Pneurevue.cz » Fórum » O všem, co hýbe gumařinou

O všem, co hýbe gumařinou

 

pondělí, 14. května 2012

Pravidla registrace a diskuze na fóru

 
 
 
Anonym
Anonym Pánové zkuste si zadat na zboží.cz pneumatiku 205/50R17 93H Kleber Krisalp HP2 a vyje vám pneu od 2100 kč s dph doprodej dot 09 1 Ks .......,ale při rozklikutí se objeví pneu 205/50R17 kleber...-215/45R17 ??? nechápu.A hlavně se ukáže jak je to prolinkované.Axa,atd,atd By mě zajímalo co mi přijde
sobota, 13. října 2012
 
Anonym
Anonym Bořek-Třinec---Včerejší dvě perličky. Volala mi sekretářka jedné firmy, že dostali nabídku nějakých mistrů našeho oboru, že jim přijedou na plac a přezujou pneumatiky přímo na místě a jestli jsem schopen taky tohle dělat. Tak jsem ji slušně vysvětlil, že jestli chtějí umýt kola, foukat dusíkem, špičkově vyvažovat apod. tak ať raději přijedou na servis než si něco dělat na place třeba v dešti, sněhu apod. Řekl jsem ji ať si zkusí nechat přezout např. jejich krásný vůz z 245/45-20 a že se na to rád podívám jak to budou přezouvat a hlavně jak mu pak bude třepat volant po vyvážení na takovém mobilním zařízení. Nabídnul jsem ji že není problém jim dovézt jejich závazně objednané pneumatiky a jsem zvědav co budou dělat při defektech, převážení, servisu pneu , uskladnění, apod. kdy tyto věci mají u mne nadstandardně dořešené. A co pak nějaké reklamace? Byla hodně solidní a tak jsme to spolu vyřešili na místě. Řekla že šéf se trošku pobláznil. A ta druhá--Chvíli potom přijel jiný majitel firmy a nese mou nabídku co jsem dával jeho technikovi ve středu a já si říkám-to bude asi zase tlak na cenu, už mne to nebaví při pátku se z někým přetahovat. Jaké překvapení bylo když jsme si sedli a ukázal další nabídku, kdy řekl že jeho zaměstnanec poslal tu mou svému kamarádovi aby věděl co a jak a aby mne podrazil v ceně za práci. Ten pneuservis bych nazval základní pneuservis bez potřebné kvalifikace. Dusík to nezná, momenťák taky a myčku kol viděl jen z obrázku. Udivilo mne férové jednání majitele který moc dobře chápal že cena za mou práci je prostě daná určitými aspekty, které jsou neoddiskutovatelné. Opět i jemu jsem řekl ať tam zkusí přezout svůj Discovery4 s 19koly a protože je solidní znalý člověk ať tam u toho je a uvidí co uvidí. Opět došlo k pochopení mých nákladů a hlavně kvality práce a dohodli jsme se na další spolupráci která trvá řadu let.---Co říci na závěr. 1-I když jsem to tentokrát já ustál a řadu let někoho dobře děláte, vůbec nic to neznamená. Většinou nic pro ně néjste pokud jsou sami tlačeni dnešní dobou a proto se nikdy sám neorientuji jen na firmy, protože moc dobře vím že jsou velmi zrádné a ze dne na den jejich názory pomijivé. Co bylo včera nemusí platít né zítra ale i dnes.(ještě snad můj názor že jen ti co dělají a hlavně se výlučně směřují na operativní leasing to poznají do budoucna velmi razantně a budou plakat nad výdělkem) 2-Mobilní přezouvaní osobních a C vozidel je pro mne zcela holý nesmysl a nikdy nemůže nabídnout kvalitu a potřebnou nutnost na přezutí jako v kamenném pneuservise. U nákladních je to bez větších problému a tam to plně respektuji. 3-Servisy už mezi sebou neznají žádné zábrany a jsou schopni jít na cenu za práci která není absolutně k ničemu a stejně musí skončit že padne na pusu. A to znám XX příkladů. Cenou nikdy nikdo nic na dlouhou dobu nezískal a nezíská. Jen je vše v devastaci a skoro každý podráží každého. Válka je v palbě z nasazením těžkých zbraní. To je však jen začátek.
sobota, 13. října 2012
 
Anonym
Anonym Hoši mám 2 stání a 4 komplety vyv+zouvák.Podotýkám,že hodně aut se mylo 4 krát,jelikož myji vše co jde na vyvažovačku.+ hromada uskladněných aut,kde jsou kola již vyvážená a jen se montují.
sobota, 13. října 2012
 
Anonym
Anonym Bořek-Třinec--Pokud máš servis min. se 4 stánimi a aspoň 6-8 mechaniků je to na hraně. Pokud více je to v pohodě možné. Víme všichni co jde a co ne. Jinak ale souhlasím-mytí je přínosem, určitým odlišením a ukazuje cestu vpřed.
sobota, 13. října 2012
 
Michal
Michal Hruško - velmi dobrý příspěvek!
sobota, 13. října 2012
 
Michal
Michal Jirko navíc bych se taky bál, že tam to staré nebude dobře držet, oproti tomu novému..
sobota, 13. října 2012
 
Michal
Michal Bořku - přesně. 125 aut denně je blbost, nebo tomu prostě nerozumím. To má pán asi jen živnost na mytí kol, to bych pak chápal, nedovedu si představit přezout 125 aut za den. V pátek jsme dělali 35 aut a bylo to od 6:30 do 20 hodin a to bych řekl, že to bylo denní maximum na jeden zvedák..Leda by měl aspoň čtyři zvedáky a dva mechaniky na zvedák, to by pak reálné bylo, kdyby vše šlapalo jako po másle a nebylo u nějakého kola zdržení.
sobota, 13. října 2012
 
Anonym
Anonym Bořku věř že jsem se nesekl.Díky boudám a servisům co to nemyjou mám práce až až.Jsem znám hodně vysokou cenou,ale i kvalitou.Spousta zákazníků jede do boudy a pak si jdou ke mě umejt kola.Jinak jedu na 2 myčky a uvažuji o 3.je to slušná investice stejně jako 3D geometrie.Mít více místa tak beru ještě jednu.Dnes den plnej pneumatik RFT na Bmw X3 225/60R17, 5 GT 245/45R19,X6 285/45R19,255/50R19,275/40R20 a 315/35R20.Kolo servis komplet 600Kč.Uskladnění těchto velkých kol 800/sezona.Nejsem "šopa z vlnitýho plechu"
sobota, 13. října 2012
 
Anonym
Anonym Jirka - tk t
sobota, 13. října 2012
 
Anonym
Anonym Jirka to tire. To nemyslis vazne s tim zavazim !!! Ty patris mezi ty, co se radi chvali jak maji levnou praci a pritom klepes stary :-):-):-) Tak presne takovy salati nici cenu prace.!
sobota, 13. října 2012
 
Anonym
Anonym Jirka - tk t
sobota, 13. října 2012
 
Anonym
Anonym Ještě dodatek.Jedině kdyby jsi používal olovo tak by tomu nebylo tak co píšu.Ale to ti magoři z EU na osobáky zakázali takže je to se zinkem úplně na houby.
sobota, 13. října 2012
 
Anonym
Anonym Tak to jsi na omylu, že je v pořádku.Dochází k oxidaci spoje mezi pérkem a diskem.A hlavně po nabouchnutí kdy barva na závaží je vždy mírně odřena až na zinek.To znamená že opětovné montáži je to jednoznačně už jako elektrolýza mezi diskem a závažím.Už jsem viděl mnoho ožraných disků díky takovým jako ty.Je porušena ochrana a je jedno jestli používáš čínu nebo super Franken.Kamaráde Tire zklamal jsi.A to hrubě.
sobota, 13. října 2012
 
Tire
Tire tak první týden "zimní sezóny" ze mnou a víkend bude fakt jen o relaxu a nabírání síly na další týden... prodejnost zatím dobrá spokejnost. Ale co mě překvapuje je obchodní politika Bestdrive, ve velkosladech už maj v některých rozměrech jenom contíky - jejich vlastní pobočky nemaj prakticky do lidem nabídnout (hlavně značku Barum) a přitom jejich maloobchodní divize (ipneu) má gum dost. No po pravdě mě to vlastně nepřekvapuje už loni byl stejný problém. Ještě že jsem udělal slušnou předobjednávku a jsem prozatím vykrytej ve většině rozměrů. Jinak k diskuzi někdo tu psal, že v zásadě nedává použité /staré/ naklepávací závaží. Já ho tedy používám na vnitřní stranu disků (samozřejmě ne na nové disky) zejména u stálých zákazníků - nemusím za každnou cenu lidem tahat peníze z kapsy. Samozřejmě lidé co si dovezou kola z netu dávám jenom nové. Přijde mi totiž i nelogické proč vyhazovat staré závaží když je semozmořejmě v pořádku.
sobota, 13. října 2012
 
Anonym
Anonym Pane Častka, vše tady bylo probrano tak mne zarazi ze se na to opet ptate? Nevim co je o porouceni vetru desti aby dodavatel mel odstupnovane slevy podle odebraneho mnozstvi. Aby hlavne sam nepusobil v maloobchode a kdyz ano tak za jasne danych podminek aby i odberatel vedel kolik na tom bude mit ( na jako vase cena svitici na netu a pak to omlouvate dopravnym )!!! Nebude se snazit pretahovat zakazniky a prodavat si jim primo (viz Michelin, ted i Barum se mi tlaci do jednoho velkeho zakaznika, a vy kdyz poslete letaky s velkym pismem vasi firmy a vzadu uvedete drobne vsechny ostatni!!! Podivejte ja Vam vasi snahu neberu, asi vite co delate aby jste vydelal penize, zacinal jste v nejlevnevsich pneu pak jste sel sam a asi nejak mezi sebou porad soutezite nebo co, jinak si nedovedu vysvetlit to vase obrovske zviditelnovani na bilbordech atd. Podivejte vy nejste Kacka ani Prochazka ani Urbanove, ty vsichni dodavaji netu tak na ne muzem byt nasrani ale taky maji velike servisy a umi remeslo a my mensi se od nich muzeme ucit. Ale vy jste cistej obchodnik proto si i tady hrejete polivku a snazite hledat ospravedlneni. Podle meho nazoru ani nepatrite odborne do casopisu Pneurevue, ale spise do nejakoho Business magazinu. Ja chapu ze marketikgove a obchodne jste asi na vysi a mate schopnosti, ktere ja respektuji . Ale to co delate v pneubranzi je po nejlevnejsich pneu v letech 06-08 druha nejvic viditelne skodna. Jinak jak zde nekdo psal ze tohle je trh a ten si to ridi tak to neni pravda. Fungujici trh je totiz ten ve kterem ten kdo nezaplati a dluzi tak krachuje. Ne ze neplatit faktury a zkurvit cenu tedy hodnotu zbozi, a potom zalozit novou firmu a opet neplatit je normalni zpusob podnikani. A nebo kdyz manazer nasype nekopu o 10% vetsi slevu a 5% mu jde zpatky do kapsy. U nas nejde mluvit o zdravem a funkcnim trhu. A take nesouhlasim jak jde nekdo psal ze nema cenu se snazit ze male servisy nic nezmuzou. Neverim tomu ze takle spatne vedene veci mohou dlouho vydrzet.
sobota, 13. října 2012
 
Anonym
Anonym Bořek-Třinec--Trochu zbytečná tvrdá slova anonyme. Je mi jasné že můžeš být hodně nazloben, ale trošku prosím přibrzdi. I Ferda je ještě proti tobě mírnější. A těch umytých 500 kol za den jsi se asi spletl, nebo přeťukl, to snad uznáš.125 aut denně určitě neděláš
sobota, 13. října 2012
 
Anonym
Anonym Radku ty to nejsi
sobota, 13. října 2012
 
Anonym
Anonym Jojo čekal jsem která internetová potrefená husa se ozve jako první ))).
sobota, 13. října 2012
 
Anonym
Anonym Třešňák.Pane Částko,nikdy jsem neměl velkoobchodní přístup na Vaše stránkyale ani na maloobchodní.Dovedu bez toho žít,ale jen co čtu tak si soudný člověk udělá svůj obrázek.
sobota, 13. října 2012
 
Radek
Radek Se asi někdo snaží napodobit ferdu :-)
sobota, 13. října 2012
 
 
 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz