Pneurevue.cz » Fórum » O všem, co hýbe gumařinou

O všem, co hýbe gumařinou

 

pondělí, 14. května 2012

Pravidla registrace a diskuze na fóru

 
 
 
Anonym
Anonym Prosim neodbocuj od zde vedene diskuze, konecne to je tady trochu o necem, zaregistruj se a zaloz si svou anonyme.
pondělí, 10. září 2012
 
Anonym
Anonym dělá někdo pneu z Verexu??
pondělí, 10. září 2012
 
Anonym
Anonym Bořek-Třinec--Jak jsem již několikrát napsal nemám problém si objednat gumy třeba u KK, nebo u Pešulky, u DP, nebo třeba od samotného Lucifera. Mám však obrovský problém je ale přezout když mi je tu někdo z ulice přitáhne. Pokud rozdíl mezi mnou a tím z ulice bude takový jaký většinou je budu se vždy snažit brzdit a blokovat jakýkoliv rozmach internetových prodejců. Na ČR je jich moc a jde to vidět na každém kroku. Válčíte už mezi sebou promiňte mi to doslova jako postižení jedinci. KK má taky zase novinky i díky ostatním internetovým prodejcům a jsou to nemilé věci. Nepřinesou jak interneťákům tak servisům v zimě nic pozitivního. A tak to jde pořád dokola.
pondělí, 10. září 2012
 
Anonym
Anonym Pro Anonym: No to ono se da nakupovat za hotove a po kamionech, ale tyto zde pretrasane firmy, spis zavaneji v nasi zemi zdomacnelou korupci a klintelizmem. Ono se da nakoupit o 15% lepe kdyz polovinu z vylepsene marze kterou dostanes, vratis tomu kdo ti to zaridil. Proc myslis ze jeden pred lety odevsi manger z Barumu ma u Hlinska penzionek za 60 milionu a vse jak znelo od remeslniku placeno z rucky do rucky na stavbe. Myslis ze to postavil z vyplaty:-))) Jo doba je takova. Neni to demokracie ale anarchie
pondělí, 10. září 2012
 
Moris
Moris Taktéž si myslím výhoda opět pouze pro jednu stranu marže naprosto katastrofální v sezonně nepředstavitelný takto prodávat....jinak jsem si ted pojížděl stránky ČOI mají tam tiskovou zprávu že kontrolovaly výprodejové akce.... No zajmavý že by se ledy hnuly v prospěch sevisů by bylo fajn boužel sem nikde nenarazil na zákon o ceně obvyklé vím že už kdysi na to pár pneuservisů prokleply....ale poslední dobou kdy se nesmyslný výprodejový akce množí a množit ještě budou se to kam si vytratilo. Když na mě v květu vlítla ta inspekce jako na všechny ostatní servisy.... líbilo by se mi kdyby tekhle čojka proklepla rozhazovače nesmyslných slev nejlépe samozřejmě v sezoně kdy je na to nejvíc času.....
pondělí, 10. září 2012
 
Anonym
Anonym Pane DP, vy mi pisete jako Euronics. Ale to mate smulu mne oblbnout, protoze v elektro zbozi vstupuji prodejny do siti Euronics, Proton, Elektro Expetr atd. protoze jejich materska sit jim udela letakovou akci kde nakoupi zbozi da ho do letaku a prodejny maji garantovany rabat okolo 30%. Sami by na takovy nakup nikdy nedosahli. A tak jsou naprosto spokojeni a techto akci ziji. Ale vy davate rabat cca 100Kč na pneu a jeste jak pise Borek si takovy zakaznik, kteremu prijde letak diky me objednavce u Vas objedna od Vas zbozi protoze poleti hned na net a pak najde nejakou diru nebo slevomat na prezuti. Prosim nerikejte tomuto podpora servisu. Vy pouze obchodujete. Ale ja chci pracovat na novych strojich, bezmontpakovych masinach a poslednich vyvazovackach, mit nove mycky na kola atd. A to je diky takovym jako jste vy cim dal tezsi , ale porad se to dari a verim ze az takovy obchodnicci jako vy jednou skonci a bude lip. Diky takovym jako jste asi nebude letos v zime takovy vydelet na pneumatikach. Proto o neco malo zdrazim praci a material a budem delat jeste precizneji a kvalitneji a profesionalneji a vydelame. a zakaznik koupi pneu zase u nas, protoze bude spokojen. Jinak ma napad, spojim se s Borkem a vypracujem letak, PROC NEKUPOVAT PNEU NA INTERNETU, ALE V SERVISECH. A rozeslem ho servisum a kazdy servis ktery bude chtit a cte to tady ho da svemu zakaznikovi do ruky.
pondělí, 10. září 2012
 
Anonym
Anonym Bořek-Třinec---zrovna jsem p. Částka osobně vyplnil Váš formulář na registraci. Rád se konečně podívám na ty ceny pro servisy, všechny podpory a program výhod které máte pro pneuservisy. Doufám, že i jako kritika některých postupů které činíte proti pneuservisům mne přesto zaregistrujete. Děkuji.Filipec. PNEUCENTRUM PROFI s.r.o.
pondělí, 10. září 2012
 
Anonym
Anonym Ty jeho akce jsou stejné jako akce Mišulinu ,s tím rozdílem.že sere na adresy-je to drahé.Lepší je usranej leták ,který si zalepíte sami a zákazník si koupí pneu u něj.
pondělí, 10. září 2012
 
Anonym
Anonym SERVIS Střední MORAVA:Seru na internetové čučkaře co se tváří jako velkoobchod pro pneuservisy.Součástko-Ty si pořiď pneuservis ať máš alespoň trochu šajnu a gumařině jako takové.Víš uplně kulový tvůj fotr či matka co provozuje tu kuťu -to asi nebude žádná hitparáda co?? Frajer je u mě Procházka i přesto,že velkoobchod se rovná dodávání pneu netu,Ale takovej servis tady už nikdo nevybuduje ani drožkaž ani součástka.Jste jedna velká pakáž co prolinkovává kdejakou plechovou boudu z vlnitého plechu a ušmudlance co neumí ani opravit a vyvážit kolo.Kolik těch Vašich smluvních servisů jste navštívil???? Hovno tak leda .To už ten ogar z Třince alespoň projel hezkou řádku servisů a má šajnu co a jak.
pondělí, 10. září 2012
 
Anonym
Anonym Bořek-Třinec--Akce mohla být s DP perfektní, kdyby někdo více přemýšlel a doladil chyby kterých je příliš v tomto hybridu zvaném akce, podpora. Podpora je potřebná a musí být vzájemně respektující. Tady to nevidím ani vzdáleně ani náznakem v podobě v které v současnosti je.
pondělí, 10. září 2012
 
Anonym
Anonym Bořek-Třinec--DP špatně jsem se vyjádřil s % a Vy to špatně pochopili. Bylo to myšleno tak že když se zákazník rozhodne ke koupi a uvidí leták s DP tak si to na 90% už objedná doma na internetu a nepoběží na servis už jenom třeba díky té vaši garanci. Ten bude řešit až pak až bude mít gumy v obyváku a bude hledat nějakého čučkaře a šroťáka který mu to nejraději přezuje ve slevomatu za 99kč. Jinak se zamyslete nad tím co napsal Hruška a je to přesně tak.--parametr pro přiděleni PSČ když bude víc zajemců na jedno PSČ je rychlost objednání a ne kvalitní vztahy se servisem,to je taky vcelku vymluvné. Spolupráce vám nic neříká, jen rychle rychle ať je vás co nejvíc. Nedomyšleno a až katastrofálně vytvořeno nevím kým, ale určitě né pro mne ne zcela tolerantním člověkem k pneuservisům.
pondělí, 10. září 2012
 
Anonym
Anonym Guma-Přečtěte si vyhlášku pane Částka.Do konce října a i v listopadu a také v prosinci je dost času.Pro Vaše pneu mám ale i v srpnu obsazeno.
pondělí, 10. září 2012
 
Anonym
Anonym Trochu z jiného soudku.Většina tady se diví jak někdo může prodávat za naše nákupní ceny jakékoliv značky.Odpověď je celkem snadná.Berou velké množství-kontejnerové,kamionové.Někdo platí předem a to je hezkých pár % navíc.A o tom to je.Jestli tady někdo veme cca 600 kol na octavku je to hovno v porovnání velikána jako KK ,Prochy,nebo kdokoliv jiný.Někdo nemá tokovou slevu a dohání to dopravným -viz Taxikář.Pak koukáme jako tele na vrata,že někdo prodává Barum se slevou 35% a náš rabat je kolem 36% .On má cca plus mínus dalších 10 navíc.A akce DP- letáky do plechových boud ,šop a vrakovišť je taky na p..u. To si raději zaplatím sám celou akci naperu tam běžné pneu za hubičku.
pondělí, 10. září 2012
 
Michal
Michal DP: 50% zákazníků hledá cenu na internetu. Pouze 15-16% si opravdu na internetu objedná. teď se na mě nezlobte, ale to děláte z lidí blbce? Chcete mi teda říct, že Vy platíte šílené prachy za reklamy na netu, billboardech na vyhledávačích, kvůli 15-16%? V takovém případě, když tohle víte, tak proč ty reklamy teda děláte? Vždyť se Vám to nemůže vyplatit..to se Vám nemůže vyplatit ani spravovat web? Neříkejte, že ten web a reklamy děláte kvůli pneuservisům. Ty by stačilo objet a vyjde Vás to levněji.
pondělí, 10. září 2012
 
Anonym
Anonym Paně "Hruško" není to tak. V tomto případě si musíte letáky udělat sám. Je to přesně jako u Euronics a dalších.
pondělí, 10. září 2012
 
Anonym
Anonym DP- Bořku, přestože si Vás vážím jako zkušeného a poctivého člověka v oboru, musím oponovat. Protože pravděpodobně nemáte žádné zkušenosti s marketingem, a procenta a teze které tady píšete jsou spíše odrazem vaší averze vůči internetu, jsou absolutně vymyšlené a nesmyslné. 50% zákazníků hledá cenu na internetu. Pouze 15-16% si opravdu na internetu objedná. Z letákové akce si více než 90% zákazníků objedná zboží v místě. Tyto data odpovídají celorepublikovým průzkumům. Naše data z předchozích letákových kampaní jsou ještě příznivější pro lokální prodejce. Dobré pneu získají pouze lepší vztah k dlouhodobým partnerům. To co získá regionální prodejce nechám na zvážení každého z Vás.
pondělí, 10. září 2012
 
Anonym
Anonym Ahoj vsichni, to ja ale zase zajimava akcicka. Neni to spatné:-))) ALE. Ted jsem se dotazal u Dobrych pneu (i kdyz jak pro koho). Jak bude letak vypadat? tak jsem zvedav na odpoved. Jetlize tam bude pouze moje firma, muj pneu servis, protoze se snazim oslovit svoje zakazniky a nepotrebuji aby znali nekoho jineho tak je to skvela nabidka, ale tak to asi nebude:-)) Proc by meli moji zakaznici znat Dobre pneu- tedy meho dodavatele??? Ja taky nechci vedet od koho nakupuji oni. Koupim od Vas treba 500 pneu hned ale podporte pouze me a nezviditelnujte sebe. Jinak se snazite parazitovat na me soucasne i potencionalni klientele. Na tohle muze skocit pouze nejaky blaznivy servisak co nezna mapu. Jo a parametr pro prideleni PSC kdyz bude vic zajemcu na jedno PSC je rychlost objednani a ne kvalitni vztahy se servisem to je taky vcelku vymluvne. Tak prosim o odpoved, tesim se na ni.
pondělí, 10. září 2012
 
Anonym
Anonym JJ tak tak,prodávají kde komu a ani v tom daném servisu kam dodáváte nikdo od vás niky nebyl.To vím. Je to spousta plechových boud a hangárů ,vrakovišť a kdo ví jaké kutě,které pneumatiky vůbec neživí.
pondělí, 10. září 2012
 
Anonym
Anonym Bořek-Třinec--Ou ou ou to je p. Částka velmi fikaně vymyšlené, ale taky ne moc domyšlené. Vzít 40 kol není žádný problém pro téměř nikoho z nás. Problém je leták. jestliže tam bude především zdůrazněna Vaše firma a ta bude bez diskuzí jednoznačně převládat a dominovat, tak pak je to nedobré a hlavně nevýhodné pro budoucnost pneuservisu. Vždy bude podle toho co jste vymysleli jen profitovat a řídit obchod jen ten váš internetový obchod a to je zcela nepřijatelné. Aspoň pro mne. Proč? Příklad: Zákazník si objedná gumy. Přiznejme si že si je objedná na 90% u Vás díky super letáku, který bude určitě velmi pěkně pro Dobré Pneu vytištěn. Nějaký servis malým vyznačený ho moc většinou nebude zajímat. Gumy přijdou na jeho adresu i s garančním programem. Kde mám Já jistotu, že ten vyloženě vámi napsaný pneuservis navštíví a třeba se i usměje štěstí a gumy koupí? Kde mám zaručeno že je u mne přezuje? Nikde! Bude zase jen hledat nejlevnější přezutí i když kolikrát nekvalitní, ale protože o tom že se mění ventily, že se kola musí před vyvážením perfektně umýt, že se vyvažuje zásadně novými závažími apod. nic neví, tak jde jen za tou cenou, která je za rozdílné služby velmi zavádějící. A z práce nikdo nikdy nezbohatl. Gumy jsou nepostradatelnou části pneuservisu, bez nich neexistuje absolutně žádný jakýkoliv i sebemenší růst!!! To si už konečně zapamatujte všichni jen obchodníci. Takže vrátim li se k naši věci profit máte zase pak jen Vy s prodeje pneu a servis houpe nohami na stole a kouká jak to nejde. Letos jsem to na svých cestách viděl velmi často. Kdyby jste podmínil ty ceny, že to musí být zakoupeno u toho smluvního servisu ať má z gumy taky SLUŠNÉ peníze, kdyby jste dal do podmínek že jen ten servis u kterého zakoupil pneu může dát jen on garanci na vaše pneu, a pár dalších bodů které mám v hlavě, ale raději je už nebudu rozšiřovat, tak pak je to jiná písnička! Ale protože je to uděláno velmi horkou jehlou s jasným cílem jen profitovat sám, je to pro servis vyloženě sebevražedná mise do budoucna. Tady jste u mne přestřelil. Už jsem to psal několikrát- Kdyby jste si vy obchodníci našli ve vytypovaných obcích, městech jednoho dobrého servisáka a vyloženě spolupracovali, tak je to 100x lepší a nemuseli by jste dělat takové kulhavé výplody, které nic v konečné fázi nepřinesou, nazlobí dobré servisy a každý rozumný a skutečný pneuservisák vás pošle teď s touhle pro mne trapnou, ubohou a hlavně nic neřešící a nepodporující nabídkou třeba do zadní části těla. Zastřešovat to nějakými elektro akcemi velkoobchodu je pro mne jen nemístným žertem. Zde vládnou úplně jiné podmínky. Srovnání je to asi jako mezi řezníkem a třeba gynekologem. Taky je to od masa. Můj názor.
pondělí, 10. září 2012
 
Michal
Michal okolí Jilemnice. Já neříkám, že se mi to líbí, ale jen konstatuju, že těch 120 Kč je aspoň trochu rozdíl. Nezapomeň, že jsou taky obchody, kde speciálně v tomhle rozměru 195/65 R15 je rozdíl mezi tvým nákupem a jejich prodejem do ulice je třeba 40 Kč, někde jsem viděl i 10 a někde to mají do ulice i levnější, jako za blahých dob ukazoval tirex s axou:-). Pane Částka za ten stánek se omlouvám, pochopil jsem z článku v pneurevue, že jste měl taky stánek jako tomket. Ale na seznamu jste reklamu letos určitě měli. Svítilo to často pod přihlášením na e-mail, to si pamatumu moc dobře.
pondělí, 10. září 2012
 
 
 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz