Pneurevue.cz » Profil » DobrePneu

Příspěvky v diskuzích

DobrePneuDobré ráno všem. O zastoupení Nexenu jsme žádali od roku 2006. Nexen je celosvětově velmi progresivní značka, která roste na všech velkých trzích. V USA je Nexen top 5 v UHP segmentu. V UK má díky výrobě privátních značek 6% trhu a je producentem s vyžším tržním podílem než má Michelin. Nexen není Morisi určen pro rovníkový pás :-) 1. Korea má podobné podnebí jako máme my. 2. Těch dezénů, které vyrábí je opravdu mnoho a jsou serie určené přímo pro Evropský trh. To, že ho u nás nikdo nezná je právě proto, že ho u nás nikdo nedělal. Zavést novou značku je dost drahý, ale odlišit se je jediná cesta. V říjnu budou bilboardy na Nexen, DP a Nexen je sponzorem TV pořadu TopGear na Primě, píšeme PR v autočasopisech,sponzorujeme Drifting Team Dorifto Garage a další. Originální výbava:Hyundai, Kia, Fiat, Chevrolet, od 2013 pravděpodobně VW group. Odhaduji , že do 5 let bude mít Nexen v ČR větší podíl na trhu než Kumho. Jinak s prodejem Nexenu v jarní sezóně jsem spokojený nebyl. Přesto, že jsme pro prodejce vytvořili vysokou marži nenašlo se dost prodejců, kteří by to ocenili. Na zimu to vypadá o mholo lépe.
O všem, co hýbe gumařinou
úterý, 25. září 2012
 
DobrePneuA přesně o tom to Hruško je. My nejsme nic, my nerozhodujeme o tom jako bude trh vypadat. Když budeme prodávat o 100% dráž, nic se na trhu nezmění. Akorád budete nadávat někomu jinému. Jediný co můžeme udělat je držet jinou cenu pro pneuservis a jinou do ulice. UG7+ necháme pro lidi z ulice a oni přijdou... Jinak ji můžeme dát za 1220,- pak za 1190,- atd. a to je přesně to co nechceme. V tom se právě pletete, nemáme stejnou filosofii. My máme nízký ceny na Velkoobchod, a to je to co se Vám nelíbí? V maloobchodě rozhodně nepatříme k nejlevnějším. Pěkný večer. Ps. buďte v klidu, za tuto cenu ty UG7+ vyprodá před prvním sněhem, pak se uvidí kdo zvolil správně.
O všem, co hýbe gumařinou
pondělí, 24. září 2012
 
DobrePneuAž Vám Hruško pošlu do regionu 20.000 letáků na koncový zákazníky s velkoobchodníma cenama, tak budu chápat o čem to mluvíte. Jinak je to z vaší strany jen kalení vody. Takže polopatě i pro vás. Nějaký Váš kamarád s platnou firmou s podnikáním v autoopravárenství nebo prodeji aut od nás dostal velkoobchodní leták s průvodním dopisem a informací, že si může do 21.9. naskladnit za velkoobchodní ceny. Protože už pravděpodobně v tomto oboru nepodniká, šel za vámi a chtěl stejnou cenu. Problém je v tom, že tento člověk již nepodniká i když má platnou živnost v oboru... To je celý velký problém. Nabídněte mu UG7+, kretou si také necháváme pro dobré zákazníky a bude vše ok. Tato debata stále dokola bude asi dost nudná a únavná.Myslím ,že jsou zajímavější záležitosti, třeba Nokia které se tady mohou řešit. Pěkný den
O všem, co hýbe gumařinou
pondělí, 24. září 2012
 
DobrePneuMichale já si stále myslím, že když to pustíme jako káčka s rozdílem 3% tak to bude pouze krátkodobá záležitost.
O všem, co hýbe gumařinou
pondělí, 24. září 2012
 
DobrePneuKdyž jsem v diskuzi v PR psal před asi 2 lety , to co vy v minulém čísle o michelinu , poukázkách, euromasteru a cenové politice, tak se po mě všichni vozili, stejně jako dnes. Problém, že náš VO leták dostala i firma , která v oboru již nepodniká ale stále má živnost na prodej a servis aut je podle mě opravdu směšný. Drtivá většina prodejců, kteří hledají spolehlivého dodavatele potřebují dobrou cenu, možnost vrátit zboží, splatnost, rychlé dodávky, a to vše jim nabízíme. Opravdu není, a v blízké době nebude cenový rozdíl mezi velkým a malým pneuservisem 10%.
O všem, co hýbe gumařinou
pondělí, 24. září 2012
 
DobrePneuJe pravda, že ve slibování a oblbování nejsme tak dobří jak Michelin... Ani to není naším cílem. Ale s vašemi radama o čtyřnásobném zisku by jste mohl napsat pěknou pohádku :-))
O všem, co hýbe gumařinou
pondělí, 24. září 2012
 
DobrePneuvydržte Bořku , vydržte, na letáku se pracuje.
O všem, co hýbe gumařinou
pondělí, 24. září 2012
 
DobrePneua Vy by jste mě volil ? :-)))
O všem, co hýbe gumařinou
pondělí, 24. září 2012
 
DobrePneuO něco lepší nabídku jsme posílali na naše dlouhodobé partnery, kde jsme "rozdávali " ještě více. To že má spoustu firem živnost na vše je Hruško vždy trochu problém. Tento leták jsme rozeslali na naše potenciáonální VO zákazníky. Můžeme ale zkusit Vám to nabídnout se 4x větší marží a uvidíme kolik toho prodáme.
O všem, co hýbe gumařinou
pondělí, 24. září 2012
 
DobrePneuHruško, ten velkoobchodní leták šel ADRESNĚ pouze na autoresvisy, pneuservisy a autoprodejce. Pokud váš dlouholetý zákazník má živnost i na tyto činosti, tak je to možné. Tato nabídka nešla na koncové zákazníky.
O všem, co hýbe gumařinou
pondělí, 24. září 2012
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz