Pneurevue.cz » Fórum » O všem, co hýbe gumařinou

O všem, co hýbe gumařinou

 

pondělí, 14. května 2012

Pravidla registrace a diskuze na fóru

 
 
 
Michal
Michal Tak konečně dorazilo pneurevue!
středa, 5. prosince 2012
 
Anonym
Anonym Jirko já makám pravidélně od 7do 17.Nevím jak ty ale sadička 18kol je dnes prodána.Do toho geoška a jedna sada čepu.Odpoledne objednány 2geošky a něco ještě příjde.Pohoda.Co ty?
středa, 5. prosince 2012
 
Anonym
Anonym Jirka - ferdo jseš borec, fakt. Ani jsem jinou zprávu od tebe nečekal :-))). Myslím si, že jsi ale teď teprve dorazil do práce viď :-)))))
středa, 5. prosince 2012
 
Anonym
Anonym Podľa údajov spoločnosti Autodata sa v novembri predalo v Spojených štátoch na sezónne očistenej anualizovanej báze 15,5 milióna osobných vozidiel, čo je o 15 percent viac oproti minulému roku a výrazne nad očakávaniami analytikov na úrovni 15 miliónov. Americké domácnosti sú optimisticky naladené, preto sú ochotnejšie zvyšovať výdaje. Taktiež rastie dopyt po spotrebiteľských úveroch. Prudký rast predajov zaznamenali predovšetkým automobilky Honda (39 %), Volkswagen (+28 %), Toyota (+17 %) a Chrysler (+14 %).
středa, 5. prosince 2012
 
Anonym
Anonym Jinak dnes druhý den trochu sněhu a frčí to.Ti lidi jsou cáklí.Proražené gumy,pár sad prodaných a taky 4 geošky.Jen tak dál.FAKE zduř!
úterý, 4. prosince 2012
 
Anonym
Anonym Pokud to zas vím já tak to nebyl AP Progress ale Autoprogress a tenkrát Bořek kontaktoval jen tohoto prodejce a ten volal s někým z Čech odněkud z Domažlic německému výrobci.Ten mu pak dal nový zvedák.Teď jsou to ti samí a výrobce geošky je zalezlý někde v ďuře.Hajzli!Stéjně je borec,pořešil to i bez nich.A už mu to jede.
úterý, 4. prosince 2012
 
Anonym
Anonym jestli si vzpomínám při problému se zvedákem kontaktoval ne tuzemskou pojištovnu,ale výrobce zvedáku...............a prodejce
úterý, 4. prosince 2012
 
Hrouda
Hrouda AP Progres špatný a nespolupracují.
úterý, 4. prosince 2012
 
Anonym
Anonym To není hnus ,to je osud.Co taková bouda z plechu? Ta je OK,nemá topení stroje šroty,zisk maximální.
úterý, 4. prosince 2012
 
Michal
Michal Bořku to s tou geoškou je teda hrůza. Bohužel už se ty móresy přenáší z aut, počítačů i na stroje: "je to spotřební věc, tak si koukejte rychle koupit novou, žádný servis ani díly držet nebudeme..." je to hnus:-((
úterý, 4. prosince 2012
 
Anonym
Anonym Nové PR-prej Brutální výprodej zimních pneu-Pneu Hnídek -to ohlašují ukončení činnosti?? No jo po této zimě to bude padat na tlamu a bude hůř.
úterý, 4. prosince 2012
 
Michal
Michal Tady je pořád prd a roztál i ten na těch polích kolem Prahy:-) ledovka se v práglu nekonala
úterý, 4. prosince 2012
 
Anonym
Anonym Jirka-Tak asi stojím v špatném servisu.Sníh napadl,ale nikde nikdo.
úterý, 4. prosince 2012
 
Anonym
Anonym kuwa já chci sníh!!!!!!
úterý, 4. prosince 2012
 
Anonym
Anonym Franta - tak u nás napadlo a jede to jak po másle. A pak že je po všem.
úterý, 4. prosince 2012
 
Anonym
Anonym že by AP Progres? Tito mistři mě nebyli schopni na zouvačku JB dodat podle mě zásadní běžný díl několik dlouhých týdnů a pak tvrdili že stejně bylo mimo sezonu tak co :-)
úterý, 4. prosince 2012
 
Anonym
Anonym Guma -Dík ,dobrý nápad.
úterý, 4. prosince 2012
 
Anonym
Anonym koukni na stránky a budeš v obraze.
pondělí, 3. prosince 2012
 
Anonym
Anonym Guma.Co máš Bořku za geometrii?
pondělí, 3. prosince 2012
 
Anonym
Anonym Bořek-Třinec--Přátelé a teď trochu z jiného soudku. Vemte si to k srdci a neříkejte si že Vám se to nestane. Před 14 dny se mi projevila porucha na mé geometrii. Stává se to a je to jen stroj. Respektuji to, že se něco pokazí, odejde, ale to co jsem zažil mě vytočilo. Odešla úplně nešťastnou nehodou základní deska mezi kamerami a když jsem zjistil kolik stojí tak jsem si večer šel raději zaplavat na bazén abych se zklidnil a rozdýchal to. Když jsem to v duši rozchodil a řekl si že co se dá dělat, opravit se to prostě musí, tak jsem řešil ať mi to hlavně rychle seženou ať mohu dělat geometrie. Jaké zděšení jsem začal prožívat to Vám nikomu skutečně nepřeji. Prodejce mi ještě teď někde po světě shání tuto desku a jsem značně, promiňte mi to slovo nasrán. Kdybych si sám nepomohl, kdybych se nepostaral sám a to jsem řešil Itálii, Německo, Polsko, Malajsii, tak nevím kdy a jestli vůbec bych někdy fungoval. Štěstíčko se na mne nakonec usmálo díky cílevědomosti a jsem za to moc, moc rád a šťasten. A že to byla náhoda je skutečné slabé slovo, to byl neskutečný dar z nebes! Koupíte si špičkový výrobek za 600 tisíc bez DPH a když ho prodávají tak Vám mnozí mažou med kolem pusy jak servis funguje, jak není problém s náhradními díly atd, atp. A tu najednou máte poruchu a nejde nic sehnat!!! Prostě Vám řeknou, že je to model co se nedělá, co se nekazil, je bez vad, apod. kraviny tlačili do hlavy. Jak se nedělá, ptám se? Nedal jsem za to takové peníze abych po pár letech špičkové mašiny nesehnal opravu. Najednou jsou totálně v Prkvančicích! Takže všichni si ode dneška pamatujte toto!!!!!! Pokud koupíte nějaký drahý stroj, mašinu apod., do smlouvy si dejte garance servisu do 48hodin provézt opravu, jinak účtujete penále!!!! Mastné penále za jejich neschopnost! A nejdůležitější je garance na náhradní díly minimálně 12let od ukončení výroby modelu. Ať se Vám nestane, že ten Váš model nějakého výrobku skončí výrobu třeba po roce co ho máte a za další 3-4 roky na něho už nemají nic!!! Pak to můžete tak maximálně vyhodit do šrotu! Toto je osobní zkušenost, na tohle budu po této škole života nesmlouvavý a nekompromisní. Řekl jsem jim ať se nediví když to neseženou , že jim to tam přivezu, mrsknu do kanceláře, nasolí mi rychle 300tisíc za nevyužití výrobku díky jejich chyb a z jejich důvodu a Já si připlatím a koupím novou u někoho kdo se podepíše pod to co musí dodržet prodejce takovýchto výrobku při prodeji nám servisům. Chtějí prodávat a nemají díly na servis? Jsem skutečně nazlobený a mohu Vám všem říct že to je další věc co je potřeba vyčistit. Dodavatelé strojů a zařízení pro servisy je mraky, ale je potřeba je vytřídit a zbytek vylifrovat na Mars! Skutečně lituji pneuservisáky v ČR kteří mají třeba přesně model jako Já a je jich asi jen 10 ale i tak, protože už teď vím, že v případě poruchy nemají šanci sehnat tento díl a opravovat to v Americe je časově nemyslitelné a taky nejisté s výsledkem! Nejde o Ameriku, nejde o to že nemá třeba jeden dodavatel díl, jde o to že ho nemá nikdo a dodavatel pro Evropu na to zvysoka kašle!!! Tak tohle je pro mne další věc která je hnusem v podnikatelském prostředí. Prodávat všichni, servis nikdo!!! Jsem nezloben jako dlouho ne. Chlubit se jaká je to bomba mašina, jaký je to výrobce TOP je krásné a pravdivé, ale pak zjistíte že má houby s octem a ne servis a jste totálně namydlení. Tohle samozřejmě ale může být u každého výrobce, nejenom u mého, proto se prosím chlapi braňme a za špičkové stroje které my kvalitní servisy máme si nechejme dát jejich jistinu služeb. My platíme oni ať se postarají o špičkový, kvalitní servis s garancí. Nechci a ani to není myšleno výhradně proti jednomu výrobci, je to myšleno jako celek a všichni výrobci se musejí hlídat třeba tou garanci jejich značkového servisu. Krásný večer. Bořek Filipec http://www.pneucentrumprofi.cz/
pondělí, 3. prosince 2012
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz