Pneurevue.cz » Fórum » O všem, co hýbe gumařinou

O všem, co hýbe gumařinou

 

pondělí, 14. května 2012

Pravidla registrace a diskuze na fóru

 
 
 
Michal
Michal Pánové zase si tu Prahu tak neidealizujte. Ono žít tu je docela očistec. A to myslím čistě po životní stránce, ne pracovní, protože na podnikání je tu opravdu zatím opravdu ještě dobré prostředí. Já kdykoliv jen můžu, tak odsud mizím, zjistil jsem, že se Praze jako městu vyhýbám čím dál víc, někdy si tam připadám už jak v cizině od rovníkové afriky po mongolsko...... Jinak ten procházkův servis na černokostelecký je fakt pěknej to bez debat, to je snad sen každýho servisáka, ale je třeba být nohama na zemi. Je fakt, že takové zákazníky jako dělá on to nebude dělat nikdo z nás ani omylem a za ty roky dřiny si je teda rozhodně zaslouží. Ale, že by to teda platil hotově to se mi nezdá. Nezapomeňte, že to je snad jen rok a něco co koupil od Kafky servis v Čakovicích a to taky něco stálo. Tohle všechno jsou dlouhodobé investice. Je to pěkný článek a já se těším na zářijové pneurevue, abych si ho přečetl celý. A jsem moc rád, že s Procházkou redakce udělala rozhovor, protože to je fakt člověk, který o tom oboru něco ví a ne ten výkvět 5 na straně 5 co tam loni probíhal nebo v některých případech probíhá. Ono k těm importérům, co tam psal. Byl pro mě celkem šok, protože jsem nevěděl, že IVG skončil a přešel pod salzburgskou pobočku. Import V. Group bylo jedno z nejlépe fungujících zastoupení vůbec, aspoň co jsem slyšel. Je tedy vidět, že ani to nemusí vést k úspěšnému fungování a vše rozhoduje matka v cizině a že podle nějakého klíče si tady můžeme přát nebo myslet cokoliv, ale vše si rozhodnou sami výrobci. Jsme příliš malí pánové, abychom rozhodli o tom, jaké zastoupení zde má nebo nemá smysl. Zastoupení pirelli je dlouhodobě fungující to je fakt, je třeba ale taky dodat, že hlavně díky p. Šafránkovi, který je tam fakt na svém místě. Je jen škoda, že prodejnost pirelli dlouhodobě klesá kvůli prazvláštní cenové politice, kterou ale neurčují čechy, ale italové. Myslím, že pirelli co se cenové skladby týče se pohybuje na té stejné hranici, kam se pustil před pár lety Bridgestone a kde je dnes. Zimu teď dává každému za babku a lákají na velké slevy. Co je to platné, když jejich zimní dezény typu již níže zmiňovaný Firestone W.2 EVO stojí za prd a mezi námi LM32 již také není co legendární a špičková LM25. Se zimními pirellkami je to bohužel hodně podobné, navíc při ceně, kterou prostě spousta lidí nebude ochotna akceptovat, obzvlášť u majitelůl dražších aut, kteří na pirelli jezdili, protože byla z premiových značek vždycky cenově příznivá je vidět, že se uchylují k jiným výrobcům a to čistě kvůli ceně. Myslím, že spoustě lidí a firem v oboru velmi pomohl v min. letech ten nedostatek zimních pneu, který probíhal v posledních dvou sezonách, tam se strašná spousta firem zachránila jen díky vyšponovaným maržím s vědomím, že nikde jinde gumy nejsou, tak to kup. A teď se diví, je to vidět na příkladu OKAY nebo i jinde, kdy se tyto firmy ani nestydí dát pneu někam, kde se prodej pneumatik nemá absolutně vůbec pohybovat.. Kdo se i v těch dobách, choval ke svým zákazníkům slušně, nešponoval je a nesdíral z nich kůži, tak by neměl mít problém přežít. Proto nezapomeňte, kdo se k Vám v těžkých v dobách choval dobře a kdo špatně, máte teď šanci na satisfakci.
neděle, 29. července 2012
 
Anonym
Anonym SJM-- moc pěkný, dalo by se říci sen většiny českých gumařů, který pro 99,99% zůstane jen snem. Aniž bych jakkoliv chtěl snižovat podnikatelské kvality p.Procházky, Praha byla, je a bude takový stát ve státě. Hlavní města všech států mají vždy vyšší životní úroveň z mnoha důvodů, je ale také pravdou, že u rozvinutých ekonomik s jistou politickou kulturou je rozdíl mezi hlavním městem a zbytkem niižší, u méně rozvinutých je to právě obráceně. Myslím, že představení tohoto díla jen dokládá, že propast mezi Prahou a zbytkem republiky se za poslední dvě dekády podstatně prohloubila. Malý příklad.Před malou chvílí odjela od nás rodina žijící 17 roků v Praze. Samozřejmě se hodně řečí točilo kolem života. Oba dva mají vyšší vždělání, státnice z němčiny a angličtiny a pracují polostátní firmě a muž má ještě vedlešák. Mají jedno dítě, jejich společný hrubý měsíční příjem se blíží 100000,- a tvrdí, že to jim vystačí jen na slušné živobytí, nikoliv na rozmařilý život. Mají pěkný, nový, ale docela malý byt, na leasing Fucuse a Punto. X krát opakovali, že nechápou, kde tolik lidí a často velmi mladých, bere prachy na ten život, který vedou.Já mu na to, že holt prožírají peníze, které vydělal někdo jiný a někde jinde. Při odjezdu mě rozesmál, když pravil, že na tom možná něco bude. K příspěvku mě inspiroval před okamžikem bloger na idnes. Úvodní větu si dovolím zkopírovat, myslím, že vystihuje mnohé: Občané se děli na dvě skupiny, na uvědomělou menšinu, která si uvědoměle rozděluje příjmy státu mezi sebou a nevědomou většinu, která se neochotně děli o své příjmy se státem. Podobnost tohoto spravedlivého dělení se skutečností není čistě náhodná, ale takto to vidí ta menšina uvědomělých občanů. Nelze se divit, že k té neuvědomělé většině je „spravedlnost“ tohoto dělení silně nespravedlivá.
neděle, 29. července 2012
 
Anonym
Anonym Jinak týden byl super.Mechanické brutálně hodně,klimatizací před dovolenou mraky,osobní gumy nějaké taky šli.Všichni tady jsme spokojeni.Interneťáci brečí a kňourají a to je taky fajn.Zimu sice zase zprasí,ale my kvalitní servisy to přežijeme.Tak si buci puci internetu aspoň podřežou větev sami pod sebou.A dobré servisy se konečně vzepřou ve velké míře a dají jim parádně na frak.Jupííííííí
neděle, 29. července 2012
 
Anonym
Anonym A že se Jirko dá hrát podle našich pravidel to si buď jistý.Oni budou první na řadě a s nimi se svezou i skunci internetoví.Ti lehnou jako střelené prasata s nimi. FAKE napsal jsi////O tom že je to dřina není sporu, vybavení našich servisů objednávám já, tak vím co to stojí a že se naši zaměstnanci nadřou je dobře, lepší než kdybych pro ně neměl práci.////Jestli objednáváš ty stroje,tak potěž pánbuh.Beztak jen to nejnutnější a z těch levnějších, jen aby ti zůstalo co nejvíce,aby tě náhodou šéfové ty internetový poskoku nevyhodili.A neškodilo by ti sem tam se hodit do montérek,natřít regály,pokosit trávu ale hlavně si udělat na těch tvých strojích pár přehozu kamionu.Poznal by jsi skutečnou tvrdou a špinavou práci a ne jen čučet jak puk ty tabulkový pro mne věčně ožralý pucfleku internetu.
neděle, 29. července 2012
 
Anonym
Anonym 250 mega a za hotovku?Jirko to asi snad ne?Něco si musel asi půjčit,zastavit. Podle toho co napsal cítím že se ho negativně dotklo hodně letošní léto.Taky to neodhadnul,přestřelil poslouchal blbé kecaly obchodních zástupcu a asi se tím pádem musel hodně naštvat na některe panabohy,že tak dost na ně až tvrdě píše.A když on už napíše že je to vše u nich na ho... tak to je pravda.Tady mi udělal radost,že co tu píšu delší dobu o těch zmetcích nenažraných je jen a jen pravda.Jsem zvědav jestli v celém článku bude i o Poits do kterého vstoupil.Prochi je prostě někde jinde.Takový servis si můžou dovolit možná tak 2-3 borci u nás.Praha je Praha a je to takhle jinde nemožné dělat.Podle fotek a vyprávění je to ale asi fakt bomba servis.
neděle, 29. července 2012
 
Anonym
Anonym Jirka.Ahoj Bořku,tvůj odhad je správný,je to 250 mil a za hotové.Přestřeléné to není,protože během stavby ještě 5milo ušetřili.Do budoucna je třeba vyvíjet tlak na importéry.Jejich hra se dá hrát,ale podle našich pravidel.Prochy napsal pěkný článek.Pochválil Pirelli,že má pět prodejců to mu vyhovuje,tak by to rád viděl i u dálších výrobců.Kolik prodáte Pirelek?Jo zájezdy od Pirelli to je kvalita.
neděle, 29. července 2012
 
Anonym
Anonym Bořek-Třinec---Měl jsem před nedávnem možnost návštěvy v Praze-Strašnicích v pneuservisu p. Procházky ze kterého jsou i fotografie. V první chvíli mne ohromil velký a nádherný servis. Tento moderní a špičkový stánek pneuservisní branže jsem mohl díky ochoty projít od kanceláři, technického vybavení, šaten zaměstnanců servisu, skladovacích prostoru, až doslova po střechu. Viděl jsem skutečně Rolls Royce v oboru a je mi jasné že takovýchto servisu v ČR ale i jinde není určitě moc. Je to skutečně jiný svět a ať chceme nebo ne Praha má pořád zcela jiné možnosti než je to kdekoliv jinde v ČR. Nevím kolik ten servis + výbavy vyšla, ale částka se podle mne bude pohybovat podle toho co jsem viděl minimálně kolem 150-200 milionu korun, což jen typuji a to je pro 99,9% podnikatelů v pneubranži a v ČR nemožné kdekoliv jinde postavit. Je však i zde otázka jestli to nebude i pro p. Procházku v dnešní velmi těžké době taky trochu přestřelenou investicí. Pokud přijde ještě horší letní situace a s tou se příští rok počítá už na více jak 100%, tak pak to nebezpečí hrozí i zde jako ekonomický nesmysl. Samozřejmě hlavně záleží z jakých zdrojů a za jakých podmínek je třeba zrovna i tento servis postaven. O bankách a některých jejich špatných praktikách jsem už psal minule. Článek který napsal velmi dobře nastiňuje situaci v oboru a s předvídavostí upozorňuje na některé nešvary v oboru které jsou špatnou části sektoru pneu. Rozumné a pravdivé čtení.
sobota, 28. července 2012
 
Anonym
Anonym TT. Evropský autoprůmysl míří k velkému průšvihu, některé továrny jedou pod hranicí rentability. Fiat dal dělníkům nucené volno, v ohrožení je Opel. A asi vůbec nejhůře je na tom francouzské PSA. Krize se ale netýká všech. Na koni je Mercedes, který nestíhá vyrábět svou novinku. Evropský autoprůmysl prožívá nejhorší rok od roku 2006, uvádí New York Times, který uveřejnil velkou analýzu situace v evropském autoprůmyslu. "Autoprůmysl je nejvýraznější důkaz toho, jak krize eura zasahuje firmy mimo finanční sektor," uvádí deník. Prodeje na minimu Evropský trh s auty nezadržitelně padá. Trpí hlavně slabé ekonomiky. Nové auto je to první, co chudnoucí Řekové, Španělé a Italové vyškrtnou ze svého nákupního seznamu. V Řecku a Portugalsku tak spadly prodeje v červnu o 40 procent. Itálie hlásí dvacetiprocentní pokles. "Prodeje jsou na úrovni roku 1979," uvádí Fiat k domácí situaci. Prodeje modelů Panda a 500 jsou na 60 procentech v porovnání s předchozími roky. Ale například v Německu prodeje v prvním pololetí letoška lehce rostly. Česka se zatím pád, zdá se, netýká. S měsíc nefunkčním registrem aut lze teď těžko odhadnout vývoj, ale za celý rok letos podle červnových čísel prodeje aut stouply o šest procent. Češi si v červnu zaregistrovali 18 140 nových vozů, loni ve stejném období to bylo o dva tisíce aut méně. Odborníci však čekají, že letní měsíce stáhnou české prodeje lehce dolů. Odhad celkových prodejů na příští rok v Evropě je 12,4 milionu aut. To je o tři miliony méně než v roce 2007, v roce před globálními finančními otřesy. Zdroj: http://auto.idnes.cz/problemy-autoprumyslu-a-klesajici-prodeje-aut-fl1-/automoto.aspx?c=A120727_114836_automoto_fdv
pátek, 27. července 2012
 
Anonym
Anonym Slym- neznám zdroj okay, ale informace Jirky dává smysl. Doby, kdy nás zkásnul pan Ševčík, ukrajinci v plechové boudě z toho vytáhli patní lana a šup to do Mokré a ještě dostat zaplaceno, jsou pryč. Co to vzal Heidelberg, otočil tok penízků. Dobře ví, že Tasy nemá žádnou likvidaci, pouze svoz a tak páni Ševčíkové místo dalšího příjmu mají výdaj a tak vymyslí takovou pí.... .
pátek, 27. července 2012
 
Anonym
Anonym Tak to sem teprv nenapíšu název pneuservisu kam jezdím, když si představím, co by jim pak nějakej psychopat vypisoval... :-) Tom.
pátek, 27. července 2012
 
Anonym
Anonym Jirka - od známého z okay jsem zjistil, že to berou od Tasy z Brna. Tasy to posílá přímo na konečného zákazníka. Já si o tom myslím své. Bída padla i na velké hráče a tak dělají kraviny tohoto typu.
pátek, 27. července 2012
 
Anonym
Anonym se mi chce zvracet
pátek, 27. července 2012
 
Hrouda
Hrouda Děkuji pánům za morální podporu .Moc si toho vážím. Ale po tehdejším odkazu na stránky OKAY mě ruply nervy a napsal jsem tam e-mail, ten tu neotisknu, ale odpověď od OKAY ano. Každý ať si o tom udělá svůj obrázek. (Vážený pane Šando, nejprve pravdivě odpovím na Vaše dotazy, co se týče našich dodavatelů, jsme ve spolupráci jak s výrobci tak i s velkoobchody pneu. S prodejem pneu máme velmi bohaté zkušenosti, jen pro upřesnění představím náš koncept prodeje, nechceme a ani nebudeme nikdy nejlevnější (tak jako se prezentují seriozní e-shopy na našem trhu), ale vždy budou akční nabídky, výprodeje atd. Z našich nastavených, prodejních cen, pneuservisy budou mít zajímavou marži, bohužel doby jsou ty tam kdy to bylo 20 i více procent, navíc tato letní sezóna jak praví klasik, byla poněkud nešťastná – tedy prodej skoro žádný. Našemu dodavateli Váš vzkaz rád předám, ale nevím zda to dopadne na úrodnou půdu, jelikož v 90% komunikujeme s dámou… S pozdravem a přáním věčného zdaru Vladimír Linhart OKAY s.r.o. Kšírova 259 619 00 Brno)
pátek, 27. července 2012
 
FAKE
FAKE Přesně tak, pěkný rozhovor. Líbí se mi reálný a nepřikrášlený pohled na letošní letní sezónu.
pátek, 27. července 2012
 
Anonym
Anonym Rozumný pohled pana Procházky a opravdu hezké FOTKY ZE SERVISU A PRODEJNY )))
pátek, 27. července 2012
 
FAKE
FAKE FERDO opravdu nevidím jediný rozumný důvod proč bych měl zkoušet přezouvat kamion. O tom že je to dřina není sporu, vybavení našich servisů objednávám já, tak vím co to stojí a že se naši zaměstnanci nadřou je dobře, lepší než kdybych pro ně neměl práci.
pátek, 27. července 2012
 
Anonym
Anonym FAKULÍKU co se týče diferenciální rovnice tak tam by jsi mne asi udělal,ale s Lafferovou křivkou bych ti myslím zdárně konkuroval.Ty zase by jsi měl zajít si zkusit přezout kamion aby jsi poznal to úskalí,tu dřinu,ty stroje co stojí a výbava kterou ten pneuservisák má a jak se poctivě nadře narozdíl od tebe co sedíš a čučíš do bedny jak pes na štanglu salámu.Jsi možná v něčem dobrý,ale pro mne jsi jen internetový skunk a posluhovač.Já si klidně poslechnu jiný názor,ale taky řeknu svůj na plnou hubu.Že se ti to nelíbí mi dělá celkem radost.Zduř.
pátek, 27. července 2012
 
FAKE
FAKE FERDO jsem rád, že se mi pořád tak věnuješ. Jak jsem psal, pokusím se zdržet invektiv na Tvou adresu, ikdyž si o to Tvoje příspěvky často říkají. Jediné co si dovolím poznamenat, že opravdu nevím proč bych měl přezouvat kamion. Je to stejné, asi jako kdybych já Tě nechal spočítat diferenciální rovnici nebo po Tobě chtěl vysvětlit třeba Lafferovu křivku. Dělám co umím a dělám to dobře. Vím, že Ti asi nemá cenu vysvětlovat, že se pneubranže těžko vrátí do doby, kdy budeš mít na oktávce 500 kč/kus a lidi Ti budou líbat ruce. Stejně tak Ti asi těžko někdo vysvětlí že Tvůj pohled na pneubranži není jediná cesta ke spáse oboru. Ale trocha sebereflexe by Ti určitě prospěla. To že tu občas někdo napíše jiný názor a jiný pohled na tento obor bys měl brát jako přínos pro tuto diskuzi a ne při každém takovém příspěvku začít všechny co si dovolili nesouhlasit věšet nebo střílet. Pokud nechceš slyšet jiný názor než svůj a jemu podobné tak si založ soukromý klub či privátní diskuzi a budeš mít klid. Vím, že jsem se tu v prvním příspěvku značně nelichotivě vyjádřil o některých diskutérech, což mě s odstupem času mrzí, neboť obzvlášť v poslední době bych se například pod příspěvky SJM podepsal. Ovšem uv Tvém případě jsem byl možná ještě příliš mírný.
pátek, 27. července 2012
 
Anonym
Anonym Hodit na disky a vyvážit za 800 je balík.Když k tomu připočítaš ještě demontáže z ráfku,d+m z vozu a umytí jsi tak na 2200kč .To je za komplet přezutí a to je ranec.A to je i jeho cena +-chlapi.
pátek, 27. července 2012
 
Anonym
Anonym Tak za 800kč tak maximálně dvě kola ani nevýjdou v RFT u Procházky.Nebo čtyři 15 na hliník.Viděl jsem ceník Procházky takže tady nehoupej lidi, že známý ..... Jedna baba povídala.
pátek, 27. července 2012
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz