Pneurevue.cz » Profil » SJM

Příspěvky v diskuzích

SJMPřátelé, pro další experiment nemusíme ani za velkou louži, ale vystačíme si vlastním písečku. Autorem je nejmenovaný nej.......Úsudek nechť si udělá každý sám.....Jako jediný prodejce v České a Slovenské republice Vám nabízíme jedinečnou možnost vyzkoušet bezplatně kompletní sortiment značky TOMKET TIRES nazuté na Vašem voze v provozu po dobu 2 týdnů. Zažijte bezplatně a na vlastní kůži vlastnosti revoluční novinky. Pneumatiky je možné vrátit za následujících podmínek: • pneumatiky smí být používání pouze běžným způsobem, nesmí se používat mimo zpevněné komunikace a na závodních tratích • nesmí být nijak poškozené • maximální úbytek dezénu musí být do 0,5 mm oproti nové pneumatice • maximální kilometrový průběh na pneumatice musí být 1000 km • pneumatiky musí být vráceny v čistém a nepoškozeném stavu (nesmí být poškozeny mechanicky z provozu ani z manipulace při přezouvání), případné poškození bude posouzeno a strženo z vracené částky, prodávající akceptuje pouze pneumatiky zakoupené na www.NejlevnejsiPNEU.cz/www.PNEU.sk • kupující hradí náklady na přezutí pneumatik a to jak montáž tak i demontáž • kupující hradí prodávajícímu náklady na vrácení pneumatik v hodnotě 100 Kč/kus • prodávající vrátí částku poníženou o náklady na vrácení pneumatik do 7 pracovních dnů na bankovní účet kupujícího, nebo mu umožní použít tuto čásku na nákup jiných pneumatik • pneumatiky je nutné vrátit do 14 dnů od zakoupení, po uplynutí této doby není vrácení možné, např. pneumatiky objednané 1. 6. je možné testovat do 15. 6.
O všem, co hýbe gumařinou
pátek, 3. února 2017
 
SJMTak co ševče, zaplatil jsi daně, máš vše k EET? Každé slovo podepisuji: http://houska.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=583560
O všem, co hýbe gumařinou
úterý, 31. ledna 2017
 
SJM"Naše privátní značka BELTREX má všechny potřebné certifikáty a homologace pro český trh, pro který byla speciálně vyvíjena". Položil jsem si sám sobě otázku, jak dlouho mě bude trvat, než najdu identické pneumatiky jen pod jinou značkou. Byl jsem sám překvapen, trvalo to cca sotva 1 minutu. Winda Boto http://www.windabototyre.com/subcategory_38_PassengerCarTires.html Celý vývoj spočívá, jak to v těchto případech v Číně chodí, ve výměně bočnice dané formy s patřičným nápisem. Na tom není nic neobvyklého, jen mě vadí ta vzletná slova o náročném vývoji a milionových nákladech s tím spojeným. Již se moc těším, čím nás pan jednatel v článku ještě potěší.
O všem, co hýbe gumařinou
sobota, 21. ledna 2017
 
SJMMožná k úspěšné cestě přispělo i to, že se vtom neangažuje Luft Jarda.
O všem, co hýbe gumařinou
čtvrtek, 19. ledna 2017
 
SJMNedá mi to, abych neměl několik připomínek k článku na iDnes. Je všeobecnou známostí, že kvalita informací iDnes je mnohdy prach bídná, často připomínající spíše špatně odvedenou práci PR. Toto sdělení přesně do uvedeného rámce zapadá. Pro příklad již první věta-"Česko bude mít nového výrobce pneumatik a s ním i novou značku". Již tady lež jako věž. Pokud čteme dále, měla ta věta znít např. takto: "K desítkám značek pneumatik z Asie, přibude v Česku další privátní značka, největšího e-shopu v zemi atd..... .Další:"Podle něj (Radka Grilla) je reálné, aby Tomket v ideálním případě za první tři roky vyrobil kolem dvou milionů pneumatik". Na jiném místě ovšem uvádí, že ročně prodal cca 800.000 ks. Jednoduché počty ukazují, že ony 2 mil. ks jsou de facto 80% z celk. prodejů !! To je samozřejmě vzhledem k portfóliu rozměrů a hlavně značek etablovaných v místní kotlině čirý nesmysl. Každý, kdo někdy prodal pár pneu ví, že v tzv. ekonomickém segmentu malých (13-14) dominuje Barum, pak dlouho nic, a pak např. Sava, Debica, Kormoran,Matador atd. + přehršel čínských značek. Následuje střední segment (15-17). Tady zuří cenové bitvy ponejvíce. Výrobců i značek jako máku, pro vekou část výrobců nosné rozměry, i tzv. prémiovky museli s cenou hodně dolů, a tak je možné na autech vidět kde co, v 15" je dominance Barumu však stěží přehlédnutelná ( za 900 Kč proč také ne)? No a poslední, 18 a výše, tam jsou karty rozdány vcelku jasně a tento píseček si TOP5 bude bránit zuby nehty. Technologie, lobing i cen. prostor na to doposud mají. BTW - již v r.2010 představil polský Handlopex (prodává cca 5-6x více) svou privátní značku DIPLOMAT v 17 rozměrech. Že by řidiči po ní v Polsku šíleli, o tom mí polští přátelé nic neví. Řeči o nákladech v milionech USD ponechávám raději bez komentáře, jelikož tady bych se již stěží ovládal. Nakonec mohu je nesouhlasit, mohu protestovat, a to je tak vše, co mohu dělat. Zítra je ale 20. leden 2017, čas inaugurace 45. prezidenta USA. Tady jsou možnosti i očekávání značně větší a až čas ukáže, zda myslel vážně, co prohlašoval. V případě že ano, mohou se dít teda věci, pneumatiky nevyjímaje.....)).
O všem, co hýbe gumařinou
čtvrtek, 19. ledna 2017
 
SJMTaké bych to tak viděl--- Vojtěch Pavlík 54148 Takže dvě firmy z top 15. Kdyby byly před 10. místem včetně, napsali by z "top 10", protože to zní líp. Budou tedy mezi 11. a 15 místem. 11. Giti (Singapur) 12. ZC Rubber (Chang-čou Cung-cche, Čína) 13. Kumho Tyre (Samyang, Korea) 14. Triangle Tire (Šan-tung, Čína) 15. Toyo Tires (Japonsko) Vidím to nejspíš na smlouvu se ZC Rubber. Jako druhého partnera bych čekal buď Linglong, nebo Nankang. Do Top 15 se sice nedostanou ani omylem, ale Tomket už je tlačí dlouho.
O všem, co hýbe gumařinou
úterý, 17. ledna 2017
 
SJMTakových případů zná asi každý se svých servisů hafo. Nyní ale k zajímavému příspěvku od Bořka. To, co jsi popsal, je dnes naprosto běžný jev a čím větší fabrika, tím větší problém. Samozřejmě, každá mince má dvě strany a každá strana má svůj úhel pohledu a svou pravdu. Těch příčin tohoto stavu je několik. Jednou z nich jsou dlouhodobé pracovní vztahy ve firmě. To člověk z venčí není schopen nestraně posoudit, nicméně to slovo "vydíraní" je dnes z úst managerů dosti frekventované. Ano, může to tak i být, ale jestli to není i tím, jak mnozí z nich před pár lety na oplátku používali větu "Jestli se ti nelíbí běž, za branou čeká 10 dalších". Jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá. Pak bych viděl vnější vlivy, a to dotace a umělé oslabování koruny. Obojí společně vychýlilo ekonomiku na jednu stranu a toto jsou první výsledky. Firmy vybudovaly nové haly, nakoupily mraky nových strojů. Zakázky jsou, bodejť ne, když tady lidé makají v nepřetržitém provozu za 4€/h., což je polovina německé minimální mzdy, jak já s oblibou říkám, za 1/2 toho, co bere hajzlbába na aralce. Pro západ nejsme jen levnou montovnou, ale i svařovnou, obrobnou atd.,zkrátka vším, kde je vysoký podíl namáhavé, nebo i odborné práce. Nebýt V4 + Rumunska, hodně, opravdu hodně západních firem by mělo problém s vlastními mzdovými náklady. To, že se posléze přidaná hodnota transferuje ve formě dividend, či jiných účetní operací ven, je věc další (200 - 300 mld ročně). Pokud jste česká firma, pracující jako dodavatel dílů pro zahraničí, není situace i nic veselejší. Ceny jsou sešroubovány na minimum a onen umělý kurz 27, z počátku pomáhající, se po uvolnění změní v devastující. Všichni na západ od nás vědí v jakém kurzu se Kč pohybuje. V momentě jeho uvolnění, budou dělat mrtvé brouky, že kurz je nezajímá, že je zajímá jen cena v €. To bude obrovský problém pro mnohé. A nyní se dostáváme do finále. Lidí schopných a znalých práce se již nedostává. Bohužel, o peníze se nebojí po většinou říci právě ti, co toho příliš neumí, ale to je realita dneška a do toho co nevidět přijde skokové posílení koruny. To bude mela. Jedinou naději vidím vtom, že situace na západ od nás s lidskými zdroji, jak je moderní užívat, je ještě horší než tady a tudíž budou-li chtít jejich firmy do budoucna v otevřené ekonomice přežít, nezbude jim jiná možnost, než dál využívat naši stále X král levnější pracovní sílu. Pokud se běžnému pracujícímu nezvýší podstatně reálné, opakuji reálné příjmy, je na pováženou razantně zvedat ceny služeb. Služba je totiž nadstavba. Pokud výroba, či potažmo lidé z výroby nebudou disponovat dostatečnými fin. zdroji, nemohou je ani utratit za služby. Vždy bude prioritou střecha nad hlavou, voda, teplo a něco k snědku. Vše ostatní jsou věci více či méně zbytné a oni páni a dámy z realit a dodavatelé energií to moc dobře vědí a již ceny zase ženou či co nevidět poženou nahoru, o jídle ani nemluvím. Mléko výkup za 6 Kč a máslo za 49. To o něčem svědčí. Dobrou noc.
O všem, co hýbe gumařinou
neděle, 15. ledna 2017
 
SJMPěkné nedělní dopoledne. Co se poměru vozů služební vs soukromé došlo zřejmě ke vzájemnému nepochopení. Já v žádném případě nepolemizuji s čísly 75% : 25%, podle mě dozajista správná. Já polemizuji s tím, že oněch 75% slouží skutečně jako služební a jejich pořízení a provoz naplňuje literu zákona. Nic víc. Problém nastává až s výběrem DPH, to je ovšem problém MF. Jak dokazuje statistika, soukromé osoby si ze zřejmých důvodů pořizují ta nejlevnější vozidla. Byla by jistě ne nezajímavá statistika, ukazující poměr pořizovací ceny služební vs soukromé. Příklad z okolí: Úspěšná firma s.r.o. Pan Majitel A7 + Ferrari, manželka rozváží děti do školičky a po kroužcích (Panamera + Land Rover), tatínek-důchodce ( MB + VW CC). Obchodní ředitel používá Megane cca 6 roků stáří a technikům a montérům se pořizují fabie, ovšem z bazaru! Bohužel i toto je realita.
O všem, co hýbe gumařinou
neděle, 15. ledna 2017
 
SJMhttp://ekonomika.idnes.cz/nejprodavanejsi-auta-ceskym-domacnostem-fpj-/eko-doprava.aspx?c=A170112_163241_eko-doprava_suj Ten článek z periodika vlastněného Andrejem nebude jen tak náhodný. Kontrolní hlášení nepřineslo do pokladny v podstatě nic, EET na tom bude zřejmě podobně, aby se vůbec navíc vybralo na náklady státu s tím spojené. Tak i Andrejovi nezbude, i když doposud dělal zde mrtvého brouka, sáhnou na jistotu - DPH. Zatím, co prodeje aut byly loni historické, vybrané dph od soukromých osob je tristní (Fabia, Sandero, i20). Nejednou jsem zde psal, že poměr firma : souk. osoba máme stejný jako Německo, jen v obráceném gardu. Tady je něco špatně. Přitom se stačí ráno postavit před jakoukoliv mateřskou či základní školu a máte dojem, že běžným vozem českých mladých maminek je X5, X6, XC90, Q5,Q7, Tiguan, Tuareg a nikoliv Fabia či Sandero. A kupodivu, po vyložení a políbení dítek školou povinných, se vozidla nepřesouvají na parkoviště v průmyslové zóně, ale před shoping centra, fit centra, dětská centra atd..
O všem, co hýbe gumařinou
pátek, 13. ledna 2017
 
SJMTaké se připojuji a přeji všem co vytrvali, do nadcházejícího roku mimo zdraví, bez něhož to nejde, také spokojené zákazníky a současně také zaměstnance, vaše rodiny a pak bude spokojeni i sami se sebou. Rovněž bych si přál přebrat alespoň malinko Itálie, co se odpočinku týče, jelikož stále platí, že "nejen prací živ je člověk" a také "žijeme jen jedenkrát". P.S. Shambo, očekával jsem popravdě něco víc, ale věřím, že nás ještě potěšíš brilantním příspěvkem. Pan prezident nám např. sdělil, že naši přátelé z ČLR nejsou jen požehnáním pro naše hospodářství, ale i pro německé. Pokud by to byla pravda (bohudík není), to bych naše západní sousedy asi již opravdu litoval. Stačí již ta jedna pohroma, co tam mají a vpustit tam ještě luft Jardu, tak to by byl jejich poslední hřebíček.
O všem, co hýbe gumařinou
sobota, 31. prosince 2016
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz