Pneurevue.cz » Aktuality » Průmysl » Michelin na vrcholu v on-line světě

Michelin na vrcholu v on-line světě

 
2017

středa, 27. září 2017

Britský server in Tyres & Accessories, zaměřený na pneumatiky a jejich příslušenství, realizoval ve spolupráci s analytickou společností NetNames každoroční průzkum povědomí o pneumatikářských značkách ve světě on-line.

 

Francouzská značka Michelin je nejen doma, ale po celém světě velmi silná v on-line světě sociálních médií a tuto pozici si drží bez přerušení od roku 2005. Nyní se na ní dotáhla značka Continental a dalo by se říci, že mezi nimi nyní vrcholí dostih hlava na hlavu. Poslední dva roky však Continental o prsa předstihl Michelin ve smyslu citlivosti návštěvníků na značku (brand sentiment). Tak zvaný brand sentiment je v on-line světě měřitelný indikátor, který pomáhá společnostem identifikovat trendy, které povedou k získání nových zákazníků, pomáhá vyvíjet funkční marketingové kampaně, vytváří ziskové produkty a služby a podporuje budování identity společnosti a její image. Tolik tedy stručné vysvětlení, abychom správně pochopili celkové prvenství Michelinu v realizované analýze a prvenství Continentalu pouze v jedné z jeho částí. Michelin je tedy v elektronickém světě nejviditelnější a nejaktivnější a on-line komunikace značky Continental vede nejlépe k cenným informacím o trhu.

Společnost NetNames využívá svou technologii Discovery Engine, aby identifikovala a klasifikovala každou zmínku o 17 sledovaných pneumatikářských značkách.

 

O metodice měření úspěšnosti v on-line komunikaci více v dalším vydání Pneu revue.

Tabulka převzatá z Tyres & Accessories.

Napsal: redakce

 
2017
 
 
 
 

Související články

 

Komentáře k článku

 
 
 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz