Bridgestone plánuje využít technologie monitorování pneumatik k nabízení protektorů, uzpůsobených konkrétním provozním potřebám. Obchodní model by měl fungovat na „předplatném“. „Bridgestone využije data o mobilitě jednotlivých vozidel k poskytnutí „na míru“ šitých řešení v oblasti protektorování. Tato řešení se budou týkat jak produktů, tak i servisu k optimalizaci provozu protektorů po celou dobu životnosti,“ říká Šu Išibaši, nejvyšší výkonný zástupce společnosti,

Išibaši  dodává: „Budeme kombinovat digitální nástroje, jako je monitorování pneumatik a snímání provozně důležitých údajů, jako je tlak v pneumatikách,  se zapojením fleetové platformy Webfleet Solutions, s cílem poskytnout našim zákazníkům „ve třídě nejlepší“  („Dan-Totsu“) řešení. Ačkoli  Bridgestone obchodní model pro tyto aktivity stále vyvíjí, záměrem je nabídnout nové  pneumatiky, protektorování a servis jako „balíček“  s paušálním měsíčním poplatkem. Išibaši říká, že přijetí tohoto modelu umožní zákazníkům používat pneumatiky „bezpečněji, hospodárněji a déle“.   

Bridgestone rovněž počítá se založením recyklačního podniku, které by zpracovával použité pneumatiky a měnil je ve využitelné suroviny.  „Bude to dlouhý a náročný úkol, ale již jsme zahájili průzkum v oblasti výzkumu a vývoje a monitorování obchodních příležitostí, včetně potenciálních fúzí a akvizic,“ říká šéf koncernu.