Anonym Štítkování pneu je zajímavé,Yokohama má skoro vše v uspoře paliva ))) F ale na mokru super.pneu RFT,neboli ZPS spotřeba G . Jenom Pirelka co zkáče jako koza je AA )))
čtvrtek, 6. září 2012
Anonym Bych chtěl špionážní oko na vedení michulinu jak se tváří na nové vydání PR )))To je pecka,která se dostane aji Frantíkům.Ještě jeden článek na adresu Goodyearu a na jejich podrazy a nezůstane kámen na kameni .Dávám 3/4 zastoupení všech značek max 1 rok a přestěhuje se vše do zahraničí a zde bude max 5 obch.zástupců na značku.Jinak postoj Procházky k Point-S je opravdu věcný a upřímný.Hlavně to přeskládání nářadí ve vozíku mě pobavilo .Když už takovej velikán se rozhodne pro nějakou síť ,tak na tom něco bude.Domnívám se ,že začne vedení Pointu zvonit jeden tel za druhým o žádost o přijetí,jelikož vstupem Procházky se obací karta na stranu sítě.
čtvrtek, 6. září 2012
Anonym Tak to jsem v pohodě, já přežiju, gumy prodávám a né rozdávám jako někteří hlupáci. Viděli jste někdy dělat výprodeje na lyže před sezónou? Já ne. Problém gumařiny je jak píše SJM. Není morálka a spousta hlupáků.
čtvrtek, 6. září 2012
Anonym
Hrozba pádu eurozóny sílí. Byla by to pohroma i pro Česko, řekl Singer
5. září 2012 15:31
Euro zatím nesplnilo svůj cíl, který spočíval v urychlení ekonomického růstu EU a zajištění konkurenceschopnosti Evropy. Naopak sílí hrozba kolapsu eurozóny s potenciálně katastrofálními důsledky pro všechny kolem, včetně ČR. Na Žofínském fóru to uvedl guvernér České národní banky Miroslav Singer.
Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/sili-hrozba-padu-eurozony-uvedl-singer-d95-/ekonomika.aspx?c=A120905_154335_ekonomika_fih
Chování Michelinu je proti tomu co nás čeká nedělní selenka.Ještě do vánoc se očekává dominový efekt a krachy stovek malých a středních stavebních firem. Hovoří se, že šanci přežít má max. 1/3 z dnešního stavu !
čtvrtek, 6. září 2012
Anonym Já Humry nerad.
středa, 5. září 2012
DobrePneu Jelene, to je možná proto , že z této celodenní akce vydělají dost peněz. Hummer centrum dělají opravdu výborné akce a všichni naši pozvaní zákazníci si to docela užívali. https://www.facebook.com/dobrepneu.cz?ref=ts
středa, 5. září 2012
Moris Tak už pneurevue taky dorazilo na zajmavý článek o Michelinu.Michelin má mluvčího který s tiskem nemluvý :-)))))taky dobrý tak taková kovbojka tu ještě nebyla..... Doufám ,že až si pan Cahel udělá čas na svou práci a panu Mensovi odpoví, no je vidět kde nás michelin má......
středa, 5. září 2012
Anonym Stéjně jako Euromaster tak i Premio jsou mrtvou sítí.Jejich blízká životnost je u nás za současných podmínek a chování mocipánů téměř nulová.
středa, 5. září 2012
Anonym JELEN.Tak jsem z toho jelen.Jak může partner PREMIO Mummer Centrum dělat reklamu Součástkovi.
středa, 5. září 2012
Michal Bořku, jasně, to víš, rád. Vyjímečně jsem ho taky dostal dřív, vždycky ho dostanou všichni dřív než já, taky jsem koukal, že už to dnes přišlo. No, sice jsem psal, že už dneska budu číst jen pneurevue, ale zákazníci mi to dnes nějak nedovolili, takže jsem si přečetl rozhovor s p. Procházkou a samozřejmě o michelinu zbytek jen prolistoval. Takže jsem se mimojiné dozvěděl na poslední stránce, že nokian inovuje na Gotlandu LEDNÍ pneumatiky místo letních a že nová pirelli Scorpion Winter se jmenuje skorpion Winter, ale to jen na okraj, asi měl editor před dovolenou nebo to dělal v těch vedrech:-):-):-) A přečetl jsem si rychle o nových dezénech na zimu, protože to mě vždycky moc zajímá. Vzhledem k tomu, že výrobci už ani ty brožury snad netisknou a technické podpory už rovnou někde odpojili i linku, tak jsem se úplně poprvé pořádně dočetl o nové TS850, je hrozně fajn, že to tam v pneurevue je. Já si sice gumu pořádně prohlédnu, osahám, zkouknu všechno co se na ní dá, ale některé věci bez prezentace výrobku prostě nevím. A i jsem se moc pobavil v části Naši na Reifenu 2012, kam Tomket přivezl heslo "Nejlevnější pneu ve střední Evropě", to jsem se moc smál. Ale jinak je to Bořku skvělé číslo, fakt to jde stále více nahoru a článek o důvěře michelinu:-) je fakt skvěle napsaný, je to trefné a michelináci by se měli určitě chytit za čumák, už jen po přečtení, když už ne jinak, takže Ti přeji, ať ho zítra najdeš ve schránce! P. S. Snad jen 5 na straně 5 už jsou tam zase moc dlouho a některým to psaní do časopisů zase vlezlo moc do hlavy, jako té minulé pětce:-):-)
úterý, 4. září 2012
Anonym Bořek-Třinec-Míšo, jsi spokojen a jak hodnotíš celkově nové číslo? Ještě ho nemám, tak se ptám na tvůj názor. Jinak o článku Davida Šedivého z RaD pneu jsem tady úmyslně nepsal, ale moc dobře vím co sepsal za pravdu proti Michelinu. Nesmírně si jeho a toho za to vážím. Je to pneuservisák před kterým za jeho snahu v pneuoboru, něco změnit smekám. Je skutečný nejvyšší čas na změny a jednou možností z cest je jít i např. takhle proti těm, kteří zde už třeba nemají delší dobu vůbec co dělat a kteří nám jen lžou do očí. Díky Davide. Bořek.
úterý, 4. září 2012
Anonym Bořek-Třinec--Hrouda tu byl několik krát podepsaný a kdo to sleduje ví přesně kdo je. Hruška a Martin Olomouc taky. Nejsem jediný.
úterý, 4. září 2012
Anonym A je taky kromě bořka ještě nekdo podepsaný?
úterý, 4. září 2012
Anonym Zaměstnanec pneuservisu z Prahy. A když se se znáte proč nenapíšete celé pravé jméno a jméno servisu???
úterý, 4. září 2012
Hrouda Já nechápu kam někteří chodí na ty informace o tom kam kdo vyváží a kdo komu co dluží a podobné choulostivé informace . Těžko to někde píší. Když se všichni tak důvěrně znate proč se tu nepodepíšete ??
úterý, 4. září 2012
Anonym podepíšu se a pak vyjde najevo , že procházka vyváží michelin a dunlop a mění třeba za bridgestone nebo pirelli??? Nejde o to popíchnout PP, to je velkej vzor pro většinu lidí z branže, i pro mě, ale o to co by udělalo srovnání cen.
úterý, 4. září 2012
Anonym K. Anonyme přestaň tady psát co třeba není pravda. Napřed se podepiš pod svůj příspěvek a pak piš o Německu.
úterý, 4. září 2012
Anonym kdyby se srovnaly ceny , tak by možná Procházka přestal vyvážet do německa :-)
úterý, 4. září 2012
Michal Teda ten rozhovor s Procházkou to je paráda. To je jak symfonie, no jo, jenže podívejte na tu klientelu, jen 10% činí soukromí zákazníci. To je jiná liga. Ale krásně to všechno řekl. Ale přesně tam psal to, co si myslím já a co jsem tu psal, že by se vůbec česká zastoupení měla v první řadě snažit, aby ty služby a nákupní ceny byly tak výhodné, že by nikdo ani neměl potřebu kupovat z cizích trhů...jenže to je bohužel utopie...
úterý, 4. září 2012
Anonym jen se na netu prodávají za nákupní cenu cca 50-55%