Pneurevue.cz » Profil » BF

Příspěvky v diskuzích

BFKrásné sobotní ráno. Teplota je v Třinci mrazivá, sněhu tak 10 cm a jaro zatím v nedohlednu. Shambo nevím zda je Yokohama laskavá, to se uvidí, ale vím že pořádně pohla s některými stojatými vodami všemocných pánubohu tady v ČR.Už není vůbec tajemstvím že se o jejich kvalitní pobídce dobře vybaveným pneuservisům mluví na nejvyšších poradách. Už není tajemství že nejenom uznávají že to je dobrá a pro ně asi i bezpodmínečně potřebná cesta hledání stálych a kvalitních odběratelů a není tajemstvím že budou muset tuto situaci řešit i blízké budoucnosti i oni. Moc dobře si vzpomínám a mám to v paměti, jak jsem se setkal s Davidem Šedivým a navrhli jsme Frantovi Mošovi že pokud tady do ČR Yokohama chce vstoupit zpátky po prodejci typu Mitas, který značku dělal roky, tak musí nabídnout něco nadstandartního pro servisy, něco co zaujme, něco co bude hlavním přínosem a motivací pro ten prodavající pneuservis, ale i zákaznika. Bylo pak velmi chytré že to výrobce podpořil touto geo akcí. A díky i tomu dnes jsou na obzoru první vlaštovky i od jiných výhradních kteří zjístili že to prostě bez kvalitních pneuservisů nepůjde. I některé velkoobchody např letos Jopeco se snaží všemožně podpořit prodej pro servisy.U výhradních se chystají poukázky ne na jídlo, ne na vytahnutí informací ze servisů o zákaznicích typu paliva, ale teď už konečně na servisní práce a vyloženě další podporu servisům na kterou oni v blahobytu prodeje kol rychle zapomněli a tím podráželi své stále a dobré odběratele. Ti se pak nazlobili a nedivme se že začali nakupovat nejenom jiné značky, ale i ty jejich nakupovali jinde a většinou i levněji. Ti se zasekli že jim informace o svých lidech nedají a nedivme se. Asi před 4-5lety jsem tu psal a našel bych v hystorii diskuze o nebezpečí poukázek typu palivo michelin. Přesně se to potvrdilo a mnozí z Vás mi pak buď osobně toto zdělili, nebo zavolali a odkývali mou pravdu jak to bylo zneužito. Vzpomínám si právě na případ Davida Šedivého a slavného Euromastru v Pardubicích. Ještě teď bych někomu plivnul do tváře za takovéto doslova svinstva. No a teď je doba kdy bozi zjístili že koza dojí krev a je moc zle tak začínají řešit to co nedávno vymysleli dva obyčejní servisáci s Frantou Mošou a co pak nastartovala jedna značka s Japonska. Budíček mají tedy pořádný. Po letech kdy byli nesmrtelní najednou přišel těžký pád a tak to musí akutně a hlavně rychle řešit, jinak by po čase nemuseli taky v kvalitních pneuservisech už nic prodávat, což by bylo pro některé v budoucnu hodně bolestné neli devastující. Je dobře že se to děje a je dobře že se někteří začínají probouzet tím správným krokem. Jestli to není pozdě ukáže jen čas.Bořek Filipec. http://www.pneucentrumprofi.cz/
O všem, co hýbe gumařinou
sobota, 23. března 2013
 
BFYokohama mne dnes skutečně velmi mile překvapila. Když se chce tak to jde. Stačí si o tom povědět, probrat problém s kolegy pneuservisáky a obchodním zástupcem, zavolat do Rakouska a když je rozumné vedení a hlavně když chce tak tu změnu prostě udělá. Tady slovo -nejde- neznám. Buď to jde špatně nebo se mi nechce. Tady to špatně vůbec nešlo a hlavně to chtěli změnit a hned rychle změnili. Je to o kvalitní komunikaci mezi jednotlivými stupni pneubranže i samé podpoře. A ta zatím funguje. Já za to tedy moc děkuji.
O všem, co hýbe gumařinou
pátek, 22. března 2013
 
BFShambo, tohle jsem řešil včera na 245/75-17,5. Zadky mu odjeli napřed. Naštěstí šli jen do svodidel a on lehl na nápravu. Vina je jen a jen řidiče. Nekontrolují dotažení kol a když jsou povolené tak to tříská jako blázen! Oka na šrouby upravené do elipsy.Neslyší, nevidí a pak to někdy dopadá špatně. Majitel mu to ale pěkně spočítá. Chybama se člověk učí.
O všem, co hýbe gumařinou
pátek, 22. března 2013
 
BFTaky dobrý článeček--- http://pravyprostor.cz/ja-parazit/
O všem, co hýbe gumařinou
pondělí, 18. března 2013
 
BFKrásné sobotní opoledne přátelé. Třinec hlásí -5C, 10cm sněhu a na dílně jen nějaké defekty. Propad trhu a prodeje bude podle mne jednoznačný a ten kdo co urve z toho mála bude jen rád že aspoň něco málo na něho vůbec zbylo. Rozdíly budou podle mne velmi rozlišné, záleží na kvalitě servisu, stavu skladu, servisním místě, zaměstnancích i majitelích, pružnosti a rychlosti mít potřebnou pneumatiku u zákaznika na voze, reklamě, ceně a mnoha dalších aspektech které teď trhem cloumají. Jednoznačný jeden bod který by rozhodoval podle mne neexistuje. Určitě je však potřebné aby se o servise vědělo, aby byl svou kvalitou a ochotou řešit problémy znám, aby přistupoval k současné situaci na trhu velmi zodpovědně. Některé indicie blížicí se katastrofy tady už máte všichni ať už od Shamba či SJM. Jsem rád že jsou zde lidé kteří se snaží poctivou precizní činnností upozornit a ukázat to co teprve příjde. Sranda už skončila. Může si kde jaký manažér psát bláboly o tom jak to dobře funguje a jak se nesníží výroba, že to není zapotřebí, že vše je v pohodě, ale pravda je však úplně někde jinde a na to oni pokud už teď nelžou, nevědí, nebo nechtějí vědět teprve z hrůzou příjdou. Včera jsem úmyslně zabloudil do jednoho autosalonu a když jsem pověděl že bych chtěl možná vyměnit své auto za nové, tak se na mne slítli jak vosy na med. To byla pak diskuze vedena všemi směry a mohu s klidem říct, že ti se třesou už teď co zaživají za propad v prodeji i na servise a co si nechtějí ani už připustit co bude dál pokud se to vše nenastartuje v blízké budoucnosti. Bohužel jsem stále přesvědčen, že jednoho rána příjdou např. zaměstnanci nedalekého Hyundaie do práce k bráně a už se tam dovnitř ani nedostanou, protože práce pro ně prostě nebude a v celé Evropě dojde jak Já tomu říkám k autošoku. Pak nám utečou třeba Indové s Mitalu kvůli super ceně elektřiny a máme tu katastrofu nedozírných rozměrů. Pak nepomůže ani nový projekt ministerstva práce-- http://ekonomika.idnes.cz/ministerstvo-prace-slibuje-praci-pro-desitky-tisic-lidi-pke-/ekonomika.aspx?c=A130315_142606_ekonomika_fih Stačí se podívat trochu ven a vidíme pravdu kolem nás--- http://ekonomika.idnes.cz/ministri-financi-eurozony-odsouhlasili-10-miliar-eur-na-pomoc-kypru-1pt-/eko_euro.aspx?c=A130316_070703_eko_euro_cen A to je pořád jen slabý odvar a začátek přátelé. Hezký víkend. Bořek Filipec http://www.pneucentrumprofi.cz/
O všem, co hýbe gumařinou
sobota, 16. března 2013
 
BFMichale,SHAMBO přeji krásnou pohodouvou neděli a za sebe moc, moc děkuji, protože i takovéto články jsou nesmírně důležité a potřebné. Excelentní projev vyjádření a pro mne famozní přístup k problémům dnešní ne zrovna dobré doby. Díky.
O všem, co hýbe gumařinou
neděle, 10. března 2013
 
BFHroudo, čas ukáže co v tom je. Já jdu za chvilku ze synem na hokej. I když nejsem nějaký velký fanda, ale nasát tu atmosféru a odreagovat se od práce není někdy špatné. Máme tady totiž nového Jamese Bonda tak uvidíme jak mu to bude dnes a i příště střílet. http://www.hcocelari.cz/
O všem, co hýbe gumařinou
pátek, 8. března 2013
 
BFTak přátelé kde všichni jste? Vylezte už konečně z brlohu. Sluníčko svítí, lidi se chodí ptát, kupují pneumatiky a Vy nikde? Nebo to u Vás zamrzlo? Míšo, Hroudo, BIBe, Radku aj. co u Vás nového?
O všem, co hýbe gumařinou
úterý, 5. března 2013
 
BFRadku, představ si, že jsem unesl i tu registraci a nenadělalo mi to problém. A jinak, ty jsi mi tedy pěkné raní ptáče co asi i dál doskáče. Po čtvrté ranní tady psát. Ty jsi dnes nemohl dospat jak jsi se těšil do práce, nebo tě budily černé myšlenky a scifi vidiny?
O všem, co hýbe gumařinou
sobota, 2. března 2013
 
BFKrásný večer přátelé. Tak nám skončil únor a 2 měsíce tohoto roku jsou za námi. Nevím jaké kde byly, ale za sebe mohu říct, že i když byly celkem náročné tak nebyly vůbec špatné. Zvlášť únor mohu hodnotit pozitivně. Prodej pneu oproti lednu enormně vzrostl a s porovnáním minulého roku jsou vidět jasná zlepšení. Samozřejmě ale tomu nahrálo počasí, které mile překvapilo a jen mne utvrdilo že jak to trochu spadne už to jezdí na servis tak jak to máme všichni rádi. Jsem rád, že se to u mne ve skladě zimních pneu pohlo a i když se doobjednávalo dost pneumatik které jsem neměl buď v daném rozměru nebo druhu, přesto jsem rád že jich pár set vyskočilo z něho pryč. Pro mne který nedělá internetový prodej je to obrovská pomoc a jsem za to i rád. Práce nebylo zase tolik, ale i to co bylo se dá říct že je úspěchem. Oproti minulému roku je to díky únoru i trochu lepší, takže díky za ty dary. Jak to bude pokračovat dále to opravdu nevím, ale věřím že to půjde. Jsem rád že v dobrých letech jsem investoval do účinných forem reklamy a v současnosti díky tomu hodně těžím. Dnes jsem měl velmi těžkou, ale nakonec moc příjemnou schůzku s jednou větší firmou a jsem rád že jsme se na většině věcech shodli a naše spolupráce po roční odmlce kdy si oni uvědomili že není všechno zlaté co se třpytí tak jak to vypadalo když minulé jaro odešli k značkovému servisu je na novém startu. Konečně pochopili, že cena je jenom jedna z části spokojenosti, ale jenom část, vůbec ne celek. Jak já říkám a tvrdím, že nikdy totiž nejde dělat něco nejlevněji a zároveň nejkvalitněji a to nakonec sami poznali již po pár měsících. Zážitky které jsem se dozvěděl od technika tady raději nebudu ani popisovat. Neříkám, někdy se může stát něco, ale vše je odsud pod sud a o kvalitách některých značkových servisů s pneu branži raději teď a tady pomlčím. Toho jsme tu probrali už mnoho a mnoho. Vím dobře, že mám co nabídnout a letošní rok jsem myslím velmi dobře připraven prodat pneumatiky, ale především nabídnout a prodat široký sortiment služeb. Bude to boj ale jsem připraven se s tím řádně poprat. Brzy vyleze sluníčko a věřím že se zlepší všem ta skepse která tady v naší společnosti je. Ona úplně nezmizí to ani nedoufejme, ale aspoň na chvíli se v duši určitě vyjasní. Hezkou noc, klidné sny a mnoho práce a prodaných pneumatik v tom novém měsíci přeji všem opravdovým pneuservisákům. Bořek Filipec. http://www.pneucentrumprofi.cz/
O všem, co hýbe gumařinou
pátek, 1. března 2013
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz