Išibaši dodává: „Budeme kombinovat digitální nástroje, jako je monitorování pneumatik a snímání provozně důležitých údajů, jako je tlak v pneumatikách, se zapojením fleetové platformy Webfleet Solutions, s cílem poskytnout našim zákazníkům „ve třídě nejlepší“ („Dan-Totsu“) řešení. Ačkoli Bridgestone obchodní model pro tyto aktivity stále vyvíjí, záměrem je nabídnout nové pneumatiky, protektorování a servis jako „balíček“ s paušálním měsíčním poplatkem. Išibaši říká, že přijetí tohoto modelu umožní zákazníkům používat pneumatiky „bezpečněji, hospodárněji a déle“.
Bridgestone rovněž počítá se založením recyklačního podniku, které by zpracovával použité pneumatiky a měnil je ve využitelné suroviny. „Bude to dlouhý a náročný úkol, ale již jsme zahájili průzkum v oblasti výzkumu a vývoje a monitorování obchodních příležitostí, včetně potenciálních fúzí a akvizic,“ říká šéf koncernu.