Pneurevue.cz » Profil » XP

Příspěvky v diskuzích

XPZdravím všechny dříče tady na diskuzi! Dlouho jsem zde nic nepřidala... Víceméně je to pořád boj, buď o zákazníka nebo o zaměstnance. Chtěla bych se vyjádřit k nápadu Fast Passu. Je to právě rok a půl, co jsem v sezóně oznámila zákazníkům, že všichni zaplatí za objednávku na čas 400 kč. Důvodem byla pětihodinová čekací doba ve frontě! Chtěla jsem ulevit jak nám, tak zákazníkům. Hodně lidí mě odsoudilo, že je to náš konec, ale naštěstí tomu tak není. Ti rozumní to pochopili, ostatní zkusili štěstí jinde. Mnozí z nich se v další sezóně stejně vrátili. Co chci říct je, že zkusit se má všechno. Pokud máte na to vyhrazené stání a budete se mu věnovat tak proč ne. Teď už objednávku na čas zpoplatněnou nemáme, zato jsem navýšila cenu přezutí, takže se nemusíme tolik ztrhat a tím, že objednáváme přesně víme co nás čeká. Jinak v prosinci nás opustil mechanik... po více než čtyřech letech... No co nadělám. Kdo náš servis zná, tak ví, že jsem před rokem a půl pořídila revolůšna... Důvodem byl přesně tento mechanik, který se přeřekl, že časem bude mít jinou práci. Na stroj je hodně názorů... vesměs slýchám, že je to zbytečná investice. Taky jsem měla letos v únoru tendenci ho poslat k šípku! Jsem ráda, že jsem to nakonec neudělala. Nastala nám totiž situace, že druhý zaměstanec skončil na nemocenské a třetí v pondělí po víkendu prostě nepřišel do práce... Takže jsem na servise zůstala sama se dvěmi pomocníky... A když máte zakázky na dva zvedáky a jste jen tři tak si dokážete představit, jak to u nás vypadalo. S mašinou jsem všechno přezula levou zadní a ještě s úsměvem, i když mám 1,5 cm dlouhé nehty. Chlapi, co ten stroj na dílně mají jsou většinou jiného názoru, ano, je pomalý, často dělá chyby, ale po roce a půl co jsem s ním v kontaktu zjišťuji, že zas tak špatný není! Důležité je se s ním zžít, číst co píše a využívat ho. Na dílně vypadá jako ozdoba... stejně jako jáááááá hahahahahaha... Mějte se a vydržte to! Radka
O všem, co hýbe gumařinou
úterý, 18. dubna 2023
 
XPMomentálně jsem ve stavu, že jsem za ni fakt ráda. To co slýchám od zákazníků je tím důkazem, protože si zkusili jinde a už to raději zkoušet nechtějí. Nebudu vypisovat ty hlášky co slýchám. Důležité je, že to opravdu funguje. Ale co je pro mě nejvíc je to, že to pocítili i kluci na dílně. Takové tringelty co dostávají teď nikdy neměli. Zákazníci si fakt začali vážit toho co pro ně všichni děláme. A o to lépe se nám dělá a hlavně s úsměvem...
O všem, co hýbe gumařinou
sobota, 1. října 2022
 
XPHroudo držím nám pěsti všem, abychom to zvládli. Hlavně se musíme naučit být otrlí. Vidím to na BF! Docela často spolu něco řešíme. On je sice "blázen" haha, ale většinou má pravdu. Člověk tomu zákazníkovi musí umět podat to, proč si stojíme za cenou. Pokud se mu to nelíbí, není problém. Já jsem naopak ráda za konkurenci v okolí. Pomáhá nám vyladit situaci k dokonalosti.
O všem, co hýbe gumařinou
sobota, 1. října 2022
 
XPHroudo, myslím si, že je to podobné jak s každým jiným odvětvím. Zedník ti taky postaví ten barák většinou jen jeden. A taky chvíli trvá, než si sežene nějakou klientelu, vybavení, zkušenosti. Já to nemyslela zle. Jen jsem napsala toho fotografa schválně, protože my jsme byli na svatbě 4.8. a do dnes novomanželé nemají fotografie, protože prý toho mají hodně /byl to pár/. Oni totiž mají nasmlouvanou klientelu dopředu, nevím kolikrát za týden a pak to teprve zpracovávají. Takže mě napadá, že o prázdninách například udělají 20 svateb a pak se věnují úpravám.
O všem, co hýbe gumařinou
pátek, 30. září 2022
 
XPPneunm máš to na messengeru... Jooo a víte kolik stojí fotograf na svatbě??? Sestřenice platila 40.000,- /25.000 za video a 15.000 za fotky, které si může prohlížet v PC nebo v TV, takže žádný papír, šetříme naše lesy!!!/ To je teprve kšeftík a nikomu to neva, jen my, blbci budeme dřít za pár korun.
O všem, co hýbe gumařinou
čtvrtek, 29. září 2022
 
XPVšechny vás zdravím! Dlouho jsem se neozvala. Postupně budu pročítat a reagovat na vaše názory a odpovídat na to, jak to vidím já u nás na servise. Když píšu příspěvek mým zákazníkům na FB, tak jim říkám, že pokud je to nezajímá, tak ať to raději nečtou, protože to bude dlouhé, ale vám radím, dočti si to do konce, protože jsou to roky zkušeností a hlavně jiný přístup k zákazníkovi, který ti třeba pomůže. Je to už 11 měsíců co jsem rozbouřila vlnu nevole u některých našich bývalých zákazníků a radost zákazníků stávajících. To, že jsem si podepsala ortel smrti se nestalo, jak někteří prorokovali. Zatím žiju!!! Vděčím tomu hlavně BF a našim zákazníkům, kteří nás opravdu neposlali na dno. Věděla jsem, že jsem udělala dobře a ze svých zásad už neuhnu ani o krok. Zákazníci, co řeší cenu už neřeším já. Pokud u nich vidím, že nemá smysl diskutovat, protože řeší ventil za 25 Kč, tak se otáčím s pozdravem NASHLEDANOU /samozřejmě ironicky - takového zákazníka tady nepotřebujeme/ a jdu si za svou prací, která mě i po těch 26 letech strašně baví. To, že si lidé chtějí určovat cenu mě naštěstí už nepotkává, co bude v sezoně nevím, lidé se mě na cenu neptají, prostě se objednají a jsou nadšeni. Nemusí čekat 3 /loni 5!!!/ hodin v řadě. Ví, že za své peníze dostanou tu nejlepší kvalitu, kterou my, prý v nejhorším městě České Republiky, jim můžeme poskytnout. Teď trochu z jiného soudku... Mám dva syny... jeden má 15 a druhý letos 18. Ten starší se už od mala točil kolem kol, baví ho to a byl plán, že by po mě pokračoval. Třetí generace! Dneska, ve svátek - uklízím doma, a pořád mi hlava šrotí, co zlepšit, co vymyslet, jak něco ulehčit.... A pak přemýšlím, kam to spěje dál… každý totiž synovi říká - nebuď blbý, uč se a dělej něco jiného... Já mu na to neříkám nic, protože on se musí rozhodnout. Učí se opravdu dobře - po mě to nemá... jenže co mi dnes došlo... pokud nebude on pokračovat, tak už tady v okolí žádný kvalitní servis v okruhu několika km není. Obyvatel máme dost, a co ti ostatní co k nám dojíždějí? Úplně v klidu můžu napsat 100 km a víc…. Přestěhovali se jinam, a i po letech nenašli nikoho, kdo by jim vyhovoval a raději si udělají „výlet“ k nám a ví, že ta stejná osádka jim udělá kvalitní práci jako vždy. Takže se ptám, kdo nám, nebo našim dětem bude dělat ten kvalitní servis a nejen to? Všechny služby, atd… možná kromě natáčení stupidních videí na "instáč a jůtube", budou v háji. Ale nemusí to tak být… Přesně tak, jak si určují cenu dneska zedníci, elektrikáři, revizáci, kominíci a jiní, tak proč bychom se toho měli bát my? Oni to s úsměvem rozhodně nedělají. Jsou stejně dobití jak ty! Tak se trochu vzmuž a začni přemýšlet jinak. Několikrát jsem od zákazníků slyšela, že jim právě tito zedníci, elektrikáři, revizáci a jiní řekli, že pokud nebudou respektovat cenu, za kterou jim to udělají, tak se bohužel nedomluví. Tak proč to řešíme my, pneuservisáci? Pokud děláme stejně kvalitní službu, o zákazníka máme opravdu zájem a povídáme si s ním, třeba i o tom co se mu dneska posralo, že má špatnou náladu, tak si časem vybuduješ fakt skvělý, dlouholetý vztah. Já vím, jsem ženská, s chlapy to umím jinak, ale tak proč mě mají rádi i ženské? Protože jsem tady pro ně. Přijel/a/ jsi využít našich služeb, tak se o tebe postaráme, ale zadarmo to nebude. Opravdu nejde jen o to kafe zdarma! Zákazník musí mít pocit, že tu práci máš rád a jsi rád, že k tobě přijel. Pokud nejsi srdcař, nebo už tě ta práce nenaplňuje, nebo nebaví, tak ten člověk to na tobě pozná. Bohužel zvyšovaní hlasu, křik a jiné výlevy můžou mít opačný efekt. Jo, možná v místě, kde je velká frekvence aut a málo servisů to může mít jiný efekt… Ale toto já neuznávám. Ti, co už svůj ceník přecenili chválím! Jsi i ty spokojený a naplňuje tě tvá práce? Měl jsi období, kdy jsi vyhořel? Poučil ses z toho? Je to asi tři týdny, přezouvali jsme mladému muži 19“ RFT… věděla jsem, že zadarmo to není a chce to nadstandartní přístup… Odjížděl opravdu s úsměvem, spokojený… u nás se říká „spokojený jak želva“ a asi za tři hoďky mi přišla sms, že děkuje za přezutí, ale částka, kterou jsem mu účtovala je moc a ať se mi daří. Co si o tom pomyslíš? Máš to nejlepší vybavení, skvělé chlapy, kteří udělali co mohli, včetně čistění náboje, mazání, výměna ventilů, ty ses mu věnovala co to šlo, dokonce nabídka kafe, vysvětlování proč investuješ do těch nejlepších mašin, závaží, zvedáku, aby chlapy nebolela záda a on takhle… Ve finále ztratíš veškeré iluze při pohledu na ceníky těch, co si myslíš, že by mohli být v tvé blízkosti konkurencí, ale co víc mě dojalo, že i servisy, které vím, že jsou skvělé si vůbec neváží své práce a jejich ceníky jsou nepřiměřené a raději řeší kvantitu nad kvalitou. Majitel tohoto servisu je velice milý a rozumný člověk a ráda bych s ním toto probrala. Možná, pokud tyto řádky bude číst se v tom pozná. Ještě bych ráda reagovala na článek v časopisu, kde jsem se dověděla, že pan Janda by rád prodal svůj servis. Nikdy jsem se s ním nesetkala, ale od zákazníků jsem slyšela jen chválu. Tímto bych mu chtěla popřát, ať se mu podaří, co by si přál a hlavně ať ten kámen co mu jednou spadne z hrudi je řádný! Ok, pro dnešek je to všechno, svátek skončil, ráno jupí do práce. Tak ať jste hlavně všichni zdraví a šťastní, ten zbytek není tak důležitý! To už dneska vím…. Radka z XP….
O všem, co hýbe gumařinou
čtvrtek, 29. září 2022
 
XPTome, tak jsem si ty jeho recenze taky vygooglila. No tak to je docela síla! Ten pán bude určitě i skvělým sousedem... chudáci lidi kolem něho. No jinak co mě napadlo, možná už jste to tady probírali kdysi před léty, netuším. Ale napadla mě jedna věc. Já totiž nemám v ceníku KONTROLA PNEU Z INTERNETU nebo něco takového, mě to přijde jako dobrý nesmysl. Chápu, že je třeba na tom nějak vydělat. Ale co třeba vymyslet něco co už je dávno vymyšlené, ale v jiných odvětvích... Napadají mě dvě... Tak třeba taxi... má dva tarify... jeden přes týden, druhý o víkendu - proč? Protože jezdí více lidí. Hotely.... ceny v sezóně a mimo sezónu.... zase jiné ceníky. Tak proč my pneuservisáci si nemůžeme udělat takové tarify? Tarif 1 - přezouváš staré pneu Tarif 2 - přezouváš nové pneu od jinud.... Vím, že je to na palici, ale dalo by se to tak vymyslet? Je tady někdo kdo tomu rozumí? Jinak díky všem za ochotu podělit se se svým vysavačkem ;). Já už jsem něco vymyslela, ale je to balík, tak ještě chvíli počkám :D.
O všem, co hýbe gumařinou
sobota, 2. července 2022
 
XPZdravím všechny! Mám dotaz... jaký průmyslový vysavač používáte a jak jste s ním spokojeni? Zajímá mě konkrétní typ a značka. Děkuji za ochotu a přeji všem hezké dovolené a užívejte dokud ještě svítí sluníčko ;).
O všem, co hýbe gumařinou
čtvrtek, 23. června 2022
 
XPVidíš to Tome a to jsi ještě mladý... Kde máš ještě do důchodu... Pro hohencenda: Bořek je skvělý, né každý ocení co dělá, jde spíš o to, že si na to musí každý přijít sám. Rad můžeš dát stovky, ale pokud někdo neposlouchá a nebo ti to jde z jednoho ucha do druhého nic nenaděláš. Měla jsem tu čest se s ním setkat už 3x. Za tu dobu jsem pochopila spoustu věcí. Kdo ho zná, ví, že sice mluví rychle jak samopal, ale já už ho umím zklidnit :D. Jsem ženská, poradím si s každým :D.
O všem, co hýbe gumařinou
pátek, 27. května 2022
 
XPJak koukám, tak ve víru vášně jsem v tom posledním příspěvku nenapsala tu hlášku onoho zákazníka. "Vy nechcete moje peníze?" Já jsem mu totiž původně řekla, že mu to za ty prachy nepřezujem.
O všem, co hýbe gumařinou
pátek, 27. května 2022
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz