Pneurevue.cz » Fórum » O všem, co hýbe gumařinou

O všem, co hýbe gumařinou

 

pondělí, 14. května 2012

Pravidla registrace a diskuze na fóru

 
 
 
Moris
Moris Testovací sady jsou největší cenový prasárny obzvláště u takto velkých pneu.....taktéž už jsem se s tim několikrát setkal za ceny zcela nereálný a je to pokud toho má fabrika na skladě moc popř. pneu použila na nějaký předváděcí akci a nebo je někdo vrátil. Hodně se to stávalo na nových traktorech kde se kola prohazovaly za jiný když měl jít k zákazníkovi, že kola jako tak nějak zbyly a co snima..... ale že by někdo dál takový velký kola úplně zadarmo tak s tim jsem se ještě nesetkal......
pondělí, 3. září 2012
 
Moris
Moris Taky jsem vyzkoušel prodávat pár noname třeba ten Marangoni M-power vypadá velice pěkně a přijde zabalená v krasných textilních pytlích kde je na obalu pneumatiky uvedený štítek s typem kola samozřejmě pneumatika je bez nálepky takže připravena ihned k namontování opravdu nádhera donést takto krásně zabalelný kola na dílnu a před zákazníkem to vypadá velice profesionálně i že výrobci jde o to aby pneu došla k zákazníkovi v pořádku.... to se mi na těchto velkých kolech opravdu líbilo.... no uvidíme s čim se vrátí zákazníci zda s pneu budou i do jízdních vlastností a životnosti spokojeni.... znamé značky když přijdou jsou umazané a a nesmyslně polepé a to i přes patku a pak to na dílně trhej před zákazníkem co to tam nalepilo za idiota nemluvě o kormoránech který mají na patce papírový štítky který když tam necháš tak začnou podcházet už se nám takto zákazník vrátil....
pondělí, 3. září 2012
 
Hrouda
Hrouda Michale 1350kč máš na faktuře nebo počítáno s těma podělanýma bonusama já po započtení bonusů jsem na ceně pešíčka, ale při prodeji s nima nekalkuluji. Beru je jako odměnu pro mne a funguje to dobře (skoro). Dnes jsem ohledně toho co jsem našel u Pešíčka telefonoval se svým OZ a on mě řekl že je Pešíček de…l a že s tím ani oni nic neudělají, pokud prý platí jak má tak se s tím nedá nic dělat a musím si hledat zákazníky takové co neznají Pešíčka.( už jsem tu četl že Pešíček má dluhy tak nevím). Já se snažím prodávat pneu se ziskem, ale to jde těžko s přístupem některých taximoulů. Nechci prodávat tisíce pneu s hovnem na tom. Ale dobrých pár stovek pneu se ziskem je mnohem přínosnější a i dlouhodobější, průměrným zákazníkům pneumatika bude sloužit i pár let a proto si nemohu dovolit to prodat s 10tikačkou musím přežít do doby, až bude potřebovat další pneumatiky. Celá tahle věc je na houby a jednou si zákazníci řeknou“ ten pneuservis co jsem do něj jezdil byl fajn škoda že už není :C“ Nedávno jsem prohrál výběrové řízení na dodání pneumatik o rozměru 20,5-25. Skončil jsem druhý a dostala mě firma co té společnosti, která to pořádala dala do výběrového řízení pneu jako testovací sadu a zadarmo, pouze placená montáž 2500kč každá pneu. Netuším, co tím chtějí dokázat, další pneumatiky budou znovu na výběrové řízení a ostatní pneumatiky do 10 000kč/ks a montáže stejně děláme u nás bez výběrového řízení. Jen přišli o statisíce a zákazník se směje. Některé kroky firem jsou k nepochopení.
pondělí, 3. září 2012
 
Michal
Michal Hroudo, já mám u té Micheliny nákup 1350 kč s DPH a je mi to taky houby platný. Největší sviňárna je ten přístup michelinu k němu. Když si vezmte, ti, kteří od nich berete, tak abyste se dostali jo na čupr marže, jak musíte dodrožovat ty poměry indexů a segmetnu, kdy to musíte mít zastoupený pomalu vším, i tím, co byste normálně vzít nechtěli a pak přijde tenhle kretén, který tam vezme 4 rozměry a dostane ty stejný nebo lepší podmínky, to je k posrání. Je to přesně tak, jak napsal Moris, ten trh je přesycený a je toho strašně moc. Ono tomu nepomohlo ani to, že se sem začali vozit takový ty noname značky typu marangoni a jiný kraviny, protože ten trh se zase něčím dosytí, jenže tam se spousta firem chtělo zachránit a udělali si na takové značky zastoupení, protože na to vydělají...no a ono hovno, protože na to jsou lidé zase moc konzervativní, takže to není jako prodávat barumky, ty prodáte každému, ale tohle ne. No a pak přijde auto kelly a vyvažovačku a zouvačku mají lidi pomalu doma...za chvíli se to bude snad už nabízet i jako hoby nařádí v baumaxu..a to je ten průser.
pondělí, 3. září 2012
 
Moris
Moris Tady je opět vidět kdo zase ničí ceny opět jsou to spíše pofidérní a internetový prodejci bezohledu na to jestli berou od velkoobchodů nebo na přímo.....kteří dostávají cenu stejnou nebo podobnou jako já.... pochybuju o tom že by někdo z nás měl na určitý značce a typu osobního kola větší rozdíl než 200.- to je prostě nesmysl to už si myslím že si každej z nás umí pohlídat aby dobře nakoupil jenomže někdo si nechá 10 -15.- kč z kola z tokovou to marží pracuje internet a kvalitní servis nikdy nebude moct protože by do příští sezony nepřečkal a boužel na pneumatikách se přestává vydělávat jsou prostě rozměry jako favorit kde zůstává z barumky asi tak 120.- když dobře což je absolutně směšný a že by někdo z výhradních přišel s řešením který by nahrálo kvalitním servisům tak to určitě nečekám a ani nečekejme pokud se s tím nezačne něco dělat...... autokelly od kterýho beru i já občas (samozřejmě že né starline) rozdalo po všech různých autodílnách stroje na vyvažování a přezouvání jako bonus za odběry to že na tom přezují jenom kola do 16´´ jim úplně stačí na to aby opět vykvetly cedule s přezutím za 300.- prostě to tak bude. A a to že se stály prodejci kroutí a dělají něco proto aby bylo něco jinak musí bejt přece každýmu jasný a at už je to kdokoliv a nebojí ozvat tomu čest. To co kde kdo říkál spíše beru jako dovětek a pánové by jsi měli dávat pozor co kde říkají každej jsme zodpovědnej sám za sebe.... rozhodně jsem zvědav až mi přijde pneurevue koho tam uvidím.....rozhodně záleží na tom co se stane proto aby kvalitní pneuservis mohl v čechách přežít a né že se nám budou vymlouvat že co nevyděláme na gumě vyděláme na práci..... to že nejsou servisy schopný generovat slušný zisk z pneumatik je problém výhradních prodejců a prodejců kteří mají na trhu zastoupení v daný značce pro svoje město a to je prostě věc která se musí vyřešit. At má každý svojí značku a at jí může slušně prodávat a má zní slušný zisk a ne že jako letos se prodával goodyear za cenu barumu a mě za minulý měsíc opět navštívilo x prodejců různých značek pneu to je prostě jeden bordel..... Hodně pneuservisů se drží toho za kolik támhle prodává pešíček nebo karasové popř. franta z jinýho pneuservisu, aby vedle něj nevypadal jako zloděj to je v pořádku ale děje se to na jeho účet okrádá sám sebe a to že má někdo někde v osobním či nákladním nějaký zastoupení dnes už vůbec nic neznamená to je úplně jedno, protože to všichni nakoupíme stejně a rveme se mezi sebou.to je podle mě určitě špatně a trh je přehlcený pneumatikami.... a pneuservisy a už je na čase rozlišovat a věřím tomu že kdyby něco zastoupení značky v daném městě znamenalo tak by to takto nemohlo vypadat a samozřejmě by se sem nervala tolik čína a stále nový značky, protože i servis by si zastoupení vážil.....
pondělí, 3. září 2012
 
Hrouda
Hrouda Pešíček opět dělá zázraky 195/65R15 91T 1389 s dopravou 1406 s DPH na faktuře můj nákup super to se mě to bude prodávat . Zdravá konkurence je zdravá konkurence :C ko.....t
pondělí, 3. září 2012
 
Anonym
Anonym Velká poklona panu Mensovi za pravdivý článek o důvěře a obraz o skutečném vztahu výrobců ke svým zákazníkům. Pokud někdo prohlásí, že se za pravdu bude "mstít" tak to bude poslední hřebíček do rakve jak michelinu, tak podobně smýšlejících. Oni Pneurevue potřebují, protože je to nejlepší oborový časopis u nás. Pokud se o michelinu nebude psát, neuškodí to pneurevue ale právě michelinu. Ta situace jen vystihuje postoj michelinu s nosem až u mraků ke všem ostatním. Dokud z Bibenda neupustí pýchu a povýšenost, nemaji šanci navázat korektní vztahy a dál budou pokračovat v nesmyslné obchodní politice. Myslím, že je na čase narovnat vztahy a dát výrobcům a výhradním vědět , že každý zákazník je jim rovnoceným partnerem, a ne pouze číslem v tabulce.
pondělí, 3. září 2012
 
Anonym
Anonym To máme skoro všichni radost pane internet.Skoro.
pondělí, 3. září 2012
 
FAKE
FAKE FERDO neboj, byl jsem na delší dovče, ale jsem už také zpět ;-)
neděle, 2. září 2012
 
Anonym
Anonym Guma.uf to jsem si oddechl,myslel jsem,že tě spláchla vlna Ferdo.Jsem rád,že jsi tady.
neděle, 2. září 2012
 
Anonym
Anonym Bořek-Třinec--Ano vyslovil, úvaha toho Michelin člověka je nejenom mylná, ale i lživá a byl jsem u toho osobně s kolegou když to p.Máca řekl. Problém je skutečně potřeba hledat, ale ne v jakémkoliv časopise který chce psát pravdu a nikomu nenadržovat, ale uvnitř něčeho shnilého a zatuchlého. Vážím si setkání s lidmi typu p. Mácy a jeho synů, kteří se nebojí otevřeně poukázat na problémy výhradních u Nás a podepíši se pod tím.Hezký večer všem solidním lidem.
neděle, 2. září 2012
 
Anonym
Anonym Myslím že článek:důvěra je křehké zboží v novém pneurevue bude stát asi za to.Někdo se hodně bojí pravdy a kdo to je je už každému jasné.Michelin už má naděláno a kdo bude dálší?Těším se na nové číslo.Už aby tu bylo.
neděle, 2. září 2012
 
mensa
mensa To, že bych se Pneu revue mstila Michelinu za to, že nám nedává inzerci, je samozřejmě nesmysl. V minulosti byla spousta období, kdy nám Michelin nedával žádnou inzerci, a to nejenom do Pneu revue, ale i do dalších titulů, které máme. Dlouhodobě je u nás Michelin mezi výrobci pneu průměrný nebo mírně nadprůměrný inzerent (počítáno za všechny tituly). Jeho podíl na našich tržbách z inzerce je ale určitě menší než 1%. Takže tato úvaha, pokud ji někdo vyslovil, je naprosto mylná. Michelin v Česku by neměl hledat problém v Pneu revue, ale u sebe.
neděle, 2. září 2012
 
Anonym
Anonym D
neděle, 2. září 2012
 
Anonym
Anonym Tak jsem tady zpátky z dovolené a tu to kruci písek žije!Jsem nabuzen a pořádně posilněn tak jdeme hned na to!Co chcete po šméjdech jako jsou Micheliňáci,Goodyeráci apod?Skunci a vředi to jsou stéjně jako většina interneťáku.Michal je jednou z mála vyjímek.Tohle co řekl do telefonu starému zkušenému pneuservisákovi nějaký šulda s Michelinu je až do nebe bijící.Říct,že kvůli nějaké placené reklamě se někdo mstí je jen výplod choromyslného trotla a kopáním beznohého plavce.Teď ještě čekám kdy napíše,nebo někde ten cypísek prohlásí že to nikdy neřekl a že to je výmysl.Tak to ať zkusí,protože pak se usvědčí,že to řekl a je postižený na hlavu.Bořku,je dobře že jsi to napsal.Tohle je třeba prezentovat a psát.Vím že když to zde píšeš tak je to pravda.Taky vím jaký postoj zastáváš proti některým našim panabohům kteří si myslí že pneuservisy jsou jen nucené zlo a odpad.Jak hodně se však pletou.My tu budem a oni někteří budou louskat už příští léto buráky.Je mi z nich špatně a rád bych někoho vypráskal!A nevíte náhodou kde je můj kamarád FAKE?Neumřel mi někde?Nebo ho toho našeho poskoka internetu už vyhodili pro nadbytečnost či zbytečnost?Tak kde je ten náš tabulkovač a vykňurálek obchodního soudu?Bylo mi po něm v Karibiku docela smutno.
neděle, 2. září 2012
 
Michal
Michal Bořku já se ani nedivím. Když jsou Michelini schopni říct jednomu z největších odběratelů Michelinu u nás do očí, že celou akci udělala na své triko zaměstnankyně marketingu, na vlastní pěst, jak jsem psal v pondělí, tak se už vůbec nedivím ničemu. U mišáků se lze kudy se chodí...
neděle, 2. září 2012
 
Anonym
Anonym Bořek-Třinec---Měl jsem také možnost mimo jiné navštívit při poslední cestě servisy p.Mácy v Jindřichově Hradci, Jihlavě a Žďáru nad Sázavou.Všechny hezké a na vysoké úrovni. Všichni tři synové dělají čest svému otci p. Vladimíru Mácovi a především Michal ve Žďáru mne zaujal svým kladným přístupem k rozšiřování dalších služeb v pneuservise. Ještě snad musím protože mi to nedá přidat perličku které jsem byl přímo svědkem v Jihlavě kdy p. Vladimír Máca telefonoval. Až pak když mi řekl s kým volal jsem pochopil proč tolik divoce chodil kolem servisu s telefonem u ucha . Místy jsem myslel že je ohnivý býk jak se mu od noch jiskřilo. A to už má něco přes 50 let. Napřed jsem se zasmál když mi řekl, že se rozhodl taky napsat něco ostřeji proti vedení a zastoupení Michelinu u Nás a přispěl článečkem v PNEUREVUE a že zrovna hovořil s p. ..... z Michelinu který mu řekl, že to o článku v pneurevue ví, že Mensovi nedávají reklamu tak se jim prý pomstil. Tak to mi úsměv rychle opadl a je to na mne už skutečně velká síla, protože tohle může říct jen ubožák a jestli tohle je jeden z nejvyšších představitelů v Michelinu u Nás tak pánové a dámy nemám se už vůbec co bavit s prominutím s blbcema a pro mne chudákama kteří nesnesou pravdu a chtějí pořád a dokola jen slyšet jak jsou dokonalí, jak mají vše nejlépe vyřešené, udělané, jaké mají skvělé gumy apod. Mají houby s octem a budou brzy mít problémy sami ze sebou. Takového ať okamžitě vyšší vedení Michelinu vyhodí, protože dělá ostudu nejenom Michelinu u nás, ale celkově! Dovolit si říct člověku a pneuservisákovi p. Mácovi takovou lež je pro mne nepředstavitelně pod úroveň člověka který si tady hraje na pánaboha. Přeji mu ať rychle vyletí z toho teplého křesla a pozná co je to skutečně pracovat. S p. Mácou jsme se jednoznačně shodli, že to co řekl je holý nesmysl a že Michelin kope a třepe se, protože mu jde o hodně a především o přežití. Čísla prodejů např. nákladních Michelin pneu jdou do velkého mínusu. P. Máca není žádný srab a zbabělec, je otevřený člověk a oproti mnoho jiných v tomto oboru kteří se bojí ozvat nemá strach a jsem nesmírně rád že jsem ho mohl osobně poznat a popovídat si s ním o dnešních problémech, které nás páli a tíží. Jeho synové věřím půjdou v jeho šlepějích a to bude pro obor jen dobře. Ještě jednou díky všem u Máců. Bořek Filipec. http://www.pneucentrumprofi.cz/
neděle, 2. září 2012
 
Michal
Michal To je taky pravda Bořku, třeba tady v mém okolí znali pneurevue asi tak dva lidi. Já když jsem na něj přišel, tak jsem si ho hned ten den tehdy předplatil. Za prvé proto, že tam bylo spoustu zajímavého, co se člověk dozví opravdu hodně a dost jsem se o spoustě věcí dozvěděl, mám to doslova jako povinnou četbu a nutno říct, že ten časopis je čím dál na větší úrovni. Taky jsem agitoval u některých servisáků kolem a minimálně polovina si ho předplatila, no asi tak 5 těch nejrozumějších. Ale co si budeme nalhávat, když je někdo debil, tak jím zůstane,tehdy před rokem jsem o něm říkal tomu pitomcovi, jak odkázal zákazníka, který chtěl umýt kola v myčce na kyblík a ten mi řekl, že za to nebude utrácet prachy...takže to si nevyberete, přitom si to všichni můžou dát do nákladů, tak ani to přece není problém. Ale určitě je to velmi dobrý nápad s tím posláním čísel na servisy. Také přeji pěkné odpoledne, já se odebéřu stříkat zákazníkovi litá kola, než zase začne pršet.
sobota, 1. září 2012
 
Anonym
Anonym Bořek-Třinec---Díky Míšo---Ještě chci napsat, že velmi mnoho a skutečně hodně pneuservisáku vůbec neví o časopise pneurevue či www stránkách. To mne tak až šokovaně překvapilo a nemile utvrdilo že se kolikrát nezajímají co se děje kolem nich a pak jen kolikrát zbytečně hořekují. Dostávají akorát nějaký časopis zadarmo a to jim možná stačí. Neví že jsou nové stránky a člověk jim to musel doslova ukázat na internetu. Škoda je to velká, protože i tohle přispívá k neodbornosti, neprofesionalitě a zavání to jen ubohým amatérizmem. Kdybych byl někde v plechové boudě tak pomlčím, ale servisy které jsem navštívil nedávno tak i teď nejsou vyložení garažisté, ale skutečné a hezké pneuservisy které tuto činnost mají jako hlavní-zatím tedy. Je to škoda, ale snad by pomohlo poslat např. aspoň jedno PNEUREVUE téměř všude jako reklamní číslo zdarma a pak by se konečně vidělo zda je to dobrý pneuservis, s tím že si objedná další čísla do budoucna, nebo neobjedná a je jen ten co si na něho hraje a těch je taky dost. Myslím, že zrovna to co vyjde by bylo potřeba dát ať vidí všichni, že to není jen takový nějaký reklamní bezejmenný plátek. Pokud dobří zaměstnanci nemají přístup k odborným článkům jako jsou často i v pneurevue pak je zbytečné vůbec dělat pneuservis a nevěřím že se to dělá pořádně tak jak má. Trendy jdou dopředu ať už na stavbě , prodeji, nebo v pneu. A o školených zaměstnancích v pneuservisech se ani bavit raději nebudu, tam je to v ČR tak max. na 10% a to ještě trochu přidávám. Je to k zamyšlení jak pro servisy, prodejce strojů, prodejce opravných materiálu, tak i odborné časopisy. Hezké odpoledne
sobota, 1. září 2012
 
Michal
Michal Bořku o tom já rozhodně vůbec nepochybuji, že by jsi mu dal zabrat. On by si to rozhodně zasloužil a zrovna od Tebe by to opravdu padlo na úrodnou půdu!
sobota, 1. září 2012
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz