Pneurevue.cz » Fórum » O všem, co hýbe gumařinou

O všem, co hýbe gumařinou

 

pondělí, 14. května 2012

Pravidla registrace a diskuze na fóru

 
 
 
DobrePneu
DobrePneu Já si Hruško myslím, že i kdyby jsme prodávali pouze velkoobchodně , tak by jste se stejně naši nabídku srovnával třeba s barumem i když prodávaji přes ipneu, a jestli NEberete od nikoho kdo dodává na internet , tak jste u mě borec kterej si stojí za svým. Co se týká "pneugaráží" tak Vás musim ujistit , že mezi naše vážené zákazníky patří i velmi kvalitní servisy které se svým prodejem i servisem jistě vyrovnají tomu Vašemu. Ještě nedávno kolegové z velkoobchodů mluvili o prodejcích jetých pneu jako o škůdcích a smelinářích, a podívejte kam se někteří svou prací dostali. Nikoho bych v tomto směru nepodceňoval. Na jaře jsme dělali letákovou akci, a co se nestalo, z okruhu 30 km přišlo více lidí, než z celého zbytku čech. Převážně lidé 50+ kterým se akce zdála velmi dobrá. Proto nestrácím koule když říkám, že regionálně tento druch reklamy funguje! Ale nikomu tu akci netlačím, jen vysvětluju svůj názor a za slovem podpora prodeje si stojím. O tom jestli je akce pro vás dobrá , nebo ne si musíte rozhodnout sami. Co se týká VO a MO tak podíl je cca 3/4 VO. Neznám velkoobchodní firmu , která nedodává koncovým a přesto roste. A co se týka osvěty proč nakupovat v pneuservisu, ten nápad je dobrý, jen forma letáku mi přišla nevhodná. Měl by to napsat někdo nezávislý, jako svět motorů, idnes atd. jinak mi to, jako zákazníka neznalého situace na trhu, připadá příliž sebedoporučující, a to zákazníci nemají moc rádi.
úterý, 11. září 2012
 
Anonym
Anonym a čemu tím prospějete
úterý, 11. září 2012
 
DobrePneu
DobrePneu " Cena vsak musi byt nizsi nez ma veskera konkurence, od ktere ted bereme (KK, Barum, Prochazka, GPD, Tirex, Ihle, Strach)" maily takového typu mi chodí každý týden. Máme 5 internetových obchodů kterým dáváme data. Ostatních několik set dělájí konkurenční velkoobchody, ať domácí, nebo německé, polské, či holandské... Můžeme se skrývat za neznámé eshopy prodávající pouze nízkou cenou, ale my se za prodej přes internet nestydíme!
úterý, 11. září 2012
 
Anonym
Anonym to s tím nesouvisí, IP adresa lokalizuje místo odkud jste připojeni do internetu, respektive umí zjistit přesnou adresu i uživatele a poskytnout všechny informace. např: ……………………… 20.8.2012 8:37 po 10-29 mil. 6-9 9285s - 11pv / 9197s-8pv // 84s-2pv / 4s-1pv ☏ 485…… info@..... www…… …….. …….. ……………………….. 20.8.2012 8:37 po bez obratu nezn. 14644s - 3pv // 14638s-1pv / 4s-1pv // 2s-1pv ☏ 602 info@....... www…….. ………… ………….. 20.8.2012 8:27 po 100-199 mil. 20-24 124s - 9pv // 61s-2pv // 43s-4pv / 15s-2pv // 5s-1pv ☏ 581 …@.... www……… firma , obrat, počet zaměstnanců, navšívené stránky, , tel, email, web. tyto data jsem samozřejmě smazal. Jen aby si všichni nemysleli jak jsou na internetu anonymní.
úterý, 11. září 2012
 
Anonym
Anonym Tak to je dobrý ,já mám vše nelegální
úterý, 11. září 2012
 
Anonym
Anonym existuje pár progránků, které indentifikují vaší IP adresu a spojí ji s databází IP adres společností a hnedka vydíte kdo napsal jaký příspěvek, kdo je zrovna přihlášený, kdo prohlíží jaké stránky atd. Je až úsměvné kdo všechno se tady vydává za anonym a jakým způsobem píše. O některých by jste to nikdy neřekly...Velkoobchody, výrobci, velcí prodejci. Hezký
úterý, 11. září 2012
 
Anonym
Anonym Pánové já taky chystám letákovou kampaň na svůj servis.Je to špatné??Jsem z Přerova u olomouce
úterý, 11. září 2012
 
Anonym
Anonym SJM--- Nechci pochlebovat Bořkovi, ale s dopadem letákových akcí mám taktéž bohaté zkušenosti a to jsem jich rozdávall 2x ročně po 15000 ks. Problém je ten, že česká pošta každému strčí v "letákový den" do schtánky 1/4 kg letáků. Mladá a střední generace je ze zásady nečte. Považuje tištěnou formu jako jistý nátlak, který se hodí na starší generaci s menší počítačovou gramotností. Jedinným efektem bude zviditelnění DP, pokud ovšem těch letáků bude v čr rozneseno např. 300000-400000 ks. No a důchodce na letácích zajímá jen kolik a kde je v akci bílá voda s nápisem mléko, kabanos, kde maso je stopovým prvkem, ale nedivím se jim. Pane Čásko, jste zřejmě velmi slušný člověk, zabýval jste se indickým učením atd., nedovolte, aby touha po penězích převálcovala všechno ostatní.
úterý, 11. září 2012
 
Anonym
Anonym Jelito.Já jsem nepsal o žádném panu Částkovi,ani neznám.A znát nechci.
úterý, 11. září 2012
 
Anonym
Anonym "Anonym Jarda.Hele Gumídku tady si nikdo na všechno nestěžoval ani neplival.Pouze na praktiky jednoho nebo dvouch padouchů.Součástko" Od kud jsi ?kterej velkoobchod, eshop....? Gumídek, nikoliv p. Částka. Ty jelito! :-D
úterý, 11. září 2012
 
Anonym
Anonym Bořek-Třinec--Dobrý den přátelé a taky nepřátelé. Nehádejme se a pišme k věci. Děkuji p. Částkovi se kterou nemohu souhlasit, ale je to jeho pohled na věc. Napsal-Objednat u někoho z druhého konce republiky, čekat na kurýra, tahat pneumatiky v kufru a hledat servis kde mají místo je mnohem větší překážka než zvednout telefon a zavolat místnímu prodejci z letáku.--- To bylo kdysi pravdivé dnes je situace v mnohém jiná a lidi více třeba nazvěme to jsou šetřiví. Většinou ale nic neušetří spíše těžce v celku prodělají. A na to je třeba poukazovat. Ale přesto někteří dělají jak dělají a pak na servisech supí jak jsou třeba hloupí.Dále napsal--- ale jsem si jistý, že do 15.10. dovedeme spostu zákazníků k našim prodejcům.---Tak tomuhle už nevěřte ani náhodou. Požádám aby mne pak prosím kontaktovali pneuservisy a dokázali mi že jim to pomohlo. Skutečně si na to počkám a budu se moc těšit, pokud budu mít vůbec na co. Nemáte myslím absolutně potuchu jak to je ve zkutečnosti. Výsledky letáku mám perfektně zmapované a doslova si myslím v malíčku již řadu let. Vím co dokážou a co ne. Je pravda, že jsem ten váš neviděl a i proto budu rád když mi ho zašlete v elektronické podobě na mail bofil@seznam.cz. Věřte, že ho nikterak nezneužiji. Jen pro mou zvědavost a zhodnocení. Za registraci Vám taky děkuji. Ceny jsou jaké jsou a respektuji že nejlepší cenu dáváte zákazníkům, kteří s vámi spolupracují delší dobu. Je to částečně pochopitelné.
úterý, 11. září 2012
 
Anonym
Anonym Jarda.Hele Gumídku tady si nikdo na všechno nestěžoval ani neplival.Pouze na praktiky jednoho nebo dvouch padouchů.Součástko
úterý, 11. září 2012
 
Anonym
Anonym Jojo gumídku. Pro hlupáka každý hloupý.
úterý, 11. září 2012
 
Anonym
Anonym Jste tady samej hlupák, chytáte se anonymů, který jsou jen konkurencí sobě navzájem, hovno dějak pro svý odběratele, ale tady stádečko nividí tu hru. Jen se chytá hlasu, který je nejvíce negativní "chytrej". ...... kéž by jste uměli alespoň do pěti počítat. Což je obecně česká nátura, stěžovat si a na vše plivat. Gratuluju k blbosti a ještě veřejné! Gumídek.
úterý, 11. září 2012
 
Anonym
Anonym SERVIS Střední morava- Svatá pravda Hruško.Ty prachy vyložené na reklamu prodeje přes internet jsou nepoměrné vzhledem k 80% prodeje přes velkoobchod jak již bylo uvedeno.To by musel chlapec dávat hodně slušnej zpětný bonus)))Neznám velkoobchod pneu,který by měl reklamu v takovém měřítku u silnic,internetu atd...Je to čistý internetový prodejce co sice dodává servisům,ale taky hodně prolinkovává eshopy,které má kdejaký drban.
úterý, 11. září 2012
 
Anonym
Anonym Pane DP, dekuji za odpoved i v meilu. Ale to je prave ten problem, v elektro zbozi je obvykla marze cca 10%, ale podstatnou cast prodeje tvori letakove akce site do ktere patrite a ty nabizeji prave ten velmi zajimavy rabat na letakove zbozi. A u vas je to presne naopak!!! V mailu mi pisete ze pochybujete ze pro servis me velikosti se akce hodi. Ale uvedomte si si kazda masivni kampan na chvili trh ovlivni, alespon cast lidi dostane pojem o cene a ostatni se i kdyz treba kratkodobe musi prispusobit. A vy si opravdu myslite, ze nejaka pneugaraz, ktera otevira vzdy na sezonu a pak ma zavreno a proda mizive mnozstvi pneu si zaslouzi takovou podporu jakou nabizite. Pan Mensa zde klade otazky zda by nemela byt pneucinnost konsesovana a podminena prokazanou odbornosti a vy klidne obracene ty ktery do branze ani nepatri a posouvaji ji na okraj odbornosti klidne podporite. Ani je nemusite znat a staci kdyz vemou blbych 40 kol a hned maji letakovou akci. Tedy nemaji zadnou akci protoze dominantni na letaku bude Vase firma a hlavni je privest lidi na Vase stranky. Kdyby jste mel koule aspon to priznat. A nevim proc zesmesnuje napad o osvete lepsiho nakupu pneu v servise nez na internetu. Vzdyt vy sam se stavite do role podpurce servisu.!!!:-)))Nam se dari z urcite tak z 80% lidi kteri prinesou pneu sami je presvedcit aby priste koupili pneu u nas. Argumenty jsou znalym zname ty tu nebudu rozepisovat. to zase jindy. A na zaver. Minuly rok jste zde psal ze prodate cca 80% pneu velkoobchodne. Internetem maloobchodne prodate zbytek. A to i presto ze delate takoveho hlouposti vuci servisum a mate dalsi stranky kde sviti nizka cena a pak to dozenete dopravnym atd.. Proc se na to nevyserete a nepriklonite se opravdu na stranu servisu, takovych jako jsem treba ja. Protoze ceny mate slusne, elan a chut do rozvoje vam take nechybi, tak proc misto pracovani na snizovani marze a dohaneni to zvysenym prodejem, se nesnazite marzi zvysovat. Kdo tohle z obchodů vaseho typu pochopi jako prvni ze Internet neroste do nebe a vice Vam ten maloobchod skodi nez pomaha tak bude mit na dlouhou dobu vystarano. Kdyz vidim Vasi investici do reklamy na podpuru prodeje pres net. Tak si nedovedu predstavit jk Vasena firma by jste byli, dat to do podpory servisu. Ale mozna Vam nevadi byt v jednom pytli s pesickem a dalsimi, a cestou kterou jdete tam jeste chvili patrit budete.
úterý, 11. září 2012
 
Anonym
Anonym Pane DP, dekuji za odpoved i v meilu. Ale to je prave ten problem, v elektro zbozi je obvykla marze cca 10%, ale podstatnou cast prodeje tvori letakove akce site do ktere patrite a ty nabizeji prave ten velmi zajimavy rabat na letakove zbozi. A u vas je to presne naopak!!! V mailu mi pisete ze pochybujete ze pro servis me velikosti se akce hodi. Ale uvedomte si si kazda masivni kampan na chvili trh ovlivni, alespon cast lidi dostane pojem o cene a ostatni se i kdyz treba kratkodobe musi prispusobit. A vy si opravdu myslite, ze nejaka pneugaraz, ktera otevira vzdy na sezonu a pak ma zavreno a proda mizive mnozstvi pneu si zaslouzi takovou podporu jakou nabizite. Pan Mensa zde klade otazky zda by nemela byt pneucinnost konsesovana a podminena prokazanou odbornosti a vy klidne obracene ty ktery do branze ani nepatri a posouvaji ji na okraj odbornosti klidne podporite. Ani je nemusite znat a staci kdyz vemou blbych 40 kol a hned maji letakovou akci. Tedy nemaji zadnou akci protoze dominantni na letaku bude Vase firma a hlavni je privest lidi na Vase stranky. Kdyby jste mel koule aspon to priznat. A nevim proc zesmesnuje napad o osvete lepsiho nakupu pneu v servise nez na internetu. Vzdyt vy sam se stavite do role podpurce servisu.!!!:-)))Nam se dari z urcite tak z 80% lidi kteri prinesou pneu sami je presvedcit aby priste koupili pneu u nas. Argumenty jsou znalym zname ty tu nebudu rozepisovat. to zase jindy. A na zaver. Proc kvuli
úterý, 11. září 2012
 
Anonym
Anonym Pro Součástku-Dobrá neplacená reklama,snažíš se o sto šest,ale tady nejsou samí hňupi.Kdyby jsi se rozkrájel zde není tvoje cílená skupina.Ještě jsi to nepochopil,jen proti sobě štveš smečku vlčáku.Zdar
úterý, 11. září 2012
 
DobrePneu
DobrePneu Morisi, ta letáková akce je před sezónou. Marže nic moc, to je pravda... Ale my nabízíme , že vás kousek svezeme a vy si stěžujete , že chcete rovnou ferarri, to opravdu neumíme. Chtěli jsme po výrobcích starší dezény kdy můžeme nabídnout lepší marži prodejcům. Nemaji a nedaji. Vysoká marže v letáku je na Nexenu a autobateriích. Děkuji za podnětnou diskuzi a názory a přeji pěkný večer, den.
pondělí, 10. září 2012
 
DobrePneu
DobrePneu Hruško, jak jsem psal již v mailu, servisy budou všichni na stejném letáku. Docela bych se divil, že v elektru jsou marže 30% z letákového zboží. Známý který má elektro si stěžuje, že jeho marže se pohybují okolo 10%. Vydělává pouze na doplňcích. Rozhodně 30% na televizi nebo pračce nemá. Doporučim mu vstoupit do nějaké frančízy :-) Stím letákem je to pěkný nápad, jen se děsím doby, až si pujdu koupit baterky do elektra, jak mi tam bude prodavač cpát leták s poučením proč kupovat u něho a ne jinde.... Asi bych tam moc rád nechodil... Ta kvalitní práce je lepší strategie jak si vybudovat dobré jméno a dobré zákazníky...
pondělí, 10. září 2012
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz