Vícedílná kola Ronal
  • Obrázek č. 1:
  • Obrázek č. 2:
  • Obrázek č. 3:
  • Obrázek č. 4:
  • Obrázek č. 5:
  • Obrázek č. 6:
  • Obrázek č. 7:

Reminiscencí závodního ráfku Ronal R10 Turbo z 80. let minulého století je nový aftermarketový ráfek RR10 Racing.

Nový design vychází z historického závodního vzhledu klasického ráfku z 80. let, RR10 je však ještě exkluzivnější a propracovanější. Stejně jako ikonický ráfek R10 Turbo má i RR10 paprsky ve tvaru turbíny, které směrují přívod chladícího vzduchu k brzdám, a uzavřený tvar pro lepší aerodynamiku.

Jedná se o vícedílný ráfek, který se skládá ze středu kola a základny ráfku s leštěným lemem. Oba díly jsou spojeny titanovými šrouby. Na přání lze standardní středovou krytku nahradit aplikací napodobující centrální matici s černým okružím a maticemi v černé, modré nebo červené barvě (REV Centerlock). Aplikace se nacvakne na disk jako běžná středová krytka. Ráfek není nutno vrtat ani jinak upravovat. Aplikace REV Centerlock lze objednat u prodejce jako příslušenství.

RR10 Racing, který byl kvůli vysoké poptávce opět vyvinut ve dvoudílné verzi, je v současné době jediným vícedílným ráfkem v nabídce Ronal pro aftermarket. K dodání je velikostech 7.0×15 a později také v 7.5×16 palců. Na výběr je povrchová úprava Bronze matt nebo Retro silver.

Závodní design RR10 se hodí pro mnoho klasických vozů, jako je VW Polo, Golf, Jetta, Scirocco, BMW řady 3 (E30), Opel Corsa, Ascona, Kadett, Mercedes W123, W124, W201 nebo Audi 80, 90, 100, 200.

Podívejte se na fotografie z výroby alu kol Ronal v České republice.