Pneurevue.cz » Názor z páté strany » Máte zkušenosti s podporou prodeje prostřednictvím drobných dárků pro koncové zákazníky , které poskytují výhradní zástupci značek? Myslíte si, že taková podpora prodeje je účinná?

Máte zkušenosti s podporou prodeje prostřednictvím drobných dárků pro koncové zákazníky , které poskytují výhradní zástupci značek? Myslíte si, že taková podpora prodeje je účinná?

 

čtvrtek, 29. listopadu 2018

Iva Hebnarová

Iva Hebnarová

Podporu prodeje prostřednictvím drobných dárků určitě nezavrhujeme, nicméně vždy upřednostňujeme vlastní zdroje. Vnímám to jako poděkování klientovi za to, že si vybral nás. Nemyslím si, že by ho to přesvědčilo o tom, vrátit se sem příště. To závisí na dalších vlivech, jako je cena, dostupnost, kvalita a přístup personálu. Na autoservisu k větším opravám dáváme automaticky designový 3D držák SPZ zdarma, řidiči dlouhých návěsů za couvání dostávají lahev dobrého vína, klidně i denně. Zákazníci, kupující nákladní pneumatiky, u nás mají servis za polovinu, před Vánocemi na každého z nich čeká taška dárkových předmětů, naši významní koncoví zákazníci tu mají dárky a celkově jednou ročně pro ně v létě děláme takovou zahradní párty s kapelou. Jsou to drobnosti, jistý projev úcty a vřelosti. Nikdy jsme nešli cestou darů a výher od prémiových výrobců. Téměř vždy to souviselo s tím, odkrýt jim kontakt na zákazníka, ať už s osobním nebo nákladním vozidlem. Konečný zákazník je dnes velmi ceněné zlato a to má zůstat doma! .

 
 
Milan Hudák

Milan Hudák

Zákazníci jsou jistě za drobné pozornosti rádi, takže jsme pro tento způsob podpory prodeje. Nejúčinnější podpora prodeje jsou příznivé ceny pneumatik, ve kterých by měl pro nás dodavatel zohlednit naše odborné poradenství pro zákazníka. Eshopy tato poradenství neposkytují a přesto mají mnohdy lepší prodejní ceny než my nákupní. A ani nemusí rozdávat dárky...

 
 
Smrčka Václav

VáclavSmrčka 

Myslím si, že drobné dárky na podporu prodeje pro zákazníka nemají žádný vliv na výběr značky pneumatiky a jsou to zbytečně vyhozené peníze. Při výběru pneumatik u většiny zákazníků hraje největší roli cena pneumatik. Místo nesmyslných dárků by byla pro zákazníky zajímavá nižší cena pneumatiky

 
 
Petr DOBEŠ

Petr Dobeš

Vzhledem k tomu, ze výhradní zástupci značek zpravidla vstupuji do obchodních vztahu s "velkoobchodními" prodejci, mezi které nás rodinný pneuservis rozhodne nepatři, s touto formou podpory prodeje na koncového zákazníka nepřicházíme do styku. Těmto ve vlastní režii poskytujeme drobné reklamní předměty s logem naší firmy, a to společně s benefitními kartami, jež kromě slevy při zakoupeni pneumatik umožňuji využití servisních služeb též v mimopracovní době.

 
 
Marcel Prchala

Marcel Prchala

Jelikož sami jsme výhradními dovozci, tak zkušenosti s podporou prodeje prostřednictvím drobných dárků samozřejmě máme a domnívám se, že tyto reklamní předměty účinně zviditelňují značku, produkt, firmu a v neposlední řadě, drobná pozornost potěší snad každého.

 
 
 
 
 

Komentáře k článku

 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz