Michal To je otázka. Ten chlap z té agentury mi jednou říkal, že to mají postavené tak, že jsou to informace za informace, že by mi teoreticky mohli posílat sjetiny nejvíc prodávaných pneu na našem trhu, rozměry, indexy, všechno. Je otázka jestli jim za to výrobci nedají nějaká procenta navíc...
Michal Tire: pokud Tě to uklidní, nejsi sám. Já jsem to letos postavil na Barum Continental a v mém případě se ty 2% jenom dorovnali na mé nákupy, ještě mám 0,5% k dobru, ale tomu dávám tak 14 dní..
středa, 12. září 2012
Michal Fake, ano je, já už nemohl najít ten kontakt a věděl jsem, že je to buď GSK nebo GFK. Tebe oslovili taky? doufám, že jste do toho nešli? Koukám, že oni to vzali skrz celou republikou..
středa, 12. září 2012
Tire Nejhorší na tom je, že mi obchoďák sliboval že jak franchisant budu mít ty nejlepší podmínky až do konce listopadu se se slevama hýbat směrem dolů určitě nebude... zase jenom sliby... hlavně že mi dovezli omalovánky a magnety pro děti...
středa, 12. září 2012
Tire Tak tu máme opět "podpásovou" akcičku od bestdrive. Oproti předobjednávce jsou nyní zimní pneu značky Continental o další 2% levnější.
středa, 12. září 2012
FAKE pro pneuservisáka z Přerova: Jak píše Bořek, dobře udělaná a hlavně dobře načasovaná letáková kampaň smysl určitě má, ale musíš tam vypíchnout svoje hlavní přednosti, určitě nemá cenu udělat letákovou kampaň stylem "super ceny, přijeďte se přesvědčit", udělat to na obyčejný papír jednou barvou a roznést to třeba v půlce září ;-) A co tu už někdo napsal, podle mě je naprosto neefektivní dělat letákovou kampaň do schránky přes Českou poštu, protože to bývá ve schránce s dalšími pěti letáky a to je špatně. Lepší je buď roznos zadat reklamce ať to dají třeba za stěrače u obchodních center nebo to roznést vlatními silami někde po sídlištích, ale tady pak počítej že každý pátý člověk bude naštvaný, obzvlášť když zaprší a přilepí se mu to na sklo ;-) Nebo zaplatit nějakýmu studentovi brigádu ať to rozdá někde ve městě, ale prostě aby si ten člověk na ten leták "sáhnul"
středa, 12. září 2012
Anonym Bořek-Třinec-- pro pneuservisáka z Přerova. Letáková kampaň má význam jen pokud je perfektně načasovaná. Hlavně však dobře a kvalitně zpracovaná s jasným cílovým zaměřením na to a ono. Skloubit to jen u pneumatik je někdy těžké a výsledek dost nejistý.
DobrePneu po dlouhé úvaze jsem došel k závěru , že tyto informace jsou v rukách výrobců poměrně slušným vodítkem k optimalizaci marží nejen internetových prodejců. Aneb proč by výrobci nemohli přiškrtit ještě trochu marže, když se to některým ještě stále vyplatí prodávat. Výrobci vydělají o něco víc a trh se s tím nějak popere...
úterý, 11. září 2012
DobrePneu ano oslovila, ale s poděkováním jsem odmítl.
úterý, 11. září 2012
Michal Pane Částka dobrý večer, vracím se trochu zpožděně o naší výměně ohledně těch 15-16% prodaných pneu, ten průzkům znám a máte pravdu, omlouvám se. Já jsem prvně pochopil, že se bavíte o vašich 15-16% objednávek přes dobrepneu.cz. Jen se chci zeptat, oslovila Vás společnost GSK Czech ohledně stahování dat o vašich realizovaných objednávek pro koncové zákazníky nebo ne? díky
úterý, 11. září 2012
DobrePneu Jirko, nevím kam na takové zaručené zprávy chodíte? S panem Pešíčkem jsem se nikdy nepotkal. Jednou jsem mu volal kvůli 20 ks pneumatik , které jsme rychle potřebovali. Po tomto telefonátu jsem neměl chuť ani potřebu ho dále osobně kontaktovat. Nic od něj nekupujeme ani mu nic neprodáváme.
úterý, 11. září 2012
Anonym Jirka to Dobré pneu Dobrý večer, není žádnou tajností, že úzce spolupracujete s pneu Pešíčkem. Zajímá mne důvod spolupráce s takovým člověkem. děkuji
úterý, 11. září 2012
Anonym anonym: vlčáku Milane je to divný, ale mě to zajímá. Taky jsem viděl jak si rychle skončil... take it easy ;-)
úterý, 11. září 2012
DobrePneu Bořku , leták zašlu emailem , můžete si s účastníky nezávisle pohovořit, taky mě bude zajímat úspěšnost po sezóně. SJM přesně jste to vystihl, mladé to nezajímá, ti nakoupí kdekoliv, ale část starší generace to oslový. Jestli se dá za devizu počítat větší znalost důchodců o naší firmě to nevím, ale dělám to co si myslím ,že je pro naše zákazníky nejlepší, a tím i pro naši firmu. Ano touha po majetku svazuje , odpoutanost od výsledku dává svobodu.