Pneurevue.cz » Aktuální číslo » PNEU REVUE 3 / 08 » Deset let, deset plakátů

Deset let, deset plakátů

 
image666

Psal se rok 1999 a zimní pneumatiky nebyly zdaleka takovou samozřejmostí jako nyní. Jen pomalu a nesměle se dostávaly do povědomí širší motoristické veřejnosti, která často nebyla o jejich přednostech a významu tak skálopevně přesvědčena. Jistě na...

 

Psal se rok 1999 a zimní pneumatiky nebyly zdaleka takovou samozřejmostí jako nyní. Jen pomalu a nesměle se dostávaly do povědomí širší motoristické veřejnosti, která často nebyla o jejich přednostech a významu tak skálopevně přesvědčena. Jistě na to měla vliv i negativní publicita z minulosti. V létě tohoto roku se Pneu revue rozhodla přispět k osvětě na téma zimní pneumatiky plakátem na jejich podporu, který začal vycházet vždy v zářijovém čísle.

Cílem a smyslem projektu bylo poskytnout prodejcům pneumatik nástroj, pomocí kterého by svým zákazníkům demonstrovali význam a přednosti zimních pneumatik. Autorita odborného časopisu měla být zárukou nestrannosti a fundovanosti; i proto byly plakáty oproštěny od jakékoli reklamy či sponzorských odkazů. Šlo nám o to, aby byl plakát univerzálně použitelný, tedy aby si ho v prodejně či garáži vyvěsil každý prodejce bez ohledu na značky pneu, které prodává. Jen jednou jsme se zabývali myšlenkou „prodat“ plakát sponzorovi – tehdy se jednalo o pojišťovnu – ale i od toho jsme nakonec upustili. Důvodem byla skutečnost, že jsme plakát vídávali také u prodejců automobilů a nechtěli jsme je nemotivovat tím, že by ve svém showroomu propagovali jinou pojišťovnu než tu jimi preferovanou. Jedinou značkou, která se na plakátě objevovala, tedy zůstala Pneu revue, resp. adresa našich internetových stránek.

Od počátku jsme se snažili o přesvědčivost, originalitu a grafickou zajímavost. Zatímco v prvních letech byly plakáty ve znamení základních obecných argumentů o zimním obutí, s přibývajícími léty se téma více konkretizovalo podle aktuálních problémů a diskuzí, které trhem hýbaly. Tak se například jeden plakát pokusil překonat mýtus o tom, že zimní pneumatiky jsou vhodné pouze do sněhu, jindy vyvracel tvrzení, že v současných teplých zimách již speciální pneu nejsou zapotřebí. Letošní plakát zase reaguje ma novou legislativu, která je na tomto poli poměrně převratná.

Celý článek si přečtěte v PR č. 3 / 08.



 
 
 

Komentáře k článku

 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz