Pneurevue.cz » Fórum » O všem, co hýbe gumařinou

O všem, co hýbe gumařinou

 

pondělí, 14. května 2012

Pravidla registrace a diskuze na fóru

 
 
 
BF
BF Krásný příjemný podvečer přeji přátelé gum. Jak jsem psal přemístil jsem se na víkend několik stovek km západně od Třince a relaxuji v Máchovém kraji. Při projížďce na kole v okolí Bezdězu, kolem Maháče, apod. se člověk cítí zase o něco líp a kochá se krásnou ještě stále podzimní krajinou. Na chvíli člověk zapomene na starosti běžných dnů, na ty problémy které nás mnohé trápí, na ty věci kolem těch našich černých pneumatik. Jen však se vrátíme zpět do pracovního cyklu znovu a znovu přicházejí další a další otázky co a jak dál dělat, co zlepšit, co vytvořit, vymyslet navíc oproti třeba jiným, apod. Ta hlavni zimní sezona se blíží do absolutního finále a pak začne až napadne sníh a bude se držet už část výměny pro ty co mají zimní gumy na hraně, nebo pod ní. Pak příjdou na řadu ještě různé průrazy o patníky, kanály, díry a defekty co nejdou opravit. Dokupování pneu dle aktuální potřeby a nutnosti. To už je v klidu a pohodě. Mezi tím nějaké geometrie, opravy podvozkových skupin a tak pořád dokola. Nesmím zapomenout ke konci roku na koupi něčeho nového na dílnu co pomůže obnovit, nebo zlepšit další služby které děláme. Držím se již řadu let přesvědčení, že investice do vybavení je vždy základem servisu a také hlavně spokojenosti i lidí kteří s vybavením, stroji, zařízeními dělají. Taky jsem rád že příští sobota je už letošní poslední a další bude až v dubnu 2018. Sedět na servise a čekat většinou jen na defekty je příliš drahá záležitost a nejsem ani zastánce aby se dodělávala práce po pátku někde do 12hodin. Zbytečně by to znervózňovalo komplet všechny. Nehledě na to že vše toto prodražuje chod servisu, kdy náklady na lidi, přesčasy, energie jsou příliš vysoké oproti celkovému přínosu. Tedy aspoň u mne. Vidím to však i u jiných pneuservisů kteří to často stále historicky omlouvají, vymlouvají se že to tak dělají léta a zbytečně kolikrát doslova štvou své lidi kteří to cítí jako zcela velkou zbytečnost jít na 3-4 hodiny do práce a mít celý den tzv. o ničem. V sezoně je to o něčem jiném, ale mimo ni je to u mnohých a mnohých jen nějaký přežitek. Ale to je už každého jeho věc a každý si musí v sobě samém říct kdy je toho už dost a kdy ještě jít takhle třeba dál. Já jsem od toho ustoupil a za sebe jsem nesmírně rád. Mí lidi jsou na 10000% spokojeni, jejich rodiny nadšené, a já konečně začal více žít a ne jen trávit někdy až zcela zbytečně čas v práci, kdy být jen proto práci aby byl někdo druhý v klidu že si může v sobotu po páteční opici v 11.30hod udělat defekt mne už nikdy neužije ani také nezneužije. Hezký zbytek sobotního večera přeji.
sobota, 18. listopadu 2017
 
hohencenda
hohencenda SJM pěkný a trefný článek Díky
pátek, 17. listopadu 2017
 
SJM
SJM Také ze značky pneumatik Barum má hodně lidí dojem, že jde o zahraniční značku. Není to sice většina, ale silných 31 procent. „To mě překvapuje,“ říká Pomikal. Otrokovická značka však patří do německé skupiny Continental. Možná překvapivější je, že „barumky“ šest procent lidí vůbec nezná. Mladším generacím zní možná značka záhadně,“ míní reklamní odborník. Zdroj: https://ekonomika.idnes.cz/ceska-znacka-anketa-vnimani-cesi-kofola-dermacol-prazdroj-skoda-pse-/ekonomika.aspx?c=A171115_172751_ekonomika_fih-------To je opět novinařina, to by člověk zaplakal. Mám stále silnější pocit, že nejen dělníky, ale již i novináře zaměstnává Andy z Balkánu. Kdo občas z branže zavítá do Otrokovic, nešlo si nevšimnout, jak rychle se v posledním čase měnilo svítící logo na "pentagonu". Pominu li RUDÝ ŘÍJEN, pak již to šlo v rychlém sledu: 1) BARUM 2) BARUM CONTINENTAL 3) CONTINNTAL BARUM 4)CONTINENTAL. Modrá barva zmizela jako pára nad hrncem, vše je šedo-okrové. Tak nechápu,proč je ten "odborník" tak překvapen, že 31% procent respondentů vnímá Barum, jako zahraniční značku? Pneumatika Barum je dnes toliko česká, jako na idnes, tolik oblíbená, pneumatika Tomket. Dnes a denně se utvrzuji tím, co prohlašuje prof. Zelený: Není již české ekonomiky, jedná se dnes více méně o ekonomiku jen na českém území. Pokud někdo namítá, že stále máme dostatek firem v českých rukou, to je bezesporu pravda, ale jejich financování zajišťují banky, jež jsou všechny v zahraničních rukou. Výsledek je ten, že i přes fantastický růst HDP za posledních pár roků, se značná část servisů bojí upravit ceny, aby jim neutekli zákazníci. Když neutečou zákazníci, možná ale utečou zaměstnanci. Pan Singr tak bojoval podhodnocenou Kč proti deflaci, až zažehl solidní inflaci. Naši kapitáni průmyslu si poslední léta mlaskali. E za 27, dotace, mzdy často na úrovni německé žebračenky. Nyní se situace obrací do druhého extrému. E za 25,50Kč, ceny všeho letí vzhůru a běžný pracující by se též rád podílel na hostině, když je dnes a denně masírován propagandou, že nikdy nebylo lépe. On naopak vidí, že vše čím dál dražší. Je jen otázkou času, kdo první zažehne stávku za vyšší mzdy. Rok 2018 může být z tohoto pohledu poměrně zajímavý.
čtvrtek, 16. listopadu 2017
 
pepazdepa
pepazdepa A kde mají mytí kol??Bez mytí nedám kolo na mašinu a už vubec do auta.
středa, 15. listopadu 2017
 
BF
BF Nějak se to z původních stránek ztratilo, takže znovu. http://novaplus.nova.cz/porad/vikend/video/17065-vikend-14-11-2017/
středa, 15. listopadu 2017
 
BF
BF SJM, je mi špatně co píšeš. Smutné a zároveň velmi poučné. -----A teď něco jiného--- po překousání se reklamou si pusťte a hlavně přemýšlejte nad včerejším videem Víkendu na Nově. http://novaplus.nova.cz/por... a dejte si tam 30minutu kdy to začíná, jak se dnes normálně a zcela bez jakých jakýkoliv problémů správně dnes účtuje obyčejná výměna pneu z diskem z vozu na vůz. Jestliže já za 4 demontáže pneu s al. diskem z vozu účtuji 4x35,- z vozu a montáž plechů 4x 30,- což je celkem 260,- a jsem prý drahý a budu od ledna bezpodmínečně zdražovat, tady na videu je jasně vidět že tento obyčejný JEDEN úkon dělá za 50,- Kč BEZ DPH!!! Což celkem je 484,-Kč s DPH !!! Je drahý? Není, jen má svou cenu a nechá si to řádně zaplatit. Pánové pneuservisáci i když se i mi stane že mi někdy někdo nový cizí neznámý přijede a pak mi tu nadává že jsem drahý, zloděj apod. , že tady vedle přezouvají obyčejnou Renolt Thaliu za 500,- Kč a já to mám když má starší své pneu za 860,- Kč Na cenu se mohl zeptat, nebo se kouknout do ceníku, to neudělal. Ať si to ten za 500 klidně přezouvá, já mám svou cenu a ta dolů už nikdy nepůjde, naopak jen už vždy nahoru. Že oni však nevidí i když to přímo řeknu a ukážu že já na rozdíl od nich vždy myju kola, měním vždy ventily, dávám vždy nových 8 ks závaží, dotahuji vždy momentovým klíčem apod. to neřeší a jen kolikrát kvákají ty svoje nesmysly. Nevadí, mám svou váženou klientelu která mé ceny plně respektuje a to opět narůstá u lepších a nových vozidel. Přesto si nic si z toho nedělám, protože vím přesně co stojí stroje, vybavení, režie, náklady na servis , a pod, a hlavně na naše lidi v dílnách kteří jsou srdcem servisu. Pokud vám odejdou, protože je třeba nezaplatíte, protože dřou jak prase s těmi špinavými, těžkými gumami a půjdou na sklady či čisté linky do fabrik kde je dnes zcela běžně je výplata v čistém 25-3000, kde mají 5 týdnů dovolené, obědy za hubičku, další benefity, jasnou 8 hodinovku, pak už nemáte šanci co řešit, pak už bude pozdě. A pokud jste jako živnostníci sami na dílnách tak taky už konečně zvedněte ceny jinak si brzo nevyděláte ani na slanou vodu. Chci vás většinu rozumných vyzvat aby jste popřemýšleli o celkové cenové přeměně ve vašich servisech. Jde mi o to aby pneusektor nelehl doslova popelem. Od 1.1 2018 dochází k mnohým změnám u celkového podnikání, mnozí jste to možná postřehli a dotkne se to každého z nás. Náklady porostou, vše kolem zdražuje, inflace roste a mnozí z vás děláte za skutečně tašku hrušek. Máte mnozí krásně vybavené servisy a je potřeba udělat teď změnu, protože kdy než teď kdy je ekonomika na vrcholu a mnozí z vás děláte stále za drobné jako před 5-7 lety! Vím že každý region je jiný, ale je to zcela a zhola jedno a vymlouvat se není namístě. Pokud kvalitní pneuservisy nastaví jasnou cenovou laťku ve svém okolí která je teď absolutně nevyhnutelná aby vůbec někdy i doslova přežili, všichni se pak rádi, či neradi přidají. Budou muset, protože bez lidí se pneuservis nedá a nepůjde vůbec dělat a to je potřeba si velmi rychle uvědomit. Píšeme už o tom tady dlouho, ale málokdo něco pro změnu něco udělá. Buď čeká na souseda gumaře od vedle co provede, nebo hledá jen výmluvy proč to nejde.Ještě jednou vás požádám o to aby jste nad tím dobře pouvažovali a přemýšleli. Myslím že SJM nedávno napsal zda je nekřesťanské vzít si 1000,-Kč za přezutí 15-16kol na plechu a já řekl a tvrdím že není a pevně si za tím stojím. A má další úprava ceníku u starších pneu dovezených zákazníkem se tomu bude už hodně blížit.Demontáž z vozu 30,- x 4 = 120,- Montáž na vůz 30,- x 4 =120,- Demontáž z ráfků 35,- x 4= 140,- Montáž na ráfek 35,- x 4 = 140,- Vyvážení 40,- x 4 = 160,- Mytí kola 20,- x 4 = 80,- Ventil 25,- x4 =100,- Závaží 15,- x 8 = 120,- CELKEM je to tedy 980,- Kč Novky dovezené z internetu apod. to dávno už částku 1000,-překročují v základním bez slevovém ceníku. Říkám zde svůj osobní soukromý názor nikomu nic nepodsouvám ani nevnucuji akorát vidím jak se někteří ženou sami do záhuby. Hezký den všem rozumným lidem v oboru přeji.
středa, 15. listopadu 2017
 
hohencenda
hohencenda SJM pěkný článek ale jak se bránit jak to změnit?
středa, 15. listopadu 2017
 
SJM
SJM Zdravím vás přátelé. Na FU jsem napsal v kostce asi toto. Nikdy jsem nedlužil státu na daních ani 1 Kč, přesto, že jsem 2x přišel o peníze ( 10% ) v bankách, které krachly (Forest a Union). Nikdy jsem nedostal dotaci, úlevu, natož nějaké odpuštění, také žádnou pobídku. Když se jeden rok dařilo lépe, napálili mě na další rok zálohy a nikoho nezajímalo, že každý rok nemusí být posvícení. Zálohy v nesmyslně vysoké výši striktně vyžadovali i když jsem žádal a dokladoval, že budu mít notně přeplaceno, bylo mě sděleno, že mají na posouzení 90 dnů a pokud mě případně umožní snížení, než to budu moci uplatnit, bude téměř konec roku, že tím de facto nic nezískám. Tak jsem celý rok přeplácel, aby následně ten příští, někdy v 1/2 roku to blahoskloně vrátili. Tak vám stát jednoduše vyluxuje účet a že vám může připravit těžké chvíle, nikoho nezajímá. Na mou otázku odpověděli: Oč vám jde, však vám to případně zase vrátíme. Ano, vrátili, po roce a půl. To se pak hospodaří. Na někoho ukážeme prstem a ten dostane desítky milionů dotací, pobídek, na jiného ukážeme a toho sedřeme z kůže. To jsou ty rovné příležitosti.
úterý, 14. listopadu 2017
 
hohencenda
hohencenda BF s těma dolepama závaží a nečistění po starém se tu u nových zákazníků setkávám tak často až mi to připadá podezřelý.Zdražil jsem, začal ůčtovat skladné které jsem měl zdarma ubytek zákazníků minimální spíš jen u toho skladování.
úterý, 14. listopadu 2017
 
Shambo
Shambo SJM - ne že by mne to těšilo, je to jen taková drobnost. Ale jistě mají skvěle vedené účetnictví. http://www.ceskenoviny.cz/zpravy/kontrola-mpsv-melo-loni-v-ucetnictvi-chyby-za-8-4-miliardy-kc/1550094
pondělí, 13. listopadu 2017
 
BF
BF Hezký podvečer přátelé gum a tobě SJM obzvlášť. Tak to jsme se dostali hezky do pořádné pr... když už otravují co budeme dělat když dáváme málo DPH. Napiš jim že čekáš na státní zakázku a pak budeš dál platit co bylo předtím!!! To je hnus a síla co je tady vůbec už možné. Máme další týden za sebou a jestliže to minule byl masakr týden, tak teď to byl tryskový týden. Vše v poklusu a běhu, ale už přece jenom se dalo dýchat a sem tam i nadechnout se před dalšími auty které jezdily jak na páse v automobilce. Prodej pneu je velmi hezký a myslím že jak komunikuji s kolegy kteří mají kvalitní pneuservisy tak si to všichni chválí jaké mají prodeje. Ano práce je hodně, až někdy příliš. Sleduji letos jednoznačný nárůst u sebe lidí odjinud kteří ke mne předtím nejezdily. Důvodů je několik a dnes se nad nimi nebudu raději zastavovat. Těší to a mám pocit že lidé začínají hledat skutečnou kvalitu, protože co někteří patlali jsou schopni vytvořit na servisech je až na trefením lopaty do hlavy. Týká se to především velkých kol a u nových vozidel kde nárůst je skutečně velký. Jsou ochotni si za kvalitně odvedenou práci řádně připlatit a když ještě vidí plnohodnotnou vzájemnou diskuzi pak jsou naměkko s čímkoliv. Jak jsem již psal mozek kancelář komunikuje, diskutuje, nabízí a srdce dílna dělá finální skutečnou krásnou práci a pak součtem je harmonie pro všechny. Zákazník spokojený a servis šťastný že má vyděláno. Tak to má i být. Překvapila mne mile reakce mnohých z Vás a tenhle týden mne asi 40 mých známých servisáků z celé ČR požádalo jaké mám ceny, že si neví někteří rady, že nevydělávají, že se bojí co bude dál, že jim kluci chtějí odejít a u některých už i odešli. Co mají prý dělat? Těm co odešli už moc pomoci teď není, ti co mají ještě lidi musí ať už jsou tamněkde ve Lhotě, nebo v Brně, či Pardubicích zdražit práci a hlavně zvednout kvalitu své práce. Pokud dnes někdo nemyje kola, nečistí od starých nálepů z lepícího závaží, vyvažuje systémem jen dolepu dalšího závaží,nemění chráň bůh gumové ventily a neděla řadu dalších základních pneuservisních věcí a jen kydá nesmysly a má blbé jen výmluvy tomu není už taky moc pomoci, ten hledá jen proč to nejde a že se bojí zdražit, nemůže přidat lidem, apod. Ten kdo ještě rychle pochopí současnou situaci a trend že je potřeba změnu, je prostor, dobrá konstalace i díky současnému průmyslu, tak má ještě šanci se postavit na nohy z toho pokleku v kterém skončil. Ti ostatní už jen lehnou a zbytek je ušlape. Přátelé, zimní sezona přezouvaní pomalu vrcholí a blížíme se ke konci toho co nás vždy těší i deprimuje najednou. Máme před sebou čtyři dny a pak já osobně díky státnímu svátku zavírám na další tři dny a jedu si užít přírody, možná i kola pokud počasí vydrží. Kluci i paní v kanclu si zaslouží po tom pekle co se dělo odpočinek a relax. Mnozí servisáci mají taky i sobotu zavřenou a ostatním mohu poradit jen toto. Vy někteří urpuťáci si klidně na servise dřete i když je to zcela a zhola nesmysl, ale ty své lidi pošlete na tři dny domů za rodinami, protože se Vám to sto krát vrátí. zákazník počká, zákazník vydrží, ale ten člověk na dílně či v kanceláři si zaslouží odpočinek. Ten člověk co s vámi je to potřebuje a zaslouží si to. hezký zbytek dne. B.
sobota, 11. listopadu 2017
 
SJM
SJM Naprostý souhlas, 10% je minimu, které spolkne inflace oficiálně přiznaná, tak ta skrytá. Včera jsem viděl Andreje na bilboardu v nadživotní velikosti "učitelům zvednou platy a neblábolit". Tak o co jde? Neblábolit a zvednou ceny, min. o 15% každý rok. No a s dobročinností vůči seniorům bych to zase ale nepřeháněl. Včera mě jeden pravil: "Kalous mě přidal 30 Kč, ale B. 500 Kč, tak proč bych ho nevolil". Je třeba i této skupině voličů naznačit, že na jejich důchody se nebere z 80 mld. majetku Andreje, ale právě z těch umouněných a zedřených, sprostých podezřelých, s hanlivým označením živnostník a malý podnikatel. Je to týden, co jsem dostal obsílku z jedné divize holdingu, tuším FU, abych písemně vysvětlil, proč mě klesl odvod dph a co s tím hodlám dělat? Čuměl jsem na to jako tele. Nemohl jsem si nevpomenout na vyprávění prarodičů, jak odpůrcům vstupu do JZD byly stanoveny odvody, které při tehdejších výnosech nešlo splnit a pak dostali na výběr: vstoupit do JZD, nebo nastoupit do ur. dolů. Hol, každý národ. který se nepoučil ze své historie, je předurčen si ji prožít znovu.
středa, 8. listopadu 2017
 
Shambo
Shambo Dobré ráno, teprve 10% navýšení ceny za práci bude někde mikroskopicky ve výsledku vidět. A pro skutečně potřebné - seniory například - máme možnost vyhlásit slevy na přezutí. Zákon to umožňuje.
pondělí, 6. listopadu 2017
 
BF
BF SJM, děkuji za připomenutí inflace kde je to více než jasné a jestliže důchodce s fábii přidáme minimálně aspoň potřebných10% tak se taky nic nestane a u Porscháka už vůbec ne. problém je samozřejmě i v regionech. Ale ruku na srdce. Kdo chce levnějšího najde si nějakou budku, plechšopu a ten mu to udělá. Kvalitní servis se zaměstnanci na krku musí jít úplně jinou cestou a ten budkař to Porsche ani X6 dobře nikdy neudělá, tomu všichni věřte, protože na to nemá stroje které to dokážou a plácá se v tom pořád dokola. A těch tady kolem sebe mám nespočet.
pondělí, 6. listopadu 2017
 
SJM
SJM BF nelze než souhlasit. Jen bych přidal malé doplnění. Nelze v úvahách o narovnání cen práce ignorovat fakt skokové inflace v letošním roce, jenž se oficiálně uvádí kolem 3%, ale mnozí víme, jak čsú dokáže kouzlit se spotřebitelským košem. Nemusím mít vystudovanou statistiku, abych pochopil, že např. populární máslo za 70 má jiný dopad na rodinu, co dává stěží 25.000, než na rodinu s 50.000 a tak je to se vším, včetně oné vychvalované průměrné mzdy přes třicet tisíc. Že 2/3 bere stěží 20.000 se již tak moc neříká, ale pozor, stále se bavíme o hrubé mzdě. Zvedne li se cena práce o ona 3%, vlastně jsme jen přibrzdil vlastní propad, nic víc. 5% bych hodnotil tak, že je snaha udržet současný stav a až od 6% a více znamená si nepatrně polepšit a vytvořit si malý prostor, jak si udržet a v rámci možností i ohodnotil své lidi. Nůžky se holt rozevírají všude a není důvod tak nečinit i zde. Je totiž holým faktem, že zaplatit 500 Kč za Feldu pro leckterého důchodce, je mnohem větší zátěž, než oněch 2800 pro majitele Porsche.
pondělí, 6. listopadu 2017
 
hohencenda
hohencenda BF opět excelentní čtivo Děkuji.
pondělí, 6. listopadu 2017
 
BF
BF Hezký den přátelé gum. Máme za sebou velmi náročný týden a myslím že pro letošek i možná ten nejnáročnější. Další takový již asi podle mne letos nebude. Nějaké extrémní vlny přezouvaní ještě budou, ale nebude to už tak dlouhodobé a fyzicky i psychicky náročné. Jak to zatím zhodnotit? Pro mne to byl týden zvaný masakr. Byl to týden který prověřil připravenost pneuservisu jako celku. Ať už je to dílna nebo kancelář kde se musí zvládnout obsloužit zákazníky kteří dorazí na servis, kteří volají na telefony, kteří chatují online a mají různé dotazy a přání. Odpovídat na emaily s nabídkami apod. Musí se zde řešit účtování zákazníku, ať už fakturou na splatnost, za hotové nebo kartou což všechno má svoje klady i zápory. Kancelář řeší příjmy do skladu, objednávky zboží, ale rozdává i jednotlivou práci mechanikům na dílně, které vozidlo jde a co se na něm dělá, co je třeba připravit, jaká sada kde nahodit apod. Nesmím opomenout že dobré presso, nebo čaj je dnes už standardem slušného a kvalitního pneuservisu a toto je práce obsluhy třeba zrovna také i mé kanceláře. Jestliže kancelář je mozkem pneuservisu pak srdcem je pro mne bezesporu dílna kde chlapi, ale dnes již i místy ženy drtí nejenom gumy svými rukami. Dílna je místo kde se odehrává nekonečný seriál který jako telenovela běží v televizi. Ta telenovela je dnes již velmi pestrá na díly, je různorodá, někdy veselá, vzrušující, někdy dramatická a někdy i katastrofická. Vším tím prochází dnes již dnes moderní pneuservis. A proto se docela stále zamýšlím nad myšlením a hodnotami mnohých majitelů kvalitních pneuservisů kteří kolikrát nevědí co se na dílně odehrává za věci, jaké dramata zde jsou, jaké problémy právě ti lidé na dílně mají. Z kanceláře je pohled často zastřen a mnozí to nevědí a vůbec i nevidí. Práce je to velmi náročná, těžká, špinavá a často psychicky i velmi náročná. Mechanici jsou však taky lidi, mají svou potřebu i problémy. Jejich finanční požadavky a celkové nároky stoupají. A já se ptám. Je to právem? Odpovím všem kteří pochybují, kteří pořád čekají na něco co není a neexistuje. Ano právem. Ti lidé si zaslouží více než nějaký skladník, více než nějaký montér na lince kde dělá jako kus masa a robota požadované automatické úkony. Ti lidé dělají dnes často velmi odbornou práci, především však velmi zodpovědnou a jak jsem již psal špinavou a velmi těžkou. O přezutí X6 jsem tady již psal kdy mechanik si musí poradit kromě čidel s runflat pneumatikami a musí při výměně během hodiny nazvedat 1,5 tuny! KDO ZKUSIL OPRAVDU FYZICKY NA SVÉ RUCE TEN TO POCHOPÍ. Jiný jen pokývne a řekne no jo je to tak a neudělá nic, protože je připosraný že k němu příště třeba nepřijede kdyby mu dal vyšší cenu. Ale přijede a rád!!! Mám řadu rozumných odpovědí proč se právě ještě rád vrátí, ale zbytečně se teď rozepisovat. A za přezutí takového vozidla kde stroje musí být už na špičkové úrovni majitelé si mnozí řeknou často almužnu. Neumí si absolutně spočítat skutečné náklady na energie, revize, pojištění, odpisy strojů, vybavení, mnoho dalších věcí a hlavně a především pohrdají sami sebou a na toho člověka na dílně, ale i v té kanceláři který zajistil vše kolem tím pádem zvysoka kašlou !!!!!! To je nepřípustné. Do pr.... s těmi kteří to stále nechápou. Pánové i dámy majitelé firem vyzývám vás k tomu aby jste se už někteří konečně probudili, aby jste našli odvahu překousnout že to co máte v dílně je váše skutečné srdce a poklad servisu. Mohl bych tu hned napsat min tři, čtyři, pět případů kdy přesně vím jak to jinde je a kolik stojí přezutí těchto aut a kde majitelé mají strach aby náhodou zákaznici nenadávali , chraň-bůh odešli ze servisu a mechanici jsou naštvaní že dřou a mají houby zaplaceno a chtějí jít pryč. Přesně opačným případem je příklad jednoho kolegy který má na starost síť servisů jednoho majitele. Přijel ke mne nedávno a řekl. P. Filipec minulý rok jsem se naštval a vzpomínáte jak jste mi ukázal tady u vás před zimou ceník prací? Ano dobře si to vzpomínám, odpověděl jsem. Řekl: překopal jsem zdražením zcela celý ceník pro komplet celou síť a víte co se stalo? Nic, zcela nic kromě toho že práce na dílně enormně narostla a zisk z práce šel brutálně nahoru. Kdybych nezdražil bil bych se dnes pořádně do hlavy. Vedoucí provozoven si předtím dělali s cenami co chtěli, každý servis byl jinak nastaven což dneska jednoznačně už nejde a nemohou ovlivnit vedoucí servisu absolutně ceny prací. Každý musí dodržovat jasný platný ceník bez jakýkoliv úprav a pokud na to vedoucí neměl, nebo nedělal co měl pak šel z kola ven. Změny nastaly a letos na jaře byl opět ceník předělán s cenou nahoru s tím že na jaře 2018 bude další posun směrem nahoru. Poděkoval mi že jsem mu dodal odvahu a majitel je maximálně spokojen a naprosto jsme se shodli že když se tak jak píšou všude daří, nejsou lidi, ekonomika jede na 150% tak se musí zdražit i služby pneuservisu. Tady jde vidět že majitel pochopil situaci na trhu a dal volnost své pravé ruce která udělala doslova převrat v cenících servisů. Proč to nejde třeba jinde? Zeptejte se někteří sami sebe, nevymlouvejte se a přemýšlejte nad tím ještě pokud je vůbec čas než se vám lidi z dílen rozutečou do těch skladů, montoven, nebo si udělají pneuservisy sami. PAK SE BÍJTE KLIDNĚ DO TÉ PALICE A HLAVNE SE NELITUJTE! Protože času ale moc už mnozí nemate tak se probuďte dřív než příjde čas smrti a překopejte své ceníky poctivě od shora až dolu. Poločas smrti je už dávno tady a to si uvědomte. Hezký zbytek neděle a práci zdar a přezouvaní zvlášť!!!
neděle, 5. listopadu 2017
 
hohencenda
hohencenda Bibe krásná argumentace přijde zakoš pneu z netu říkám mu chodíte do restaurace? Ano zní odpověd tak mu říkám nakupte jídlo pití v Makru doneste to hospodskýmu pivo at vychladí maso uvaří a donese vám to co by Vám asi řekl???? Ohledně mého zdražení prácese ozval jen jeden zákazník ostatní neřekli nic chápou mne.
sobota, 4. listopadu 2017
 
 
 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz