Pneurevue.cz » Fórum » O všem, co hýbe gumařinou

O všem, co hýbe gumařinou

 

pondělí, 14. května 2012

Pravidla registrace a diskuze na fóru

 
 
 
Hrouda
Hrouda Radku zdáse že jsi fajn chlap. Asi máš pravdu ja jsem trochu zaujatej Autodílnama co se serou . a tenhle pohled na věc sem přehlédl .
neděle, 27. ledna 2013
 
Radek
Radek Pneumatika je bohužel zničená komodita jak cenově tak morálně. K těm nápisům, myslím že přidá pneuservis a potřebuje přitáhnout zákakníky. O autoservisu ti jeho zákazníci již historicky ví. Tak možná proto. Ono už ani v těch dílech to tak nefunguje.
neděle, 27. ledna 2013
 
Hrouda
Hrouda Radku to máš pravdu je to logický, ale proč se přejmenovávají z autoservisu na pneuservis alespoň v rozlišení písma dříve velkyý nápis autoservis dnes velký napis pneuservis? A i tady by mělo fungovat to o čem tu neustále brečíme ochrana od dodavatelů. Já nemám nejmenší šanci nakoupit autodíly za cenu jakou tu dostane můj dlouholetý servis v sousedctví a oni dostanou cenu hned na první sezonu jako já kdy jsem si jméno budoval léta.
neděle, 27. ledna 2013
 
Radek
Radek Je to pro ne logicky dalsi prodejni kanal. Take potrebuje nove zakazniky.
neděle, 27. ledna 2013
 
Hrouda
Hrouda Můj postřeh z víkendového ježdění po našich končinách je takový že v každé obci a městečku je jedna nebo více cedulí odkazujících na autoservis což je v pořádku, ale nápis autodílna je vždy podstatně menší než nápis PNEUSERVIS na též ceduli a to je divné . Dotčení jsou tedy autodílna? nebo Pneuservis ? . Některé ty servisy dobře znám a vždy se zabývaly pouze autoservisem a v posledních letech tam přidaly pneuservis ovšem s většíma písmenka než ten autoservis „proč „ nemají snad dost práce na motorech a tak se přeorientovaly na pneuservis? Což je podstatně levnější na provoz, techniku na práci pneuservisu pořídí za hubičku a prodejci jim to ráááádi prodají protože ………….a zbytek si každý dodá. Všichni dělají všechno. A nedávno jsem se dozvěděl že… a teď podotýkám že to nemohu zaručit , ale na každé lži je kousek pravdy pán Prokop ( REMA TIPTOP) začal dodávat potřené načiní včetně zkušeností a těch nemá málo přímo našim zákazníkům, jako jsou zemědělská družstva, dopravci atd. a učí je jak opravit pneu při průrazu a jak s termopresem atd. Potom už tu bude pneuservis úplně zbytečný . Je to pravda p. Prokop ?
neděle, 27. ledna 2013
 
Radek
Radek Michale a co jsi cekal. Podivej se na tu nesnasenlivost tady.
neděle, 27. ledna 2013
 
Hrouda
Hrouda Pro agent z 23.1.2013 Děkuji za odkaz . zajímavé. Já jsem v krátkém čase měl dělat Správu Železniční dopravní cesty. a nějaký G-Trans Group a rovnou jsem to hodil do koše. stráta času. !!!!!!
neděle, 27. ledna 2013
 
Michal
Michal Tak přátelé, tahat to sem nechci, ale na trochu odlehčení od našeho milovaného "kaučukového produktu":-) jsem strašně moc rád, že máme historicky první přímou volbu prezidenta za sebou a ta mediální masáž a kaše skončila. Je mi celkem jedno, jestli vyhrál Miloš nebo Karel, protože jeden jak druhý bude pouhá loutka u korýtka. Ale co mě děsilo, že jako lidi nejsme schopní přijmout názor druhého a jeho názor v případě odlišnosti respektovat, vždyť někteří se kvůli tomu byli schopní pomlátit. To mě na celé volbě děsí ze všeho nejvíc, tak strašná netolerance, absolutní absence nadhledu nad celou situací a u mnohých ztráta soudnosti. Ale co mě dorazilo byl najednou vyrojilo mraky rádoby vlastenců, jejichž vlastenectví se pohybuje v rozsahu mezi krajem klávesnice a kabelu od myši. Ukázalo se, že jako národ dovedeme z mravence udělat mamuta a vyvolat neskutečnou paniku z ničeho. Přitom nakonec za rok touhle dobou budou na Miloška nadávat všichni bez rozdílu jestli ho volili nebo ne, tak proč takové nenávisti mezi sebou. A já jsem velmi rád, že jsme sem do naší diskuze politiku netahali a jedeme si po svém. Já jí sem tímto příspěvkem rozhodně tahat nechci, ale jen jsem rád, že je to konečně za námi a život se může vrátit do normálu.
neděle, 27. ledna 2013
 
Anonym
Anonym §§§.Hruško přesně tak nic neobjednávej.Gum je jak v létě much na kravském hov...tak to neřeš.Dají ti co chcete tak prosím,nedají tak je pošli k vodě.Akce geometrie zaplatí výrobce je podle mne super.Do toho bych i já šel.Nejsem v Points,ale jde vidět že tam jen tak nespíte,neležíte a děláte pro tým.Nedivím se že pak například v Goodyearu chtějí Vaše data aby pak poslali tyto nové Vaše zákazniky k sobě do Prémia.A jak Ferda včera napsal je pravda že někteří v jejich síti jsou jen do počtu a umí toho dost málo.Takže spojením tohoto mi vychází že potřebují zabrat na nových lidech jinak to slíznou třeba někde shora.
sobota, 26. ledna 2013
 
Anonym
Anonym §§§.Morisi a co Michelin,Bridgestone,Dunlop,Goodyear ten nemá vratké rozmněry ve kvalitě????Jak nasráno má?Rozdíly jako čuně a kolikrát to nestojí za nic.Yokohamu neznám,ale pokud mi ji nabídnou rád do ni půjdu.Určitě bude slušnější jednání s těma lidma než s profláknutými akcemi falešných božích našich vyslanců.
sobota, 26. ledna 2013
 
Moris
Moris Jak to tak čtu tak se mi zdá že je Yokohama trochu vratká v kvalitě u jistých rozměrů.....))))
sobota, 26. ledna 2013
 
Anonym
Anonym Ob. jen tak na okraj, model Decibel vyrábí pro Yokohamu také Conti, respektive Barum. Viděno na vlastní oči.
sobota, 26. ledna 2013
 
Anonym
Anonym K akci Yokohama bylo napsano hodne. Je to dobra pneu s dobrou podporou. Akce bude pokracovat i v letosnim roce. Pouze s jednou malou zmenou a to ne ze bude napsano a uvadeno ze je geometrie zdarma, ale GEOMETRIE ZA VÁS PLATÍ YOKOHAMA. Proc lhat kdyz to neni pravda. Zde probirana akce Goodearu svedci o neumaritelnem diletanstvi jejich marketingoveho oddeleni. Proc ma vyrobce pneu platit Bille, Sportisimu a nebo Bambuli za to ze si koupily pneu Goodyear???? Proc chteji sbirat data o zakaznicich ted kdyz bylo takove hallo s Michelinem!!!! Pripada mi to ze opravdu nevedi co je deje v beznem servise. Jako sit Point S jsme vznesli pozadavek, ze o takovou podporu nestojime. Ze sami dodazeme nabidnout zakaznikovi dalsi benefity v podobe nasich sluzeb, ktere za nej zaplati Goodyear. Co je pro vyrobce lepciho nez kdyz zakaznik uslisi ze to za nej ta ta a znacka zaplati. NE ZE JE TO ZDARMA. V prvnim jednani jsme byly odmitnuti ze uz je to rozjete a ze to ma na starosti agentura atd. Ptam se co je rozjete kdyz podminky se budou teprve upresnovat. Jaky je rozdil kdyz na konci Goodyear bude platit fakturu marketingove agenture. A nebo proplati fakturu Point S za poskytnute sluzby zakaznikum na zaklade prodeje jejich pneu. Jsem velmi zvedav jak toto bude pokracovat. V siti mame velke zakazniky Goodyaeru , vlastne ty nejvetsi! Vzdat pan Prochazka ma novy servis s myckou servisem atd. No tak co je jednodussiho nez kdyz si zakaznik koupi guma a rickt mu jeste Vam umyjem auto a zaservisujem klimu a zaplati to za Vas Goodyera protoze jste si koupili jejich gumy!!! A razem je prace dost a dost. Je videt ze hosi chteji podporit prodej a maji na to i prostredky, ale poradit si stim moc neumeji. At se podivaji na Slovensko co jim tam zbylo zimnich pneu. A ted prijdou s timto:-)) Sam jsem zvedav jak to dopadne. Objednavku mam pripravenou a neni toho malo, ale jestli tohle neprehodnoti, a nevyjdou siti vstric. NEOBJEDNAM artgum oponeo a nebo krieg mi to daji za ty same podminky.
sobota, 26. ledna 2013
 
Anonym
Anonym Jako člen Point s jsem se akce nezůčastnil,jelikož nemám geometrii,ale pneu Yokohama občas beru a je pravda,že jsou z Filipín.Jak léto,tak zima.Neplatí to ale pro Advan a pneu SUW.Segmetn C je slušný,ale malý km výkon.Bereme to z Rakouska.
sobota, 26. ledna 2013
 
Michal
Michal Servis: z Filipín? Tak na ty jsem snad ani nikdy nenarazil a beru to od zastoupení z raichu. Čendo, to jo, ta neova AD 08 to je bomba, ale normálnímu zákazníkovi to nemůžu dát, protože když mi přišli poprvé, tak jsem k tomu dostal kilometrový papír, jak se o ty gumy starat, zajíždět, ohřívat a jak je skladovat, že nesmí být v menší teplotě než -10 a to jsem těm střelcům nemohl namontovat, by se na tom pozabíjeli:-))) ale je fakt, že to je úplná paráda. Mě by zajímalo, jaká je ta AVS Decibel, protože tu jsem moc nezažil a z lidí to moc nevyrázíte jestli je opravdu tak tichá oproti normální gumě.
sobota, 26. ledna 2013
 
cendahohen
cendahohen Jo svatá pravda dal jsem synovi na auto Yokohama advan neova AD 08 . Půjčil staříkovi (mě ¨\ autíčko a já si v Bělé pod Bezdězem hezky zařádil / Motorland/
sobota, 26. ledna 2013
 
Anonym
Anonym servis-Yokohamu dělám,ale jsou většinou z Filipín.Beru to z Rakouska.Nejvíc vydrží A Drive nejmíň C drive.Na Multivana235/55R17 se mi osvědčily Advan S-T to je držák.Zimní jsou dobrý,jen trochu mizí.A to,že tu akci měl jen \point je dobrý,bylo to podpoření sítě a neměl to každý,jen kvalitní servisy.
sobota, 26. ledna 2013
 
Michal
Michal To je fakt, ta Yokohama to je neskutečně suprová guma. Já je dělám poměrně hodně a je to taková srdeční záležitost a loni jsem dával Advan Sport V103 na auto v rodině, se kterým taky jezdím a teda řeknu Vám, že lepší gumu, jsem na autě nezažil, to kam se séřou ty slavný pilot sporty, potrhlý potenzy, kde jednou omylem hrábnete a vzorek na měrkách. To jsou čistě komerčácký gumy, ale na funkčnost je ta yoko jednoznačně nejlepší guma vůbec, hlavně neskutečně vychytaná co do různých vychytávek jako třeba ta vroubkovaná hrana bloků. A hlavně i v těch zimních mají neskutečně drží na mokru. Škoda jen, že už tam není ta adaptabilní chemická sloučenina jako měla V901, ty novější V902 a 903 ty už to nemají, ale i tak to japončíci mají zmáknutý, stejně jako auta. Fakt na yokohamy nedám dopustit. Je fakt, že všechny mají výrobu v japonsku, semtam jsem na některých rozměrech viděl thajsko, ale už od pohledu bylo vidět, že tam je kvalita totožná jak u japonských. Japonci by si to narozdíl od evropských tajtrlíků nedovolili. A navíc při té cenové politice yokohamy není co řešit.
pátek, 25. ledna 2013
 
Anonym
Anonym Já volim Samuraje!
pátek, 25. ledna 2013
 
Anonym
Anonym Jinak ještě PREMIO jsou většinou jen donucení chudáci a některé servisy neumí skoro nic.Je tam pár super borců,ale zbytek je 3 cenová skupina,takže od tama nic nehrozí.Ti stéjně nadavají jak je Goodyear jen podjebává a ošujuje.A tímto to jen posrali.Mám radost,že Poláci se nám tady hezky tlačí.Ceny krásně klesají a klesají.Takže nějaký blbý Goodyear,Michelin,Nokian a podobní hotentoti a prasáci trhu si letos pobrečí.Jééé Já mam radost jako malý Fero co si honí péro.Dobrý ne?Jak to tak sleduji tak vidím že tu bude na tom našem pokakaném českém písečku veselo a veselo.Nevím jak vy internetoví břídilové a především výhradní šmudlové co sedíte a jen na to jak puci čumíte.Už je Vám z toho hezky blbě a bude húúúůř.Čísla nepřicházejí,nejsou,nepřijdou a ani nebudou,nebudou.Ha,konečně jste v prkvančicích tak jako je potřebný zimník tuhému.Je čas na frontální útok ne na hrad,ale na Vás vy poskoci a skunci oboru pneuservisního!Do Vás a na Vás je třeba hůl,lopatu a beton!3xzduř!
pátek, 25. ledna 2013
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz