Pneurevue.cz » Fórum » Plánujete pro letošní zimní sezonu s ohledem na novou legislativu a přetřásaný možný nedostatek zimních pneumatik vyšší předzásobení než v minulosti?

Plánujete pro letošní zimní sezonu s ohledem na novou legislativu a přetřásaný možný nedostatek zimních pneumatik vyšší předzásobení než v minulosti?

 

pondělí, 20. června 2011

Otázka ze dne 20.6.2011

 

Jaký je u vás podíl předzásobení na celkovém prodeji zimních pneu?

 
 
 
beze jména H
beze jména H bohužel se to děje u velkých a značkových pneuservisů. :((
úterý, 26. července 2011
 
Moris
Moris To bezejmena H: v tomhle máš do jistý míry pravdu, ale to že tam zákazník nechá za každou cenu obout tomu by měli zbránit tady proškolený servisy. Pokud se podíváš na e-shopy který jsou schopný dodat svoje pneu do servisu a ten servis si nechá nadiktovat zakolik mu to bude přezouvat tak už tady něco smrdí(aneb udělám pro korunu cokoliv). Pokud se podíváš na profil těch servisů tak zjistíš že to má do pneuservisu docela daleko většinou jsou to rychlonadšenci a garážisti.
úterý, 26. července 2011
 
Hrouda Ul
Hrouda Ul Zdravím servis jižní morava. Konečně se našel někdo kdo tu nepíše jen samé pozitívum a jistoty BEZ URÁŽKY . Stav pneumatik je i v našem kraji žalostný a není to tím že nejsou pneumatiky mám půlku toho co jsem naskladnil pořád tam kde sem to položil při nákupu.Zákazníci si u nás nakupují i na dluh tedy jen ti dlouholetí.Snad zima bude zajímavjejší co do prodoje.
úterý, 26. července 2011
 
servis jižní morava
servis jižní morava Dovolím si vstoupit s malou nadsázkou: Při vší úctě ke všem servisům,co prodávají či neprodávají Mišáky, má Vaše rozhodnutí na Michelin stejný vliv, jako naše postoje na politickou situaci v Pobřeží Slonoviny. Jsem povahou pesimista a tak zase něco zkopíruji k zamyšlení i když to pezprostředně není o gumách:Výdaje českých rodin začínají převyšovat příjmy Většině českých domácností už rostou příjmy výrazně pomaleji než jejich výdaje. Nečekanou platbu 8500 korun, jak potvrdil Český statistický úřad, by nedokázalo během měsíce i při sebevětším šetření a omezení jiných výdajů zaplatit 40 procent českých domácností. Podle propočtů Informačního institutu největší položku v rozpočtu domácností dělají potraviny, které tvoří třetinu tzv. mandatorních, tedy nevyhnutelných výdajů rodin. V období let 2006 až 2010 se zvýšily o 13,55 procenta, v korunách loni tento výdaj představoval 51 143 Kč ročně na průměrnou dvoučlennou rodinu. Největší zvýšení a největší sekeru do rodinných účtů však dělá bydlení. Od roku 2006 do loňského roku se výdaje pouze za nájemné zvýšily o 84 procent. Rok od roku se zvyšují i výdaje na zdraví – celkem v průměru utratíme za zdraví přes 7000 korun ročně, samozřejmě bez započítání zdravotního pojištění. Trvalý růst zaznamenává i elektrická energie, ročně představuje průměrný výdaj 13 806 korun. Další zvýšení výdajů bude podle ředitele Informačního institutu Petra Cibulky přitom představovat zvýšení DPH z deseti na 14 procent. U potravin by toto zvýšení představovalo ročně pro průměrnou rodinu větší výdaje o 1330 korun ročně. Při zvýšení DPH na 19 procent by toto zvýšení výdajů představovalo 3 631 korun ročně. Zvýšení DPH prodraží i výstavbu a koupi nového bydlení, tedy i následné splácení hypotéky, v řádech desetitisíců Problémem se jeví i růst výdajů spojených s bydlením. Při srovnání výdajů na bydlení v rozmezí let 2006 až 2010 rostla průměrná mzda o 20,7 procenta, nájemné ale o 51,7 %, plyn o 49,6 %, vodné a stočné téměř o 30 %, topení o téměř 27 procent. DOST SMUTNÁ ČÍSLA P.S. Mám dnes volno a omrkmul jsem parking u Tesca. 40% na zimních, z toho 3/4 na twi, z léta 1/3 na twi, 1/3 do 4,5mm a 1/3 letošní. Z toho plyne, že jen 20% letos koupilo nové léta. Rozumím, že zima je o něčem jiném, ale jedno příspoví praví: "Kde nic není, ani smrt nebere". Bojím se, že s naší "pravicovou" vládou půjdeme tak dlouho na západ až se octneme na východě. Přeji hezké léto i když i to stojí za starou belu.
úterý, 26. července 2011
 
beze jména H
beze jména H to Morris: chybou prodejců není, že prodají pneumatiku typu C, ale chybou je, že vůbec někdo udělá takovou pitomost, že pneumatiku C typu obuje na disk na Octavii- to by si zasloužilo............. prodejce je v tomhle nevinně, když něco prodá tak ne vždy ví, na co to nějakej šprímař bude obouvat. Někdy to dělají i sami zákazníci- ty co špekulují o ceně, obují si na auto pneumatiku typu C, kterou sehnali někde za půl darma a myslí si jak nevyzráli na ceně.....smutné, ale je tomu tak...... o celoročních pneumatikách ani nemluvě, kdy tyto pneumatiky mají také M+S a zákazník si myslí jak nevyzrál nad novou vyhláškou s označením M+S. A pak se v zimě diví, že to nejede. Co se týká Kleberu- Bořku- nepřímo podporuješ Michelin at se ti to líbí nebo ne, protože peníze byt i od zahraničního dodavatele skončí vždy v kapse Michelinu, který když je nevydělá v ČR jak si představoval, tak zastoupení v ČR podrží nad vodou............v tomhle nevíš co říkáš a co činíš.
úterý, 26. července 2011
 
Radek
Radek A kdopak asi řídí CZ zastoupení. Zase jen centrála Michelinu. Vůbec o nic nejde, ale z principu je podporuješ tak jako tak. A stím netem máš zcela jistě pravdu. Perou to přes svůj eshop popgom.com , ale i to je řízeno z centrály, myslím že to si nevymyslelo CZ zastoupení.
úterý, 26. července 2011
 
Roman
Roman Souhlasím s Bořkem Michelin a Kleber kupuji z venku, protože české zastoupení zajímá jen prodat kusy a hlavně přes net. Podporovat je nebudu. V průměru koupím o procento hůř, ale nikdo mi nestanovuje limity.
úterý, 26. července 2011
 
Radek
Radek Zas tak jednoznačně ne. Jde o úhel pohledu. Neměla by tedy být i specialka na servis třeba vysavačů aby si zákazník omylem nezakoupil špatný či nevhodný typ pytlíku do svého vysavače.
úterý, 26. července 2011
 
Moris
Moris Bořek má jednoznačně pravdu....pneumatiky patří do pneuservisu. Několikrát jsem se setkal, stím že si zákazník koupí vyloženě špatné pneumatiky už i kvůli indexu nosnosti sundaval jsem " Céčkové pneumatiky" z octavie který na osobáku šíleně plavou a nemluvě o brzdný dráze.... viděl čínský pneumatiky na autě s kterým jezdí mladí lidi víc než nebezpečně rychle. Myslím, že tohle určitě nejni ten směr kterým by to mělo jít...
pondělí, 25. července 2011
 
Radek
Radek Vyjde to na stejno. Globalizace je prevít.
pondělí, 25. července 2011
 
Bořek-Třinec
Bořek-Třinec Hlavní je, že nepodporuju českého výhradního zástupce, ale mám je ze zahraničí a to je pro mne velmi důležité
pondělí, 25. července 2011
 
Radek
Radek Všechno je na hlavu postavené. Tím že nakoupíš ted od někoho Kleber tak nepřímo podporuješ Michelin, který tolik nesnášíš.
pondělí, 25. července 2011
 
Bořek-Třinec
Bořek-Třinec Ještě jednu myšlenku než pojedu za klukama kteří mne pozvali k sobě na servisy. Mám to na dva tři dny než to objedu po naši republice a jsem za to moc rád, protože to je podle mne ten hlavní přínos pro náš obor kterým se chci ubírat. A ta myšlenka? Kdybych dnes nakoupil těch Klébru za 52% a při větším množství i za více % a dal to na internet za 50%, tak bych pořád něco vydělal. Neudělalo by mi to žádný, ale pražádný problém, ale další pneuservisy bych těžce topil svou podnikatelskou hamyžností, podrazem a hloupostí. Neudělám to protože mé přsvědčení je upírano jiným směrem. Věřím a jsem přesvědčen, že pneuservisy můžou a mají určovat pohyb a směr v pneubranži a dodavatelé pneu jsou na to aby se postarali o kvalitní a cenově výhodné zásobování především pneuservisů, autoservisů, autosalonu atd.
pondělí, 25. července 2011
 
Karel
Karel Bořku,taky velice moudře napsané a pravdivé.Díky za pneuservis.
pondělí, 25. července 2011
 
Bořek-Třinec
Bořek-Třinec Michale vše je v pohodě a neomlouvej se. Je to tvůj názor a je dobře, že si za nim stojíš. Já zase jsem zastánce pneuservisní splupráce na úrovni servisů. A zrovna tento dodavatel je tak solidní, že dodává jen do pneuservisů, nemá internetový prodej, nechce ho mít ani nedodává internetovým prodejcům. Postavil to před pár lety na tom, že bude dodávat jen a jen pneuservisům, rozrůstá se velkým způsobem a proto si ho osobně vážím. Taky dodávám někdy do značkových autoservisů a sem tam si vezmou i pneuservisy, ale na tom to nemám vůbec postavené. Internetový prodejce je pro mne samostatná část a s tím co máme na dílně a kolem oni nemají zhola nic společného. Já jsem zastánce, že oni mají zasobovat nás a to za podstatně lepší ceny než dávají lidem z ulice, to se však v dnešní době neděje a ne že já jim budu dodávat a oni pak dají dalším servisům méně o tu svou provizi za přelepení gum páskou. Tak takhle to prostě vidím já a nezlob se, prostě je to zase můj názor za kterým si pevně stojím. Ukaž mi jediný internetový portál, kde opravdu rozliší marží pneuservis od někoho z ulice, aby to bylo výhodné. Pro mne je partner ne konkurence prostě pneuservis a dodavatelé jako je teď ten můj, který mi dal dnes na Klébry 52% okamžitě a gumy má skladem, nepodporuje internet a váží si pneuservisů, protože ví, že to jsou ti lidé kteří tu pneu jen nepřebalí, ale musí s ní i těžce pracovat. Michale klidně mi zavoléj a můžeme se o tom pobavit. Budu rád. Bořek.
pondělí, 25. července 2011
 
eshop
eshop Velice moudře napsané.
pondělí, 25. července 2011
 
Michal
Michal Bořku moc Tě zdravím. Moc dobře víš, že si Tvých názorů velmi vážím a stotožňuji se s nimi v 99,5%. Ale teď mi dovol jednu výtku. Já sám jsem servis, ale prodávám jak dalším servisům, tak i dvěma internetovým obchodům a mezi těmito všemi, se najdou velcí profesionálové. Oba jsou to féroví a slušní lidé, kteří dělají svojí práci poctivě a opravdu zaníceně, stejně jako i servisy, kterým prodávám. Na jednu stranu tady čtu, abychom všichni byly jednotní, stejně jako si drží jednotu výrobci a teď bychom měli "diskriminovat" jeden prodejní tok, který i nám prostě nějaké ty peníze vydělává. Nelze přece donekonečna bojkotovat jeden prodejní kanál. Naopak bychom si mezi těmi všemi prodejními kanály měli vzájemně hledat ty slušné a férové a s těmi spolupracovat. Já jsem opravdu malinkatý servisík a jen díky vynikajícím vztahům mám na všechny značky permanentně vynikající podmínky a ty vztahy mi dělají nepřímo i mí odběratelé, které jsou autoservisy, pneuservisy i internetový obchody a běžní zákazníci. Ti všichni se na tom částečně podílejí a já si ji vážím. Ty vztahy byly budované dlouho. Prosím Tě, neber to ve zlém, vážím si Tvých názorů, hodně jsem se od Tebe i naučil, ale tohle mi nepřijde zcela spravedlivé kastování. Když to přeženu do globálu, tak budou výrobci nad námi pěkně koukat, jak se vzájemně požíráme a oni si budou diktovat. Díky a prosím Tě neber to ve zlém! Měj se pěkně. Michal
pondělí, 25. července 2011
 
L.P.
L.P. Můj dodavatel nemá potřebu být tady jmenován ani doporučen.Je rád,že obslouží své servisy. Není důvod to porušit.
pondělí, 25. července 2011
 
Bořek-Třinec
Bořek-Třinec Hezký večer pneuservisáci. Taky jsem teď dostal nabídku na osobní Klébry a na dnešní poměry a v současné situaci se jeví 51% jako velmi dobrá. Mám ještě také týden na objednávku pak to klesne minimálně o 2-3%. Určitě vezmu, protože LASSA letos pro mne totálně vyhořela z naskladněním. Ceny neodpovidají realitě při předobjednávkách a jsou někde úplně mimo pneuservisní svět. Kléber je drtí od 13 do 16 jako nikdy předtím. Proto zítra objednávám Klébry a většina klasických rozměrů je fyzicky skladem. Pokud někdo z Vás jen a jen PNEUSERVISÁKU opravdu chce kontakt, tak ať mi zavolá na 608 868 868 a já po prověření, že je opravdový pneuservis pak dám kontakt na dodavatele. Ať se nestane, že mě bude otravovat nějaký překupník nebo interneťák. Nemají u mne šanci. Jen pneuservis!!! Jinak to doporučím i L.P, aby to nepsal tady na diskuzi. Promiň xxl, ale pochop, že to prostě takhle bude lepší a pokud jsi pneuservis tak se ozvi, nebo kdokoliv kdo chce ještě dobře nakoupit.
neděle, 24. července 2011
 
xxl
xxl nepovíš dodavatele??
neděle, 24. července 2011
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz