mensa Fake: s tou převzatou tiskovou zprávou cízího subjektu v článku renomované značky je to opravdu úsměvné. Je to vizitka pro změnu toho našeho, novinářského světa. Za cenu papíru, poštovného a nějakého chlebíčku se můžete stát přes noc mediálním odborníkem na pneumatiky a cituje vás čtk i vaše konkurence. Vypovídá to o úrovni médií a lidí, kteří tam pracují. Těm, co toho využívají, se nedivím, proč by toho nevyužili? Velká mezinárodní značka by však měla mít páky na to, aby takové věci na jejich stránky nepronikaly. Obvykle si firmy velmi úzkosltivě hlídají, aby si na jejich úkor nedělal reklamu cizí subjekt, sami s tím máme bohaté zkušenosti. Nějaká díra v plotě se ale občas najde.
středa, 26. září 2012
Anonym Hoši za 99 kč to dnes dělá kde kdo -prý v akci.Dle mého křeč jako hrom a strach o přežití.Jde o to nalákat co nejvíce zákazníků.Za ty prachy bych ani nevstával.Servis,mytí,ventil,závaží za 99 kč?? Ceny energii lezou nahoru ,tak přeci nebudu dělat ze sebe trotla.
Anonym To má být jako poslední křeč a nebo nějaká prádelna ?
středa, 26. září 2012
FAKE Anonym: díky za odkazy, to mě fakt pobavilo. Zoufalý je především to, že u toho druhého odkazu citují PR článek majitele ONIA včetně názvu jejich prime domény :D to je fakt diletantství nejvyššího kalibru. To už jim to můžou rovnou prolinkovat, ať u nich zbytečně nenakupují pneumatiky a ještě neopomenout, že kromě "Pneumatiky.cz" je Schwangmaier i ředitelem E-pneumatiky.cz ;-) No a těch 99Kč/kolo je taky velká sranda, většina partnerů Euromasteru se nedá nazvat "pneubrlohem" či "pneudírou" ;-) To zas bude FERDA nadávat ;-)
úterý, 25. září 2012
Anonym ....první odkaz je třeba si zkopírovat celej až po to .pdf
Michal Bořku, jo, to máš pravdu, to byl poslední dobrej zimák od kumha, pak začali dělat tu asymetrickou a ta už stála za velký houby, ale ta šípová byla super.
úterý, 25. září 2012
Anonym Internetový tupci ,zalezte do body z vlnitýho plechu a nevystrkujte růžky!!
Michal Tak výsledky testu 205/55 R16 auto motor und sport, vyhrál WR D3, před Conti a Semperit. Bridgestone LM32 horší chování na sněhu než Nankang....ty bridgestoni jsou s těma zimníma gumama úplně v prdeli...
úterý, 25. září 2012
Anonym Bořek-Třinec--Kumho a jejich zimní pneu KW 7400 byla pro mne historicky jedna z nejlepších zimní pneu která kdy byla vyrobena. Fantastická výdrž a záběr. Zákaznici je milovali. Nexen tolik neznám, ale nebál bych se do toho jít pokud to bude solidně fungovat.
úterý, 25. září 2012
DobrePneu Dobré ráno všem. O zastoupení Nexenu jsme žádali od roku 2006. Nexen je celosvětově velmi progresivní značka, která roste na všech velkých trzích. V USA je Nexen top 5 v UHP segmentu. V UK má díky výrobě privátních značek 6% trhu a je producentem s vyžším tržním podílem než má Michelin. Nexen není Morisi určen pro rovníkový pás :-) 1. Korea má podobné podnebí jako máme my. 2. Těch dezénů, které vyrábí je opravdu mnoho a jsou serie určené přímo pro Evropský trh. To, že ho u nás nikdo nezná je právě proto, že ho u nás nikdo nedělal. Zavést novou značku je dost drahý, ale odlišit se je jediná cesta. V říjnu budou bilboardy na Nexen, DP a Nexen je sponzorem TV pořadu TopGear na Primě, píšeme PR v autočasopisech,sponzorujeme Drifting Team Dorifto Garage a další. Originální výbava:Hyundai, Kia, Fiat, Chevrolet, od 2013 pravděpodobně VW group. Odhaduji , že do 5 let bude mít Nexen v ČR větší podíl na trhu než Kumho. Jinak s prodejem Nexenu v jarní sezóně jsem spokojený nebyl. Přesto, že jsme pro prodejce vytvořili vysokou marži nenašlo se dost prodejců, kteří by to ocenili. Na zimu to vypadá o mholo lépe.
úterý, 25. září 2012
Anonym Jirka - vtip je v tom, že na nexenech a podobných značkách je velmi slušná marže. A to je v dnešní době velké plus. Takže pan Částka ví, co dělá.
úterý, 25. září 2012
Michal Není vedle, má pravdu. Já jsem Nexeny na autě viděl asi tak 2x všehovšudy. Kumha dost, protože se to dává do prvovýbav chevroletu. Tady se akorát dělají dvě skupiny lidí, ti, kteří když berou asijská auta, tak se vším všudy včetně gum. A pak jsou takový, kteří by do nich nesedli ani za nic, i kdyby se prodávalo nové za padesát a těch je pořád hodně. O ničem jiném to není. Oni jsou ty auta sice líbivá vzhledem, ale kvalita je pořád daleko. Stačilo mi vidět test i30 po 100 000 km. zrezlý rám zadních dveří, ale zevnitř, nikoliv zvenku. Lidi si pořád musí uvědomit, že buď si koupí kvalitu, která jim vydrží 10-15 let, nebo auto, které je pořizovací cenou levné, ale za pět let ho můžou vyhodit. Nutno na jejich obhajobu uznat, že i ta kvalita u evropských aut jde do kytek. Já jel dneska s kamarádem v Golfu V a nechápal jsem, jak můžou být některé plasty po 5 letech tak strašně ošoupané a odřené. Předtím měl Golfa IV celých 9 let a bylo to vevnitř jak nový, protože to nebylo tak choulostivý a tak to máte i s karoserii a motory. Ale naštěstí je tady pořád dost lidí, které si vybere značku evropskou osvědčenou. Vzpomínám jak loni dával VW na nová auta v prvovýbavě Hankooky a že to je hodně dobrá guma. Jdětě se zeptat k prodejcům, jak lidi nechtěli auta přebírat, že když kupují německé a hlavně evropské auto, že tam chtějí continental nebo něco evropského. Kamrád, který tam dělá říkal, že museli tak 7 z 10 aut přezouvat na conti nebo goodyear nebo michelin, protože to ty lidi nechtěli.. Je fakt, že já si kupovat nový auto a třeba golfa nebo octavii a přivést mi to na asijských pneumatikách, tak bych si myslel, že je to vtip a auto nepřevzal. Podívejte na peugeoty nebo citroeny, to jak přijede, tak rovnou začínám michelinem a když levnější, tak kleber, nic víc nemá šanci, možná ještě conti, ale ani dunlopy nebo goodyeary se nechytají. Pro ty, co mají peníze nebo je vyloženě neřeší, tak je to mnohdy taky o příslušnosti ke značce. Sto lidí sto chutí.
úterý, 25. září 2012
Anonym To Moris: s panem Částkou nic nemám, ale nexen je velmi úspěšný v západní Evropě a pár distributorů na něm docela zbohatlo. A to averzí vůči pneu z Asie to bude asi jako s averzí vůči autům z Asie před 10-15 lety. Ten vývoj bude +/- stejný, na to člověk nemusí být einstein. Takže si myslím, pane Morisi, že jste vedle ja ta jedle.
pondělí, 24. září 2012
Anonym Nexen už jsem viděl na nové Kiji a Hundaji ale životnost prý bída.
pondělí, 24. září 2012
Moris pane Částka jak jste spokojenej s prodejem Nexenu? Mít výhradní zastoupení v evropě pro značku, která je primárně určená do rovníkovýho pásu a hlavně je z asie si myslím že je spíše za trest...... Obzvlášt, když se povedla v čechách rozpoutat averzce proti pneu z asie.... Z dřívějších dob např. se zbavil Mitas značky Kumho, protože se dala z venku koupit daleko lepší a zastoupení po vyšlapaný cestě mohl mít potom kdokoliv.....Navíc Nexen proti Kumhu je absolutně neznámá značka přece jen Kumho je v podvědomí a nijak moc ho nikde u nás nevidím občas na první výbavě.....V tomhle bych řekl, že jste voják sám v poli....
pondělí, 24. září 2012
DobrePneu A přesně o tom to Hruško je. My nejsme nic, my nerozhodujeme o tom jako bude trh vypadat. Když budeme prodávat o 100% dráž, nic se na trhu nezmění. Akorád budete nadávat někomu jinému. Jediný co můžeme udělat je držet jinou cenu pro pneuservis a jinou do ulice. UG7+ necháme pro lidi z ulice a oni přijdou... Jinak ji můžeme dát za 1220,- pak za 1190,- atd. a to je přesně to co nechceme. V tom se právě pletete, nemáme stejnou filosofii. My máme nízký ceny na Velkoobchod, a to je to co se Vám nelíbí? V maloobchodě rozhodně nepatříme k nejlevnějším. Pěkný večer. Ps. buďte v klidu, za tuto cenu ty UG7+ vyprodá před prvním sněhem, pak se uvidí kdo zvolil správně.