Pneurevue.cz » Fórum » Vítáte zavedení povinného používání zimních pneu v Česku?

Vítáte zavedení povinného používání zimních pneu v Česku?

 

pátek, 4. února 2011

Otázka ze dne 4.2.2011

 

Očekáváte výrazný nárůst prodejů těchto pneu, jakmile zákon vstoupí v platnost?

 
 
 
Broonl - Severní Čechy
Broonl - Severní Čechy Anonym: Zaběhni si k Jehovistům a nech nás tu v klidu debatit o pneumatikách. Díky ;-)
neděle, 20. února 2011
 
Anonym
Anonym vše se řítí do pekel.Internet,PC,vše ovládá společnost a lidi,ale až se to posere tak se z toho posereme taky.Ale to mi bude u prdele,jelikož nastane pár minit atomu a konec světa .Amen
neděle, 20. února 2011
 
Tomáš
Tomáš Mam stejný názor, pokud mi zákazník objedná pneu pres net je to pro mne v sezone mnohem jednoduší a extrémně rychlejší mu jen vytisknout doklad a poslat na servis než mu vysvětlovat proč zrovna tato pneu je dobrá a kde byla vyrobena a jaká je DOT a jestli se rychle nesjede, jestli není moc hlučná, co znamenají všechny ty zkratky jako M+S MFS atd. jestli to není náhodou nějaká druhá jakost a když mu to po 20min. vše vysvětlím daslších 5 zákazníku ztratím, proto je dobré lidi motivovat lepší cenou přes net a aby pak příjeli jen přezout. Věřte že bych také raději s každým zákazníkem probral tyto věci osobně ale na to nemám kapacity a v dnešní době jsou čas a rychlost peníze!!!!
neděle, 20. února 2011
 
Anonym
Anonym JJ zákazník argumentuje tím,že nemá čas jezdit po servisech.Pneuservis-web -e shop,stejné ceny ,ale pouze osobní odběr a montáž.Na wewbu muže být milion info o pneu ,v provozovně v době sezony nemá nikdo čas na vykládání.Chceš poradit ,OK přijed,kup,namontujem.Jek píšeš Alza nestačí vydávat
sobota, 19. února 2011
 
Poo
Poo Koula, hmm smutná pravda...
sobota, 19. února 2011
 
Koula
Koula Každý může jít svou cestou. Jeden chce se zakaznikem komunikovat na servisu, pomoci mu s výběrem a druhý aby zákazník vše provedl na intenetu. A která cesta je ta správná ? Když se půjdeš podívat do OK-elektro je tam mrtvo, když se půjdeš podívat do Alzy tak tam nestačej vydávat. Tak nevim, nevim.
sobota, 19. února 2011
 
Broonl - Severní Čechy
Broonl - Severní Čechy Zda to je pravda se můžeme jen dohadovat, ale já osobně bych řekl, že zrovna tohle je kec. Jednak Karasové už asi nemají zapotřebí na servis vůbec chodit a druhá věc je, že jejich postavení na trhu by šlo těžko vybudovat podobně arogantním jednáním. (můj názor, pokud to samozřejmě máš z první ruky, tak Ti věřím)
sobota, 19. února 2011
 
Hruška
Hruška Bořek nabízí krásné srovnání. On chce se zakaznikem komunikovat na servisu, pomoci mu s výběrem a vše vysvětlit. Ostatní velké servisi y sitě chtějí aby zákazník vše provedl na intenetu- výběr pneu servisu čas přezutí a pouze se dostavil a zaplatil. To jsou dvě odlišné strategie. Bořek přesvedčí 9 z 10 zakazniku so k němu přijdou . Ti velcí potřebují databáze o x tisících zakaznících, protože přesvedčí mnohem mnohem menší počet na počet oslovených, ale je to jejich boj. Ale znovu opakuji nejvetší hovada se mi zdají ti co provozují oboje. Nevím co je na tom pravdy, ale slyšel jsem že třeby Karasové z KK pneu lidem co si k nim přijdou koupit pneu do servisu tak řeknou, že cenu mají vyšší protože je otravují a at si priste objednají na netu a prijdou pouzr k nim přezout. Nevím jestli je to pravda??? Máte někdo zkušenost???
sobota, 19. února 2011
 
Bořek-Třinec
Bořek-Třinec Kolego, který nemáš nick, déj si prosím nějaký! Jak ti máme odpovídat. Samozřejmě jsem myslel cenu za pneu. Mít 2-3 rozdílné podle toho kde na jakém shopu jsem je totální ubohost a neschopnost. Práce je práce a ta musí být velmi rozdilná jestli máš nové z internetu, starší pneu , nebo si koupíš v servise. To je naprosto správné a jsem toho zastánce mnoho let, protože je to jeden z motivačních bodů na zákaznika toho pneuservisáka. Můj ceník za práci je velmi obsáhlý a nikdy ho nedám na internet, protože chci komunikovat se zákaznikem osobně, nebo telefonicky. Mailem odpovím jen na konkrétní požadavky. Nechci být otrokem intenetu a osobní kontakt je pro mne nejdůležitější.
sobota, 19. února 2011
 
Anonym
Anonym Tak to je v pořádku.Došlo k nedorozumění.Cena pneu by měla být stejná tam i tam.SOUHLASIM.
sobota, 19. února 2011
 
Hruška
Hruška Naplette cenu za pneu a za praci. Jde o dvoji ceny na prodej te same pneu od te same firmy. Pouze jednou zakaznikovi kdyz prijede do servisu a nebo dkdyz objedna pres net a necha prezout v tom samem servise. Ja nevim jetli Urban, Vulkan pneu, Hnidek nebo Marucar proda pneu za stejnou cenu pres popgom jako kdyz prijede do servisu. Jestli ano je vse v poradku, ale jestli ne a zakznik v servise ma cenu vyssi pak je to past na zakazniky co jezdi do servisu a delni z nich idioty jen proto ze neobjednali pres net. Jak je to podle vas????
sobota, 19. února 2011
 
Anonym
Anonym No co vím tak v tom point-s neni žádný nařizování a výhružky.Max doporučení na značky a dodavatele a to za příznivých podmínek.To není jako firstop,nabo vianor,premio,které vlastní značka a je tedy na 1 mistě,nebo dokonce euromaster ,kde se platí každý rok 100 OOO Kč!!!
sobota, 19. února 2011
 
Anonym
Anonym Bořek__Moment.moment,dvojí ceny má kde kdo ne?? Ten,kdo si doveze pneu z netu má jinou cenu ne??Ty je nemáš??
sobota, 19. února 2011
 
Anonym
Anonym Cena na servis je jedna základní a z ní se dávají slevy: nové vlastní pneu- základ ,jednou montované-sleva-průměrná cena,u mě zakoupené nové- honě velká sleva -pod průměr.Funguje to .Je to jednoduché,prodej-práce na servisu.Nemůžu přece znevýhodnit zákazníka,který si u mě koupí pneu otrochu dráž,než na internetu oproti tomu,co si je tam koupí.Je to jiné,než ten Popgom,ono jsou partneři a tak by ta cena měla být výhodná ne ??O tom je přeci nějaké partnerství
sobota, 19. února 2011
 
Bořek-Třinec
Bořek-Třinec Ať je to chlapi jak chce, ale jedno je jisté. Rozehrává se tady hra na kterou buď někdo přistoupí, nebo ne. Ti co řekli a ještě řeknou ano, můžou mít určitý čas nějaké menší výhody, časem zase můžou spadnout do větších problému a nerespektování jakýchkoliv domluvených pravidel, které si jako domluví. Víme sami dobře, že v ČR co se jeden den řekne druhý už nemusí platit a někdy ¨vůbec už ani neplatí. Samostatné servisy to nebudou mít jednoduché, ale zákazník si sám rozhodne kde bude jezdit, kde najde to pravé zázemí a v tom také vidím především sílu jednotlivců před sítěmi a nějakým centrálním řízením a plánováním. Hruška to vše dobře nazval,napsal. Mimoto 2-3 ceny dělá u mne jenom absolutní hlupák a primitiv. Tam to směřuje u řízení odněkud z nebes nebo z pekla.
sobota, 19. února 2011
 
Hruška
Hruška Přesně tak pánové, Michelin má u nás asi 8až12 největších odběratelů a ty se dvakrát do roka sejdou a domluví se co dál. Jaké budou dárky a co a jak proto jsou i jako servisní místa v popgomu. Já jen nechápu proč si nechávají takhle diktovat ceny, nebo jsou to naprostý hovada a ignoranti. Mě by v životě nenapadlo mít dvojí ceny jedny někde na netu a jiné v servise. Když už tak cena stejná v servisu jako na netu a pak je to v poradku. Jinak přece ze zakaznika ktery prijel ke me do servisu važí cestu jde si pro radu ode mne jako odborníka a já mu dám vissi cenou za usi. Jenom proto ze nehledal nekde na netu a nezna ceny. Jak tohle muze nekdo delat. Dyt to bych ani neusnul ze jsem nekoho takhle podvedl a jim to prijde asi normalni. Delate to takhle nekdo???? Mate dvoji nebo dokonce troji ceny????
sobota, 19. února 2011
 
Anonym
Anonym Čtou to všichni,velkoobchodníci,prodejci strojů a materiálu,importéři ,konkurence.Každý se snaží nějak urvat kousíček pro sebe,nebo celý kus.Ale ten Michelin mě fakt sere.Navyšovat prodeje za nějakou usranou LCD??Za poukazy,co sami zneužijí??Ono je jedno,jestli si ho dovezu z ciziny,nabo od nás.Jde o to že jako značka stojí za ...,jelikož podráží partnery a vybírá si jen ty XXX vyvolený.
sobota, 19. února 2011
 
John
John Jsou to prostě zmetci,kteří jedou přes mrtvoly a nějaký slušný pneuservis je vůbec nezajímá.Čert je vem.Budu si dělat po svém a na ně zvysoka kašlu.
sobota, 19. února 2011
 
Anonym
Anonym Zapoměl jsem,oklepu ta jejich obkladačky s panďulákem,to mi za to stojí. -:)))
sobota, 19. února 2011
 
Poo
Poo Na stranu Michelinu tu padají celkem závažná obvinění, byl bych rád kdyby se k tomu někdo od nich vyjádřil. To že by to tu nikdo z nich nečetl nevěřím, vždyť je tohle jediné místo na internetu kde se cházejí a píší pneuservisáci.
sobota, 19. února 2011
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz