Pneurevue.cz » Profil » Michal

Příspěvky v diskuzích

MichalBořku, díky moc ještě jednou. Ceník jsem prostudoval a musím říct, že jsem velmi velmi mile překvapený..přijde mi to, že nad tím, když ty ceny tvořili, tak nad tím dokonce konečně i přemýšleli a je to opravdu hodně dobré a líbí se mi to. Pokud to nepodělají s tím, že to fláknou někomu, kdo na to pak k prodeji do ulice dá 1% marži a to už je na nokianu aby si to ohlídal, tak Nokian má jednoznačně šanci být králem zimy, protože ceny jsou velmi příznivé a já ještě nemám své podmínky, já musím ještě pořešit řadu Hakkapeliitta, protože bez ní já se určitě neobejdu, ale pokud budou takové, tak jednoznačně už neuvažuji ani o jiné značce a ostatní premie zcela vypouštím a doplním jen barumkou, matadorkou a kleberem. Osobně si myslím, že Nokian má díky svým dezénům jednoznačně velkou šanci ukrojit značnou část tržního podílu ostatním premiovým výrobcům. Nové dezény jsou dle mého názoru aspoň z mých zkušeností velmi kvalitní a fakt výborné a hlavně zákaznicky chválené pneumatiky. Jedna zajímavá věc, hodně letních jsem měl vyrobených ve finsku, až mě to překvapilo, jestli se ve finské továrně zvýšila produkce kvůli situaci v na ukrajině a v rusku. nevím, ale ten poměr mi přijde hodně vyrovnaný oproti dřívějším rokům, kdy byla většina ruských. Je to jednoznačně vhozená rukavice ostatním výhradním a poprvé se fakt těším na léto, protože ta masáž mezi nimi musí přijít a Nokian tím podle mě udělal velký krok dopředu...ale nechci je chválit přehnaně, už jsme toho přecejen s nimi zažili dost a stáli mě dost nervů...
O všem, co hýbe gumařinou
pondělí, 26. května 2014
 
MichalSJM moc moc Tě zdravím a moc děkuji za vysvětlení. Já jsem toto právě hodil do pléna, protože jsem o tom problému vůbec nevěděl, tak jsem právě chtěl vědět názory Vás kluků, kteří jsou z dané lokality. Já se o tom dočetl v Pneurevue, tak jsem to hodil do googlu a vyjelo mi to s tou vodou. Samozřejmě vím, že to bez vody nejde, o tom žádná, ale v množství článků a důvodů, které mi tam vyjeli vypadala voda jako zastírací manévr nějaké loby. Tak proto jsem to téma nadhodil a jsem moc rád, že jsi to uvedl na pravou míru. Aspoň je vidět, jak fungují naše média, tohle co jsi napsal se totiž nikde nedozvíš a pak člověk přes půl republiky, který o tom neví má naprosto zcestné informace. Tak Ti moc děkuji:-) A jak se Ti daří? Je vše OK?
O všem, co hýbe gumařinou
pátek, 23. května 2014
 
MichalTak mám konečně více času a tak jsem si přečetl konečně pořádně pneurevue. Velmi mě zaujal článek a o té nové továrně Mitasu v Otrokovicích, jak v Holešově tu továrnu nechtěli. Tak jsem to hodil do netu a vylezlo, že se Holešovští báli znečištění vody...to je takové chabé na můj vkus, v tom hrálo určitě roli něco jiného, protože připravit se dobrovolně o mraky pracovních míst jen ze strachu, že by se mohli znečistit spodní vody, což všichni víme v dnešní době je u této výroby velmi nepravděpodobné....spíš to smrdí nějakou loby, protože jinak si nedovedu vysvětlit, proč absolutně nepoužívanou průmyslovou zonu nechtěli obsadit...
O všem, co hýbe gumařinou
pátek, 23. května 2014
 
MichalNo ono v německu čendo se hlavně jentak někdo nesplete. U nás se všem vymýšlí složité chujoviny a pak je v tom bordel a z toho pak vyplývají nedorozumění...páč všichni jsou tu vyčuraní jak mrak...
O všem, co hýbe gumařinou
pátek, 23. května 2014
 
MichalBořku, přiznám se Ti, že nevím. Asi podle situace. Já jsem ale obecně proti akcím zaměřený a moc na ně nereaguju. Záleželo by, co by to bylo a v jaké hodnotě, Ale zase přiznám se, že bych nad tím uvažoval, jestli se jen spletli nebo by to bylo cílené, aby nalákali lidi. Splést se může každý a jsme jen lidé. To druhé je ale už bejkárna, takže bych se ozval...ale fakt těžko takhle soudit...
O všem, co hýbe gumařinou
pátek, 23. května 2014
 
MichalBIBe, tak moc děkuju, to jsem zase o něco chytřejší. já totiž těch 1,8 moc neznám, všichni tady mají buď 1,2 nebo 1,4, ale 1,8 si vůbec nepamatuju. :-)
O všem, co hýbe gumařinou
úterý, 20. května 2014
 
MichalAha, já myslel, že všechny motory v platformě MQB už mají řemen, že od řetězu úplně ustoupili, to jsem nevěděl, že u 1,8 TSI EA211 je také řetěz. Jojo, ty problémy ty první TSI měli v těch 1,2 77 kw a 1,4 TSI 90 kw. Já už tam mám z továrny to upravené pouzdro vedení řetězu a jiný napínák, takže to přeskočení tady už je posychrované. Jojo media to přikrášlí pěkně, ale je to boj o každé prodané auto.....ale podle těch aut tam, tak to vypadá spíš na modely pro USA, než pro Evropu..a v americe to bylo s prodejem auto jednu chvíli hodně hodně blbý...
O všem, co hýbe gumařinou
pondělí, 19. května 2014
 
MichalTak benzíny se s tím vyrovnávají daleko lépe, než diesely. Obecně nafťáku žádný start nedělá dobře, ale ty benzíny a hlavně TSI se s tím vyrovnávají v pohodě. Zase, že ta baterka bude pod zátěží také není špatné. Jako máš pravdu, že ta paralela tam je s TPMS to máš pravdu. To 1,8 TSI to Ti Bibe moc přeju, to musí být paráda. Já mám 1,2 TSI 63 kw a jsem z toho motůrku nadšený, na to jak je malý a slabý, tak je krouťákem a odpřevodováním teda úplně jinde než dřív 2,0. hlavně ta spotřeba se mi líbí. Ale v 1,8 TSI to musí být parádní svezení, Ty už máš navíc řemenový rozvod, takže ten motor bude více kultivovanější, oproti tomu řetězu. :-)
O všem, co hýbe gumařinou
pondělí, 19. května 2014
 
MichalČendo souhlas. Osobně myslím, že ten pryžoplastový nebo jaký to vlastně je, tak vydrží dlouho. Vezmi si, že klasický pryžový ventil TR vydrží taky hodně dlouho a jentak nezpuchří, ty tři i čtyři roky dá v pohodě, v zimě méně. Ovšem o těch hliníkových si teda iluze nedělám, to je vyoxidovaný po dvou sezonách a nemusí být ani na zimní sadě. Jinak kluci máte pravdu, jsme v čechách a to hovoří za vše. Jinak BIBe, ten start stop už máš u MQB nové generace a to není už takový průšvih, jako byly ty první. Je daleko lépe propracovaný. Ten Tvůj start stop pracuje v lepším režimu. Motor Ti nezhasne, pokud není dostatečně zahřátý, takže Ti nehrozí, že by ti motor zhasnul, když vyjedeš ráno v zimě na prvním křižovatku. Navíc startér je daleko větší než klasický bez start stopu na daleko více cyklů, altérnator je na to taky připravený. Výhodné je, akorát když by jsi poskakoval v zácpě, kde popojíždíš po metrech, ten start stop vypínat, byť se to dalším nastartováním vrátí do původního stavu. Ale tyhle start stopy už nejsou takové jako měli prvně touaregy nebo passaty. máš TSI nebo TDI?
O všem, co hýbe gumařinou
pondělí, 19. května 2014
 
MichalBIBe přesně tak, máš pravdu. Koncern bude mít své řešení Pouze přechodné období bude TPMS. Zrovna dneska jsem to sondoval ve škodovce u známého v Boleslavi co dělá na vývoji. Také jim ještě Boleslav ani neřekla termín, ve kterém by měli být ventily nasazeny. Nicméně platí, že koncern bude mít své řešení ve spolupráci s continentalem, ale jsou s tím tajný jak hrad v karpatech. Podle mě to bude navázané na řídící jednotku, přes TCS, ale nemám to potvrzené, ale jinak si masivní nasazování TCS do řídících jednotek u platforem MQB nedovedu vysvětlit. BMW taky bude mít vyjímky u modelů s velikostmi 19" a 20" u 3, 5 a Z4. Tak ono samozřejmě, že zastánci jsou a na jednu stranu je to fakt, že to oddělí zrno od plev a spousta servisů si s tím jednak nebude vědět rady a někteří se na to vykašlou, takže to pomůže trhu...což je na druhou stranu taky fakt.
O všem, co hýbe gumařinou
pondělí, 19. května 2014
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz