Pneurevue.cz » Fórum » O všem, co hýbe gumařinou

O všem, co hýbe gumařinou

 

pondělí, 14. května 2012

Pravidla registrace a diskuze na fóru

 
 
 
Anonym
Anonym Jirka - Bořku a jak to udělali? Procentuelně, kolik?
pondělí, 24. září 2012
 
Anonym
Anonym Bořek-Třinec---Jirko ne pneu Nokian nemám z GPD. Teď tu mám v této značce něco přes 450 kol a nakupoval jsem je většinu velmi dobře v prosinci 2011 a lednu 2012 kdy bylo jasné, že se už neprodají. Bral jsem je na letošní zimu a nedotklo se mne to tak jako ostatních teď, kteří se de fakto dostali díky internetu za 54% pod nákup. Mne rozlobilo až naštvalo, že někteří solidní prodejci ať už velkoobchody či internetoví kteří dali solidní marže jak servisům tak na internet byli okradeni výhradními díky podle mne hamyžnosti nad čísly Poláku které je oslnily. To je do budoucna zcela nepřipustné. Musí se podle mne nastavit nějaká pyramida slev a ta musí být jasná, přehledná a srozumitelná pro každého. Jen tak jde udělat pořádek. Nelze aby VIANOR měl méně než Polák který je jasně zaměřen na kšeft kdekoliv. Nelze ošidit jejich servisy, nelze podrazit své partnery kterým přemalovali servisy na oranžovo šedé domečky. Jsem rád, že jsem jim nepodlehnul když mi nabízeli spolupráci a VIANOR jako síť nikdy nebude mým cílem. I když jsem taky nabarven na oranžovo, nemám s tím nic společného. Za chyby se platí a tohle jim hodně ublížilo nejenom u mne ale celkově. O Michelinu a jeho mimo mísu EUROMASTRU raději už ani nemluvím.
pondělí, 24. září 2012
 
Anonym
Anonym Bořek-Třinec--Krásné ráno pneuservisáci, tak takhle bych se chtěl probouzet často. Nositelům pozitivních zpráv děkujeme. Maily a telefony zvěstují do světa zprávy že Nokian udělal okamžité řešení chyby a postaral se o nápravu pro prodejce. Sice to už ten Pneunet neodradí dále v prodeji za 54% a zima je tím hodně narušená a poškozená, ale aspoň vidíte jak to jde když se chce. Tohle se vůbec nemělo stát a Míšo věřím tomu že Finové o tom co provedli chlapci v CHodově nevěděli. Je zajímají taky čísla a jak se k tomu dostali to je už druhá věc. Rusko chrlí gumu za gumou a je potřeba to někde protlačit, tak to pořádně přestřelili. Poláci si mysleli že to bude jak minulý rok a tak nakoupili přehnaně a zjístili, že to s prodejem nebude tak jednoduché a tak to šoupli na internet všude a to byla zásadní chyba. No a Němci když to viděli udělali radikální řešení a tak Nokian musel rychle naběhnout. A částečně to i vyřešil. Myslím, že to je teprve ale první kolo. Druhé bude na vyšší úrovni, protože velcí čeští prodejci se nespokojí jen s tím nějakým částečným dorovnáním marží na úroveň internetu. Nevím to, ale aspoň si to myslím. Hlavně, že i ty servisy z toho něco mají.
pondělí, 24. září 2012
 
Anonym
Anonym Jirka - Bořku, ten tvůj dodavatel co ti dodává Nokian je GPD že?
pondělí, 24. září 2012
 
Michal
Michal Jojo, kvůli zjištění ceny na netu. já jsem to dostal od zákazníka už ten předminulý týden, ale týkalo se to jen 205/55/16, tak jsem si řekl, že to je klasika v tomhle rozměru, ale Bořek zjistil, že je to celé portfolio.
pondělí, 24. září 2012
 
Anonym
Anonym Já vím že nešla na koncové zákazníky. Ptám se proč rozdáváte 48% na Semperit, 53% na Goodyear atd. nekomu kdo v oboru již nedela , ma sice ico, ale veme treba 4 gumy. To mate opravdu strach ze to neprodate. Uvedomujete si ze touhle politikou nicite cely trh. Proc radeji neprodate regionalne 1/4 pneu ale s 4 vetsim ziskem? Proc musite posilat letak pres celou republiku? Kazdym letakem co posilte se serete nekomu jinemu do kseftu. Tomu kdo se snazi delat odborne, profesionalne a s rozumnou marzi. Proc nicite tolik prace spousty servisu, blbym letakem.
pondělí, 24. září 2012
 
Anonym
Anonym Jirka - Nokian se dnes má vyjádřit co s tím udělá, ale jak píše Hruška spíš čekají na sníh, a nechají to vyhnít.
pondělí, 24. září 2012
 
Anonym
Anonym Ano,bylo to díky zjíštění na internetu. Bořek to dostal asi jako první od nějakého zákaznika na 3 sady co nabízel a ten mu tam vpálil pneunet za 54% a tím se to tu rozjelo,že každý větší prodejce hned volal do Nokianu.Pak také FAKE prověřil Německo a zjístil situaci.
pondělí, 24. září 2012
 
DobrePneu
DobrePneu Hruško, ten velkoobchodní leták šel ADRESNĚ pouze na autoresvisy, pneuservisy a autoprodejce. Pokud váš dlouholetý zákazník má živnost i na tyto činosti, tak je to možné. Tato nabídka nešla na koncové zákazníky.
pondělí, 24. září 2012
 
Anonym
Anonym Jestli tomu rozumím dobře,tak se na to přišlo díky zjištění ceny na internetu?
pondělí, 24. září 2012
 
Anonym
Anonym ug7+ dá na net řezníček z hradce. má 2 eshopy kde to pere za velkoobchodní cenu všem.
pondělí, 24. září 2012
 
Michal
Michal No, jak to vzniklo, vždyť to tady řešíme od úterka. Začali se dělat nabídky zákazníkům na všech úrovních, od vianoru, po nás všechny ostatní a ti nám začali posílat odkazy na pneunet a jiný nety, kteří to tam odsud mají. Tak jsme se začali jednoduše ptát u svých dodavatelů a v Nokianu, co to má znamenat. No a tak museli jít s pravdou ven, že je to s polska, kde si nějaký VO objednali asi 580 tis zimních kol a dostalo se k nám i do německa. Jen díky těm němcům se s tím vůbec něco dělá, protože na nás v ČR by se tady akorát vykašlali, kdyby se to stalo jen nám, ale tím, že jsou v tom i ti němci, tak to finové řešit musí. Kdo to zpunktoval nevím a jak moc se v tom angažoval Nokian ČR, nebo ten polský Trade-Stomil. To nikdo nepřizná, nebo aspoň já to nevím, kdo to posvětil. Řekl bych ale, že takovou transakci museli posvětit ve finsku, že na to jsou naši malí pánové...
pondělí, 24. září 2012
 
Anonym
Anonym Něco o tom Nokianu jak to vzniklo??
pondělí, 24. září 2012
 
Anonym
Anonym Zdravím při pondělku, Bořku diky za pochvalu, ale takovych jako já je určitě spousta akorat nemluví tak nahlas. Jinak dnes mi jeden stálý a dobrý zakazník přinesl leták, že dostal nabídku na pneumatiky. Už si užívá života , protože vybudoval benzinku a prodal ji pred lety Agipu a je vysmatej. A hadejte od koho ta nabídka byla. DOBRE PNEU!!!! Tak priste zase pane castka piste jak podporujete servisy!!!! Kdyz stejnou nabidku poslete i nekomu kdo vevzal ani gumu a date mu na Goodyear 53% Semperit 48% Barum 35%. To mate takovej strach ze to neprodate a s tou minimalni marzi nevydelete ani halir, ze to date kazdemu. Lituji ty co Vam to basti. PROC TOHLE DELATE a jeste pisete tady jako odborny sevisak?
pondělí, 24. září 2012
 
Michal
Michal To az-pneu má reklamy i před závody MotoGP po celý rok, dokonce dělali nějakou velkou soutěž v rámci každého závodu. Za chvíli ještě vyleze grilouš a pak nás čekají reklamy na tmavý les za městem a správnou pneumatiku, která mění vše v podobě Alpin A4 nebo že by letos Pilot Alpin PA4. A goodyeaři by zase mohli dělat tu hurá akci se sjížděním sjezdovky ve špindlu na UG8, nebo možná na reinkarnované UG7+, kterou po roční pauze zase vrátili do forem. Pan Částka už letos investoval do letáků a billboardů, takže tam televize už asi nebude. akorát v rádiu probíhá reklama na levnepneu.cz nebo levne-pneu.cz Já bych se tím letos nějak netrápil. To jsou všechno vyhozený prachy a stejně na to nikdo moc nereaguje, maximálně to zvedne návštěvnost.
neděle, 23. září 2012
 
Anonym
Anonym To jsou ti AZ pneuťáci co to hezky spachtili tenkrát s Doricou. http://www.ddpneu.cz/ jak nám prodávali gumy na internetu dodavatelé závažíček.Podrazáci.To byla prasárnička co?AZ pneu další trubci z řad a hned do televize.
neděle, 23. září 2012
 
Anonym
Anonym Bořek-Třinec---Ještě jsem zapoměl, máme tu prvního int. prodejce v hlavní části večera na PRIMĚ hned po zprávách a dokonce 2x! Je jim http://www.az-pneu.cz/ Takže to letos je o dost dříve než jindy. To zas bude plný pytel prodejců v televizce. To máme všichni kvalitní pneuservisáci radost. Já že jen na ně nebudu mít moc času. Kdopak bude další v programech TV???
neděle, 23. září 2012
 
Anonym
Anonym Bořek-Třinec---Tak jsem se vrátil zpátky na sever moravy a protože mám čas tak napíšu ještě pár řádků. Při cestě do čech mi to nedalo se nezastavit za autorem kritického článku se kterým naprosto souhlasím proti Michelinu v posledním čísle PNEUREVUE Davidem Šedivým z Hrušové. Probrali jsme nejenom hit posledních dnů a tím je super podraz Nokian, ale i celkově momentální situaci na trhu. Shodli jsme se že letošní zima bude asi hodně zajímavá, kontroverzní a pro mnohé může být i dost přínosná ze všech stran. Prodej pneu je v současném počasí na našich servisech slušný a to je dobře. Zásoby zimních pneu Davida mne velmi až překvapili a ujistili, že je fantasticky připraven a opět skvěle nachystán na jakýkoliv nápor zákazníku. Jeho síla v regionu je momentálně nezastupitelná a je dobře, že takoví jsou mezi námi. Kvalitní servis, kvalitní lidé a dobré ceny jsou základem úspěšného přežití v této i následující všelijaké době. Jsem rád, že jsme přátelé a jsem také rád že je nás mnohem více, protože je potřeba a nutnost se scházet a diskutovat na různé témata které hýbou sektorem fyzicky a nebýt jen zavřený na servise. Všem těm které znám děkuji za možnost je poznat a navštívit je. Hezký večer.
neděle, 23. září 2012
 
Anonym
Anonym Bořek-Třinec--teď Doksy--Strýčku Jedličko nepochopil jsem přesně tvou otázku jaké zastoupení myslíš? V současnosti jsem nezávislý pneuservis který nakupuje všude a vše kde se dá výhodně nakoupit a ono se dnes dá vybrat dost solidních dodavatelů jak u nás tak v zahraničí. Prodávám řadu značek a jsem rád, že nejsem zaměřen na nějakou zájmovou skupinu ochotníku typu PRMIO, EUROMASTER u kterých jsem viděl letos na několika servisech hodně zlosti, beznaděje a rozčarování. Pravým opakem je podle mne Poits, ten má našlápnuto jinak a jinam. Tam zvažuji možný svůj směr realizovat se. Z našich výhradních dělám s AM PNEU 8 let a j to pro mne pořád jediná firma která v ČR nikdy nepodrazila v značce LASSA nikoho. Jejich politika je pro servisy a tady by se Micheliňáci, Goodyráci a teď i Nokian měl pořádně učit. Turci na to přišli a podívejte se na jejich růst. Rošiřují výrobu a expandují v této těžké době. Také AM se pořád s Lassou zlepšuje protože nepřipustili na internetu zdevastovat značku, protože nepřipustili s výrobcem aby jsi kdokoliv přtáhnul jakékoliv trošku větší množství třeba z Německa, Rakouska, Polska apod. Dnes se ji to začíná vyplácet, dnes se začíná karta pozitivně obracet k nim. Teď se také ukáže jaký je i servis obchodník, jak umí prodat v době pneu kterou třeba nedělal a na které je aspoň díky nezkažené ceně možnost pořád vydělat ne almužnu jako je tomu na zdevastovaném Michelinu, Goodyeru, Barumu teď zimnímu Nokianu a dalších značkách, ale marži která je na rozvoj nutná a potřebná. Pevně si teď stojím za svým článkem v referenci na stránkách LASSY-- http://eshop.avonpneu.cz/InfoPage.asp?TP=MN&ID=353 A jen příkladem toho že Nokian je klidu lehce neprodejný tak po fyzickém zjištění zákazníka že jsou z Ruska a Indonesie si koupil všechny 3 sady co u mne poptával ve středu a on m je našel na nějakém pofidérním pneunetu z Bludovic za 54% s dopravou zdarma. Raději si je vzal všechny nakonec v Turecké LASSE. Mám je na servise nachystané, zaplacené i s práci a jen mu je pak namontuji. A o tom to je! Když chceš prodat LASSU tak ji prodéj, když Barum, Nokian tak si prodej zas je. Není umění prodat jen Barum, Nokian apod, je umění prodat cokoliv slušného se ziskem ne div s prodělkem. A jestli strýčku Jedličko máš dotaz jiný, klidně se ptéj. Večer až se vrátím do Třince ti rád odpovím.
neděle, 23. září 2012
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz