Moris Moris - cca. 620.- vč. DPH - 18kola.--4x d+m z vozu +4 x umytí + 4 x vyvýžení + 4 pásy lepícího závaží. ( + ještě dotažení momentákem a dočištění litáku i pneu na autě chemií -sprejem v této ceně....)
čtvrtek, 4. října 2012
Anonym Bořek-Třinec--Pánové ,dnešní příklad na vyvážení. Za kolik by jste udělali-Škoda Superb al. 18kola.--4x d+m z vozu +4 x umytí + 4 x vyvýžení + 4 pásy lepícího závaží. Déjte ceny kolik by to bylo u vás. U mne 740,-kč vč dph a zákazník maximálně spokojen. Díky Bořek.
čtvrtek, 4. října 2012
Anonym To se nevylučuje 600 - 700 plechy nebo 700 - 800 ALU.
čtvrtek, 4. října 2012
Anonym KK aspoň za tu práci chtějí zaplatit.Komplet přezutí s umytím a ventily u plechů je 680,-kč.To je slušná cena.Al má podstatně dražší.
čtvrtek, 4. října 2012
Anonym Čím více boud tím možná i lépe,protože se z toho každy poblbne.Nikdo neví co je normál a co je cena za blbost.
čtvrtek, 4. října 2012
Anonym 800-1000 je za 16 v hliníku optimální
čtvrtek, 4. října 2012
Anonym Přesně jak řekl FAKE
čtvrtek, 4. října 2012
FAKE ".Hliník 16 se vším všudy s lepícím závažím a novými ventily pod 1000,-kč nejde dělat perfektně.Jde to jen ošmudlat a ošidit." - no tak my nepatříme mezi nejlvenější, ale tohle je přesně ten způsob myšlení, proč je na každém rohu nějaká ta "pneubouda"
čtvrtek, 4. října 2012
Anonym drahá spotřební daň na alkohol - pančování a pašeráctví, totéž cigarety, velké dańové zatížení - více podvodů a práce načerno, předražené služby - levná pochybná konkurence, mmj. klidně zdražujte a vyžeňte lidi jinam, vše je o příjmech a výdajích, podstatná část jsou fixní výdaje
čtvrtek, 4. října 2012
Anonym nebojte se zdražit, zdroje jsou, jak říká Jirka P...Domácnosti, které používají zemní plyn, se musí připravit na to, že v letošní topné sezóně se jejich výdaje proti té loňské zvýší až o čtvrtinu. Velcí dodavatelé s výjimkou firmy E.ON sice uvedli, že do konce roku zdražovat nebudou, ovšem zdražení z posledního loňského čtvrtletí se v peněženkách domácností výrazně promítne.........Zdražovat dál bude i elektřina
Od ledna si navíc lidé připlatí i za elektřinu. Přestože ceny proudu na burzách klesají, čeká se zdražení o dvě až čtyři procenta. Důvodem je podpora výroby energií z obnovitelných zdrojů, zejména fotovoltaiky. Ta přijde na desítky miliard korun ročně.
Kecy o službách jsou mlácením slámy,autosklo,podvozky-každá druhá popelnice má 20 roků a drží silou vůle, často se ani nedá normálně zvednout. 10% majetných zkrátka nevykompenzuje 60% chudobných. To je zásadní rozdíl mezi námi a Německem. P.S. 700m od nás má jeden ceduli jako vrata "3D geometrie - od 300 Kč"
čtvrtek, 4. října 2012
Anonym Pozdíl mezi plechem a ALU nezpochybňuji. Třeba obout 195/65 R16 jde i rukama bez použití elektromotoru, zkus to u 13tky. pokud obouváš 13, tak mají při stejném profilovém čísle mnohem větší pnutí a stroj opotřebovávají více. je úsměvné jak se cena svádí na ventily a závaží. Je to o strojním vybavení. Ventil stojí 3 koruny a pásek závaží 6 , na jeden disk zhruba 1 páce, to je 40 kč na auto a o tom se mluví, že to dělá cenu? Myslíš, že pneuboudy nemení ventily a nedávají lepící závaží? Nebuď směšný. 16 ALU (běžná pneu) do 800 max, . podívej se na německé pneuservisy, za kolik by ti to udělali.
čtvrtek, 4. října 2012
Anonym Rozdíl mezi 13 a 16?Tak jestli je to na plechu tak jen že jsou ty gumy těžší na celkovou manipulaci z vozu,mna stroj,vyvažovačku ale pokud je ta 15-16 v hliníku tak to musí být vždy dražší.Musíš tam dát plastové ochrany na stroj,páka taky v plastu.mnohem více ČASU a síly vydáš.Čištění je více náročné apod.Takže 13 a 16 je něco úplně jiného.Asi tak kdyby ti někdo dal felicii nebo octavii na výběr.Taky si vezmeš octavii a nesnaž se říct že filcku.Hliník 16 se vším všudy s lepícím závažím a novými ventily pod 1000,-kč nejde dělat perfektně.Jde to jen ošmudlat a ošidit.
čtvrtek, 4. října 2012
Anonym Prosím, proč pořád omíláte tu cenu. Ti z vás, kteří nepochopili, že pracovat se nedá 4 měsíce v roce a pak sedět na zadku jsou zoufaci. Kdo pochopil, že práci musí mít na celý rok, jako třeba Bořek, tím že má spoustu doplňkových služeb nepotřebuje šponovat cenu. podívejte se kolik stojí přezutí v Německu , v Polsku nebo Rakousku. Nestojí více než tady, ba spíše méně. To, že je na každém rohu pneudíra a pneušopa je jen proto, že marže pneu a cena práce, která byla před 10 lety byla nehorázná. Nerozumím tomu, proč by měla být jinak ceněna práce za 13ky nebo za 16ky, copak v myčce dáte více za umytí SUV než za fabii? Přežijí ti silní, ti kteří pochopili, že na pneu se musí dát taková rozumná marže, aby se zákazhníkovi nevyplatilo se se zháněním jinde zatěžovat, cena za práci msí být adekvátní nákladům, je nutné využití doplňkových služeb, autosklo, podvozky, ...pracovat se musí celý rok. Podívejte se na Bořka za jeho cenu jsou kola umytá, plněná dusíkem, profesionální prostředí......, ale mnoho pneuservisů si jeho cenu bere jako vzor a chtějí stejné peníze, ale neposkytují jeho služby, to nejde, potom se nesmí divit, že vedle nich vyroste pneudíra. Souhlasím s tím, že pneu se nedá dělat pod 500, ale chtít za přezutí obyčejného auta 1000 je hovadina.
čtvrtek, 4. října 2012
Anonym Co to meleš?? Jakou krátkodobou výhodu v ceně??Na rozdíl od Euromastru se tam neplatí žádný prachy každý rok.Poslechni si Procházku ,Asi nejsi v obraze,
čtvrtek, 4. října 2012
Moris taky jsem koukal na nabídku euromasteru jako puk ceny položené velmi nízko na kamený servisy. v plný sezoně na kterou všichni nedočkavě čekáme zbytečně prodělečný bylo by mi to líto takto rozdávat pneu...k tý montáži za 100.- bych čekal nějaký dvojsmysl podle mě - pouze m/d kola z na auto vyvážení závaží.... a jestli je to komplet cena na kolo tak to vypadá že bude náš obor o jednu franchisu do konce roku lehčí....každopádně je to dvojsečná zbraň první má verze docela dobrej způsob jak se dostat do konfliktu se zákazníkem a řešit to před jinými zákazníky co do toho zatim nevrtali..... druhá verze nic nevyděláme už ani na práci....Pokud bych měl vstoupit do takovýho konceptu je to byznys, který se i mě musí vyplatit a chtěl bych na tom dělat s lidmi kteří dobře ví jak funguje pneuservis znají český trh v našem oboru a k tomuto koncept přizpůsobí a ne naopak. Podle mě je euromaster dobře myšlený, ale tohle je jasná ukázka chyby a špatnýho nastavení a jak tu poukazoval kolega na gramatický chyby v letáku který dají ještě na internet a pošlou lidem. To jsou chyby který si nikdo z nás nemůže dovolit něco takto zkoušet zda projde metoda pokus za který ručí předně pneuservis. Nechci tímto příspěvkem se schválně navážet do euromasteru ale tohle se moc nepovedlo jak už to tak letos bývá. Z moje ho pohledu je to lepší koncept než point S , který bych řekl poskytuje krátkodobou výhodu v ceně.... jenom je špatně nastavenej zatim:) Dle mého názoru
středa, 3. října 2012
Anonym Bořek-Třinec---300kč je skutečně hodně málo za jakékoliv kompletní přezutí auta. Jsem přesvědčen že za 500,-kč nějaké plechové disky 12-13 je nejnižší možná unosná cena na to, aby pneuservis vůbec mohl nějak slušně fungovat, ale zároveň může zapomenout na nějaký výrazný rozvoj. Pokud by byl solidní zisk za pneu bylo by to jen dobře. S tím letos moc ale nemůžeme při tom co vidíme všude kolem nás už ani moc počítat.
středa, 3. října 2012
Anonym Jo jo, je to boj o každého troubu.Ale nechtěl bych tam dělat mechanika.Honíš se jak kokot a hovno hrušek.Co teprve,když se posere mašina??Kde na to potom vzít lupeny?? Přezouvat auto za 300 kč??Já dělám 50 aut hravě a mít za den jen 15000?? To můžu rovnou zavřít krám.4 lidi ,leden,ůnor mrtvo a z čeho platit??
středa, 3. října 2012
Michal Právě, to už nejsou kdo ví co. Tady teď jeden dost ale dost velký servis začal dávat přezutí za 300 Kč a ještě k tomu při nákupu pneumatik zkontrojí geometrii...začíná to být docela maso
středa, 3. října 2012
Radek Jenže oni už to nejsou jen boudaři, viz nedávná cena servisu z euromasteru.
středa, 3. října 2012
Anonym Těch ubožáků v boudách z vlnitého plechu,co dávaj slevy na různé slevomaty je teda požehnaně. )))