Služba „all-inclusive“ s měsíčním předplatným pneumatik mobox , kterou v některých evropských zemí nabízí Bridgestone, se setkává s kladnou odezvou u koncových zákazníků. Bridgestone má nyní v úmyslu do roku 2023 zvýšit celosvětový počet smluv na předplatné mobox oproti roku 2019 dvacetinásobně. V akvizici se hodlá zaměřit hlavně na USA a Japonsko. Ve stejném časovém horizontu společnost Bridgestone plánuje přibližně zdvojnásobit počet smluv na předplatné pro nákladní vozidla a autobusy.

Podobně hodlá Bridgestone rozvíjet své řešení Webfleet Solutions. V současné době  ho využívá již na 50 000 společností a do roku 2023 plánuje Bridgestone  zvýšit počet připojených vozidel na více než jeden milion. V současnosti jich je asi 830 000. Toho chce dosáhnout jak organickou cestou, tak pomocí strategických partnerství, fúzí a akvizic.

Ilustr. foto archiv