Pneurevue.cz » Aktuální číslo » PNEU REVUE 3 / 15 » Editorial

Editorial

 
pneufory

pátek, 28. srpna 2015

Tak jsem si to zase jednou pěkně slíznul. Postarala se o to PR manažerka putovního zastupitelského úřadu značky Michelin pro Česko, který – alespoň v době psaní tohoto článku – sídlil ve Varšavě. Ewa mně doporučila, abych se vyklidnil (cool down) a pak se můžeme pobavit o případné spolupráci. A ještě jednou cool down!

 

To bych si tehdy v dubnu pořádně rozmyslel žádat v Praze sedícího press officera o rozhovor na téma aktuální pozice značky Michelin na trzích CŘ a SR, ale kdo mohl tušit, že chudák press officer přijde v Praze o židli a novou ve Varšavě nedostane, takže jediné, co mi po sobě zanechal – a díky mu za to – byl kontakt na onu paní Ewu. Rozhovor byl plánován do červnového čísla, takže času dost, nebyl důvod k panice. První zpráva byla povzbuzující:  „Samozřejmě! Můžete mi poslat otázky?“ Témata rozhovoru jsem neprodleně sepsal, nicméně požádal, zda bych rozhovor mohl uskutečnit osobně nebo alespoň po skypu. Pak se komunikace začala zadrhávat, nicméně to stále vypadalo, že problém vězí spíš v technické rovině. Kýžený návrat „dvou řiditelů“ ze zahraničí sliboval rychlé uchopení případu a bleskové doručení brilantních odpovědí, protože v té době už jsem pochopil, že jiné než korespondenční interview nepřipadá v úvahu. Ale nedalo se svítit, uzávěrka se blížila a shánět na poslední chvíli jiný objekt hlavního rozhovoru čísla je věc ošemetná a veskrze nedůvěryhodná. Pak už následovalo pouze mlčení. S rozhovorem jsme museli zaimprovizovat, ale jako vždy se všechno vyřešilo a časopis vyšel včas. Neodpustil jsem si ovšem to, že jsem paní Ewě sdělil svůj názor na celou věc a nakonec  - pravda s trochou škodolibosti – napsal, že otázky uveřejníme bez odpovědí a požádáme o názor tuzemské dealery Michelinu. To jsem pochopitelně nemyslel vážně, ovšem druhá strana to vzala smrtelně, no a pak už následovalo to, co jsem popsal na začátku.

Nebudu se opakovat v tom, co jsem tu již několikrát napsal, totiž že si neklademe nárok na to, že s námi musí někdo komunikovat, protože nejednáme s volenými zástupci lidu, ale s byznysmeny, ale když jednou někdo něco slíbí, měl by to dodržet. Tu tam si na podobnou přezíravost u zmíněné firmy stěžují její letití partneři, takže z této perspektivy je náš příběh ještě méně zajímavý. Ale ne vždy je po ruce dobré téma pro úvodník, tak mně to tak trochu přišlo vhod.  No a kdyby měl někdo přece jenom zájem vidět ty otázky, ať se klidně ozve.

Dobrý start do zimní sezony, ať už berete jakoukoli značku!

Martin Mensa

vydavatel

 
 

Související články

 

Komentáře k článku

 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz