Pneurevue.cz » Profil » Michal

Příspěvky v diskuzích

MichalShambo, tak z tohohle příspěvku jsem se jednoznačně od srdce zasmál, to je tak výborně napsané. Bomba:-)))))))
O všem, co hýbe gumařinou
pátek, 25. listopadu 2016
 
MichalPřátelé, tak Vás moc zdravím. Já vlastně ani nevím, jak mám tuhle sezonu hodnotit. To byl takový masakr a záhul, že to nebylo ani před šesti lety, když začaly být povinné zimáky. Sezona byla jednoznačně nadprůměrná co se prodeje gum i disků týče, o přezouvání ani nemluvím. A jsem rád, že včerejší sobota byla pracovní poslední. 8 týdnů trvala v neobvyklém náporu. Ať mi nikdo netvrdí, že lidi nemají prachy. Aut je daleko víc, všeho bylo víc...a popravdě, budu upřímný, tenhle týden už mě to vyloženě sralo a už nám prostě docházely síly a nebýt 17. listopad, tak se víkendu snad ani nedožijeme. Co se prodeje značek týče, tak to byla taková letošní klasika, koncern Barum Conti a Nokian..no možná spíš opačné pořadí....pak dlouho nic, pak mně mile překvapil Hankook...ale to až v druhé polovině když začali docházet některé gumy ve středním segmáči...kleber s michelinem no to je takový standart, kdy dobře už bylo, pak semtam nějaký Dunlop Goodyear, ale toho bylo jak šafránu, ten se snad už orientuje pouze na fleety....No a Pirelli na kterou jsme se těšil trochu zklamala. No a Bridgestone, tak o těch ani nevím, že tu vůbec jsou. No rozhodně si myslím, že u některých výhradních se budou potit klopy na kvádrech. Já jsem trochu zklamaný ze sebe, co se týče TPMS, bylo toho mraky a vše dopadlo dobře, ale mám tam velké rezervy a stálo mě to docela nervy a to hlavně kvůli tomu, že jsem to chtěl mít opravdu pinktlich. Viz Subaru XV, kde teda jak psal Tire, tak jsem neměl problémy jen já. S některými auty jsem se zbytečně peklil, někde mě trochu zkamali prog.senzory, které ne vždy fungují jak mají. Co dělám velmi rád jsou Opely. to je hodně v pohodě. Ale japonci mi prostě dali zabrat. Jinak přátelé, co se týče toho Outlanderu, tak nezbylo nic jiného, než s autem jet do autorizovaného servisu. Kde jsem se vydával za majitele, takže jsem aspoň nahlédnul pod pokličku, jak se to u toho auta dělá a je pravdou, že sám bych to nedal. Opravdu senzory načítají do staré VT30, pak ID ručně napíší do velké origo diagnostiky, kterou otevřou druhý protokol sady 2 a tam to natvrdo nahrají. Či li auto se teď už bude chovat jako klasický Auto-manual, kdy po přehození na jaře se to přepne na pozici 1. Přátelé, zde Vám u tohoto auta doporučím jednu věc, buďte u tohohle auta opatrní s klony. Když jsem tam totiž byl, tak tam přijelo auto, které tam přivez Bestdrive, který tam montoval gumy, senzory a disky a přes klony jim to spadlo do nouzového režimu. Co jsem se pak bavil s technikem, tak mi říkal, že u tohoto auta dost záleží na stupni výbavy a na tom, jakou konkrétní řídicí jednotku to má. Jelikož je to takový paskvil, který se dělá hlavně pro USA i pro evropu, tak to podle toho docela vypadá. Tak zdar a sílu přátelé a držte se!
O všem, co hýbe gumařinou
neděle, 20. listopadu 2016
 
MichalJá měl pro změnu problém se světle modrým. Tak to jsme si prošli tím samým. Já jsem se zaseknul, že po připojení k obdII jsem se dál nedostal. Na vině byla aktualizace atequ, respektive, že jsem měl verzi ze září a měl jsem mít řijnovou. Nakonec se to ale povedlo:-)
O všem, co hýbe gumařinou
pondělí, 14. listopadu 2016
 
MichalTire: Nebylo to Subaru XV, se kterým jsi měl problémy? já jsem si s ním užil totiž pořádnou legraci, nakonec jsem to dal, ale bylo to teda o nervy. :-D
O všem, co hýbe gumařinou
neděle, 13. listopadu 2016
 
MichalNo, takže jsem v prdeli. Protože já mám kola už smontované, bere celá kola, dávám tam origo senzory mitsu od VDO, co jsou už naprogramované a ty už přehrát nejdou.. Kluci z Alcaru říkali, že s tím nic dalšího udělat nedokážu. Sami v konfigurátoru mají uvedenou metodu párování Car Dealer Only, takže já s tím s Ateqem nehnu. Ale pak nechápu, proč mi teda řekli, že i když udělám klon, tak ho stejně musím poslat do mitsubishi, že si s tím ateq neporadí...Takže s tím už teď nic neudělám. No, tak to bude veselý den:-(
O všem, co hýbe gumařinou
pondělí, 7. listopadu 2016
 
MichalPryžovníci moc Vás zdravím. A mám na Vás tentokrát velkou prosbu. Tenhle týden budu zákazníkovi obouvat celou novou sadu včetně TPMS senzorů na Mitsubishi Outlander 2016, dávám tam originální TPMS senzory od VDO, akorát místo TG1C dávám TG1D. A teď nevím, jak se to bude chovat dál? V alcaru píšou metodu párování Car Dealer Only. Na schraderáckých stránkách zase píšou, že se to načte samo? Já vím, že tohle auto je spešl, protože tam vybíráte sadu 1 a sadu 2, ale Alcar tvrdí, že nikdo jiný než autorizák ty protokoly neotevře. u ASX je ale napsáný klasický trigger. V brožuře od VDO je zase u ASX automatická párovací metoda a u outlandera, že to jde jen přes jejich diagnostiku. Což zase vyvrací schrader, který tvrdí, že se to načte na VDO senzory samo. Prosím nemáte s tím někdo zkušenost? Já tohle auto na senzorech budu dělat fakt poprvé. do té doby jsem ty outlandery měl bez tpmsek. A tohle je hodně důležitý firemní zákazník, tak budu vděčný za každou radu. díky moc
O všem, co hýbe gumařinou
neděle, 6. listopadu 2016
 
MichalNo, já se přiznám, že od EET očekávám, že se trh aspoň trochu zpřehlední. Na druhou stranu to už p. Babiš sliboval u kontrolního hlášení. Administrativní vopruz je to velkej, ale popravdě, já nějak pořád nevidím, že by se něco zásadního dělo a pak to člověk vidí na Hroudově zkušenosti, že se prostě nic zásadního neděje. Jen máme další formuláře. To, co se stalo Hroudovi, prostě není absolutně přijatelné a přesto se to děje. To je prostě ukázkový případ podvodu s DPH.
O všem, co hýbe gumařinou
neděle, 30. října 2016
 
MichalZ toho je vidět, že v mallu dělá samej kretén....Alternativní značka hankook, nokian...to je celkem na přes držku. Ty značky tady oboje jsou 10 let možná víc a v mallu je to alternativa...To je fakt na přes hubu a pan Kafka by se na to raději měl vykašlat.
Mall.cz: Češi přecházejí k "alternativním" značkám
neděle, 23. října 2016
 
MichalPřátelé, konečně jsem se dostal k tomu také napsat po dlouhé době. Práce je jak na kostele a běží to jak na drátkách. Problém české pošty je úplně jinde. Velké přepravní společnosti totiž letos před sezonou vypověděla smlouvy o přepravě spoustě inernetovým obchodům, ale i velkoobchodům. Například společnost GLS předělala smlouvy tak, že balit po dvou jdou jen pneu do šířky 235 mm a maximálně 18ky. Vše ostatní je po jednom. Tuhle jsem se o tom bavil s majitelem depa GLS, co mám za rohem a kam si jezdím pro gumy. Říkal, že takových obchodů je mraky a je to jednoduché. Gumy jim prostě pak zaberou velké množství prostoru, ale hlavně ničí i ostatní balíky, protože gumy jsou zrovna těžce blbě složitelné do kamionu. No a když pak takový 25 kg balík spadne na balíček s tabletem nebo čímkoliv jiným a rozseká to, tak to jde za přepravcem. GLS a Geis tak řekli dost a srovnali si priority. Třeba GLS rovnou řeklo, že je zajímají hlavně karasové a pak ti, kteří mají přepravu od začátku dražší, než velké štiky. Geis dokonce stanovil kvoty, kolik balíků pneu může řidič převzít. No ono se není co divit., ono totiž snaha ušetřit je bezmezná. Ten depař mi říkal, že jsou obchody, které pak posílají i obutá kola zabalená po dvou. Dají dvě kola k sobě, vrazí mezi to karton, aby se čelo neojebalo, stahnou to plastovou páskou a hurá do světa. No, buďme upřímní přátelé. Jsme lidé, kterým toho za den rukama projde hodně a sílu od gum máme pekelnou, ale kdo z Vás by dokázal unést třeba dvě obutá kola na plecháčích na octavii 205/55 R16? To je cca 48 kg za jeden balík. No nevím, jak Vy, ale já osobně bych to teda nedal. dvě obutá kola na octavii vzít naráz, to je prostě o zdraví. Takže co se stalo, všichni se přestěhovali k DPD a české poště, která je z toho teď úplně vedle. Že to semlelo i velkoobchody, od kterých všichni bereme gumy je samozřejmě nepříjemné i pro nás, že to potkalo interneťáky mi už tak líto není, obzvlášť, pokud někdo udělá takovou prasárnu, že pošle obutá kola zabalená po dvou. Tuhle jsem viděl na ulici, jak se pošťák rval s totálně rozdrbanou krabicí, ve které byly 4 plecháče, tedy vlastně 3, krabice se protrhla a čtvrtý disk límcem rval po zemi...no je to fajnová práce. .......Jinak přátelé, musím se velmi omluvit (a Bořkovi zvlášť, protože měl ve všem naprostou pravdu) za to, jak jsem byl kritický k TPMS. Je to velmi dobré a jak já říkám kouzelná krabička přitáhla takové množství zákazníků, že jsem to nečekal ani v nejmenším. Fakt je to moc moc dobré. Přátelé bojujme.
O všem, co hýbe gumařinou
sobota, 22. října 2016
 
MichalAbych byl zcela upřímný, odpověď pana Lipše je dovolím si tvrdit hodně tendenční a poněkud mi to smrdí taháním politiky do pneumatik. Pokud vím, tak pneuservis Lipš je člen sítě bestdrive, že? Tak proč neuvedl ty jiné značky konkrétně? Proč neuvedl vypadavající dezénové bloky u dezénů Continental TS850 a Semperit Speed-Grip 2? Což byla opravdu podstatná vada, která se objevovala prakticky každý rok a i přes ujištění continentalu jsem na jaře po přezouvání našel zase semperitku s DOT 2015 i TS850 s DOT 2015 bez bločku. A teď k věci. Já dělám nokiany už hodně let a je to pro mě číslo 1 a dovolím si tvrdit, že pár tisíc mi jich rozhodně rukama prošlo, ale rozhodně se k tomu nestavím, jako k nějaké modle, abych za ně nesmyslně kopal. A za celé ty roky jsem reklamoval dohromady 3 pneumatiky a dodnes si pamatuju jaké. 1 ks W+ 205/55 R16 91T, vyrobené v rusku, protože na ní padlo 105g na plechovém disku a 2x WR G2 215/45 R17 vyrobené ve finsku kvůli povoleným kostrám. A teď abych byl ještě konkrétnější. Mám na svém autě 195/55 R15 85H Nokian Line vyrobené ve Finsku a pravdou je, že bych byl rád, aby se mi na ně po sezoně podíval reklamační technik. U jedné pneumatiky mám opravdu problém s vyvážením a trápí mě vysoká klouzavost na mokru a vlhku a poměrně vysoká hlučnost, na zimu mám WR D3 195/55 R15 89H vyrobené v Rusku, naprosto bez problém po 4 roky. Na druhém autě na léto 205/55 R16 91V Nokian Line vyrobené v rusku, bez problémů, tiché a drží jako prase. Na zimu na tom autě 195/65 R15 91T WR D3 vyrobené ve Finsku, ježděné 3 sezony a absolutně bez problémů. To není o tom, kde ta guma je vyrobená. Pokud u té gumy byl problém, tak za ty roky nemůžu prostě ani na 50% tvrdit, že to bylo tou danou zemí. Vždyť když vezmu zmíněné continentaly a jejich problém s vypadáním bloků, tak hned se vyrojilo,že to dělají jen rumunské. A přitom za ty roky to vypadlo z německý, českých, portugalských i rumunských. Dodnes to mám někde vyfocené. Prostě pokud je u té pneumatiky problém, tak je prostě buď v daném kusu nebo celé modelové řadě a je úplně jedno, kde se ta pneumatika narodila. Prostě v dnešní době tvrdit, že fabriky na západ od nás jsou bez chyb je stejná kravina, jako tvrdit, že fabriky na východ a na jih od nás jsou špatné.
O všem, co hýbe gumařinou
úterý, 6. září 2016
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz