bořek.
neděle, 30. května 2021
 
BF
BF A ještě snad proto by měla být v anketě dáno cena základní bez slevy a jak psal Roman, všude je to jiné, ale podstata je jedna. Omezit tyhle gumy na pneuservise, protože stroje, vybavení, a hlavně lidi a zdraví stojí příliš peněz, času a zdraví. Pneuservisy se v současnosti potýkají s obrovskými problémy s lidmi. Za pár let to nebude mít kdo dělat a to není fráze to je holá skutečnost. Lidi na servis nejsou, nehrnou se a ani nebudou, bohužel je to tak a smiřme se s tím, nezmění se to ani náhodou lusknutím prstu. Proto je čas aby kvalitní pneuservisy měli komplet služby od objednání přesných vybraných gum, rezervace na přesný čas až po komplexní služby kdy zákazník jen přijede a zaplatí za službu. Ten čas nastává a je blíž a blíž. Takhle to bude v budoucnu vypadat na kvalitních pneuservisech, ostatní budou dělat jen ty zbytky, poskoky a sluhy. Bohužel je tomu tak a za pár blízkých let si na toto vzpomeňte. Svět se posouvá jinam a jak říkám bojuji a budu více ještě bojovat svým internetem proti tomu druhému internetu a jsem rád, že to zatím krásně jde.
neděle, 30. května 2021
 
BF
BF Pneunm tady se musím opravit. Kontrola dovezených pneu, test těsnosti apod, není nic zakázaného i když se provádí jen u dovezených nových pneumatik a může být v ceníku. Podle mne by měla už být součástí každého pneuservisního ceníku. Zákon jasně říká, že ručíme za práci a tohle může být v ceníku a sám to mám a provádím test těsnosti za 400, ale i za 1000,- dle velikosti gum, což je oproti mým nové zakoupeným pneumatikám jednoznačný rozdíl. Taky jsem dostal pochvalu a nic nenamítali, takže ano tahle položka může být použita u internetových apod. dovezených nových pneumatik. Svoje nové máme pojištěné ze zákona, tyhle dovezené ne takže je na nás jak je příjmeme , omezíme a kontrola může a podle mne i musí být zpoplatněna a je mi jedno jestli to je nějaká sra... nebo Michelin, absolutně jedno. Zaplať a jeď(((-: A úspěch slavím s tím když na závěr u placení jim ukážu že kdyby si gumy koupili u mne tak to mají za slevových 1000,- a teď platí 1890,- a ani nemrknou. Říkám, nemůžete mít cenu stejnou jako zákazník který si kupuje u mne pneu. Naopak musíte ji mít dražší a v zimě Vás v sezoně absolutně nepřzuji, protože to mám na stránkách , na servise všude napsáno a řeším jen svoje lidi a gumy ode mne. Není čas na hlouposti a když jste to koupil na internetu tak si to buď tam i přezujte, nebo si kupte stroje a luskejte si to v garáži. Ani nepípnou a hodně, opravdu hodně lidí se vrací a kupují pak u mne, protože zjistí že ty především velké rozměry jsou těžké jako prase a neumí to jen tak někdo přezout. A co nepříjdou mi fakt nikdy nevadilo a nevadí. Jsem znám svým postojem už dá se říct léta letoucí a vím, že nikdy neustoupím. Pravidla nastavuje servis ne zákazník z ulice a už vůbec ne interneťák. Asi tak.
neděle, 30. května 2021
 
SAB
SAB BF: Máš naprostou pravdu a souhlasím s tebou. Mám to taky takhle už několik let a musím říct, že to funguje bez problémů. Základní cena je to na co internetoví zákazník, který si doveze pneumatiky zakoupené jinde než v mém servise může dosáhnout. Nemá žádný nárok na nějaké slevy a další výhody. Pokud mám volné kapacity i v zimní sezóně , tak je přezouvám také. Jednou mi jeden drzoun namítnul mimo sezónu, že už nemám sezónu a že bych mu mohl dát slevu. Drzost hmyzu nezná mezí! Řekl jsem mu až si koupí příště pneumatiky u mě tak tu slevu dostane a pochopil to. Teď nakupuje u mě a má tu slevu, kterou chtěl. Je to stále dokolečka dokola učit, učit a zase učit zákazníky, že nakoupit pneumatiky ve svém oblíbeném pneuservisu se mu vždy vyplatí po všech stránkách a není to jenom o ceně ,ale je to také o přístupu. Ti chytří pochopili, ti hloupí objíždí konkurenci a zkouší to jinde, někteří z těch hloupých to také pochopili a využívají 100% mého přístupu a služeb. U ostatních to chce čas. Základem toho všeho je poskytovat kvalitní služby a přístup k zákazníkovi. Pak nemají problém akceptovat i vyšší ceny.
neděle, 30. května 2021
 
Pneunm
Pneunm BF na příplatek 150 Kč/kus za kontrolu mi ČOIka neřekla ani popel.
neděle, 30. května 2021
 
roman
roman Bořku máš pravdu za předpokladu, že hmyz "základní cenu" bude akceptovat. Pokud mě zákazník zavolá (samozřejmě že mimo sezónu) s hmyzím konstatováním, že "teď právě mě přivezli gumy a potřebuji je namontovat a staré zlikvidovat" a já mu odpovím, že ano, ale za základní cenu a on se zeptá "kolik to je" a já mu odpovím, že je to podle velikosti a je to cca o 100Kč na kole více, než přezutí se standardní slevou (což je v součtu cca 1100-1600Kč dle velikosti pneumatiky), tak z deseti volajících dorazí maximálně jeden a ještě bude "držkovat".... Tak to ne.... Takže rozhodně nelze jednoznačně říci jaký postup zvolit. Záleží na konkrétní lokalitě, na počtu dobroserů v okolí atd.
neděle, 30. května 2021
 
BF
BF Hezký dobrý den přeji přátelé gum. Na otázku ankety --- Jaký přístup by měl pneuservis volit vůči zákazníkovi, který si přiveze pneumatiky z internetu? ,Obsloužit za stejnou cenu jako ostatní ,Obsloužit, ale s příplatkem a až po svých zákaznících ,Obsloužit a přesvědčovat, že nedělá dobře , Pod nějakou záminkou tiše neobsloužit ,Říci mu na plná ústa, že není vítaný DOPSAL BYCH TAM JEDNOZNAČNĚ - OBSLOUŽIT ZA ZÁKLADNÍ CENU, BEZ MOŽNOSTI SLEVY. Žádný příplatek není dnes povolen, to by ČOI ka řádila, ale základní cena může být vysoká dá se říct jak chce a s ní pak se dává jednotlivé slevy, dle toho zda si zákazník zakoupil u mne pneu, nebo si dovezl třeba už starší pneu které už jezdil. U mne to letos na jaře kdy je to vždy klidnější než zima fungovalo a ještě i funguje na jaře tak, že zákazník se třeba objednal na přezutí a měl svoje nové gumy, což já neviděl v rezervaci, ale neřešil jsem to. Poté platil základní cenu, bez jakékoliv slevy. Nic jsem neřešil, všichni zaplatili minimálně 400,- navíc a u velkých kol přes 800,- navíc a ani nepípli. Platí pak i sáčky a další položky které má zákazník který kupuje u mne vše zdarma- má slevu, interneťák ne. Rozdíl je jasný, nikoho neomezuji, nikomu nedávám žádnou cenu navíc, platí za základ a nemá nárok na slevu. Ostatní ano. Pokud přijel někdo např. jako tento týden v pátek v 15.hod. bez rezervace, tak jen výjdu z kanceláře, podívám se co má v autě a slušně mu řeknu, že nemám kapacitu, že mám ještě třeba naobjednány další auta a že brzo končíme a tak ho slušně, takticky odpálkuji někam jinam. I kdyby bych to stihl, netřepu se o pár korun navíc získat. On si pojezdí po servisech a pozná že není vítán skoro už nikde. A jak říkám zcela upřímně a promiňte mi to slovo přeskakovací děvky servisu já u sebe nemusím, nestrpím a nemám je rád a zvlášť když přijedou v pátek odpoledne, že to zrovna přišlo. Tak ať si to užijí jinde. Na zimu bude zase stop stav pro internet, tam není čas ztrácet čas a vím dobře proč. Internetoví prodejci začínají mít velké problémy co se týče právě přístupu servisů ke gumám od nich. A vidím to napříč celou republikou. Naopak pneuservisy dnes mají často už zmáklý komplet nabídky, uskladnění, rezervace práce a tím odebírají kšeft interneťákům. Toto se bude neustále brzo navyšovat, protože opravdu ty kvalitní pneuservisy jdou s dobou a nenechají se už nikdy tlačit a omezovat interneťáky, kteří mají obrovskou nevýhodu právě, že nemají servisy a to si dobře uvědomují jak oni tak už zákazníci, kteří pak jezdí jak blbí po servisech a málo kdo je udělá. A zase to mohu říct jasně když jsem to viděl na svých cestách po servisech v ČR. Doba se mění a za sebe jsem stále už mnoho a mnoho let zastánce že vola, otroka a blbce nikomu nebudu dělat. Chceš přezout? Na jaře ok, zaplať tlusťochu a buď rád, že jsi rád. Na zimu mne neotravuj, není čas dělat kraviny, práce na svých zákaznících kteří chtějí koupit a přezout pneumatiky je tolik že jsme rádi že to vůbec dáme. A o to tu i jde, nezničit stroje, ale hlavně sebe ani své kolegy. A proto třeba a zrovna na jaře bych tam dopsal - OBSLOUŽIT ZA ZÁKLADNÍ CENU, BEZ MOŽNOSTI SLEVY. A jak to je u Vás? Jak to máte Vy? Hezký zbytek neděle přeji.
neděle, 30. května 2021
 
roman
roman Tire: Za 39k bez daně by to chtěl přezouvat asi každý z nás. Na druhou stranu existují i takový "borci". kteří by to přezuli i za 500Kč a ještě by nabídli k tomu oběd i s kávou pro panského řidiče zdarma.
pátek, 28. května 2021
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz