Pneurevue.cz » Aktuální číslo » PNEU REVUE 3 / 15 » O přízeň pneuservisů se uchází nový franšízový projekt s českým kapitálem

O přízeň pneuservisů se uchází nový franšízový projekt s českým kapitálem

 
Lide

pátek, 28. srpna 2015

Společnost CZECHMASTER Servis vznikla v roce 2008 jako nástupnická organizace společnosti Česká obchodní a kreditní s.r.o. Její výlučný majitel Ivan Trnka se v oblasti obchodu pneumatikami pohybuje dlouhá léta a nyní se snaží své zkušenosti zúročit při budování franšízového programu.

 

Jakou konkrétní přidanou hodnotu může přinést pneuservisu spolupráce se značkou CZECHMASTER Servis?
Naši franšízanti budou mít možnost centrálního nákupu od vybraných dodavatelů s tím, že budou využívat výhod jednotných množstevních rabatů, které budou plynout s celkového odběru celé franšízové sítě. Čerpání těchto množstevních rabatů nebude jen v oblasti nákupu pneumatik, ale i při nákupu běžného spotřebního materiálu, servisní techniky, nářadí, automobilů, softwaru atd. Partneři naší franšízové sítě budou mít naši marketingovou podporu v oblasti jejich působení, bude jim dána možnost využití koncepce moderních metod prodeje pneumatik a servisní činnosti – a to vypracovanou metodikou systémového řízení malého podniku. Hlavní výhodou členství v této franšízové síti jsou nulové vstupní a provozní poplatky, resp. franšízant za své členství neplatí ani žádné měsíční či roční poplatky a ani neodevzdává žádná procenta ze svého zisku. Franšízová smlouva je na dobu neurčitou s možností výpovědi bez jakýkoliv sankcí, nicméně v tomto případě franšízant přichází o možnost čerpání výhod.

 

Na jaké partnery cílíte?
Naším partnerem může být kterýkoliv pneuservis, kterého naše koncepce zaujme. Primárně se ale zaměřujeme na menší pneuservisy, které svým obratem nikdy nedosáhnou nákupních cen jako partner naší franšízové sítě; rozdíl v nákupu ku prospěchu partnera je u různých značek více než 10 %. V současné době jsme v jednání s více než 70 pneuservisy, kdy k dnešnímu dni (rozhovor byl uskutečněn v první polovině srpna – pozn. red.) odsouhlasilo návrh franšízové smlouvy 23 z nich. Rád bych se ještě zmínil o dodavatelích z ČR. Proběhly jednání se zástupci dovozců pneumatik. Bohužel musím konstatovat, že přístup těchto firem je velmi laxní. Proto byly osloveny dva zahraniční subjekty, které provozují již několik let franšízovou síť pneuservisů,  a tyto velmi vstřícně poskytují podporu a dodávky  do naší franšízové sítě.

Celý článek si přečtěte v Pneu revue č. 3/2015

 

 
 

Související články

 

Komentáře k článku

 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz