Pneurevue.cz » Fórum » O všem, co hýbe gumařinou

O všem, co hýbe gumařinou

 

pondělí, 14. května 2012

Pravidla registrace a diskuze na fóru

 
 
 
Pneunm
Pneunm Radko krásně napsáno, dost se v tom poznávám. Od nevidím do nevidím bez oběda bez soboty bez svátků. Já jsem to neutnul tak razantně ale zato dřív než došlo na antidepresiva. Držím palce a doufám že zase někdy posedíme u vína na školení.
pondělí, 6. prosince 2021
 
BF
BF Paní Radko mi opravdu neděkujte. Podpořit Vás byla má povinnost, protože jsem se velmi dobře umně vcítit do situací kterou níže popisujete. Vy sama jste si myslím ještě včas nastavila nová pravidla které přinesou pozitiva Vám a vašim lidem. Děkuji za článek, který věřím otevře dalším servisákům oči a nastaví si nová pravidla pro další chod servisu.
neděle, 5. prosince 2021
 
XP
XP Povím vám příběh.. To si tak jdu v sobotu dopoledne do práce, abych dodělala resty, pouklízela v kanceláři a připravila pneumatiky do regálu tak, abych mohla zase v pondělí vesele otevřít. Všechno bylo relativně v pohodě do té doby, než mi o půl jedné začal v kapse zvonit telefon... První co mi blesklo hlavou byla melodie, která mi jasně naznačovala, že nějaký blázen volá v sobotu na firemní číslo... jako vyzvánění mám meditační hudbu. No nic vytáhnu telefon z kapsy, koukám na číslo a říkám si "Neznám, ale číslo je to hezké." /Ženská, co by jste chtěli/. Otáčím telefonem, tím se vypíná zvuk a sunu telefon zpět do kapsy. Věnuji se dále kontrole skladu. "Bože zas!", říkám si když mi telefon začal vyzvánět tu stejnou melodii. Hlavou mi problesklo co chce v sobotu a navíc odpoledne. Nemůžete se mi divit. Ještě před týdnem jsem měla 60-70 telefonátů denně ať je objednám a vysvětlit každému s úsměvem, že za objednávku bereme 400,- a když si přijede jen tak, že taky zaplatí to byl prostě oříšek. A to se zatím nezmiňuji o těch, kteří k nám přijeli přímo na servis. Ok no nic zvednu to a uvidíme jak to zvládnu. "Prosíííím" říkám totálně bez energie... krve by se ve mě nedořezal. Schválně jsem se ani nepředstavila, protože proč, když máme zavřeno! Prásk! Začal na mě chrlit slova nějaký cizí chlápek, ale jel takové bomby, že jsem se celá rozklepala a měla jsem slzy štěstí v očích. Ano byl to pan BF a dal mi takovou nálož pozitivní energie, kterou jsem přesně potřebovala. Za to vám moc děkuji! A teď něco ke mně... Dobrý den, jmenuji se Radka a jsem ten rebel, který se letos rozhodl změnit svůj postoj ke všemu co bylo do teď u nás zažité. Psal se rok 1995 a můj otec po pár letech zkušeností v pneuservisu si otevřel svůj vlastní byznys. V té době ještě nikdo netušil jakou automobily projdou evolucí. Pamatuju si jak dnes, když se mě v roce 97 otec snažil naučit rozměry Škody 120 a Favorita. "Hned po škole u mě nastoupíš!" Zní to hodně smutně, ale ano, co jsem měla dělat... Po tragické smrti mého bratra jsem jim ho chtěla vynahradit. Naštěstí jsem vyloženě technický typ a mohlo by mě to bavit. No a co si budem povídat... každý den jsem mohla okukovat chlapy. To se přece může, ne? Jak tak plynul čas otec přestával na servis jezdit. Dostal averzi vůči zákazníkům. Dnes už se mu nedivím. Začala jsem se kompletně věnovat celému servisu. Telefonáty, objednávky, platby, emaily, komunikace se zákazníkem, řešení nevyřešitelného a nakonec i couváním na zvedák. Ano čtete dobře, couvání na zvedák. Bohužel jedno stání je tak tragicky vyřešeno, že se tam dá pouze couvat. Dnes už tam najíždím jako profík a hláška "Žena se se zrcátkem nejen namaluje, ale i zacouvá" je má. No nic, asi pokročíme do roku 2020, aby jste se dlouho nenudili. Už druhou sezónu do sebe tlačím antidepresiva. „To jsem to dopracovala!“ říkám si.... Poslední dva týdny v prosinci jsme si dali plánovanou celozávodku. No a co teď? Nikam se nesmělo, Covid řádil všude. Odpočívat!!! Za těch 14 dní jsem si tak pročistila hlavu jak nikdy! Jenže co budu dělat? Nejsem na to zvyklá! Hledala jsem na internetu něco co by mě mohlo bavit. A ejhle mám novou zálibu. Neskutečný žrout času, ale perfektní na odreagování. A máme tady rok 2021... jaro... a zase tlačím antidepresiva... no tady je očividně něco blbě! Taky si říkáte, že něco dělám blbě? Tak já vám to vysvětlím úplně od začátku! Začalo to jedním zvedákem v roce 95. V 96 nastoupil nový zaměstnanec. V 97 jsem nastoupila já. Přibyl další zvedák. Přibližně v roce 2003 další zaměstnanec. Mezi tím se používal třetí zvedák pojízdný na dodávky a už to jelo. Servis se hezky rozjel. Každý zná ty dvanácti i více hodinové šichty. Jen proto, abychom vyhověli každému!!! Jé ty jsi k nám přijel o půl 7 večer? Tak pojď, my tu ještě jsme. Sobota? Proč ne, však odpoledne nebo večer padnu do postele a v neděli nic nedělám, protože jsem dobitá jak pes. Ty lidi jsme si prostě rozmazlili. Stáli v řadě dokud jsme nedodělali toho posledního. Otec mě toho za celou dobu naučil dost. Že se musí makat, musí být pořádek, musíš vyhovět každému, nesmíš zdražit, nesmíš zavírat v soboty, protože už ti tady nikdo nepřijede!!! A co bylo nejhorší, polední pauza byla jen na oko. Bylo otevřeno a vždycky se mohla najíst jen půlka lidí na střídačku nebo po jednom a o rychlosti v pojídání svačiny se ani nebavím. Dneska už máme oficiální polední pauzu, protože mi jeden zákazník řekl, že nemáme nárok na jídlo! No dobrá, už je to dlouhé, já vím, ale toho je tolik, co nikdo neví a mě se chce brečet z toho, jak jsme to za těch 20 let celé posra..... Pět let už není otec šéfem. Starám se o firmu já. "Vymysli si nový název" říká mi. Já už s tím nechci mít nic společného /To kdyby šla firma do kytek/. Ok a název byl na světě - XPneu s.r.o.. Krása... Jásám štěstím, že můžu makat sama na sebe a podle sebe. No jo, jenže 20 let "teroru" jen tak rychle nezměníš. Učím se znovu uvažovat jinak. Poslouchám rady kdo mi co dává. Blíží se říjen! Bože ať to vydržím bez antidepresiv! Mám o 3 chlapy méně, ale to dáme. Chlapi jsou skvělí, ale prostě nejedeme bomby jak kdysi, přednější je naše zdraví. První týden super, druhý týden super, třetí týden dobití jak psi, ale dáváme to. To, že je mi každé ráno blbě při pomyšlení, že ti lidi jsou jak supi psát nemusím. To někteří z vás dobře vědí. Přišel víkend. V neděli 21.30 sms „Nepřijdu do práce, jsem nemocný“. No nic nevzdáme to. Syn má celý týden volno ve škole, tak nám pomůže. V pondělí ráno v 7.05 sms "Mami jsem nemocný". No pecka, takže jdu přezouvat auta já. Byl poslední týden v říjnu... Ráno otevřu servis a v řadě stálo 16 aut!!! Stáli všude, dokonce v křižovatce a stáli až na hlavní cestu! A takhle to bylo každé ráno. Na konci týdne TOTÁLNĚ VYČERPANÁ jsem se rozhodla pro radikální řešení. Bereme pouze objednávky! Měla jsem plný kalendář objednaných uskladněnek. Na bránu jsem o víkendu vystavila ceduli, že bereme POUZE objednané zákazníky a každá objednávka je zpoplatněna částkou 400,- /neplatí pro uskladněnky/. Navíc jsem vylepila ceduli jak si můžu dovolit zpoplatnit objednávky! V pondělí 1.11. v 7 ráno koukám z okna a tam fronta aut. Lidi koukají na bránu, čtou, rozhazují rukama a něco komentujou. A nic... ZŮSTALI ČEKAT! Tak jsem šla do kanceláře a vypsala jsem druhý papír, že 400kč budou platit i neobjednaní a že objednaní mají přednost. /Tady máte vysvětlení proč jsem brala peníze za objednávku i bez objednávky – prostě jsem se jich potřebovala nějakým způsobem zbavit/. No to jste měli vidět, jak se najednou většina rozprchla. I když jsem se jim to snažila vysvětlit, tak marně. Jeden mi dokonce řekl, že jsme vydřiduši. Měla jsem sto chutí mu říct, že myslel spíš že z nás chce vydřít duši! Možná jsem měla počkat až do 8.00 jak začíná naše pracovní doba, to by byla větší prdel. Každé ráno na prázdno zvracím nad záchodem. Denně jsem měla 60-70 telefonátů, kterým jsem se snažila vysvětlit můj počin. Ale ono už to nešlo, vyslechla jsem si spoustu přezdívek, nadávek. Do toho vám jezdí desítky lidí na servis a to bylo to stejné. Vypsala jsem si proto malé lístečky, na kterých byla popsaná naše momentální situace. /"MILÝ ZÁKAZNÍKU. OD 1.11. DO ODVOLÁNÍ JSME SE ROZHODLI ZRUŠIT FRONTY U NÁS NA PNEUSERVISE. JE TO OBROVSKÝ STRES JAK PRO NÁS, TAK PRO VÁS. MÁME TOTIŽ O 4 MECHANIKY MÉNĚ, DŮVOD JE JEDNODUCHÝ-VĚK A ZDRAVÍ. MINULÝ TÝDEN TADY ČEKLI ZÁKAZNÍCI 3-4 HODINY. PROTO JSME SE ROZHODLI V ZÁJMU VŠECH ZPOPLATNIT NÁVŠTĚVU U NÁS ČÁSTKOU 400 KČ. JE MOŽNÉ, ŽE O NAŠE SLUŽBY UŽ NEMÁTE ZÁJEM, ALE POKUD JSTE S NAŠIMI SLUŽBAMI SPOKOJEN A CHCETE PODPOŘIT CHLAPY, CO TADY MAKAJÍ, TAK PŘIJĎTE PROSÍM ZA MNOU A DOMLUVÍME SE. DĚKUJI ZA POCHOPENÍ."/ A tenhle malý lísteček rozjel celou aféru. Další týden bylo to stejné v bledě modrém. Opět hromady telefonátů a dalších naštvaných i pozitivních zákazníků. No a pak přišel osudný pátek odpoledne. Píše mi známý jestli jsem viděla co o mě píšou na FB. No neviděla, protože mám plné ruce práce a navíc jsem v té skupině zablokovaná. Tak takový odpad dlouho nikdo nečetl. Pan F.K. známý orlovský hejsek si posteskl, že asi žije v jiné dimenzi a jako informaci přiložil můj malý lísteček, kde sděluji co se tady děje. Má k tomu příspěvku asi 120 komentářů, většina hejtů na mě. No nic, založila jsem si oficiální profil pod svým jménem a dala vyjádření, odpověděla na pár komentářů a vypla to. Už tam nechodím. Ano bylo mi vytknuto mými známými, že ten lísteček nebyl jasně napsán a popsán, ale já v tom pneuservisu nejsem proto, abych někomu dopodrobna vysvětlovala mé kroky, ale proto, abychom odváděli kvalitně naši práci. Přichází pondělí, ráno opět naprázdno zvracím nad záchodem. A jéje hraje meditační hudba... a je to zase tady, zvoní telefon. "Zdravím paní Ligusová, tak já se chci objednat za ty čtyři stovky! Četl jsem tu diskuzi na fb stránkách a nic si z toho nedělejte, jsou to.... " Já nevěřím vlastním uším! Já nemusím vysvětlovat proč a za co! Další telefonát. Objednáte mě na úterý? No já jsem asi spadla z višně. 90% telefonátů bylo jen proto, že četli diskuzi na fb a chtějí se objednat! "Konečně si nemusím brát půl dne dovolenou a ještě čekat tři hodiny, než se na mě dostane řada". Takhle krásný byl celý týden! Středa zavřeno! Bože kdy já byla v sezóně takhle šťastná? Pan F.K. mi nevědomky udělal tak úžasnou reklamu a hlavně zdarma. Nejde mi o ten zisk, ale o to, že já a mí chlapi jsme ten fialový hnus přežili! A pokud stále nechápete proč jsem brala ty 400,- .... úplně jednoduše, protože jsem se chtěla podělit o ty naše zákazníky i s jinými servisy, kde mají často prázdno. Oni se mi dneska smějí, protože mi "přebrali zákazníka", ale ve skutečnosti už se dneska usmívám já a stále bez antidepresiv. Dnes mívám mimo jiné telefonáty typu „Můj pneuservisák po mě řve..“ Nedivím se mu, neomlouvám ho, jen se mu nedivím, asi má ty moje zákazníky… Takže poučení pro mne na další sezóny? Nejdůležitější je naše zdraví a dělat jen pro zákazníky, kteří o naše služby mají vážný zájem. Úsměv a příjemné vystupování z obou stran je úžasný bonus k tomu, co jeden pro druhého děláme. Určitě jsem zapomněla na milion věcí, ale ještě neumíráme :) tak třeba někdy příště! A pokud by jste si chtěli přečíst „diskrétní verzi“, ve které nezvracím ráno nad záchodem, kterou jsem napsala pro naše zákazníky, tak je k vidění na našich oficiálních facebookových stránkách https://www.facebook.com/xpneusro
neděle, 5. prosince 2021
 
BF
BF Ještě jednou tedy, ten enter zlobí. Protože mi několik z Vás již volalo a psalo k článku v časopise Tyres Equipment, tak zde dám tedy zcela plnou mou odpověď, která z důvodů úspory místa nemohla vyjít. Dotaz zněl ---Jak hodnotíte letošní průběh zimní sezóny, co vás překvapilo, zaznamenali jste nějaké odlišnosti ze strany poptávky zákazníků?--------- Letošní ještě probíhající sezonu kdy máme 5.11. 2021 zatím hodnotím jako jednoznačně nejlepší za posledních minimálně 10 let. Čísla mi nelžou a jak pracovně na dílně, kdy dílna místy praská ve švech, tak i ziskově z prodeje pneumatik nastalo letos velké obrození. Minulá zimní sezona byla velmi vydařená po těžké a covidové části jara, kdy u mne nepřezulo mnoho zákazníků na léto a tak jsem věděl, že přijdou na zimu pro nové pneumatiky. To se i vyplnilo a když jsem již několikrát řekl a psal že tak 7 let si nepamatuji lepší, tak tahle letošní už teď 5.11. předčila vše co bylo ještě pár let i předtím. Vynikající a brzký byl start sezony kdy se začalo už na počátku října, podpořeno velmi solidním počasím. Obrovskou výhodou a říkám to zcela vážně a upřímně je že jsem členem sítě Points, která má obrovský potenciál a má jednoznačně co nabídnout kvalitním pneuservisům. Troufám si říct a myslím že za 30 let v oboru mohu napsat, že to co nabízí v současnosti síť Points má dnes velmi málo pneuservisů v ČR. I díky sítě jsem letos velmi výhodně před-objednal velké množství zimních pneumatik. Bylo to sice na jednu stranu trochu riziko na slepo, ale protože všichni víme o problémech ze surovinami už velmi dlouho s dalšími aspekty problémové ekonomiky celého světa rozhodl jsem se investovat do pneumatik. Bylo mi na druhou stranu ale taky jasné, že nákupní, ale i prodejní ceny pneumatik půjdou na zimu nahoru a hlavně že by jich nemělo být ve všech rozměrech a značkách dostatek což se jednoznačně už teď kdy sezona běží potvrdilo. Prodejní ceny pneumatik jsou samostatnou kapitolou. Díky zdražení na internetových portálech, nedostupností pneu na trhu a zdražením dopravy, která často už teď na začátku listopadu nefunguje, došlo k tomu že všechny kvalitní pneuservisy, které byly dobře zásobené a před-objednané se stáli doslova vítězi situace. Ano řeknu to jednoznačně a napřímo, zisk z pneumatik se po letech dostal tam kde má být již dlouho. Věřím, že to nebude jen anomálie a bude to směr kterým by jsme se měli všichni ubírat pro zkvalitňování služeb zákazníkům. Osobně jsem letos již koupil špičkovou geometrii se zvedákem, brzo dojde nový šroubový kompresor, zvedák na pneumatiky k vyvažovačce a další věci do servisu. Řeknu a svou krví to klidně i podepíšu, že bez prodeje pneumatik a hlavně zisku z něho bych to nikdy nedokázal a nedokáže to žádný pneuservis. I když patřím v práci jednoznačně k nejdražším pneuservisům, typuji tak okolí 50 km a v 30 tisícovém městě jsem jako pěst na oko, nikdy jsem neslevil z toho co a jak dlouhé léta dělám a své věrné zákazníky mám a stále přibývají a musel jsem už i některé např. firmy s několika vozidly z jiných pneuservisů odmítat. Přesto z práce zatím absolutně není šance na tyto nové špičkové stroje a vybavení vydělat. Jsem opravdu zatím se sezonou a jejím průběhem velmi spokojen, také s tím co mám a jak to hlavně teď funguje. Jen pro zajímavost a jsem přesvědčen vidím jednoznačné pozitivní výsledky, že jsem zatím od začátku října do dnešního dne nepřezul ani jednu novou pneumatiku dovezenou např. z internetu, nebo jakoukoliv jinde právě zakoupenou. Na mých stránkách se nikdo nemůže rezervovat s těmito pneumatikami na přezutí do 15.11. a tím jsem absolutně vyřešil to, že se mi na servis nejenom tuto sezonu objednávají a jezdí jen stálí a věrní zákaznici a taky hlavně i noví kteří si kupují zimní pneumatiky. Tím, že jsem včas a velmi dobře nakoupil zimní pneumatiky, omezil a eliminoval zákazníky kteří mne v hlavní části roku a sezony nevyhledávají, já je na servis přiznám se ani vůbec nechci, tak jsem absolutně v klidu. Prodávám si vyloženě své pneumatiky a teď je i velký nárůst v prodeji letních pneu díky tomu že se lidi bojí co bude na jaře 2022. Soustředím se plně na práci na servise a dělám tak ať hlavně šetřím své lidi kterých si nesmírně vážím. Již roky jsem velký zastánce, že raději udělám méně a za více peněz, než dělat od rána do večera, mít vysoké celkové náklady, ničit stroje, zařízení a především ochránit ty pracující lidi které dnes ještě vůbec máme, protože dobře víme jaká je situace se zaměstnanci. Bez nich to ještě dlouho jinak na servisech nepůjde. Za sebe tedy znovu mohu říct, je to zatím zimní sezona ideál jak prací tak i s prodejem a ziskem s pneumatik. A tak to má i být.
sobota, 4. prosince 2021
 
BF
BF Hezký den přátelé gum.
sobota, 4. prosince 2021
 
mensa
mensa Díky za upozornění. Řešíme...
pátek, 3. prosince 2021
 
BF
BF Dobrý den, poprosím redakci jménem paní majitelky https://www.xpneusro.cz/, která mi napsala zda by ji mohl někdo kontaktovat, protože chtěla napsat příspěvek. Už 2x se registrovala a nepřišla ji na email potvrzovací zpráva a nemůže nic napsat do diskuze. A neví kde je chyba. Děkuji.
čtvrtek, 2. prosince 2021
 
Pneunm
Pneunm Mladej kluk v kufru 1856014 Barum z netu, to bude 700 navíc říkám mu, já s tím počítám musel jsem to vzít ekonomicky, jak to myslíte? Staly mě 1100, já tu mám za 1050, nj. ale tyhle byly zlevněné z 1500 :D jo a hned první se vlnila jako když mlátí hada holí
středa, 1. prosince 2021
 
roman
roman Sice z minulého roku, byl to čtvrtek v půli listopadu, ale podobný "vymrzovač": Máte v neděli čas? Zaplatím vám i 500Kč za přehození!! V pátek jdu na nákup, v sobotu dopoledne bude pěkně, takže půjdu na zahrádku, v sobotu odpoledne přijede dcera, půjdeme na procházku, takže jedině v neděli mám čas na přezutí? Gumy už nám koupené, nemějte strach.... Odpovídám: Co vám brání zakoupit si mašiny na netu (jistě též za 500Kč) a přezout si to sám v neděli?
neděle, 28. listopadu 2021
 
hohencenda
hohencenda Neděle 10:30 ten samý kus co volal včera mi oznámil- doslova:Včera jsme si něják nerozuměli potřebuji v pondělí přezutý vůz tak bych tedy vzal vaše podmínky a přijel dnes,Ne nevzal jsem tu jeho skvělou nabídku.Na Turkově ulici má pneuservis non stop jen za to že přijede a otevřou vrata počítají 1000 Kč bez dph,potom se teprve baví co se bude dělat,at si toten kus užije.
neděle, 28. listopadu 2021
 
pneupolach
pneupolach Dnešní zákaznák na telefonu. Volal zákazník ve střebu zda máme určité pneu skladem a za jakou cenu, dal se mu na výběr co máme skladem i s cenou a taky se řeklo kdy může dojet..zákazník volal opět ve čtvrtek a ta samá písnička...zákazní volal dnes (sobota), že je na nákupech v obchodním centru a zda může dojet přezout v neděli, že jindy nemá čas, tak jsem se zasmál a položil telefon. Jinak od prosince taky již nebudeme dělat soboty, neboť všechny nás bolí ruce, záda a taky i hlava z některých (ne)zákazníků. Hodně zákazníků kupují nová a větší auta a nemají kde uložit pneu, takže ve skladu nemáme uloženku menší jak 17"
sobota, 27. listopadu 2021
 
roman
roman To moc dobře znám... Proto tento "druh" lidí v sezóně posílám rovnou do pryč.
sobota, 27. listopadu 2021
 
hohencenda
hohencenda Sobota 12:30 telefon zákazník potřeboval bych nutně, rychle ,hned přezout budu se finančně revanšovat.Po pár mých dotazech jedná se o 3008 Peugeot snímače tlaku,litá kola.Říkám zákazníkovi cena bude 1680 Kč plus závaží. Pán na to ,jo tak to né já nikdy nikde neplatil ani 1000 Kč,asi všichni víte kam jsem ho slušně poslal.
sobota, 27. listopadu 2021
 
BF
BF Hezký páteční den přátelé gum. Co říct na týden? Pořád a pořád kolem a dokola. Práce stále neubývá, i když je to plynulejší, ale pořád plně vytížení. Kola se stále točí jak ze skladu ale pořád se i dokupují a opravdu to začíná až lézt trošku na mozek. Dnes kdy tady začalo sněžit a věděl jsem to několik dní, že má přijít asi sníh jsem však udělal stopku, kterou jsem avizoval již několik dní dříve. Ve 14 hod. jsem prostě zavřel, vypnul telefony a hurá na víkendový odpočinek. Od rána jen samé telefony a příjezd opozdilců, že zda je hned dneska uděláme. Ne neuděláme až příští týden říkám. My to potřebujeme ale dneska. No to jste měli přijít dříve, nebo musíte jet jinde odvětím. Už jsem byl ve třech servisech a nic. Tak hledejte bohužel dál, neshledanou odpovím. Vy nemáte otevřeno v sobotu? A proč? Protože jsme měli 5 sobot za sebou, nejsme roboti, padáme na hubu a už nepotřebujeme mít další zbytečné přesčasy a platit např. velké příplatky za soboty, kdy zákazníci nedají nic navíc a měli by taky zaplati taky automaticky 50% navíc. Jsem však přesvědčen, že i k tomu časem dojde, že za víkendy se bude platit příplatky. Už teď jsem soboty měl jen pro VIP zákazníky a lidi co si kupovali nové pneu, aby z toho bylo něco při zkrácené pracovní době která však kolikrát ani už nebyla, protože práce bylo ažaž. Selekce, výběr je v běhu a posunuje se dál tak jak mi to vyhovuje. Ne, konec přátelství s lidmi kteří zrovna dneska přišli na poslední chvíli, gumy většinou na hranici, nebo pod ni a nové nechtějí a ještě jen prudí. Říkám jim již roky že jsou to SOCKY. Zajímavé je že se objednávají přes internet na přesný čas stálí zákazníci. Ti co jezdí a volají jen jako pokus a také ti kteří často jen přeskakují ze servisů, tak z 20 lidí je teď 19 cizích kteří u mne nikdy nebyli a ti pak jezdí po servisech jak blbí a pak se diví že je každý odmítá. Padáme už opravdu po 8 týdnech masakru na dílně na hubu a paní z Xpneu to jasně ukázala jak se to má třeba i dělat když ví dobře, že je třeba selektovat zákazníky a vyčistit zrno od plevele. Pánové řeknu to možná tvrdě, ale paní má skutečně koule oproti mnohým chlapům majitelům servisů kteří jsou už jen připosraní kdyby náhodou museli trošičku lidem kteří si myslí že můžou všechno ustoupit. Paní jako i já si váží toho co jsme udělali, co děláme pro lidi kteří si to zaslouží a především pro své lidi na servisech pro které je zimní sezona obrovským zásahem do pracovního i osobního života. Ten kdo si to uvědomuje chápe o čem píšu. A i proto jsem dnes zkrátil práci a nechal lidi si odpočinout. Od prosince zase skráním pracovní dobu a vůbec mi to nevadí a netrhá žíly že lidi se nedostanou na zrovna můj servis. Mí lidé a já si více odpočineme a to je pro mne podstatné a důležité. Dřiny bylo teď už dost. Ostatní servisy ať si to klidně rozdělí a dělají jak chtějí, stejně jim to nijak zvlášť nepomůže. Vidíme sami co se děje v ČR a mnozí si možná říkají makat co to a do kdy jde, než to vše lehne, nebo se to zavře. Ne to není podle mne pravda. Vše má svůj i solidní řešení a konec a zdravý rozum musí někdy zvítězit. Hranice kdy je třeba si říct dost musí každý z nás najít v sobě sám, protože jinak to prostě už v dnešní době nejde. A jak jsem již mnohdy napsal a řekl, je kolikrát lépe méně než více. Přeji hezký večer všem kdo mají ještě rozum tam kde má být a paní pneuservisačce by se mnozí z našeho oboru měli uklonit a jít na školení kde by možná pochopili o co jde v dnešní době. Jsem rád že v tom nejsem sám a jsou zde majitelé pneuservisů kteří si váží všeho co mají a uvědomují co se děje na jejich servisech. Díky za to.
pátek, 26. listopadu 2021
 
Pneunm
Pneunm Právě mi přepravce přivezl čtyři gumy na paletě a paletu mi nechal. Viděl jsem už žábu bušit pěstí do skály a stíhačku couvat ale tohle... Jinak paní z xpneu znám ze školení, je to příjemná dáma která sakra dobře rozumí svému podnikání a ví co dělá.
čtvrtek, 25. listopadu 2021
 
BF
BF Děkuji za kontakt který jsem dostal a více jak po hodinovém rozhovoru s majitelkou jsem jen utvrzen v tom, že to má smysl jít cestou která přinese ovoce pro pneuservisy, jejich majitelé a lidí kteří v něm dělají. Věřím, že se majitelka nebude zlobit že dám její stránky zde a taky věřím, že ji taky někteří z Vás podpoříte, protože si to jednoznačně za mne v této době i zvlášť zaslouží. Za sebe ji děkuji. https://www.xpneusro.cz/
sobota, 20. listopadu 2021
 
BF
BF Hezké sobotní dopoledne přátelé gum. Jestliže pondělí a úterý bylo ještě ucházející, tak po středečním volnu se čtvrtek a pátek urval doslova z řetězu. Včera abych dokončil všechnu práci s čistým stolem, tedy především dílnou bez kol na pondělí jsme zadrbali do 20hodiny a to je něco co sám velmi razantně odmítám. Je to něco jak SAB napsal text asi nějaké majitelky pneuservisu, která se toho opravdu nebojí a osobně bych ji rád poznal, nebo dostal na ni kontakt a nebo abych ji aspoň zavolal a podpořil ji v jejím počinu a podle toho jak i napsala že padáme na hubu a je to pravda. Nejsme už v pozici a ani v silách jako kdysi kdy jsme začínali na servise 6.30 hod. a končili na dílně v 22 hodin a pak jsem třeba Já odvážel gumy na sklad, nebo dělal objednávky. Do postele jsem se dostal nejdříve po půlnoci a ráno po 5 už zase na nohou a tak to dělat v zimní sezoně 5-6 týdnů. Mechanici byli ještě taky úplně někde jinde, jak fyzicky, tak mentalitou než dnešní mladá generace která promiňte nepoznala vojnu a tak nemají absolutně často kondici, sílu ani smysl pro zodpovědnost, čistotu, pracovní nasazení, loajálnost,. Nějaký přesčas berou často jako zlo a kradení jejich času. Dnes nemůžete ani někdy jak jsem viděl u mnohých servisů pípnout, protože Vám bez rozmyslu řeknou že tady nemusí být, že si najdou práci kdekoliv jinde. Bohužel zástupy lidi u našich servisů už asi nikdy nebudou a tak mnozí musíme sklopit uši a zatnout zuby, aby jsme se zbytečně nevytočili na tyto lidi. Situace je zcela jiná než před léty. Co se týče různých restrikcí servisů vůči ochraně svých zájmů, mechaniků apod, tak tam s tím souhlasím. Každý má svou cestu a možnosti a tak si může nastavit své pravidla téměř jak chce. Kolega který má několik stání a přednost mají jen uloženky, kterých má přes 1000 sad má třeba, že se lidi nemohou objednat na zvedák v sezoně bez poplatku 400,- Kč. Zdarma to mají jen uskladněnky, zbytek jde buď do fronty, nebo chceš přesně na čas? Tak se objednej, zaplať 400,- a je to hned. Naprosto souhlasím a beru to jako vynikající službu. U mne zatím to takhle nefunguje, ale možná se časem dopracuji k tomu kdy uskladněnky budou mít vždy nad všechny ostatními absolutní přednost. Už teď jsou privilegovaní, ale díky kapacitám servisu s tím že nejsou lidi na práci může časem dojít k tomu, že co je doma to se počítá a to bude to co má jednoznačně absolutní přednost před ostatními. Ekonomika je jasná, jeden mechanik stojí ročně xxx set tisíc korun a než si na ně vůbec svou prací vydělá, tedy často u mnohých pneuservisů nevydělá, protože to majitel dotuje prodejem gum, duší, příslušenství, tak je pak na místě si dát otázku, zda méně není někdy lépe a více. Proto říkám nejstálejší zákazníci, tedy uskladněnky mají vždy navrch. Musí se však s nimi taky nastavit pravidla, jako jsem např. psal minulou sobotu, kdy dovézt si nové pneu na uskladněnku u mne prostě jen tak levně nemůže. Raději ho vyměním za jiného, který přinese to co od uskladnění pneumatik já očekávám. Škoda že zatím tady aspoň u mne neplatí jak psal SAB v článku, že pneuservisů je málo jako zubařů. Zubařů je však ve skutečnosti až až, ale ví co mají přesně dělat aby dostali ty lidi které chtějí, tedy platící a taky to tak i dělají. Pneuservisů a servisů kteří dělají gumy je podle mne stále velký přebytek, i když různě kvalitních, ale u nás vládne především chaos, faleš, lži a časté podrazy. No nic každý má svou cestu, každý je svým způsobem zodpovědný za své činy, tak ať si tedy dělá každý jak uzná za vhodné. Pro mne je podstatné, že tato sezona je zatím na práci, zisk a prodej pneumatik skvělá a zcela se vymykající mnohým řadu let pozpátku. A za to jsem i moc rád. Hezký víkend a SABe pokud najdeš prosím kontakt na asi majitelku pneuservisu budu za něho rád, když mi ho pošleš. Děkuji.
sobota, 20. listopadu 2021
 
roman
roman Pneum: Já jsem starý dobrák od kosti, to asi víš :D => Není problém mu to za 10000Kč dělem nahodit, aby ušetřil. To víš, slevu (a zvláště pro hmyz) nechci zadarmo. Hmyz tento druh medicíny miluje....
pátek, 19. listopadu 2021
 
Pneunm
Pneunm Přečetl všechny recenze na netu, objednal pneu v eshopu, kamarád koupil mašiny on mu je přezuje. Pneu nechtějí naskočit, eshop na něj hází bobek, kamarád o děle nikdy neslyšel a kupovat ho nebude vždyť on nemá pneuservis a má to jen tak na přezouvání. A co teď? Babo raď.
pátek, 19. listopadu 2021
 
roman
roman SAB: Osobně bych nevolil jedno ani to druhé. Já objednávám v sezóně pouze na konkrétní čas už asi 15 roků. Hmyz v sezóně nedělám. Nechávám si denně 1 až 2 místa volné na "zajímavé" kšefty, popř. na nutné opravy. Přezout "teď hned" u mě není možné, jedině na objednání. Komu se to nelíbí, ať mi ***** políbí (jak se u nás říká).
čtvrtek, 18. listopadu 2021
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz